Wat denk je van een wedstrijd dwergwerpen of kabouterslingeren tussen Japio en Brian ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
(...)
Waar ze een hardlooprace tussen Huub en Brian wel begrijpen, en waarschijnlijk nog spannend vinden ook.
(...)
Beetje zwak.De een is te klein( wie beoordeeld dat trouwens) de ander te dik ( ook weer een vooroordeel) enz.Had liever gezien dat het hele DGK spel op intellect gespeeld werd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een wedstrijd dwergwerpen of kabouterslingeren tussen Japio en Brian ?
In dat kader vond ik het voorstel van Amanda en Brian (dropping) best wel een aardige. Streamers kunnen niet alles hebben, dan maar in de reguliere uitzending, die poging om het snelst terug te komen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Beetje zwak.De een is te klein( wie beoordeeld dat trouwens) de ander te dik ( ook weer een vooroordeel) enz.Had liever gezien dat het hele DGK spel op intellect gespeeld werd.
B.v ja.Geeft redelijk gelijke kansen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat kader vond ik het voorstel van Amanda en Brian (dropping) best wel een aardige. Streamers kunnen niet alles hebben, dan maar in de reguliere uitzending, die poging om het snelst terug te komen...
"op intellect gespeeld" ..... Ja, dat zou ik ook willen. Maar met Brian, Amanda en Claire in de hoofdrol weet ik niet zeker of we dat gaan redden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Beetje zwak.De een is te klein( wie beoordeeld dat trouwens) de ander te dik ( ook weer een vooroordeel) enz.Had liever gezien dat het hele DGK spel op intellect gespeeld werd.
Met wat intelligente opdrachten tussendoor....zou best leuk zijn...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:56 schreef eusjuh het volgende:
[..]
B.v ja.Geeft redelijk gelijke kansen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"op intellect gespeeld" ..... Ja, dat zou ik ook willen. Maar met Brian, Amanda en Claire in de hoofdrol weet ik niet zeker of we dat gaan redden.
Dat doet er niet toe, wat er in deze wel toe doet is dat ze er al 2½ maand zit en nog geen ruk gedaan heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:46 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Claire dat ze zo laat in de kooi komt.Het zou toch werkelijk hilarisch zijn als juist zij er met de poet vandoor gaat
Dat is ook niet eerlijk .... rekenen in Kilo-Meters ! Amanda met 50 Kilo en Japio met 180 Kilo !! Dan moet Amanda drie-en-een-halve keeer zover rennen als Japioquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat kader vond ik het voorstel van Amanda en Brian (dropping) best wel een aardige. Streamers kunnen niet alles hebben, dan maar in de reguliere uitzending, die poging om het snelst terug te komen...
gokjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat Jaap snel denkt, maar de kijker moet die laatste uitzending ook iets te zien hebben, en als je gemiddelde kijker geen flauw idee heeft wat Jaap denkt, en geen notie heeft van wat er gebeurt, dan is het voor die kijker niet interessant.
Waar ze een hardlooprace tussen Huub en Brian wel begrijpen, en waarschijnlijk nog spannend vinden ook.
Of een wedstrijd blikwerpen op de 25 meter... om maar iets vaags te noemen.
Ik denk dat Jaap te intelligent is voor een eindspel wat voor de kijker aantrekkelijk is, de gemiddelde kijker komt immers qua IQ niet bij Jaap in de buurt, wat het onbegrip alleen maar vergroot.
Afgezien van het feit dat het wettelijk niet meer mag is dat wel een aardig gelijke strijd...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een wedstrijd dwergwerpen of kabouterslingeren tussen Japio en Brian ?
Mee eens maar zelde gold voor b.v een Silvia ,maar half internet betreurde haar exit!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, wat er in deze wel toe doet is dat ze er al 2½ maand zit en nog geen ruk gedaan heeft.
Voor de duidelijkheid: ik denk dat Claire een schat van een meid is, maar ik heb geen flauw idee wat ze in DGK doet, en als ze zich de afgelopen 2 maanden als speler had neergezet dan had ze wat mij betreft net zo hard mogen meedingen naar die jackpot, maar ze is helaas niet meer dan een lieve, aardige vakantieganger.
Daarentegen heeft Amanda weer siliconen en Jaap echte tieten......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet eerlijk .... rekenen in Kilo-Meters ! Amanda met 50 Kilo en Japio met 180 Kilo !! Dan moet Amanda drie-en-een-halve keeer zover rennen als Japio
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Amanda weer siliconen en Jaap echte tieten......
Ik was blij dat ze weg was....nietzeggend "voelend" verknipte tante. Claire zie ik dan nog liever dan Sylvia, omdat Claire op de één of andere manier echt lief, naïef en onschuldig/onbedorven overkomt....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:00 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mee eens maar zelde gold voor b.v een Silvia ,maar half internet betreurde haar exit!
Dat vind ik een leuke... een speurtocht in de villa waar dmv raadsels een "schat" gevonden moet worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar het kan ook binnen de kooi, met bijvoorbeeld "Vind een voorwerp" op basis van puzzels....
Silvia hield Huub in balans en hetzlfde doet Clair nu in feite.Denk echter wel dat Claire Brainless en Del helemaal gek kan krijgen met haar ja en amen strategiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was blij dat ze weg was....nietzeggend "voelend" verknipte tante. Claire zie ik dan nog liever dan Sylvia, omdat Claire op de één of andere manier echt lief, naïef en onschuldig/onbedorven overkomt....
Ja, misschien wel......al hebben die twee al genoeg meegemaakt daar om niet zo snel ondersteboven te zijn van iemand. Maar hoe dan ook, Claire heeft de poet niet verdiend door haar inzet en korte aanwezigheid. Ik zou een uitkoopsom van 50.000 al heel wat vinden voor haar. Dat is meer dan nummer twee en drie waarschijnlijk krijgen....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:05 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Silvia hield Huub in balans en hetzlfde doet Clair nu in feite.Denk echter wel dat Claire Brainless en Del helemaal gek kan krijgen met haar ja en amen strategie
Ik ook, maar Sylvia speelde op haar manier nog door zich aan bepaalde dingen te onttrekken, daarbij zat ze er vanaf het begin in, dus dat is simpelweg wat anders dan Claire.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:00 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mee eens maar zelde gold voor b.v een Silvia ,maar half internet betreurde haar exit!
Ik vind ze ook wel grappig, alleen kunnen die geen 8 weken duren. Als die komen, dan is dat, denk ik, pas in de laatste weken.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:06 schreef Musje456 het volgende:
Ik vind de ruzies heerlijk, want die houden de spanning erin, en beloven iets.... vooral als ze echt lijken... laat die gasten maar idioot op elkaar gaan, want dat lijkt toch wel de ideale finale te zijn..?
Elkaar als user afmaken vindt ik echt heel dom.Wij zien mischien maar 50% van hoe het zit in de kooi.Het eindspel zal hoe dan ok beslist worden door de FEBO en afgelopen week was puur tv/stream vulling.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:06 schreef Musje456 het volgende:
Tjee, ik heb even bijgelezen, maar het is meer 'ik denk', 'ik hoop' 'i kind' 'ik geloof''... De discussies zijn hevig, maar niemand weet... Fijn... en nu? Ik zie dat users elkaar bijna gek maken, Heerlijk al die discussies... Maar...
Ik geloof niks tot ze eens besluiten tot een einsdspel te komen, als ze dat voor elkaar krijgen....
Ik vind de ruzies heerlijk, want die houden de spanning erin, en beloven iets.... vooral als ze echt lijken... laat die gasten maar idioot op elkaar gaan, want dat lijkt toch wel de ideale finale te zijn..?
Normaal is volgens mij alleen normaal, bij velen, als je samen met Huub speeltquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij was Sylvia toen ze wegging de laatste "normale" persoon die de villa verliet, en "normaal" zijn wordt kennelijk alleen geaccepteerd en gewaardeerd als men je vanaf het begin kent.
Lieke en Claire zijn door het gros van de kijkers nooit gewaardeerd.
Claire lijkt mij ook een van die 'normale' personen en daardoor waardeer ik haar wel.Lieke vond ik altijd erg 'gemaakt' en mocht haar dan ook helemaal niet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, maar Sylvia speelde op haar manier nog door zich aan bepaalde dingen te onttrekken, daarbij zat ze er vanaf het begin in, dus dat is simpelweg wat anders dan Claire.
Daarbij was Sylvia toen ze wegging de laatste "normale" persoon die de villa verliet, en "normaal" zijn wordt kennelijk alleen geaccepteerd en gewaardeerd als men je vanaf het begin kent.
Lieke en Claire zijn door het gros van de kijkers nooit gewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |