Heb je hem niet 'de worm' zien doen op www.atptennis.com dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Worm? Mr. Sexy Lips zul je bedoelen
quote:
Oh die jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je hem niet 'de worm' zien doen op www.atptennis.com dan?Da's die vreemde beweging die hij maakt als hij een belangrijke wedstrijd wint en die blijkbaar bijzonder is. Ik vind er erg weinig aan.
quote:
Ja, daar versier je ze wel mee.quote:Die gebruikt ie ook om te playen bij de vrouwen, nou ja meisjes
TVU Player.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:47 schreef suus21 het volgende:
waar is nu een stream (gratis)..
o.a. Betfair/Unibet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:47 schreef suus21 het volgende:
waar is nu een stream (gratis)..
Klopt ja. Als je geen Federer fan bent, zal dit niet super zijn om naar te kijken nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Het is dat Federer regelmatig wat leuke punten maakt, maar eigenlijk is er geen flikker aan.
6-1.
Ik zeg toch TVU player.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:50 schreef suus21 het volgende:
[..]
zonder een account te hoeven aanmaken...
''Hi, i'm Radek Stepanek and i'm going to show you my worm.''quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je hem niet 'de worm' zien doen op www.atptennis.com dan?Da's die vreemde beweging die hij maakt als hij een belangrijke wedstrijd wint en die blijkbaar bijzonder is. Ik vind er erg weinig aan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Die service net, wat een kick. Ongeveer tegen het hoofd van Mahut
.
5-1*.
Ik snap echt niet dat je op die brakke stream met enorme vertraging kijkt.quote:
Inderdaad, Betfair idem dito.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je op die brakke stream met enorme vertraging kijkt.
Unibet account maken kost niks en als de stream loopt klik je gewoon de rest van de site weg.
Zelf heb ik gisteren even die TVU stream gekeken, maar de bitrate is nog veel dramatischer dan de eerste dagen op betfair en unibet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:25 schreef wimderon het volgende:
Heb je misschien de eerste 2 dagen op die stream gekeken? Toen was de kwaliteit inderdaad niet om aan te zien, maar die problemen zijn verholpen.
Lijkt me sterk als je twee keer een tie-break in de derde set nodig hebt en twee keer MOET breken om nog in de wedstrijd te blijven. Hij werd ook wel erg veel gebroken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:33 schreef hayrabet het volgende:
ben benieuwd hoe nalbandian speeld, ik hoop goed. want de volgende ronde is nog zwaarder
Er zijn geen camera's bij Ljubo-Robredo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:40 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom zendt Eurosport 2 nou niet gewoon een mannenwedstrijd uit i.p.v. Sharapova
achja we zien wel ik zag hem prachtig spelen op abierto telcel behalve de finale ging niet lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je twee keer een tie-break in de derde set nodig hebt en twee keer MOET breken om nog in de wedstrijd te blijven. Hij werd ook wel erg veel gebroken.
Bondarenko - Maria nu live op Eurosport trouwens.
Als Kuznetsova het even snel afmaakt, kan Ancic de baan op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Op welke partij wachten we nu?
Nalbyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Nalbandian, het werd nog even spannend, maar op het 4e MP raak.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Hi, i'm Radek Stepanek and i'm going to show you my worm.''!
Ik ook niet !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je op die brakke stream met enorme vertraging kijkt.
Unibet account maken kost niks en als de stream loopt klik je gewoon de rest van de site weg.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:28 schreef TheGeneral het volgende:
Federer won 96% van zijn 1e opslag.
Ik dacht al dat ik de enige was die het verband zag.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef XL het volgende:
Het Verkerk-effect.... Fed slaat het hele jaar geen deuk in een pakje boter, Verkerk wint een toernooi en plots hakt Federer zijn tegenstander snoeihard van de baan
Murray?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
De volgende ronde is ook nog een trainingspartijtje, maar dan komt de krullenbol.
quote:Federer weer de oude
INDIAN WELLS - Roger Federer lijkt weer helemaal de oude. De Zwitserse tennisser, die door de ziekte van Pfeiffer een dipje had, bereikte dinsdag met groot machtsvertoon de vierde ronde van het toernooi van Indian Wells.
ANP
De nummer één van de wereldranglijst gunde de Fransman Nicolas Mahut welgeteld twee games: 6-1 6-1.
De Argentijn David Nalbandian, als zevende geplaatst, schaarde zich ook bij de laatste acht. Hij had echter de grootste mogelijke moeite met de Tsjech Radek Stepanek en redde zich pas in de tiebreak: 7-6 (7-1) 0-6 7-6 (8-6).
De enige echtequote:
Ancic begint niet sterk, veel onnodige fouten tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Go Mario! De eerste set gaat veel bepalen denk ik.
Begin je al een beetje zenuwachtig te wordenquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:03 schreef Tim86 het volgende:
pff Ancic maak die kansen eens af..
Dit is Ted die net doet alsof hij Engels isquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:10 schreef Tim86 het volgende:
zijn ze bij eurosport te lui om er NL commentaar onder te knallen tegenwoordig
Ik zou de black widow toch geen meisje willen noemen..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh die ja.
Die gebruikt ie ook om te playen bij de vrouwen, nou ja meisjes
ja dat is echt waarquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik zou de black widow toch geen meisje willen noemen..![]()
(maar heeft hij nou echt met Vaidisova?!)
Nou, die volley van Santoro achter z'n rug tegen Youzhny is het ook niet geworden. In plaats daarvan een gaar punt van Monaco tegen Venturaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:50 schreef Tim86 het volgende:
ge-wel-dig...dat zal play of the week en point of the tournament worden..kan haast niet anders
Eerste die ik het ooit heb zien doen in een wedstrijd was Agassi trouwens..waren er voorgangers?
Goed gezien, een DF op BP tegen: 3-3.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:38 schreef BVO het volgende:
Het zou me verbazen mocht Ancic zijn eerste 3 servicegames deze set allen behouden.
Ik zeker niet, kijk toch Ancic maar af nu.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:49 schreef Tim86 het volgende:
hmm kans is groot dat ik dadelijk toch weer bij Youz blijf hangen
JA hahahahahahquote:
Stadium 1 en 2 hebben camera's (en dus streams) iig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:20 schreef hayrabet het volgende:
nalbandian - ferrero lekker vroeg =) ik hoop dat er live streaming is on stadium 2
Ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:56 schreef suus21 het volgende:
ik wil nadal - tsonga zien vnv...
streams zonder downloadsquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:56 schreef suus21 het volgende:
ik wil nadal - tsonga zien vnv...
Nog niet bepaald boeiende potjes hèquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef TheGeneral het volgende:
Rustig hier. Wawrinka wint de 1e set van Lee met 6-1.
Kuznetsova wint de 1e set met 6-2 van Radwanska.
In het vorige topic, te lui om te kopiëren met de huidige snelheden op FOK!. Dat je er nu pas mee komt, geeft aan hoeveel mensen ernaar kijken. Ook al zijn ze geweldig, daar niet vanquote:
Joah nog geen wereldrally's gezien, maar het is redelijk amusant.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
Wordt er een beetje goed getennist?
AAAAAAAAARHG!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk wint PSV.
En Tsonga natuurlijk!
Account aangemaakt. Dacht dat je geld op een rekening moest zetten voordat je kon kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Joah nog geen wereldrally's gezien, maar het is redelijk amusant.
Waarom kijk je niet gewoon via betfair?
Zet ff Nadal in je ava. Dan weet ik zeker dat hij verliest.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
(heb een bet op nadal, anders was ik ook voor tsonga haha)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Account aangemaakt. Dacht dat je geld op een rekening moest zetten voordat je kon kijken.
Heb nu beeld
Je zat toch al op Betfair? Of was dat Fed-fan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Account aangemaakt. Dacht dat je geld op een rekening moest zetten voordat je kon kijken.
Heb nu beeld
Ik niet. Dus dat zal hij dan wel geweest zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zat toch al op Betfair? Of was dat Fed-fan?
1e setpunt was wel belabberd. Maar de 2e pakt hij gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Twee setpunten JWT, geweldige punten nu zeg.
Ja, dat was ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet. Dus dat zal hij dan wel geweest zijn.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Mooie bal Tsonga!
*4-3.
*5-3. Tsonga![]()
6-3* Tsonga![]()
6-4* Tsonga![]()
Set Tsonga!!
7-4 tiebreak!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:13 schreef TheGeneral het volgende:
Tiebreak zal Nadal wel winnen.
Wereldpartij? Dat wil ik dit toch niet noemen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.Maar ik wed nu niet meer, want het kost me alleen maar geld en het vermindert mijn plezier in de wedstrijden.
Wat een wereldpartij is dit zeg. Ik vind Tsonga na Federer toch wel de leukste speler om naar te kijken. Geweldig hoe hij kan versnellen tijdens rallies.En hoeveel gevoel hij heeft aan het net.
Schromelijk overdreven idd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wereldpartij? Dat wil ik dit toch niet noemen.
Verassend. Dan zal hij de 2e set wel verliezen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set 6-2 naar Fat Dave tegen JCF.
Vandaag vind ie 2 sets genoeg om de juiste vorm te vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:33 schreef Tim86 het volgende:
hij zal er alles aan doen om met 7-6 derde set te winnen ja
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef TheGeneral het volgende:
Zouden ze hem een buffet hebben aangeboden na de wedstrijd ofzo?
Ik heb het volste vertrouwenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Zorg jij nu maar dat Rogiertje wint, anders lig ik uit de XL Tennisgame
Nou, ik zal nog 'ns wat zeggen.quote:
Ook als hij tegen Djokovic moet?quote:
Je mag wel wat zeggen, maar het moet wel serieus zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik zal nog 'ns wat zeggen.
Ja. Als hij op de AO gewoon die 1e set had uitgeserveerd had hij denk ik wel gewonnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook als hij tegen Djokovic moet?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dramacommentaar weer. Mesker weet niet dat Nadal linkshandig is..
Oké.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je mag wel wat zeggen, maar het moet wel serieus zijn
Mesker? Bedoel je niet Mariette Pakker?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dramacommentaar weer. Mesker weet niet dat Nadal linkshandig is..
Kan ook, herken ze niet blind. Ondertussen ook al het Amerikaanse commentaar aan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mesker? Bedoel je niet Mariette Pakker?
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:08 schreef erkel het volgende:
GSM Nalby![]()
Federer mag 'm weer beginnen te knijpen
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:08 schreef erkel het volgende:
GSM Nalby![]()
Federer mag 'm weer beginnen te knijpen
quote:
Halve finale pas zie ik net. Nalbandian kan eerst zijn vorm nog ff opschroeven tegen Hewitt (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar.Kunnen die elkaar in de kwartfinale tegenkomen of pas later?
Ik wil nog wel een derde set zien hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
2e set Tiebreak. Mag hij net zo eindigen als de 1e.
Spannend, echt en cool toernooi vind ik dit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Halve finale pas zie ik net. Nalbandian kan eerst zijn vorm nog ff opschroeven tegen Hewitt (waarschijnlijk)
Ik hoop hetquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Simpel ook naar 5-2, dit lijkt over.
Ik ook.quote:
dan had je laatst Zagreb moeten zien met die lelijke paarse baan van ze..die draaiden alleen maar herrie uit de homo honderd haha(check al die H'squote:Op woensdag 19 maart 2008 23:28 schreef APK het volgende:
Ze spelen de Village People met YMCA voor indiaan Nadal.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
dan had je laatst Zagreb moeten zien met die lelijke paarse baan van ze..die draaiden alleen maar herrie uit de homo honderd haha(check al die H's)
Het hele repertoire kwam voor bij
quote:Vamos rafaaa
ik heb meer zitten zweten dan nadalquote:
Wekker om 6.00 en je kunt nog flink wat zien denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Federer ook wat later nu.
Er moeten nog 2 mannenpartijen en 1 vrouwenpartij worden gespeeld. En Federer staat gepland over 3 uur.
Wat een held is Federer toch.quote:
Nee, niet in dit toernooi. En als Federer Indian Wells wint, kan het denk ik ook niet in Miami (Key Biscayne). Djokovic en Nadal hebben enorm veel punten te verdedigen. Nadal won hier vorig jaar in de finale van Djoko. Djoko won in de finale van Miami van Nadal. En Federer lag er in beide toernooien vroeg uit. Hoop dat Federer ze allebei wint.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:16 schreef suus21 het volgende:
nadal kan nu toch niet meer #1 worden..?
Dan zal het wel morgen zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:59 schreef hayrabet het volgende:
speelt nalbandian vandaag of morgen want het staat niet op order of play.
NEEquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan zal het wel morgen zijn.
Klopt het dat jij nooit hoofdletters gebruikt?![]()
Het is je vergeven, mijn zoon.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:28 schreef hayrabet het volgende:
[..]
NEE![]()
, IK LET ER NOOIT OP IN FORUMZ
Ik zit gewoon te kijken hoor (niet op het hoofdkanaal, één van de extra kanalen).quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom is er gen tennis op Sport1?
Ja, stom.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te kijken hoor (niet op het hoofdkanaal, één van de extra kanalen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |