Helemaal waar.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]![]()
Wel een sexy camera.
ik heb ook nog de EOS 300
Koel! dan gebruik je die toch voor die ene foto!?!![]()
Nee, want dan moet ik de lenzen van de 350D gebruiken en filmrolletje kopen.quote:
Niemand fapt op mij.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
kan er geen DW faptopic van gemaakt worden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik wel over je fappen?quote:
heb ik ook!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]![]()
Wel een sexy camera.
ik heb ook nog de EOS 300
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Jij kan jezelf nieteens fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee, vies ventje.quote:
Cool.quote:
quote:
Jongeman, als je het tegen een dame hebt dan moet je altijd eerst beginnen over de liefde, anders mislukt het altijd... Ook al is het iemand die het met Here duivel doet voor 5 euries....quote:
Wie vraagt wordt... ja je weet zelluf...quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef Sebasser het volgende:
Foto's?
Ik weet zelluf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:28 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt... ja je weet zelluf...
Nee, onze lieve Azazel is mijn pooier.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Jongeman, als je het tegen een dame hebt dan moet je altijd eerst beginnen over de liefde, anders mislukt het altijd... Ook al is het iemand die het met Here duivel doet voor 5 euries....
Oh, lullig...quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, onze lieve Azazel is mijn pooier.
Is goud.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:38 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Oh, lullig...![]()
Ik heb hier overigens nog een SM-pakje in de kast hangen, hebben?
Hoi.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Hoe gaat het ermee?quote:
Het gaat wel, ben ziek en verveel me dood. Met jou?quote:
Bel ;m maar even.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:47 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Maar jeweets he... eerst ff onderhandelen met je baassie...
Beterschap!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat wel, ben ziek en verveel me dood. Met jou?
So?!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik de lenzen van de 350D gebruiken en filmrolletje kopen.
Dank je.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beterschap!
Verveel me ook wel, maar dat komt omdat ik wacht tot ik weg kan.
Ga straks ergens heen,Maar nu nog geen tijd voor.
Doet ;ie niet aan.quote:
Geen zin.quote:
Heb ik ook wel eens niet, doe het ook gewoonquote:
Ga jij je camera maar slopen. ;Dquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens niet, doe het ook gewoon
Mwoah,, valt mee.quote:
Naar de AH in Selwerd.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Naar de AH in Selwerd.
Heel nutteloos I know.
Maar a) Iemand die ik ken werkt d'r en die moet vandaag echt überlang en kon wel wat gezelschap gebruiken,
b) geen 30 secs er vandaan woont mn ex + zn mams, dus daar ga ik mss ook even langs dan.
Eigs nog best wel he?quote:
Uhuh, een vriend van mij werkt in de AH in Sneek, en als ik daar ben en hij ook, staan we altijd een half uur te praten ofzo.quote:
Ahaha,quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uhuh, een vriend van mij werkt in de AH in Sneek, en als ik daar ben en hij ook, staan we altijd een half uur te praten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:51 schreef Paramnesia het volgende:
DevilsWhore er zit wat op je lip![]()
![]()
Snel snel haal het ervan af.Dat is wel heel slecht ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |