quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alexxxxx, mijn held met de McKroket.
Veel aanbidplezier iedereenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
je bent goed met je handen =D
Al heb jij ook wel eens een naamtopic van mij gehadquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef WurM het volgende:
Tyf eens op met je kuttopics, kutmod. Als je een wijf lekker vindt, dan ga je haar fappen. Naamtopics zijn voor n00bs.
Jij bent ook n00bquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Al heb jij ook wel eens een naamtopic van mij gehad
Anders kijk ik eerst naar een fobo, voor ik dom ga doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef WurM het volgende:
Tyf eens op met je kuttopics, kutmod. Als je een wijf lekker vindt, dan ga je haar fappen. Naamtopics zijn voor n00bs.
Nee urM is lekkerquote:
Ga je tieten laten zien ofzoquote:
Weet ik, kleed je nou maar uit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:27 schreef Ladidadida het volgende:
Even ontopic: aanbidplezier. WurM, ik aanbid je!
Ja, mijn idee is om WurM te gaan aanbidden!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:28 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ga je tieten laten zien ofzo
Maarja beetje saai fantopic is het nu trouwens ... ideeën?
quote:
Stom idee, baggeren (<-*ding* !) doe je maar ergens anders, maak je eigen wurm topic maarquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, mijn idee is om WurM te gaan aanbidden!
Naamtopics over mannen gaan direct dichtquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:33 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Stom idee, baggeren (<-*ding* !) doe je maar ergens anders, maak je eigen wurm topic maar
Je kwijlt ook al dagelijks in mn foboquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Naamtopics over mannen gaan direct dichtDaarom adoreer ik WurM hier
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Anders kijk ik eerst naar een fobo, voor ik dom ga doen
Ga die aarsworm maar lekker in een ander topic aflebberen, hier word alleen de mooiste vrouw van IJlst geadoreerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Naamtopics over mannen gaan direct dichtDaarom adoreer ik WurM hier
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga die aarsworm maar lekker in een ander topic aflebberen, hier word alleen de mooiste vrouw van IJlst geadoreerd
Gerechtigheid!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga die aarsworm maar lekker in een ander topic aflebberen, hier word alleen de mooiste vrouw van IJlst geadoreerd
Valt meequote:Op woensdag 19 maart 2008 21:58 schreef Tmaatje het volgende:
Nou aangezien je zo weg bent van een FOK!user denk ik dat het IRL wel eens mis kan zijn gegaan..![]()
Deox mocht willen dat ie in mn schaduw kon staan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:06 schreef Tmaatje het volgende:
OMG Alexxxx jij bent nog een grotere baggeraar dan Deox...![]()
heeft dat iets met die x te maken ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Nooit in ONZ gezien.quote:
Jonge knuppel ben je me nu alweer vergeten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef cablegunmaster het volgende:
wie is devilswhore eigenlijk?
altijd vergeet ieders naam , als ik niet oppas vergat ik mijn onderbroek aan te doen elke dag.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jonge knuppel ben je me nu alweer vergeten?
ja ok en je kent me vooral van BB toch?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
altijd vergeet ieders naam , als ik niet oppas vergat ik mijn onderbroek aan te doen elke dag.
nah mss komt heto mdat je avatar veranderd is
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef -SL- het volgende:
DW is lekker
Ze heeft ook dezelfde camera als ik!
wie niet
ooh omfg.. leeuwarden?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja ok en je kent me vooral van BB toch?
of je vergeet je eigen hoofd. =D
Helemaal waar.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]![]()
Wel een sexy camera.
ik heb ook nog de EOS 300
Koel! dan gebruik je die toch voor die ene foto!?!![]()
Nee, want dan moet ik de lenzen van de 350D gebruiken en filmrolletje kopen.quote:
Niemand fapt op mij.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
kan er geen DW faptopic van gemaakt worden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik wel over je fappen?quote:
heb ik ook!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]![]()
Wel een sexy camera.
ik heb ook nog de EOS 300
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Jij kan jezelf nieteens fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee, vies ventje.quote:
Cool.quote:
quote:
Jongeman, als je het tegen een dame hebt dan moet je altijd eerst beginnen over de liefde, anders mislukt het altijd... Ook al is het iemand die het met Here duivel doet voor 5 euries....quote:
Wie vraagt wordt... ja je weet zelluf...quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef Sebasser het volgende:
Foto's?
Ik weet zelluf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:28 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt... ja je weet zelluf...
Nee, onze lieve Azazel is mijn pooier.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Jongeman, als je het tegen een dame hebt dan moet je altijd eerst beginnen over de liefde, anders mislukt het altijd... Ook al is het iemand die het met Here duivel doet voor 5 euries....
Oh, lullig...quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, onze lieve Azazel is mijn pooier.
Is goud.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:38 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Oh, lullig...![]()
Ik heb hier overigens nog een SM-pakje in de kast hangen, hebben?
Hoi.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Hoe gaat het ermee?quote:
Het gaat wel, ben ziek en verveel me dood. Met jou?quote:
Bel ;m maar even.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:47 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Maar jeweets he... eerst ff onderhandelen met je baassie...
Beterschap!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat wel, ben ziek en verveel me dood. Met jou?
So?!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik de lenzen van de 350D gebruiken en filmrolletje kopen.
Dank je.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beterschap!
Verveel me ook wel, maar dat komt omdat ik wacht tot ik weg kan.
Ga straks ergens heen,Maar nu nog geen tijd voor.
Doet ;ie niet aan.quote:
Geen zin.quote:
Heb ik ook wel eens niet, doe het ook gewoonquote:
Ga jij je camera maar slopen. ;Dquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens niet, doe het ook gewoon
Mwoah,, valt mee.quote:
Naar de AH in Selwerd.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Naar de AH in Selwerd.
Heel nutteloos I know.
Maar a) Iemand die ik ken werkt d'r en die moet vandaag echt überlang en kon wel wat gezelschap gebruiken,
b) geen 30 secs er vandaan woont mn ex + zn mams, dus daar ga ik mss ook even langs dan.
Eigs nog best wel he?quote:
Uhuh, een vriend van mij werkt in de AH in Sneek, en als ik daar ben en hij ook, staan we altijd een half uur te praten ofzo.quote:
Ahaha,quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uhuh, een vriend van mij werkt in de AH in Sneek, en als ik daar ben en hij ook, staan we altijd een half uur te praten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:51 schreef Paramnesia het volgende:
DevilsWhore er zit wat op je lip![]()
![]()
Snel snel haal het ervan af.Dat is wel heel slecht ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Sourcy-Nostalgie post.quote:
DW! Ik ga nu, dus ik verlaat dit topic.quote:
*slikt rotopmerking in*quote:
Hoe kan je mij nou niet kennen, ik terroriseer de goedemorgentopics altijd met c0nd0r en -SL-quote:
Geen idee ik let niet op de standaard goedemorgenposts. =Dquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:30 schreef Misstique het volgende:
En hoe vaak heb je mij in die topics voorbij zien komen?
Wat dacht je ervan als jij eerst eens op je knieën ging!quote:
Nee, dit is een fantopic, je hoort me te aanbidden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan als jij eerst eens op je knieën ging!
Okayquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dit is een fantopic, je hoort me te aanbidden.
dan krijg je een koekje
of dan ga ik misschien wel op m;n knieën
* DevilsWhore gives cookiequote:
Hai CZquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo DW
Nog steeds ziek?quote:
Alleen nog last van m;n keel, voor de rest niks meer. Hoe gaat het met jou?quote:
Ooh da's mooi 14.gifquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen nog last van m;n keel, voor de rest niks meer. Hoe gaat het met jou?
Maar niet wat ik ga doen.quote:
Nee kloptquote:
niet veel eigenlijk, moet even naar de stad en werken vanavondquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet veel eigenlijk, moet even naar de stad en werken vanavond
en ik ben nogsteeds ziek bleh dus ik wil niet
Maar je gaat toch wel zeker paasstolletjes eten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet veel eigenlijk, moet even naar de stad en werken vanavond
en ik ben nogsteeds ziek bleh dus ik wil niet
Dankjequote:
Ja duh. evenmezelf vetmestenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:29 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel zeker paasstolletjes eten?
quote:
hermafrodietquote:
Ik moet ook eens 1 van m'n naamtopics schoppen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
*schop*
Men houdt niet meer van mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet ook eens 1 van m'n naamtopics schoppen.
Dat gevoel heb ik ook vaak op Fok!.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Men houdt niet meer van me
/kras
Misschien moeten we Fok! gaan boycotten, tot ze weer lief worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook vaak op Fok!.
Vooral nadat het gros hier dood heb verwenscht.
Staken. Goed plan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moeten we Fok! gaan boycotten, tot ze weer lief worden.
We dwingen alle coole mensen mee te doen? ;pquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Staken. Goed plan.
Niet dat ze ons zullen missen.
Ja, die zullen meedoen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We dwingen alle coole mensen mee te doen? ;p
We zorgen ervoor dat ze een permban krijgen?quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:20 schreef allhailthedead het volgende:
ik wil jou
Ik kom nooit aan de 20.000quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
Ja hallo, als ik ga staken kom ik nooit aan de 20,000
Je bent gewoon vet heet.quote:
* DevilsWhore humptquote:
Je bent een meisje!quote:
Sinds de dag dat -SL- mij niet wil delen, maar ik heb wel moet delen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
sinds wanneer is condor een meisje?
Transseksueel nu.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
volgens zn fobo is ie een jongen
Altijd al? Alle 270 posts lang?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wehe, ik had altijd al het vermoeden dat c0nd0r niet helemaal normaal was
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
*Plempt 'm ook maar ff hier neer*
goed ideequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
*Plempt 'm ook maar ff hier neer*
halloquote:
Hallo.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo.
Ik moet iets doen over bier, maar kan werkelijk waar niks vinden over land/cultuurverschillen m.b.t bier.
quote:
Wie z 'n zus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben vrij, en straks naar cornjum.
`Naar Dangel/Alexxxxxquote:
^^quote:
quote:
* c0nd0r Voelt zich alleenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* c0nd0r Voelt zich alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Weer fan isquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Weer fan isBraaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een stalkertquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
c0nd0r sloeg er eentje overen ik lurk toch al langer dan dat ik post (stukken langer) dus zeur niet over m''n postcount
![]()
Uh ja en dus ja dus en ja dus nou?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
je had de 20k toch al gehaald?
Waaro?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, ik heb hem ook in het goedemorgen topic gezet
hieroquote:
Indeedquote:
waarom doe je dan nog steeds die countdown in je spoiler? ...quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef cerror het volgende:
Wie?
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
PS: DW is zeer geschikt als hands free set voor de telefoon in de auto!
Cool, je luistert naar me.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Angeliquetje het volgende:
DW kan heel goed batsen. En weet wat lekker is enzo enzo enzo enzo
Kan ook, maar ik zei dat je dat moest posten.quote:
quote:
Ga;s deaud iemand anders; fantopic verneuken.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga;s deaud iemand anders; fantopic verneuken.
Moet je de OP maar lezen, idioot.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag gewoon wie, n00b... jij verstiert het voor jezelf.
quote:
Ah gaaf, je gaat projecteren en negeren.. Gefeliciteerd meis, je mag door naar de brugklas!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je de OP maar lezen, idioot.
Nah, denk eerder dat je dat zelf doet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ah gaaf, je gaat projecteren en negeren.. Gefeliciteerd meis, je mag door naar de brugklas!
Nogmaals, ik vroeg gewoon wie je was. Als je daar niet tegenkunt, geeft het des te meer aan dat je een triest persoon bent.
Een echte Oldbie hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ah gaaf, je gaat projecteren en negeren.. Gefeliciteerd meis, je mag door naar de brugklas!
Nogmaals, ik vroeg gewoon wie je was. Als je daar niet tegenkunt, geeft het des te meer aan dat je een triest persoon bent.
En blijven ontkennen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, denk eerder dat je dat zelf doet.
Als je de OP had gelezen, had je kunnen weten wie ik was. En anders had je ook nog gewoon niet kunnen posten.
En sorry, ik ben niet triest.
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En blijven ontkennen.
Hey Dangel.. ingerukt.
quote:
Hahahahaha... dood? Interessant...quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
En nu shoo, ga iemand anders dood praten. je verveeld me.
Zie OPquote:
Sorry, ik schijn een daywalker te zijn, dus ik kan niet dood gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Hahahahaha... dood? Interessant...
baggeruser, schredderquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
baggertopique, slotje
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
baggertopique, slotje
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef Angeliquetje het volgende:
DW kan heel goed batsen. En weet wat lekker is enzo enzo enzo enzo
Hoe weet je dan dat zij goed kan batsenquote:hobbies/interesses: Jonguuhss, en chatten
Zie pm.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:03 schreef -SL- het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet je dan dat zij goed kan batsen
Je vindt jezelf nu heel grappig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef SlimShady het volgende:
is Satan jouw pooier? wat vind je vader daarvan?
vertel ik je zaterdag welquote:
enniehoe, ik kan terugkomen, de schredder is definitiefquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
en permban is ook definitief![]()
Goede suggestie voor Deel 2quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:43 schreef ToT het volgende:
Misschien kan mijn paintje ook in de OP om de boel wat te verduidelijken?
Ja en de andere vluchtte onder je bed en later onder je bank.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
DW is besprongen en aangevallen door mijn poes btw.
Het vond me niet lief meer, die dikzak.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wehe, pwned!
dat klinkt wel een beetje fout btw
en permban is ook definitief![]()
Ik ben geliefd, duh.quote:
Ik had ook mn broek uit kunnen doen en er achteraan gaan rennenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja en de andere vluchtte onder je bed en later onder je bank.
Oh god.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had ook mn broek uit kunnen doen en er achteraan gaan rennen
Ik moet nog foto's maken voor deel 2quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 09:11 schreef Dangel het volgende:
Ik ben een kloon van Alexxxxx, niet van DW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |