Je bent gewoon vet heet.quote:
* DevilsWhore humptquote:
Je bent een meisje!quote:
Sinds de dag dat -SL- mij niet wil delen, maar ik heb wel moet delen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
sinds wanneer is condor een meisje?
Transseksueel nu.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
volgens zn fobo is ie een jongen
Altijd al? Alle 270 posts lang?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wehe, ik had altijd al het vermoeden dat c0nd0r niet helemaal normaal was
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
*Plempt 'm ook maar ff hier neer*
goed ideequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
*Plempt 'm ook maar ff hier neer*
halloquote:
Hallo.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo.
Ik moet iets doen over bier, maar kan werkelijk waar niks vinden over land/cultuurverschillen m.b.t bier.
quote:
Wie z 'n zus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben vrij, en straks naar cornjum.
`Naar Dangel/Alexxxxxquote:
^^quote:
quote:
* c0nd0r Voelt zich alleenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* c0nd0r Voelt zich alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
* Weer fan isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Weer fan isBraaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik heb een stalkertquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
c0nd0r sloeg er eentje overen ik lurk toch al langer dan dat ik post (stukken langer) dus zeur niet over m''n postcount
![]()
Uh ja en dus ja dus en ja dus nou?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
je had de 20k toch al gehaald?
Waaro?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, ik heb hem ook in het goedemorgen topic gezet
hieroquote:
Indeedquote:
waarom doe je dan nog steeds die countdown in je spoiler? ...quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef cerror het volgende:
Wie?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |