Sourcy-Nostalgie post.quote:
DW! Ik ga nu, dus ik verlaat dit topic.quote:
*slikt rotopmerking in*quote:
Hoe kan je mij nou niet kennen, ik terroriseer de goedemorgentopics altijd met c0nd0r en -SL-quote:
Geen idee ik let niet op de standaard goedemorgenposts. =Dquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:30 schreef Misstique het volgende:
En hoe vaak heb je mij in die topics voorbij zien komen?
Wat dacht je ervan als jij eerst eens op je knieën ging!quote:
Nee, dit is een fantopic, je hoort me te aanbidden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan als jij eerst eens op je knieën ging!
Okayquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dit is een fantopic, je hoort me te aanbidden.
dan krijg je een koekje
of dan ga ik misschien wel op m;n knieën
* DevilsWhore gives cookiequote:
Hai CZquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo DW
Nog steeds ziek?quote:
Alleen nog last van m;n keel, voor de rest niks meer. Hoe gaat het met jou?quote:
Ooh da's mooi 14.gifquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen nog last van m;n keel, voor de rest niks meer. Hoe gaat het met jou?
Maar niet wat ik ga doen.quote:
Nee kloptquote:
niet veel eigenlijk, moet even naar de stad en werken vanavondquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet veel eigenlijk, moet even naar de stad en werken vanavond
en ik ben nogsteeds ziek bleh dus ik wil niet
Maar je gaat toch wel zeker paasstolletjes eten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet veel eigenlijk, moet even naar de stad en werken vanavond
en ik ben nogsteeds ziek bleh dus ik wil niet
Dankjequote:
Ja duh. evenmezelf vetmestenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:29 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel zeker paasstolletjes eten?
quote:
hermafrodietquote:
Ik moet ook eens 1 van m'n naamtopics schoppen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
*schop*
Men houdt niet meer van mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet ook eens 1 van m'n naamtopics schoppen.
Dat gevoel heb ik ook vaak op Fok!.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Men houdt niet meer van me
/kras
Misschien moeten we Fok! gaan boycotten, tot ze weer lief worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook vaak op Fok!.
Vooral nadat het gros hier dood heb verwenscht.
Staken. Goed plan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moeten we Fok! gaan boycotten, tot ze weer lief worden.
We dwingen alle coole mensen mee te doen? ;pquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Staken. Goed plan.
Niet dat ze ons zullen missen.
Ja, die zullen meedoen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We dwingen alle coole mensen mee te doen? ;p
We zorgen ervoor dat ze een permban krijgen?quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:20 schreef allhailthedead het volgende:
ik wil jou
Ik kom nooit aan de 20.000quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
Ja hallo, als ik ga staken kom ik nooit aan de 20,000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |