Heb je hem niet 'de worm' zien doen op www.atptennis.com dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Worm? Mr. Sexy Lips zul je bedoelen
quote:
Oh die jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je hem niet 'de worm' zien doen op www.atptennis.com dan?Da's die vreemde beweging die hij maakt als hij een belangrijke wedstrijd wint en die blijkbaar bijzonder is. Ik vind er erg weinig aan.
quote:
Ja, daar versier je ze wel mee.quote:Die gebruikt ie ook om te playen bij de vrouwen, nou ja meisjes
TVU Player.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:47 schreef suus21 het volgende:
waar is nu een stream (gratis)..
o.a. Betfair/Unibet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:47 schreef suus21 het volgende:
waar is nu een stream (gratis)..
Klopt ja. Als je geen Federer fan bent, zal dit niet super zijn om naar te kijken nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Het is dat Federer regelmatig wat leuke punten maakt, maar eigenlijk is er geen flikker aan.
6-1.
Ik zeg toch TVU player.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:50 schreef suus21 het volgende:
[..]
zonder een account te hoeven aanmaken...
''Hi, i'm Radek Stepanek and i'm going to show you my worm.''quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je hem niet 'de worm' zien doen op www.atptennis.com dan?Da's die vreemde beweging die hij maakt als hij een belangrijke wedstrijd wint en die blijkbaar bijzonder is. Ik vind er erg weinig aan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Die service net, wat een kick. Ongeveer tegen het hoofd van Mahut
.
5-1*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |