Jammer hè, dat het niet meer mag ........quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het wettelijk niet meer mag is dat wel een aardig gelijke strijd...
En helaas zou het ook enorme kijkcijfers veroorzaken
Mwah.. ik zie liever een intelligent spel... wat mij betreft mag de winnaar degene zijn die een 5 sterren Sudoku het snelst opgelost heeft... maar ik ben bang dat "het volk" dat niet genoeg "brood en spelen" vindt...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer hè, dat het niet meer mag ........
Ja daar hoop ik ook nog steeds op...iets met intellect..zou voor de beeldvorming wel goed zijn, maar na alle items qua platheid....nu weer die Ricardo erin.....zal het dat wel niet worden....helaasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik zie liever een intelligent spel... wat mij betreft mag de winnaar degene zijn die een 5 sterren Sudoku het snelst opgelost heeft... maar ik ben bang dat "het volk" dat niet genoeg "brood en spelen" vindt...
Weet je nog ........quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik een leuke... een speurtocht in de villa waar dmv raadsels een "schat" gevonden moet worden.
Nena had toen met Sinterklaas zo'n leuke surprise voor Natasia bedacht... die het te moeilijk vond.
Ja... goed idee, daarbij heeft ieder z'n eigen voordelen en voorsprong, en hebben ze toch gelijke kansen
ff hoor wie noemde je een klootzak?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:19 schreef Musje456 het volgende:
iwel richting NMNS en Eusjuh... Amanda en Brian hebben meer en meer ruzie, Huub en Claire geven ook al meer onenigheid aan.... Eusjuh; ik denk niet aan ons als gebruikers... Dat vind ik dom, sowieso. Ik heb het over de streams.
NMNS... enig, maar we zien de spanning tussen Brian en Amanda, zowel als tussen Huub en Claire toenemen... Vooral tussen die eerste twee.
Ik kan me eens herrinneren een relatie waar ik hem een klootzak noemde... Diie raltie duurde niet lang, en had vele ruzies... Kan het manfolk hier me vertellen hoe jullie rageren op het feit dat jullie in een raltie zo genoemd worden?
Geweldig was dat.... toen DGK en de COSsen nog leuk warenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tenslotte moest Nena nog gaan aanwijzen waar het kado lag !!!
[ afbeelding ]
Yep de z.g domme en luie Nena die in no time een top surprise tevoorschijn toverdequote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog ........
En tenslotte moest Nena nog gaan aanwijzen waar het kado lag !!!
Oh oke.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mijn ex... (extra edit: ik werd geweldadig met hem, wat echt niet ikke is...)
Normaal is volgens jou dus: geen eigen mening hebben, alles leuk en gezellig vinden. En in een groeps gesprek niets zeggen. ik denk meer aan saaiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal is volgens mij alleen normaal, bij velen, als je samen met Huub speelt![]()
Ik vond Lieke en Dennis ook redelijk normaal. En Claire is idd nog wel het meest normaal voor zover we nu kunnen zien.....
Saai omdat?Geen eigen mening uiten wil niet zeggen dat je die niet hebt!De een is extravert en de ander juist niet.We leven in een maatschappij waarin de grootste bek wint maar of dat zo goed is..........quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Normaal is volgens jou dus: geen eigen mening hebben, alles leuk en gezellig vinden. En in een groeps gesprek niets zeggen. ik denk meer aan saai
Sorry Borga, maar of je nu voor of tegen Lieke bent... een had ze wel degelijk: een eigen mening, dus jouw argument gaat niet helemaal op hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Normaal is volgens jou dus: geen eigen mening hebben, alles leuk en gezellig vinden. En in een groeps gesprek niets zeggen. ik denk meer aan saai
Saai omdat? Omdat Claire gewoon saai is, daar kan ze niets aan doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:28 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Saai omdat?Geen eigen mening uiten wil niet zeggen dat je die niet hebt!De een is extravert en de ander juist niet.We leven in een maatschappij waarin de grootste bek wint maar of dat zo goed is..........
Claire is saai... ze heeft geen ideeen en doet niksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Saai omdat? Omdat Claire gewoon saai is, daar kan ze niets aan doen.
Saai omdat ji iets anders van mensen verwacht dan toch?Je gaat uit van je eigen denkbeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Saai omdat? Omdat Claire gewoon saai is, daar kan ze niets aan doen.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:34 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Saai omdat ji iets anders van mensen verwacht dan toch?Je gaat uit van je eigen denkbeeld.
Hij duwde haar ruw van zich af toen ze en kus wilde ,dat was alles.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:42 schreef Lady-night het volgende:
Op NL schijnen ze gezien te hebben dat Brian Amanda weer even te grazen nam? Is hier iemand die dat gezien heeft?
Heb dat ook heel lang gehad,ging hier zelfs over de tong als travestietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
Even off... ik heb al 20x geproberd mijn profiel te wijzigen, en Fok wijgert te doen wat ik wil... Ik ben namelijk een vrouw... en zelfs nadat ik een nieuw paswoord aanvraag en mijn profiel tracht te wijzigen krijg ik dezelfde meldiing: je paswoorde klopt niet... zucht
Ok, ik post door... ben een vrouw dus (geen dame!)
Lees even terug hier Lady-Night... ze schijnen ruzie gehad te hebben (drie a vier pagina's terug denk ik. Die ruzie is zo ver ik weet nooit uitgesproken... en ze hebben zo'n zuperrellaassie...;) )quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:42 schreef Lady-night het volgende:
Op NL schijnen ze gezien te hebben dat Brian Amanda weer even te grazen nam? Is hier iemand die dat gezien heeft?
*proest* Ok, danks... ik probeer het morgen wel (gaat in een stuip bij de gedachte dat ik nu misschien een travestiet zou zijn... Mag ik een voorbinddildo lenenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:49 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb dat ook heel lang gehad,ging hier zelfs over de tong als travestiet.Doe je nieuwe paswoord alleen helemaal onderin!
Oke veel s6quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:53 schreef Musje456 het volgende:
[..]
*proest* Ok, danks... ik probeer het morgen wel (gaat in een stuip bij de gedachte dat ik nu misschien een travestiet zou zijn... Mag ik een voorbinddildo lenen).
Dank voor je antwoord Eusjuh, en voor het gelach, ik ga dit proberen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |