Ik snap Fok! soms niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:32 schreef Prospera het volgende:
Mooi!
Ik ben dus te laat met het gekonkel
En Huub die Brian gewoon gratis en voor niets even bijpraat over de positie van Jaap.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:33 schreef akveor het volgende:
Tnx agter.
Brian de lachende derde... met z'n ogen dicht naar de finale
[ afbeelding ]
Jawel, want hij is verzekerd van een back-up: Clairequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
En Huub die Brian gewoon gratis en voor niets even bijpraat over de positie van Jaap.
Niet echt slim.
Volgens mij zakken de minst bezochte Topic langzaam maar zeker dieper in donkere krochten van Fok.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik snap Fok! soms niet helemaal.
Ik zag net alleen jouw COS, nadat ik de mijne had aangemaakt.
En nu zie ik jouw COS helemaal niet meer.
Ligt dat aan FOk!?
Big bug boyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik snap Fok! soms niet helemaal.
Ik zag net alleen jouw COS, nadat ik de mijne had aangemaakt.
En nu zie ik jouw COS helemaal niet meer.
Ligt dat aan FOk!?
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:36 schreef T-lex het volgende:
Gesprek op hoger niveau dit tussen Huub en Brian....mooi.
Ik vind het stom van Huub. Praat alleen maar over zijn eigen geweldige spel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....
Laat Huub maar praten...heerlijk toch...info is info scheeld weer afluisteren en dus in de kou zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja al is het wel eenrichtings verkeer....
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet allemaal weg.De slechte acteurs en slijmballen.
Zou het niet weten,vraag me ook steeds af wie ST is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:50 schreef Varen het volgende:
Wat is een NLA-tje?
omfgquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef Scandalous het volgende:
Brian gaat morgen om 10.00 zijn knaller Alleenstaande Moeders opnemen, met hart en ziel
Dan zal hij boksbeugel luc wel zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:52 schreef Scandalous het volgende:
Brian gaat morgen om 10.00 zijn knaller Alleenstaande Moeders opnemen, met hart en ziel
Dat Ricardo op lullen valt is wel duidelijk onderhand.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:53 schreef agter het volgende:
Ricardo zegt dat Brian zijn piemel groot is.
"Heb heel wat lullen gezien, daarmee kan ik de wereld rond. Maar die van jou, daarmee kan ik de galaxy in".
Brian lacht (oprecht?). Maar is toch relaxed.
Ja, dat zou kunnen. Makes sense.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ST is volgens mij Stephan, iemand bij de Redactie / Uitvoerend Producer.
NLA, denk ik, is Nadia-Lieke-Amanda. Die twee uitnodigen om Claire weg te pesten ?
vond ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:36 schreef T-lex het volgende:
Gesprek op hoger niveau dit tussen Huub en Brian....mooi.
Zou kunnen en Huub haar daarna nog wegterroriseren volgens Jaap.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
NLA, denk ik, is Nadia-Lieke-Amanda. Die twee uitnodigen om Claire weg te pesten ?
en ergens toch logisch...... de vier belangrijkste karakters horen gewoon in de finalequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien weet Jaap wel meer dan Claire zegt Brian tegen Huub. En beiden hebben een glimlach.....Dat maakt veel duidelijk op dit moment. Jaap wordt beschermd door achter en daarom maakt hij zich niet zo druk...
Trusten Agterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:01 schreef agter het volgende:
Ik geef het stokje over aan de nachtploeg.
Als er nog iets te beleven valt.
Fijne nacht en goede streams toegewenst allemaal!
Eigenlijk moet ik zeggen dat het mijn worst case scenario is, dat blijkt dat ze dat wel doen (en al heel lang), vanaf het moment dat ze te horen kregen dat het 22 mei over was.... en er iets gezegd werd in de trant van "wie elkaars vijanden blijken te zijn en wie juist niet"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:59 schreef Desii het volgende:
[..]
vond ik eigenlijk ook
Er werd niets gezegd wat niemand weet.... maar toch vind ik het soms jammer dat ze niet samen spelen (als hun hun beide spelstijlen samenvoegen, ist een topduo.... )
nee, dat denk ik niet...... maar wat het wel zou kunnen wezenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian&Huub en Claire&Amandaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik zeggen dat het mijn worst case scenario is, dat blijkt dat ze dat wel doen (en al heel lang), vanaf het moment dat ze te horen kregen dat het 22 mei over was.... en er iets gezegd werd in de trant van "wie elkaars vijanden blijken te zijn en wie juist niet"
Stel nou dat Huub en Brian eigenlijk vanaf het moment dat Huub binnen is al stiekem samen spelen... of iig vanaf het moment dat Huub weer terug mocht komen van z'n weekje "vakantie"??quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel nou dat Huub en Brian eigenlijk vanaf het moment dat Huub binnen is al stiekem samen spelen... of iig vanaf het moment dat Huub weer terug mocht komen van z'n weekje "vakantie"??
Toen wist Brian hoe gevaarlijk Huub voor hem zou kunnen zijn, Huub had zelfs de in de ogen van Brian übercoole Nathanael al door het lint laten gaan, en hij weet dondersgoed dat hij zelf stukken sneller para is..
Dus stel nou dat... die 2 eigenlijk al een jaar samen spelen, dat ze een pact hebben??
Dat verklaart ook gelijk waarom Huub nooit echt losgegaan is op Brian en Amanda...
Dan doet het er verder niet meer toe welk team er tegenover staat...... elk ander team verliest.
Het zal liggen aan het type eindspel, maar ik denk dat Jaap meer brains heeft dan Huub en Brian samen.....Dat denk ik niet alleen, dat heeft hij de gehele periode ook laten zien. Goede zelfbeheersing en controle, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doet het er verder niet meer toe welk team er tegenover staat...... elk ander team verliest.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:18 schreef eusjuh het volgende:
Hey all,
Daar moet je toch niet aan denken...........een samenwerking tussen Huub en die gluiperige rat
Ik denk wel dat ze een pact hebben om elkaar niet te verwonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel nou dat Huub en Brian eigenlijk vanaf het moment dat Huub binnen is al stiekem samen spelen... of iig vanaf het moment dat Huub weer terug mocht komen van z'n weekje "vakantie"??
Toen wist Brian hoe gevaarlijk Huub voor hem zou kunnen zijn, Huub had zelfs de in de ogen van Brian übercoole Nathanael al door het lint laten gaan, en hij weet dondersgoed dat hij zelf stukken sneller para is..
Dus stel nou dat... die 2 eigenlijk al een jaar samen spelen, dat ze een pact hebben??
Dat verklaart ook gelijk waarom Huub nooit echt losgegaan is op Brian en Amanda...
Jaap kan zetten vooruit denken ( schaker) en dat maakt hem gevaarlijk.Jaap mist echter ook iets heel belangrijks n.l het sociale aspect wat nou net is wat Huub nodig heeft!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal liggen aan het eindspel, maar ik denk dat Jaap meer brains heeft dan Huub en Brian samen.....Dat denk ik niet alleen, dat heeft hij de gehele periode ook laten zien. Goede zelfbeheersing en controle, daar gaat het om.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:20 schreef Prospera het volgende:
Ricardo: Amanda, het ruikt hier naar ongewassen kut.
Twijfel hoor of dat ooit door achter is bepaald.Huub is zo anders dan Brain.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:19 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik vind ze samen supersterk,
sterker dan wie dan ook.
maar helaas mocht dat nooit van het hokje
Ja, dat maakt Jaap nog sterker, hij maalt om het sociale aspect.....'t zal hem z'n reet roesten.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:20 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Jaap kan zetten vooruit denken ( schaker) en dat maakt hem gevaarlijk.Jaap mist echter ook iets heel belangrijks n.l het sociale aspect wat nou net is wat Huub nodig heeft!
Japio kan heel goed vooruit denken, als de spelers (zijn schaakstukken) volgens hele vaste patronen mogen bewegen. Ieder stuk kan een beperkt en bekend aantal bewegingen maken ........ En dat rechtlijnige ontbreekt bij de spelers in de Kooi. Waardoor Japio niet vooruit kan denken, daar is een heel andere vorm van inlevingsvermogen voor nodig.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:20 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Jaap kan zetten vooruit denken ( schaker) en dat maakt hem gevaarlijk.Jaap mist echter ook iets heel belangrijks n.l het sociale aspect wat nou net is wat Huub nodig heeft!
Nope geen idee.De tas staat nu naast zijn bed en zie de letters UDGquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Ben even op zoek naar die DJ tas die Huub gekregen heeft,
kan hem hier http://www.ultimate-dj-gear.com/index.php?dept=products
niet vinden ........ iemand een idee ?
Dat zal idd werken waar een eindspel voornamelijk zaken bevat waarvoor je rustig en met een vooruitziende blik moet kunnen nadenken, een soort elite eindspel dus...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal liggen aan het type eindspel, maar ik denk dat Jaap meer brains heeft dan Huub en Brian samen.....Dat denk ik niet alleen, dat heeft hij de gehele periode ook laten zien. Goede zelfbeheersing en controle, daar gaat het om.
Klopt daarom haalde ik ook het sociale aan.Spelers van de kooi zijn geen 'dode' schaakstukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio kan heel goed vooruit denken, als de spelers (zijn schaakstukken) volgens hele vaste patronen mogen bewegen. Ieder stuk kan een beperkt en bekend aantal bewegingen maken ........ En dat rechtlijnige ontbreekt bij de spelers in de Kooi. Waardoor Japio niet vooruit kan denken, daar is een heel andere vorm van inlevingsvermogen voor nodig.
Ook dat: de mate waarin je je spel kunt spelen is mede afhankelijk van het spelniveau van je mede-spelers...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio kan heel goed vooruit denken, als de spelers (zijn schaakstukken) volgens hele vaste patronen mogen bewegen. Ieder stuk kan een beperkt en bekend aantal bewegingen maken ........ En dat rechtlijnige ontbreekt bij de spelers in de Kooi. Waardoor Japio niet vooruit kan denken, daar is een heel andere vorm van inlevingsvermogen voor nodig.
ja die ligt stil te luisteren of ie nog een kutscheet hoortquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:31 schreef eusjuh het volgende:
Dikke pret bij Huub en Claire.Mike slaapt er doorheen en Brain en Del liggen onder het dekbed.Ricardo is ook eindelijk stil
Vergis je niet in Jaap, hij beweegt dan wel langzaam, maar hij denkt snel. Heeft een situatie vaak razendsnel door al zegt hij er niets over. Ook dat is een kracht, niet teveel zeggen. Brian heeft dat ook! Huub is een zeer snelle denker, maar nooit meer dan één stap tegelijk. Jaap doet er misschien iets langzamer over, maar weet heel goed de diverse vervolgstappen in z'n brein te analyseren en van daaruit de goede keus te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dus dat het eindspel iets is wat snel is, en aantrekkelijk voor de kijker, en dat maakt het voor Jaap bij voorbaat al vrijwel onmogelijk om te winnen.
Trustennnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja die ligt stil te luisteren of ie nog een kutscheet hoort
ik ga naar bed
truste allemaal!
Dat is waar en ook weer niet helemaal. Mensen bewegen ook vaak langs vaste en voorspelbare patronen. Met schaakstukken kun je dan wel beperkte bewegingen maken (al valt dat best mee), maar het totaal van de stukken en alle bewegingen tesamen zijn legio.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft dat ook????Hij verteld vrijwel meteen dat hij dingen weet ( afluisteren) en komt nooit zelf met iets.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vergis je niet in Jaap, hij beweegt dan wel langzaam, maar hij denkt snel. Heeft een situatie vaak razendsnel door al zegt hij er niets over. Ook dat is een kracht, niet teveel zeggen. Brian heeft dat ook! Huub is een zeer snelle denker, maar nooit meer dan één stap tegelijk. Jaap doet er misschien iets langzamer over, maar weet heel goed de diverse vervolgstappen in z'n brein te analyseren en van daaruit de goede keus te maken.
Daarnaast, als hij tussendoor los mag gaan, ik denk dat Amanda en Brian binnen no-time gaan slaan.....
En dat is het natuurlijk, wat mag wel en wat mag niet....de aansturing van achter, ook in de finale? Dat is de dood in de pot
Ik weet dat Jaap snel denkt, maar de kijker moet die laatste uitzending ook iets te zien hebben, en als je gemiddelde kijker geen flauw idee heeft wat Jaap denkt, en geen notie heeft van wat er gebeurt, dan is het voor die kijker niet interessant.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vergis je niet in Jaap, hij beweegt dan wel langzaam, maar hij denkt snel. Heeft een situatie vaak razendsnel door al zegt hij er niets over. Ook dat is een kracht, niet teveel zeggen. Brian heeft dat ook! Huub is een zeer snelle denker, maar nooit meer dan één stap tegelijk. Jaap doet er misschien iets langzamer over, maar weet heel goed de diverse vervolgstappen in z'n brein te analyseren en van daaruit de goede keus te maken.
Daarnaast, als hij tussendoor los mag gaan, ik denk dat Amanda en Brian binnen no-time gaan slaan.....
En dat is het natuurlijk, wat mag wel en wat mag niet....de aansturing van achter, ook in de finale? Dat is de dood in de pot
Nah, ik vind dat Brian redelijk dingen voor zichzelf kan houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:38 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Brian heeft dat ook????Hij verteld vrijwel meteen dat hij dingen weet ( afluisteren) en komt nooit zelf met iets.
Misschien wil ik wel te graag dat hij gaat winnen.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap te intelligent is voor een eindspel wat voor de kijker aantrekkelijk is, de gemiddelde kijker komt immers qua IQ niet bij Jaap in de buurt wat het onbegrip alleen maar vergroot.
Ja dat is het waarschijnlijk, en dat geeft niet... want verder zit er alleen maar een Claire, die het niet verdient om te winnen, Huub en Brian, en dat zijn allebei hufters en een Amanda, en dat is dan wel een verschrikkelijke schreeuwlelijk met een akelig grote mond, maar als ik het vergelijk met Huub en Brian dan is ze qua misdragingen iig minder erg.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel te graag dat hij gaat winnen.....
Het is niet de schuld van Claire dat ze zo laat in de kooi komt.Het zou toch werkelijk hilarisch zijn als juist zij er met de poet vandoor gaatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is het waarschijnlijk, en dat geeft niet... want verder zit er alleen maar een Claire, die het niet verdient om te winnen, Huub en Brian, en dat zijn allebei hufters en een Amanda, en dat is dan wel een verschrikkelijke schreeuwlelijk met een akelig grote mond, maar als ik het vergelijk met Huub en Brian dan is ze qua misdragingen iig minder erg.
Dus als ik rationeel zou moeten kiezen tussen Jaap en Amanda, dan zou ik het Jaap ook het meest gunnen.
Maar eigenlijk..... interesseert het me zelfs geen reet als ze de stekker eruit trekken en zeggen "iedereen heeft verloren, toedeledokie"
Het totaal van de bewegingen kan dan wel legio zijn, maar het gaat bij schaken heel netjes om de beurt één zet ! En je speelt slechts tegen één enkele tegenstander. In de Kooi kun je zomaar ineens vier man tegenover je hebben, die wel vijf zetten in een keer doen. Met wellicht nog hulp van buitenaf ook !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar en ook weer niet helemaal. Mensen bewegen ook vaak langs vaste en voorspelbare patronen. Met schaakstukken kun je dan wel beperkte bewegingen maken (al valt dat best mee), maar het totaal van de stukken en alle bewegingen tesamen zijn legio.
Dat is idd de beste keuze....als dat gebeurd vier ik een feestjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is het waarschijnlijk, en dat geeft niet... want verder zit er alleen maar een Claire, die het niet verdient om te winnen, Huub en Brian, en dat zijn allebei hufters en een Amanda, en dat is dan wel een verschrikkelijke schreeuwlelijk met een akelig grote mond, maar als ik het vergelijk met Huub en Brian dan is ze qua misdragingen iig minder erg.
Dus als ik rationeel zou moeten kiezen tussen Jaap en Amanda, dan zou ik het Jaap ook het meest gunnen.
Maar eigenlijk..... interesseert het me zelfs geen reet als ze de stekker eruit trekken en zeggen "iedereen heeft verloren, toedeledokie"
Ook waar, maar dan denk ik aan de kersverse Jaap die weken achtereen Huub en Erik op z'n rug had zitten en er redelijk rustig onder bleef. Zoiets zouden Brian en Huub beiden niet kunnen trekken.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het totaal van de bewegingen kan dan wel legio zijn, maar het gaat bij schaken heel netjes om de beurt één zet ! En je speelt slechts tegen één enkele tegenstander. In de Kooi kun je zomaar ineens vier man tegenover je hebben, die wel vijf zetten in een keer doen. Met wellicht nog hulp van buitenaf ook !
Wat denk je van een wedstrijd dwergwerpen of kabouterslingeren tussen Japio en Brian ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
(...)
Waar ze een hardlooprace tussen Huub en Brian wel begrijpen, en waarschijnlijk nog spannend vinden ook.
(...)
Beetje zwak.De een is te klein( wie beoordeeld dat trouwens) de ander te dik ( ook weer een vooroordeel) enz.Had liever gezien dat het hele DGK spel op intellect gespeeld werd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een wedstrijd dwergwerpen of kabouterslingeren tussen Japio en Brian ?
In dat kader vond ik het voorstel van Amanda en Brian (dropping) best wel een aardige. Streamers kunnen niet alles hebben, dan maar in de reguliere uitzending, die poging om het snelst terug te komen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Beetje zwak.De een is te klein( wie beoordeeld dat trouwens) de ander te dik ( ook weer een vooroordeel) enz.Had liever gezien dat het hele DGK spel op intellect gespeeld werd.
B.v ja.Geeft redelijk gelijke kansen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat kader vond ik het voorstel van Amanda en Brian (dropping) best wel een aardige. Streamers kunnen niet alles hebben, dan maar in de reguliere uitzending, die poging om het snelst terug te komen...
"op intellect gespeeld" ..... Ja, dat zou ik ook willen. Maar met Brian, Amanda en Claire in de hoofdrol weet ik niet zeker of we dat gaan redden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Beetje zwak.De een is te klein( wie beoordeeld dat trouwens) de ander te dik ( ook weer een vooroordeel) enz.Had liever gezien dat het hele DGK spel op intellect gespeeld werd.
Met wat intelligente opdrachten tussendoor....zou best leuk zijn...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:56 schreef eusjuh het volgende:
[..]
B.v ja.Geeft redelijk gelijke kansen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"op intellect gespeeld" ..... Ja, dat zou ik ook willen. Maar met Brian, Amanda en Claire in de hoofdrol weet ik niet zeker of we dat gaan redden.
Dat doet er niet toe, wat er in deze wel toe doet is dat ze er al 2½ maand zit en nog geen ruk gedaan heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:46 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Claire dat ze zo laat in de kooi komt.Het zou toch werkelijk hilarisch zijn als juist zij er met de poet vandoor gaat
Dat is ook niet eerlijk .... rekenen in Kilo-Meters ! Amanda met 50 Kilo en Japio met 180 Kilo !! Dan moet Amanda drie-en-een-halve keeer zover rennen als Japioquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat kader vond ik het voorstel van Amanda en Brian (dropping) best wel een aardige. Streamers kunnen niet alles hebben, dan maar in de reguliere uitzending, die poging om het snelst terug te komen...
gokjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat Jaap snel denkt, maar de kijker moet die laatste uitzending ook iets te zien hebben, en als je gemiddelde kijker geen flauw idee heeft wat Jaap denkt, en geen notie heeft van wat er gebeurt, dan is het voor die kijker niet interessant.
Waar ze een hardlooprace tussen Huub en Brian wel begrijpen, en waarschijnlijk nog spannend vinden ook.
Of een wedstrijd blikwerpen op de 25 meter... om maar iets vaags te noemen.
Ik denk dat Jaap te intelligent is voor een eindspel wat voor de kijker aantrekkelijk is, de gemiddelde kijker komt immers qua IQ niet bij Jaap in de buurt, wat het onbegrip alleen maar vergroot.
Afgezien van het feit dat het wettelijk niet meer mag is dat wel een aardig gelijke strijd...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een wedstrijd dwergwerpen of kabouterslingeren tussen Japio en Brian ?
Mee eens maar zelde gold voor b.v een Silvia ,maar half internet betreurde haar exit!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, wat er in deze wel toe doet is dat ze er al 2½ maand zit en nog geen ruk gedaan heeft.
Voor de duidelijkheid: ik denk dat Claire een schat van een meid is, maar ik heb geen flauw idee wat ze in DGK doet, en als ze zich de afgelopen 2 maanden als speler had neergezet dan had ze wat mij betreft net zo hard mogen meedingen naar die jackpot, maar ze is helaas niet meer dan een lieve, aardige vakantieganger.
Daarentegen heeft Amanda weer siliconen en Jaap echte tieten......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet eerlijk .... rekenen in Kilo-Meters ! Amanda met 50 Kilo en Japio met 180 Kilo !! Dan moet Amanda drie-en-een-halve keeer zover rennen als Japio
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Amanda weer siliconen en Jaap echte tieten......
Ik was blij dat ze weg was....nietzeggend "voelend" verknipte tante. Claire zie ik dan nog liever dan Sylvia, omdat Claire op de één of andere manier echt lief, naïef en onschuldig/onbedorven overkomt....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:00 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mee eens maar zelde gold voor b.v een Silvia ,maar half internet betreurde haar exit!
Dat vind ik een leuke... een speurtocht in de villa waar dmv raadsels een "schat" gevonden moet worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar het kan ook binnen de kooi, met bijvoorbeeld "Vind een voorwerp" op basis van puzzels....
Silvia hield Huub in balans en hetzlfde doet Clair nu in feite.Denk echter wel dat Claire Brainless en Del helemaal gek kan krijgen met haar ja en amen strategiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was blij dat ze weg was....nietzeggend "voelend" verknipte tante. Claire zie ik dan nog liever dan Sylvia, omdat Claire op de één of andere manier echt lief, naïef en onschuldig/onbedorven overkomt....
Ja, misschien wel......al hebben die twee al genoeg meegemaakt daar om niet zo snel ondersteboven te zijn van iemand. Maar hoe dan ook, Claire heeft de poet niet verdiend door haar inzet en korte aanwezigheid. Ik zou een uitkoopsom van 50.000 al heel wat vinden voor haar. Dat is meer dan nummer twee en drie waarschijnlijk krijgen....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:05 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Silvia hield Huub in balans en hetzlfde doet Clair nu in feite.Denk echter wel dat Claire Brainless en Del helemaal gek kan krijgen met haar ja en amen strategie
Ik ook, maar Sylvia speelde op haar manier nog door zich aan bepaalde dingen te onttrekken, daarbij zat ze er vanaf het begin in, dus dat is simpelweg wat anders dan Claire.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:00 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mee eens maar zelde gold voor b.v een Silvia ,maar half internet betreurde haar exit!
Ik vind ze ook wel grappig, alleen kunnen die geen 8 weken duren. Als die komen, dan is dat, denk ik, pas in de laatste weken.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:06 schreef Musje456 het volgende:
Ik vind de ruzies heerlijk, want die houden de spanning erin, en beloven iets.... vooral als ze echt lijken... laat die gasten maar idioot op elkaar gaan, want dat lijkt toch wel de ideale finale te zijn..?
Elkaar als user afmaken vindt ik echt heel dom.Wij zien mischien maar 50% van hoe het zit in de kooi.Het eindspel zal hoe dan ok beslist worden door de FEBO en afgelopen week was puur tv/stream vulling.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:06 schreef Musje456 het volgende:
Tjee, ik heb even bijgelezen, maar het is meer 'ik denk', 'ik hoop' 'i kind' 'ik geloof''... De discussies zijn hevig, maar niemand weet... Fijn... en nu? Ik zie dat users elkaar bijna gek maken, Heerlijk al die discussies... Maar...
Ik geloof niks tot ze eens besluiten tot een einsdspel te komen, als ze dat voor elkaar krijgen....
Ik vind de ruzies heerlijk, want die houden de spanning erin, en beloven iets.... vooral als ze echt lijken... laat die gasten maar idioot op elkaar gaan, want dat lijkt toch wel de ideale finale te zijn..?
Normaal is volgens mij alleen normaal, bij velen, als je samen met Huub speeltquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij was Sylvia toen ze wegging de laatste "normale" persoon die de villa verliet, en "normaal" zijn wordt kennelijk alleen geaccepteerd en gewaardeerd als men je vanaf het begin kent.
Lieke en Claire zijn door het gros van de kijkers nooit gewaardeerd.
Claire lijkt mij ook een van die 'normale' personen en daardoor waardeer ik haar wel.Lieke vond ik altijd erg 'gemaakt' en mocht haar dan ook helemaal niet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, maar Sylvia speelde op haar manier nog door zich aan bepaalde dingen te onttrekken, daarbij zat ze er vanaf het begin in, dus dat is simpelweg wat anders dan Claire.
Daarbij was Sylvia toen ze wegging de laatste "normale" persoon die de villa verliet, en "normaal" zijn wordt kennelijk alleen geaccepteerd en gewaardeerd als men je vanaf het begin kent.
Lieke en Claire zijn door het gros van de kijkers nooit gewaardeerd.
Jammer hè, dat het niet meer mag ........quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het wettelijk niet meer mag is dat wel een aardig gelijke strijd...
En helaas zou het ook enorme kijkcijfers veroorzaken
Mwah.. ik zie liever een intelligent spel... wat mij betreft mag de winnaar degene zijn die een 5 sterren Sudoku het snelst opgelost heeft... maar ik ben bang dat "het volk" dat niet genoeg "brood en spelen" vindt...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer hè, dat het niet meer mag ........
Ja daar hoop ik ook nog steeds op...iets met intellect..zou voor de beeldvorming wel goed zijn, maar na alle items qua platheid....nu weer die Ricardo erin.....zal het dat wel niet worden....helaasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik zie liever een intelligent spel... wat mij betreft mag de winnaar degene zijn die een 5 sterren Sudoku het snelst opgelost heeft... maar ik ben bang dat "het volk" dat niet genoeg "brood en spelen" vindt...
Weet je nog ........quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik een leuke... een speurtocht in de villa waar dmv raadsels een "schat" gevonden moet worden.
Nena had toen met Sinterklaas zo'n leuke surprise voor Natasia bedacht... die het te moeilijk vond.
Ja... goed idee, daarbij heeft ieder z'n eigen voordelen en voorsprong, en hebben ze toch gelijke kansen
ff hoor wie noemde je een klootzak?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:19 schreef Musje456 het volgende:
iwel richting NMNS en Eusjuh... Amanda en Brian hebben meer en meer ruzie, Huub en Claire geven ook al meer onenigheid aan.... Eusjuh; ik denk niet aan ons als gebruikers... Dat vind ik dom, sowieso. Ik heb het over de streams.
NMNS... enig, maar we zien de spanning tussen Brian en Amanda, zowel als tussen Huub en Claire toenemen... Vooral tussen die eerste twee.
Ik kan me eens herrinneren een relatie waar ik hem een klootzak noemde... Diie raltie duurde niet lang, en had vele ruzies... Kan het manfolk hier me vertellen hoe jullie rageren op het feit dat jullie in een raltie zo genoemd worden?
Geweldig was dat.... toen DGK en de COSsen nog leuk warenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tenslotte moest Nena nog gaan aanwijzen waar het kado lag !!!
[ afbeelding ]
Yep de z.g domme en luie Nena die in no time een top surprise tevoorschijn toverdequote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog ........
Oh oke.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mijn ex... (extra edit: ik werd geweldadig met hem, wat echt niet ikke is...)
Normaal is volgens jou dus: geen eigen mening hebben, alles leuk en gezellig vinden. En in een groeps gesprek niets zeggen. ik denk meer aan saaiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal is volgens mij alleen normaal, bij velen, als je samen met Huub speelt![]()
Ik vond Lieke en Dennis ook redelijk normaal. En Claire is idd nog wel het meest normaal voor zover we nu kunnen zien.....
Saai omdat?Geen eigen mening uiten wil niet zeggen dat je die niet hebt!De een is extravert en de ander juist niet.We leven in een maatschappij waarin de grootste bek wint maar of dat zo goed is..........quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Normaal is volgens jou dus: geen eigen mening hebben, alles leuk en gezellig vinden. En in een groeps gesprek niets zeggen. ik denk meer aan saai
Sorry Borga, maar of je nu voor of tegen Lieke bent... een had ze wel degelijk: een eigen mening, dus jouw argument gaat niet helemaal op hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Normaal is volgens jou dus: geen eigen mening hebben, alles leuk en gezellig vinden. En in een groeps gesprek niets zeggen. ik denk meer aan saai
Saai omdat? Omdat Claire gewoon saai is, daar kan ze niets aan doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:28 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Saai omdat?Geen eigen mening uiten wil niet zeggen dat je die niet hebt!De een is extravert en de ander juist niet.We leven in een maatschappij waarin de grootste bek wint maar of dat zo goed is..........
Claire is saai... ze heeft geen ideeen en doet niksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Saai omdat? Omdat Claire gewoon saai is, daar kan ze niets aan doen.
Saai omdat ji iets anders van mensen verwacht dan toch?Je gaat uit van je eigen denkbeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Saai omdat? Omdat Claire gewoon saai is, daar kan ze niets aan doen.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:34 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Saai omdat ji iets anders van mensen verwacht dan toch?Je gaat uit van je eigen denkbeeld.
Hij duwde haar ruw van zich af toen ze en kus wilde ,dat was alles.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:42 schreef Lady-night het volgende:
Op NL schijnen ze gezien te hebben dat Brian Amanda weer even te grazen nam? Is hier iemand die dat gezien heeft?
Heb dat ook heel lang gehad,ging hier zelfs over de tong als travestietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
Even off... ik heb al 20x geproberd mijn profiel te wijzigen, en Fok wijgert te doen wat ik wil... Ik ben namelijk een vrouw... en zelfs nadat ik een nieuw paswoord aanvraag en mijn profiel tracht te wijzigen krijg ik dezelfde meldiing: je paswoorde klopt niet... zucht
Ok, ik post door... ben een vrouw dus (geen dame!)
Lees even terug hier Lady-Night... ze schijnen ruzie gehad te hebben (drie a vier pagina's terug denk ik. Die ruzie is zo ver ik weet nooit uitgesproken... en ze hebben zo'n zuperrellaassie...;) )quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:42 schreef Lady-night het volgende:
Op NL schijnen ze gezien te hebben dat Brian Amanda weer even te grazen nam? Is hier iemand die dat gezien heeft?
*proest* Ok, danks... ik probeer het morgen wel (gaat in een stuip bij de gedachte dat ik nu misschien een travestiet zou zijn... Mag ik een voorbinddildo lenenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:49 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb dat ook heel lang gehad,ging hier zelfs over de tong als travestiet.Doe je nieuwe paswoord alleen helemaal onderin!
Oke veel s6quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:53 schreef Musje456 het volgende:
[..]
*proest* Ok, danks... ik probeer het morgen wel (gaat in een stuip bij de gedachte dat ik nu misschien een travestiet zou zijn... Mag ik een voorbinddildo lenen).
Dank voor je antwoord Eusjuh, en voor het gelach, ik ga dit proberen![]()
![]()
Ja, ik weet het nog ... dat waren echt geweldige streams !!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh begreep uit een andere discussie dat het stond voor : Niemand Laten Afvallenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 03:43 schreef avonne het volgende:
NLA = Neukertje Laten Aanrukken !
(echt een Jaap-uitdrukking. Oftewel weer iemand te bangen voor Claire d'r neus)
morgen allemaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:22 schreef fredfik het volgende:
waarom is die rat zo vroeg op??
En wat komt er uit zijn/haar/het's mond rollen, over het algemeen ordinair gescheld, sexistische opmerkingen die we nu wel lang genoeg hebben aangehoord.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:24 schreef Copycat het volgende:
Ricardo wil maar niet inzien dat zijn Tiroler Travo act slaapverwekkend suf is?
Goedemorgen!
Echte liefde hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:34 schreef T-lex het volgende:
Heeft Amanda vanmiddag nog rijlessen? Kan ze ff gezellig bij Brian een bakkie doen in de studio.![]()
Die twee gaan mekaar al bellen als er eentje een paar uurtjes weg is, kan je nagaan een hele dag.
Beter dan dat vieze wannabe wijf dat ie zelf is. Ik trek die gozer zo slecht, met z'n platter dan platte en oppervlakkiger dan oppervlakkige gelul.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:48 schreef schatje het volgende:
Rachel noemde Palma een vies wijf.
Ik heb geen idee, zal het script zijn....eeeeeeeh....dat is zo anno 2007quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef blomst het volgende:
waarom is Ricardo zo lelijk tegen Palma?
Omdat Palma achter de rug van Ricardo om slecht over hem heeft gepraat.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:54 schreef blomst het volgende:
waarom is Ricardo zo lelijk tegen Palma?
Brian vertrok tegen 9 uur richting Arnhem om samen met Luc 3 plaatjes op te nemen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.... Is Brian al vertrokken? En zo ja weet iemand hoe laat?
Yep, rond 9.00 uur.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:07 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.... Is Brian al vertrokken? En zo ja weet iemand hoe laat?
Komt er binnenkort een greatest hits album uit van Brian?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:09 schreef Kaat38 het volgende:
Brian vertrok tegen 9 uur richting Arnhem om samen met Luc 3 plaatjes op te nemen...
Dus een heerlijk Brainles dagje
Die komt met Halloween uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt er binnenkort een greatest hits album uit van Brian?
Dat zou een regelrechte belediging zijn voor een trash-artiest als Braaien! Hij is pas net begonnen, the greatest hits komen nog....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt er binnenkort een greatest hits album uit van Brian?
Ja, IK!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand hier al last van of dekken ze zich vast in?
Technische storing.
Oh jee, wat vervelend. Maar ik kan je geruststellen, je mist niksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef T-lex het volgende:
Ja, IK!![]()
Vanaf vanochtend 9:00 alles op zwart hier.
Grapjasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb geen last van storingen, althans geen streamstoringen.
Tegen wie zei ze dat? Ligt het aan mij, of vallen de kwartjes steeds sneller bij Amanda, wat Brian betreft?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:41 schreef akveor het volgende:
Amanda: Brian is een lopende tijdbom..... en streamswitch.
Hoe opvallend.
Ik heb het niet gehoord maar ik neem aan tegen die travo, daar zit ze mee te praten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
Tegen wie zei ze dat? Ligt het aan mij, of vallen de kwartjes steeds sneller bij Amanda, wat Brian betreft?
Tja, ik moet wel eerlijk blijven he, hoe gestoord ben ik dat ik al anderhalf jaar streams kijkquote:
Thanks.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het niet gehoord maar ik neem aan tegen die travo, daar zit ze mee te praten.
Of die kwartjes vallen weet ik niet, het is meer een constatering waar ze niks mee doet.
Yep, ik hoorde het haar net tegen 'Het' zeggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegen wie zei ze dat? Ligt het aan mij, of vallen de kwartjes steeds sneller bij Amanda, wat Brian betreft?
Sorry, (was een een pc-tje in elkaar aan het zetten) dat zij ze idd tegen Wicardo in de kapsalon... daarbij zij ze dat ze botsten omdat ze zelf een opvliegend karakter zou hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft mazzel dat hij haar geen elleboogstoot geeft zoals hij bij Huub deed in de fitness.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
Straks in mijn pauze maar eens het filmpje bekijken waarin Brian rustig blijft, met zijn handen in zijn nek.
Wat ik er tussen de buffers door van begreep (jaja, heb weer beeld hierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iemand een teil voor mij, hoe walgelijk die gastquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:23 schreef Disana het volgende:
Kan iedereen mijn opgespoten kontje zien?
[ afbeelding ]
Kikkerbilletjes?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Iemand een teil voor mij, hoe walgelijk die gast![]()
(zat net lekkere receptjes te zoeken maar heb weer gegeten en gedronken)
Ik ben vegetarischquote:
Smerig he dat ze niks anders kunnen bedenken als die smerige shit dat hebben we nu wel een keer gezien!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Iemand een teil voor mij, hoe walgelijk die gast![]()
(zat net lekkere receptjes te zoeken maar heb weer gegeten en gedronken)
Mee eens trettie, het hoeft voor mij geen bekakte zooi of zo te worden maar dit niveau is walgelijk!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Smerig he dat ze niks anders kunnen bedenken als die smerige shit dat hebben we nu wel een keer gezien!
Ik ben super lief staat er zelfs....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben vegetarischmaar ik heb zat kikkerbilletjes overigens in mijn vijvertje
![]()
Huub is lekkere muziekjes draaien en heeft een leuk shirt aan.
Er staat op: Ik ben lief!
Hey, heeft hij die van Eric gehad? Die had er toch ook 1? Goedemorgen trouwens.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben SUPER liefquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
![]()
Die zijn uit zichzelf weggekropen, of liggen weg te rotten in die vuilniszakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben SUPER lief![]()
Toch is die Ricardo totaal geobsedeerd door z'n derriere. Amanda zit al in de jacuzzi, hij komt eraan lopen, en vraagt 'Moet je m'n billen zien?'.
En waar heeft Amanda die bikini's toch gelaten? Ik zie haar tegenwoordig alleen nog maar in bh in de jacuzzi zitten.
Ricardo past mooi bij amanda..Allebei een obsessie, de 1 een pruik, de ander billen..Moet niet gekker worden..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben SUPER lief![]()
Toch is die Ricardo totaal geobsedeerd door z'n derriere. Amanda zit al in de jacuzzi, hij komt eraan lopen, en vraagt 'Moet je m'n billen zien?'.
En waar heeft Amanda die bikini's toch gelaten? Ik zie haar tegenwoordig alleen nog maar in bh in de jacuzzi zitten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zijn uit zichzelf weggekropen, of liggen weg te rotten in die vuilniszakken.
Dan heeft ze vast een nieuwe gekregen bij de laatste kledingronde!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nee, wacht... ik geloof dat ze er nu toch een aan heeft.
Ricardo lijkt wel een beetje op deze man..(over 20/30 jaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
En zij zijn niet lief en al helemaal niet super....
11.30u al in de jacuzzi... wtf
't Is toch net een heks, dat vrouwelijke (...) alter ego van Ricardo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is toch ook superlief?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben super lief staat er zelfs....
Volgens mij een shirt van Eric
[ afbeelding ]
en ik ben ook vegetarisch![]()
Eindelijk 'millionair-like behaviour'... half elf in de Jacuzziquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje millionair heeft een (lekkere.....waar is ie gebleven) poolboyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eindelijk 'millionair-like behaviour'... half elf in de Jacuzzi
Je ziet steeds meer gebreken in de villa...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
Lekker ranzig die jacuzzi....je kan er bijna bouljon van trekken.![]()
Brian zei gisteren al dat het ding een uur in de wind meurt, en eigenlijk al weken geleden schoon gemaakt had moeten worden. Maar dat maakt "de bitches" weinig uit blijkbaar.
Ik ga voor legionella en de veteranenziekte!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
Een soort van Salmonella badje is het geworden, mooi als bepaalde spelers daarin stappen, die stappen dan vanzelf de kooi uit.
Tuurlijk niet. Ze hebben toch in water gezeten en dus zijn ze schoonquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:12 schreef Disana het volgende:
Volgens mij gaan ze niet eens douchen na die vieze jacuzzi.
Ik kon even niet op legionella komen, waar zit mijn verstand...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga voor legionella en de veteranenziekte!
En dezelfde afwijking als Amanda; shirts dragen als jurkje.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef Kaat38 het volgende:
Ach wat schattig, onze Rachel..ja ik bedoel 'Het' ter info, heeft een schattig groen outfitje uit de kast gerukt met mooi bijpassende zwarte laarzen/kousen (whatever) aan 'Het's lange sierlijke benen.
Heerlijk aan het keuvelen met Amandel die tenslotte wel beschermd moet worden nu haar beschermheer Brainles de hele dag op pad is.
Dat heet consuminderenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef 2live het volgende:
[..]
En dezelfde afwijking als Amanda; shirts dragen als jurkje.
B&A hebben elkaar al ff niet gesproken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat straks vragen of ze Brian mag bellen.
Ik moet er toch niet aan denken dat je de hele dag gebeld wordt door je partner als je een keer weg bentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
B&A hebben elkaar al ff niet gesproken.
Hij is toch al vanaf 9 uur weg, dat moet je niet onderschatten.
Dus ja, logisch toch.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Kaat38 het volgende:
Ik bel mijn vriend ook elk uur als hij aan het werk is.
Maar wel douchegel op de booschappenlijst zetten, ik vraag me af waarom. Mèn, wat moet daar een lucht hangen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik moet me aankleden. Wedden dat ze niet gaat douchen.
Volgens mij heeft Ricardo ook niet gedoucht. Hij deed zijn pruik pas in de kapsalon af.
Jezoes koeristoesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Pal voor de camera.......![]()
[ afbeelding ]
Yep, gisteren. Morgen, donderdag en vrijdag gaat hij weer rijden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:35 schreef fredfik het volgende:
heeft huub nog moter rijles gehad?
Wat te denken van die kleding van d'r, zolang die niet gewassen wordt heeft dat douchen ook weinig effect.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wel douchegel op de booschappenlijst zetten, ik vraag me af waarom. Mèn, wat moet daar een lucht hangen.
Yep, ik wou het net zeggen. Volgens mij heeft ze zelfs het bikinibroekje aangehouden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
@Disana, ze kleedt zich aan zonder te douchen, zoals verwacht.
Het is gewoon een vies wijf, punt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:43 schreef 2live het volgende:
Wat te denken van die kleding van d'r, zolang die niet gewassen wordt heeft dat douchen ook weinig effect.
Nee, ze heeft nu een zwart slipje aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, ik wou het net zeggen. Volgens mij heeft ze zelfs het bikinibroekje aangehouden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wicawdo helpt opruimen, het ene na het andere kledingstuk gooit hij in de was, kun je nagaan.
na lieke heb ik het niemand meer zien doen,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef Copycat het volgende:
Wordt daar eigenlijk nog wel eens gewassen of gaat alles naar de stomerij, eens in de maand?
De enige die regelmatig een wasje draait is Claire. De rest weet niet eens hoe de wasmachine werkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef Copycat het volgende:
Wordt daar eigenlijk nog wel eens gewassen of gaat alles naar de stomerij, eens in de maand?
Hoe zag die eruit?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef Scandalous het volgende:
OT maar ik heb zo gelachen om de getekende afbeelding van Amanda in de Nieuwe RevuJammer dat ze die niet boven hun bed hangen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef Scandalous het volgende:
OT maar ik heb zo gelachen om de getekende afbeelding van Amanda in de Nieuwe RevuJammer dat ze die niet boven hun bed hangen
Met een open mond en ontblote borstenquote:
Ik denk dat ze Amanda aan het terugpakken is vanwege dat gedoe met die namen van gisteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
José tegen Amanda: Ga je optreden?
Amanda: Nee, hoezo, ik vind het gewoon leuk staan.
José: Dus dit vind je leuk ? Ach, smaken verschillen.
Volgens mij heeft José een bloedhekel aan Amanda.
Je zult wel gelijk hebben, maar het leek toch wel erg op het broekje dat bij dat bikinitopje hoorde dat ze bij de Miss Bikini Contest heeft gekregen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nu een zwart slipje aan.
En ze op zoek naar een legging.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur/VOL
Cap van vandaag, en wat staat daar? De fiets van Mikey.
Ze hebben ff een paar keer laten zien dat Mikey door weer en wind s'morgens de poort uitging op zijn fietsje (richting Febo) voor de tv-beeldenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur/VOL
Eerderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur/VOL
Scherp Donnie!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur/VOL
(niet zelf gespot hoor, zag deze post en vond het wel de moeite waard om het hier neer te plempen)quote:
Het erge is dat ze hem dan waarschijnlijk nog wat te vertellen heeft ook..... na 4 uur zonder elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef T-lex het volgende:
Aman naar de Private...die wil toch echt Brian bellen.
Dit is zooo 2007quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
Is het vandaag de anti-palma dag?
De wens is de vader van de gedachte en dus las ik vol in zijn bek schijt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:17 schreef Borga het volgende:
Ik hoop dat iemand die Ricardo eens vol in zijn bek schopt. kuch....bij wijze van spreken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |