Ga jij je camera maar slopen. ;Dquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens niet, doe het ook gewoon
Mwoah,, valt mee.quote:
Naar de AH in Selwerd.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Naar de AH in Selwerd.
Heel nutteloos I know.
Maar a) Iemand die ik ken werkt d'r en die moet vandaag echt überlang en kon wel wat gezelschap gebruiken,
b) geen 30 secs er vandaan woont mn ex + zn mams, dus daar ga ik mss ook even langs dan.
Eigs nog best wel he?quote:
Uhuh, een vriend van mij werkt in de AH in Sneek, en als ik daar ben en hij ook, staan we altijd een half uur te praten ofzo.quote:
Ahaha,quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uhuh, een vriend van mij werkt in de AH in Sneek, en als ik daar ben en hij ook, staan we altijd een half uur te praten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:51 schreef Paramnesia het volgende:
DevilsWhore er zit wat op je lip![]()
![]()
Snel snel haal het ervan af.Dat is wel heel slecht ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Sourcy-Nostalgie post.quote:
DW! Ik ga nu, dus ik verlaat dit topic.quote:
*slikt rotopmerking in*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |