Joah nog geen wereldrally's gezien, maar het is redelijk amusant.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
Wordt er een beetje goed getennist?
AAAAAAAAARHG!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk wint PSV.
En Tsonga natuurlijk!
Account aangemaakt. Dacht dat je geld op een rekening moest zetten voordat je kon kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Joah nog geen wereldrally's gezien, maar het is redelijk amusant.
Waarom kijk je niet gewoon via betfair?
Zet ff Nadal in je ava. Dan weet ik zeker dat hij verliest.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
(heb een bet op nadal, anders was ik ook voor tsonga haha)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Account aangemaakt. Dacht dat je geld op een rekening moest zetten voordat je kon kijken.
Heb nu beeld
Je zat toch al op Betfair? Of was dat Fed-fan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Account aangemaakt. Dacht dat je geld op een rekening moest zetten voordat je kon kijken.
Heb nu beeld
Ik niet. Dus dat zal hij dan wel geweest zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zat toch al op Betfair? Of was dat Fed-fan?
1e setpunt was wel belabberd. Maar de 2e pakt hij gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Twee setpunten JWT, geweldige punten nu zeg.
Ja, dat was ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet. Dus dat zal hij dan wel geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |