Iemand een teil voor mij, hoe walgelijk die gastquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:23 schreef Disana het volgende:
Kan iedereen mijn opgespoten kontje zien?
[ afbeelding ]
Kikkerbilletjes?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Iemand een teil voor mij, hoe walgelijk die gast![]()
(zat net lekkere receptjes te zoeken maar heb weer gegeten en gedronken)
Ik ben vegetarischquote:
Smerig he dat ze niks anders kunnen bedenken als die smerige shit dat hebben we nu wel een keer gezien!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Iemand een teil voor mij, hoe walgelijk die gast![]()
(zat net lekkere receptjes te zoeken maar heb weer gegeten en gedronken)
Mee eens trettie, het hoeft voor mij geen bekakte zooi of zo te worden maar dit niveau is walgelijk!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Smerig he dat ze niks anders kunnen bedenken als die smerige shit dat hebben we nu wel een keer gezien!
Ik ben super lief staat er zelfs....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben vegetarischmaar ik heb zat kikkerbilletjes overigens in mijn vijvertje
![]()
Huub is lekkere muziekjes draaien en heeft een leuk shirt aan.
Er staat op: Ik ben lief!
Hey, heeft hij die van Eric gehad? Die had er toch ook 1? Goedemorgen trouwens.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben SUPER liefquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
![]()
Die zijn uit zichzelf weggekropen, of liggen weg te rotten in die vuilniszakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben SUPER lief![]()
Toch is die Ricardo totaal geobsedeerd door z'n derriere. Amanda zit al in de jacuzzi, hij komt eraan lopen, en vraagt 'Moet je m'n billen zien?'.
En waar heeft Amanda die bikini's toch gelaten? Ik zie haar tegenwoordig alleen nog maar in bh in de jacuzzi zitten.
Ricardo past mooi bij amanda..Allebei een obsessie, de 1 een pruik, de ander billen..Moet niet gekker worden..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben SUPER lief![]()
Toch is die Ricardo totaal geobsedeerd door z'n derriere. Amanda zit al in de jacuzzi, hij komt eraan lopen, en vraagt 'Moet je m'n billen zien?'.
En waar heeft Amanda die bikini's toch gelaten? Ik zie haar tegenwoordig alleen nog maar in bh in de jacuzzi zitten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zijn uit zichzelf weggekropen, of liggen weg te rotten in die vuilniszakken.
Dan heeft ze vast een nieuwe gekregen bij de laatste kledingronde!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nee, wacht... ik geloof dat ze er nu toch een aan heeft.
Ricardo lijkt wel een beetje op deze man..(over 20/30 jaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
En zij zijn niet lief en al helemaal niet super....
11.30u al in de jacuzzi... wtf
't Is toch net een heks, dat vrouwelijke (...) alter ego van Ricardo.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is toch ook superlief?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben super lief staat er zelfs....
Volgens mij een shirt van Eric
[ afbeelding ]
en ik ben ook vegetarisch![]()
Eindelijk 'millionair-like behaviour'... half elf in de Jacuzziquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje millionair heeft een (lekkere.....waar is ie gebleven) poolboyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eindelijk 'millionair-like behaviour'... half elf in de Jacuzzi
Je ziet steeds meer gebreken in de villa...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
Lekker ranzig die jacuzzi....je kan er bijna bouljon van trekken.![]()
Brian zei gisteren al dat het ding een uur in de wind meurt, en eigenlijk al weken geleden schoon gemaakt had moeten worden. Maar dat maakt "de bitches" weinig uit blijkbaar.
Ik ga voor legionella en de veteranenziekte!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
Een soort van Salmonella badje is het geworden, mooi als bepaalde spelers daarin stappen, die stappen dan vanzelf de kooi uit.
Tuurlijk niet. Ze hebben toch in water gezeten en dus zijn ze schoonquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:12 schreef Disana het volgende:
Volgens mij gaan ze niet eens douchen na die vieze jacuzzi.
Ik kon even niet op legionella komen, waar zit mijn verstand...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga voor legionella en de veteranenziekte!
En dezelfde afwijking als Amanda; shirts dragen als jurkje.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef Kaat38 het volgende:
Ach wat schattig, onze Rachel..ja ik bedoel 'Het' ter info, heeft een schattig groen outfitje uit de kast gerukt met mooi bijpassende zwarte laarzen/kousen (whatever) aan 'Het's lange sierlijke benen.
Heerlijk aan het keuvelen met Amandel die tenslotte wel beschermd moet worden nu haar beschermheer Brainles de hele dag op pad is.
Dat heet consuminderenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef 2live het volgende:
[..]
En dezelfde afwijking als Amanda; shirts dragen als jurkje.
B&A hebben elkaar al ff niet gesproken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat straks vragen of ze Brian mag bellen.
Ik moet er toch niet aan denken dat je de hele dag gebeld wordt door je partner als je een keer weg bentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
B&A hebben elkaar al ff niet gesproken.
Hij is toch al vanaf 9 uur weg, dat moet je niet onderschatten.
Dus ja, logisch toch.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Kaat38 het volgende:
Ik bel mijn vriend ook elk uur als hij aan het werk is.
Maar wel douchegel op de booschappenlijst zetten, ik vraag me af waarom. Mèn, wat moet daar een lucht hangen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik moet me aankleden. Wedden dat ze niet gaat douchen.
Volgens mij heeft Ricardo ook niet gedoucht. Hij deed zijn pruik pas in de kapsalon af.
Jezoes koeristoesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Pal voor de camera.......![]()
[ afbeelding ]
Yep, gisteren. Morgen, donderdag en vrijdag gaat hij weer rijden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:35 schreef fredfik het volgende:
heeft huub nog moter rijles gehad?
Wat te denken van die kleding van d'r, zolang die niet gewassen wordt heeft dat douchen ook weinig effect.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wel douchegel op de booschappenlijst zetten, ik vraag me af waarom. Mèn, wat moet daar een lucht hangen.
Yep, ik wou het net zeggen. Volgens mij heeft ze zelfs het bikinibroekje aangehouden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
@Disana, ze kleedt zich aan zonder te douchen, zoals verwacht.
Het is gewoon een vies wijf, punt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:43 schreef 2live het volgende:
Wat te denken van die kleding van d'r, zolang die niet gewassen wordt heeft dat douchen ook weinig effect.
Nee, ze heeft nu een zwart slipje aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, ik wou het net zeggen. Volgens mij heeft ze zelfs het bikinibroekje aangehouden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wicawdo helpt opruimen, het ene na het andere kledingstuk gooit hij in de was, kun je nagaan.
na lieke heb ik het niemand meer zien doen,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef Copycat het volgende:
Wordt daar eigenlijk nog wel eens gewassen of gaat alles naar de stomerij, eens in de maand?
De enige die regelmatig een wasje draait is Claire. De rest weet niet eens hoe de wasmachine werkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:55 schreef Copycat het volgende:
Wordt daar eigenlijk nog wel eens gewassen of gaat alles naar de stomerij, eens in de maand?
Hoe zag die eruit?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef Scandalous het volgende:
OT maar ik heb zo gelachen om de getekende afbeelding van Amanda in de Nieuwe RevuJammer dat ze die niet boven hun bed hangen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:57 schreef Scandalous het volgende:
OT maar ik heb zo gelachen om de getekende afbeelding van Amanda in de Nieuwe RevuJammer dat ze die niet boven hun bed hangen
Met een open mond en ontblote borstenquote:
Ik denk dat ze Amanda aan het terugpakken is vanwege dat gedoe met die namen van gisteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
José tegen Amanda: Ga je optreden?
Amanda: Nee, hoezo, ik vind het gewoon leuk staan.
José: Dus dit vind je leuk ? Ach, smaken verschillen.
Volgens mij heeft José een bloedhekel aan Amanda.
Je zult wel gelijk hebben, maar het leek toch wel erg op het broekje dat bij dat bikinitopje hoorde dat ze bij de Miss Bikini Contest heeft gekregen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nu een zwart slipje aan.
En ze op zoek naar een legging.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur/VOL
Cap van vandaag, en wat staat daar? De fiets van Mikey.
Ze hebben ff een paar keer laten zien dat Mikey door weer en wind s'morgens de poort uitging op zijn fietsje (richting Febo) voor de tv-beeldenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur/VOL
Eerderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur/VOL
Scherp Donnie!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur/VOL
(niet zelf gespot hoor, zag deze post en vond het wel de moeite waard om het hier neer te plempen)quote:
Het erge is dat ze hem dan waarschijnlijk nog wat te vertellen heeft ook..... na 4 uur zonder elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef T-lex het volgende:
Aman naar de Private...die wil toch echt Brian bellen.
Dit is zooo 2007quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
Is het vandaag de anti-palma dag?
De wens is de vader van de gedachte en dus las ik vol in zijn bek schijt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:17 schreef Borga het volgende:
Ik hoop dat iemand die Ricardo eens vol in zijn bek schopt. kuch....bij wijze van spreken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |