Eerste riffje wat ik op een gitaar heb leren spelen! Lullabyquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wel bijzonder. Adembenemend mooi. The Cure hebben het mooiste nummer ooit gemaakt.Lullaby
Mogen ze op m'n begrafenis draaien als de dag komt dat ik omkiep.
Wat dan? Krasje op de cdquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:04 schreef Sgele het volgende:
Oh Beller, ik stuur je zo ff een andere link naar de Eweka winkelDie Orange Box die ik kocht gister, was niet helemaal in orde
Nee het s/n was in gebruikquote:
Ongekend! Dat moeten we niet hebben natuurlijk, bestellen we iets legaal... krijg je dat gezeurquote:
Het excuus, het is nog vroeg kan je niet meer gebruikenquote:
dohquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het excuus, het is nog vroeg kan je niet meer gebruiken
Whehequote:
Valt mee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:20 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen, alweer 189 hiero. wow gaat snel met jullie.
De vlegels!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend! Dat moeten we niet hebben natuurlijk, bestellen we iets legaal... krijg je dat gezeur
eerhm... Oh!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Huh? Oh.
het is wel een sneller gegaanquote:
Ho?quote:
Schavuiten!quote:
Je voelde je al alleen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja ik zat op iedereen te wachten in dat andere topic.
Zeg datquote:
En nog meer van die Donal Duck scheldwoordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Schorriemorrie!
tuig is het!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Schorriemorrie!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
Zo ik ben hier m'n outlook aan het slopen he![]()
M'n .pst bestand was naar de knoppen...dus ik denk..'he laten we het opnieuw importeren' .. 4GB...hele outlook over de emmer
Noobquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
Zo ik ben hier m'n outlook aan het slopen he![]()
M'n .pst bestand was naar de knoppen...dus ik denk..'he laten we het opnieuw importeren' .. 4GB...hele outlook over de emmer
Aaaah wat zieligquote:
de jouwe is nog lief en kleinquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:28 schreef TheClown1 het volgende:
tripack leuke ministadje. gaat snel bij jou daarzo
quote:
ik ook niet meer hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:32 schreef TheClown1 het volgende:
ik ben net vorige week begonnen. had link naar wat mensen gestuurd.heb em hier als " sig" staan.meer doe ik er niet mee.
das wel een hele luxe paasstolquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
O_o wij zitten hier toch zo te smullen.
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
O_o wij zitten hier toch zo te smullen.
[ afbeelding ]
Oh noemen ze het zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker
Heb gisteren koekjes gebakt met mijn vriendinWas ook lekker
whehehe ik moest lachenquote:
Jaja...noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef TheClown1 het volgende:
kreeg een leuke paasverrassin van het werk. erg lekker om te smullen vanavond
je moeder met een strik eromheen !quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jaja...noemen ze dat zo tegenwoordig
nou dat zie ik hier niet gebeuren de enige krenten zitten hier op het kantoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef TheClown1 het volgende:
kreeg een leuke paasverrassin van het werk. erg lekker om te smullen vanavond
Good for youquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef TheClown1 het volgende:
die lerares van strafrecht van mij is recentelijk ook moeder geworden. wat een MILF. strikje niet eens nodig.
Fotos! k geloof er nix vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef TheClown1 het volgende:
die lerares van strafrecht van mij is recentelijk ook moeder geworden. wat een MILF. strikje niet eens nodig.
Ssshtquote:
Pics or it didn't happenquote:
MILFquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
er is nog nix gebeurd maar het blijft een milf. denk niet dat ze het waardeert dat haar fotos hier op fok staan.lijkt me geen goed plan.
Er is nog niks gebeurd... alsof die dame iets met jou zou willen dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
er is nog nix gebeurd maar het blijft een milf. denk niet dat ze het waardeert dat haar fotos hier op fok staan.lijkt me geen goed plan.
we hebben het hier niet over naaktfoto'squote:Op donderdag 20 maart 2008 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
nou idd. posten die hapquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:49 schreef tripack het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over naaktfoto's![]()
![]()
en uit je antwoord blijkt dat er wel foto's zijn
Optimistquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
er is nog nix gebeurd maar
Eensch! Posten of wegwezen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd. posten die hap![]()
Sgele zeg er eens wat van!
ja mag best een balkje over haar ogen tekenen hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:59 schreef TheClown1 het volgende:
je moet positief blijven denke. fotos zijn aanwezig maar niet beschikbaar voor posten.
grapjas. soms moet je dinge aan de fantasie overlaten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja mag best een balkje over haar ogen tekenen hoor
daarom! ik vond dat balkje al goed genoeg. zolang ze maar voorderest niets aanheeftquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:04 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
grapjas. soms moet je dinge aan de fantasie overlaten.
das dan weer minderquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:04 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
grapjas. soms moet je dinge aan de fantasie overlaten.
dan maak je er 2 balkjes van.... 1 voor de ogen en de anderquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:12 schreef TheClown1 het volgende:
naaktfotos in general chat. dat is stap 1 in het boek:"hoe wordt ik geband op het forum?"
ik kan toch ook zon n00b zijn af en toequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:12 schreef TheClown1 het volgende:
naaktfotos in general chat. dat is stap 1 in het boek:"hoe wordt ik geband op het forum?"
Vrouwen moet kunnen. mannen onmogelijk hahaquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef TheClown1 het volgende:
lotte gooi het in de groep zou ik zeggen. wij wille ook meepraten.
dat klinkt niet echt prettig ?quote:
Als jij die foto's van die lerares van je post!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef TheClown1 het volgende:
lotte gooi het in de groep zou ik zeggen. wij wille ook meepraten.
viel even tegenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt niet echt prettig ?
hoi draakjequote:
ik kan alleen maar paasbroden posten. en dan nog alleen van google gepluktquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als jij die foto's van die lerares van je post!
yep tis kopquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:33 schreef TheClown1 het volgende:
moet je voorstelle dat ze meeleest.dat zou helemaal geweldig zijn. ik gooi wel een muntje op. kop is posten, munt niet posten. ff wachten....................
Nee da's meer helmquote:
geilquote:
verdomme , hij is geblockedquote:
wat is een goede upload site voor fotos die het wel doen op fok?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verdomme , hij is geblocked
Godskolere...wacht ff..ik mail 'm welquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verdomme , hij is geblocked
noujah bij WL istie geblocked en misschien bij nog een paar... de rest kan em wel zien, ik wel iigquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wat is een goede upload site voor fotos die het wel doen op fok?
j hebt mn email adress toch ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godskolere...wacht ff..ik mail 'm wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |