quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Mooie bal Tsonga!
*4-3.
*5-3. Tsonga![]()
6-3* Tsonga![]()
6-4* Tsonga![]()
Set Tsonga!!
7-4 tiebreak!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:13 schreef TheGeneral het volgende:
Tiebreak zal Nadal wel winnen.
Wereldpartij? Dat wil ik dit toch niet noemen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.Maar ik wed nu niet meer, want het kost me alleen maar geld en het vermindert mijn plezier in de wedstrijden.
Wat een wereldpartij is dit zeg. Ik vind Tsonga na Federer toch wel de leukste speler om naar te kijken. Geweldig hoe hij kan versnellen tijdens rallies.En hoeveel gevoel hij heeft aan het net.
Schromelijk overdreven idd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wereldpartij? Dat wil ik dit toch niet noemen.
Verassend. Dan zal hij de 2e set wel verliezen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set 6-2 naar Fat Dave tegen JCF.
Vandaag vind ie 2 sets genoeg om de juiste vorm te vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:33 schreef Tim86 het volgende:
hij zal er alles aan doen om met 7-6 derde set te winnen ja
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef TheGeneral het volgende:
Zouden ze hem een buffet hebben aangeboden na de wedstrijd ofzo?
Ik heb het volste vertrouwenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Zorg jij nu maar dat Rogiertje wint, anders lig ik uit de XL Tennisgame
Nou, ik zal nog 'ns wat zeggen.quote:
Ook als hij tegen Djokovic moet?quote:
Je mag wel wat zeggen, maar het moet wel serieus zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik zal nog 'ns wat zeggen.
Ja. Als hij op de AO gewoon die 1e set had uitgeserveerd had hij denk ik wel gewonnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook als hij tegen Djokovic moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |