quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dramacommentaar weer. Mesker weet niet dat Nadal linkshandig is..
Oké.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je mag wel wat zeggen, maar het moet wel serieus zijn
Mesker? Bedoel je niet Mariette Pakker?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dramacommentaar weer. Mesker weet niet dat Nadal linkshandig is..
Kan ook, herken ze niet blind. Ondertussen ook al het Amerikaanse commentaar aan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mesker? Bedoel je niet Mariette Pakker?
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:08 schreef erkel het volgende:
GSM Nalby![]()
Federer mag 'm weer beginnen te knijpen
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:08 schreef erkel het volgende:
GSM Nalby![]()
Federer mag 'm weer beginnen te knijpen
quote:
Halve finale pas zie ik net. Nalbandian kan eerst zijn vorm nog ff opschroeven tegen Hewitt (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar.Kunnen die elkaar in de kwartfinale tegenkomen of pas later?
Ik wil nog wel een derde set zien hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
2e set Tiebreak. Mag hij net zo eindigen als de 1e.
Spannend, echt en cool toernooi vind ik dit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Halve finale pas zie ik net. Nalbandian kan eerst zijn vorm nog ff opschroeven tegen Hewitt (waarschijnlijk)
Ik hoop hetquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Simpel ook naar 5-2, dit lijkt over.
Ik ook.quote:
dan had je laatst Zagreb moeten zien met die lelijke paarse baan van ze..die draaiden alleen maar herrie uit de homo honderd haha(check al die H'squote:Op woensdag 19 maart 2008 23:28 schreef APK het volgende:
Ze spelen de Village People met YMCA voor indiaan Nadal.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
dan had je laatst Zagreb moeten zien met die lelijke paarse baan van ze..die draaiden alleen maar herrie uit de homo honderd haha(check al die H's)
Het hele repertoire kwam voor bij
quote:Vamos rafaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |