Begin je al een beetje zenuwachtig te wordenquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:03 schreef Tim86 het volgende:
pff Ancic maak die kansen eens af..
Dit is Ted die net doet alsof hij Engels isquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:10 schreef Tim86 het volgende:
zijn ze bij eurosport te lui om er NL commentaar onder te knallen tegenwoordig
Ik zou de black widow toch geen meisje willen noemen..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh die ja.
Die gebruikt ie ook om te playen bij de vrouwen, nou ja meisjes
ja dat is echt waarquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik zou de black widow toch geen meisje willen noemen..![]()
(maar heeft hij nou echt met Vaidisova?!)
Nou, die volley van Santoro achter z'n rug tegen Youzhny is het ook niet geworden. In plaats daarvan een gaar punt van Monaco tegen Venturaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:50 schreef Tim86 het volgende:
ge-wel-dig...dat zal play of the week en point of the tournament worden..kan haast niet anders
Eerste die ik het ooit heb zien doen in een wedstrijd was Agassi trouwens..waren er voorgangers?
Goed gezien, een DF op BP tegen: 3-3.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:38 schreef BVO het volgende:
Het zou me verbazen mocht Ancic zijn eerste 3 servicegames deze set allen behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |