Maar wel douchegel op de booschappenlijst zetten, ik vraag me af waarom. Mèn, wat moet daar een lucht hangen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik moet me aankleden. Wedden dat ze niet gaat douchen.
Volgens mij heeft Ricardo ook niet gedoucht. Hij deed zijn pruik pas in de kapsalon af.
Jezoes koeristoesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Pal voor de camera.......![]()
[ afbeelding ]
Yep, gisteren. Morgen, donderdag en vrijdag gaat hij weer rijden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:35 schreef fredfik het volgende:
heeft huub nog moter rijles gehad?
Wat te denken van die kleding van d'r, zolang die niet gewassen wordt heeft dat douchen ook weinig effect.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wel douchegel op de booschappenlijst zetten, ik vraag me af waarom. Mèn, wat moet daar een lucht hangen.
Yep, ik wou het net zeggen. Volgens mij heeft ze zelfs het bikinibroekje aangehouden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
@Disana, ze kleedt zich aan zonder te douchen, zoals verwacht.
Het is gewoon een vies wijf, punt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:43 schreef 2live het volgende:
Wat te denken van die kleding van d'r, zolang die niet gewassen wordt heeft dat douchen ook weinig effect.
Nee, ze heeft nu een zwart slipje aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, ik wou het net zeggen. Volgens mij heeft ze zelfs het bikinibroekje aangehouden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wicawdo helpt opruimen, het ene na het andere kledingstuk gooit hij in de was, kun je nagaan.
na lieke heb ik het niemand meer zien doen,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef Copycat het volgende:
Wordt daar eigenlijk nog wel eens gewassen of gaat alles naar de stomerij, eens in de maand?
De enige die regelmatig een wasje draait is Claire. De rest weet niet eens hoe de wasmachine werkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef Copycat het volgende:
Wordt daar eigenlijk nog wel eens gewassen of gaat alles naar de stomerij, eens in de maand?
Hoe zag die eruit?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef Scandalous het volgende:
OT maar ik heb zo gelachen om de getekende afbeelding van Amanda in de Nieuwe RevuJammer dat ze die niet boven hun bed hangen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef Scandalous het volgende:
OT maar ik heb zo gelachen om de getekende afbeelding van Amanda in de Nieuwe RevuJammer dat ze die niet boven hun bed hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |