Dit topic is speciaal voor mensen die:quote:Geschiedenis
Ben & Jerry\'s Homemade Inc is in 1978 gestart in een oud pompstation in Burlington, Vermont, USA, die door jeugdvrienden en toegewijde hippy’s Ben Cohen and Jerry Greenfield is omgebouwd tot ijssalon. De vrienden zijn hun carriere gestart met een schriftelijke cursus ijs maken van de Pennsylvania State University, die hen $5 kostte. Bovendien deden ze een investering van $12,000, waarvan ze een derde deel hadden geleend.
Het duurde niet lang voordat ze populair werden in Burlington omdat ze innovatieve ijssmaken verkochten, die gemaakt werden van verse melk uit Vermont en grote hoeveelheden van de ingredienten die op die dag - wat Ben en Jerry betreft – goed smaakten! Waar ze het wel eens oneens waren over de combinaties van smaken, nooit twijfelden ze eraan dat ze werkten om plezier te maken en om geld te verdienen. Jerry omschreef het ooit treffend: \"If it\'s not fun, why do it?\"
In de daaropvolgende jaren groeide de ijssalon al snel uit tot een fabriek waarin bekers gevuld werden met het snel beroemd wordende ijs om vervolgens verspreid te worden naar winkels over de hele wereld. Ondanks de groei hebben Ben en Jerry altijd vastgehouden aan de uitvoering van hun motto dat “Elk bedrijf zou verantwoordelijkheid moeten nemen voor de samenleving waarin het onderneemt”, iets dat Ben & Jerry’s tot op de dag van vandaag doet.
In 1988 heeft Ben & Jerry’s een document opgesteld met waarin de missie van het bedrijf beschreven staat, The Statement of Mission. Hierin staat dat het bedrijf Ben & Jerry’s is gebaseerd op en toegewijd aan een duurzame manier van ondernemen met gedeelde welvaart. Onze missie bestaat uit 3 onderling-gerelateerde onderdelen: een productmissie, een economische missie en een sociale missie.
Ben & Jerry’s implementeert deze Statement of Mission in zoveel mogelijk dagelijkse werkzaamheden en beslissingen zodat de onderneming winstgevend is en dat de samenleving kan profiteren van de manier waarop wij zaken doen.
maar jij gaat een tegoedbon voor B&J krijgen ik nietquote:Op maandag 17 maart 2008 17:04 schreef Cat22 het volgende:
Hmpf... denk ik net mijn allereerste vervolgtopic te openen, komt een modje zich ermee bemoeien.![]()
Edit: en dan nog geen fipo hebben ook nog!
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:14 schreef Muck het volgende:
ja, Houniet kwam melden dat de vorige bijna vol was en of ik dus even een nieuwe met een mooie OP wilde maken
dan kom ik langs om ze te proevenquote:Op maandag 17 maart 2008 17:24 schreef Houniet het volgende:
[..]!
Ik ga die nieuwe smaken maar eens halen/proeven!
Da's dan ook weer zo.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar jij gaat een tegoedbon voor B&J krijgen ik niet
Ja kan, maar waarom dan niet een nieuwe smaak ipv die saaie vanille.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien is het de bedoeling juist dat je de minder populaire smaken gaat proberen?
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo.
@Muck: ik vond je ook buitengewoon snel! Ik was nog linkjes bij elkaar aan het rapen.
Dat viel idd tegen dat Cookie dough er niet bij zat! Wij hebben in totaal 4 bonnen gekregen. En kom eens kijken in het Breda topic in Stad en Streekquote:Op maandag 17 maart 2008 10:58 schreef Urnie het volgende:
[..]
Dan wonen wij bij elkaar in de buurt denk ik.
Mijn moeder ook en die heeft haar 7 (!) bonnen aan mij gegeven, want die hoeft ze niet.![]()
Zelf heb ik er nog 2, dus dat wordt smullen de komende tijd.![]()
Alleen wel raar dat je "maar" uit 5 smaken kunt kiezen en daar zit niet eens de Cookie dough bij.
Oh dan ontken ik allesquote:
Kan iemand daar eens de ingredienten/een foto van de beker van posten? Ik kan t namelijk niet vinden op de B&J website en ik ben nieuwschierig naar wat het dan is.quote:
Vanille ijs, marshmellowslierten en witte chocolade ijsbeertjes.quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Kan iemand daar eens de ingredienten/een foto van de beker van posten? Ik kan t namelijk niet vinden op de B&J website en ik ben nieuwschierig naar wat het dan is.
Fotootje gemaakt met m'n webcam, kwaliteit dus niet echt goed:quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Kan iemand daar eens de ingredienten/een foto van de beker van posten? Ik kan t namelijk niet vinden op de B&J website en ik ben nieuwschierig naar wat het dan is.
Dankjewel moet ik ook eens halen lijkt me lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:34 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Fotootje gemaakt met m'n webcam, kwaliteit dus niet echt goed:
[ afbeelding ]
Op basis van de beschrijving op de verpakkingquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op basis van een foto van de verpakking
Heel netjes. Dat terwijl ik geen verpakking heb en ook aangegeven heb dat ik geen waardecheque hoef. Dat had ik niet verwacht.quote:Geachte heer Joosten, Graag komen wij terug op uw reactie van 17 maart 2008 aan Ben & Jerry's over Baked Alaska. Het spijt ons te vernemen dat u te weinig marshmellowslierten en witte chocolade beertjes door het ijs heeft aangetroffen en bieden u hiervoor onze excuses aan. Ons kwaliteitslaboratorium vermoedt dat zich tijdens het productieproces een storing heeft voorgedaan. De betrokken productieafdeling hebben wij gewezen op uiterste oplettendheid, zodat een dergelijke situatie in de toekomst voorkomen kan worden. Als dank voor de door u genomen moeite ons hierover te informeren, ontvangt u binnen twee weken (ondanks dat het voor u niet hoeft)een Ben & Jerry's waardecheque. Met vriendelijke groet,Consumentenservice Ben & Jerry's Mevrouw A. Teunissen
En dan één van de meest populaire smaak eruit gooien? Nee toch??quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:53 schreef detoardin het volgende:
ligt het aan mij of is cookie dough nergens meer te krijgen? is/gaat ie eruit?
Hier overal lege cookie dough schappen. Misschien gewoon iets mis met de leveringquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Cookie Dough heb ik nog ruim zien staan hier?
Dat wil ik ook wel weten...(Groningen)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:45 schreef PyTh het volgende:
Heb de Baked Alaska nog nergens gespot.
Waar hebben de Fokkers die hem al gehad hebben deze nieuwe variant gekocht?
Ik zag vanmiddag Jamaican Me Crazy staan bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:37 schreef Etcetera het volgende:
jamaican me crazy staat nu een beetje te ontdooien in de koelkastben benieuwd
Ow dat verklaart een boel!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:53 schreef Cat22 het volgende:Zaterdag mijn tegoedbon gekregen!
![]()
Je kunt overal waar je wil een beker B&J kopen, de kassabon moet je dan met de tegoedbon terugsturen (kosteloos). Iets meer gedoe dan ik had gehoopt dus, maar voor het goede doel (= me) wil ik de inspanning wel wagen.
Ik heb em ook gehad.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:53 schreef Cat22 het volgende:Zaterdag mijn tegoedbon gekregen!
![]()
Je kunt overal waar je wil een beker B&J kopen, de kassabon moet je dan met de tegoedbon terugsturen (kosteloos). Iets meer gedoe dan ik had gehoopt dus, maar voor het goede doel (= me) wil ik de inspanning wel wagen.
En ik kom meequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb em ook gehad.
Staat er bij jou op de voorkan ook waarecheque in plaats van waardecheque?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan wel wat vragen beantwoorden.
Waar zijn die benamingen met ingrediënten van de SP eigenlijk vandaan gehaald?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Zal ik jullie eens jaloers makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zie je, nu MOET ik het eten. Het is niet dat ik het wil, ik heb gewoon geen keuze.quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Clauw het volgende:
B&J ijs is vanaf morgen in de aanbieding bij AH!
3,95 per beker
Ja HALLO?quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Clauw het volgende:
3,95 per beker
Ohnoes. Nou, vaarwel dieetquote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Clauw het volgende:
3,95 per beker
quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Clauw het volgende:
3,95 per beker
Die horen er altijd in te zitten hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
mezelf net getrakteerd op een pint cookie dough
heb het al heel lang niet meer gegeten, zit echt veel cookie dough dingetjes in zeg
en chocoladeflakes, dat ben ik niet gewend
laatste keer dat ik ze kocht zaten ze in die cookiedingesen, nu ook door het ijs losquote:Op woensdag 9 april 2008 15:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die horen er altijd in te zitten hoor.
Ohw, oké. Maf dat dat verschilt dan? Ik heb het altijd los in het ijs gehad tot nu toe.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
laatste keer dat ik ze kocht zaten ze in die cookiedingesen, nu ook door het ijs los
Dat lijkt me de melkchocoladevariant inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb die Baked Alaska nog niet gehad maar het klinkt wel een beetje als een slap aftreksel van de aller allerbeste B&J óóit gemaakt:
[ afbeelding ]
Chocolade ijs met marshmallow swirls, caramel en chocoladevisjes.
Trouwens, ik lees net op de B&J website dat NY SuperFudgeChunk eruit is??
Uhuh maar ook nog met caramelquote:Op donderdag 10 april 2008 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat lijkt me de melkchocoladevariant inderdaad.
Ow oké, wist ik niet. Ik neem niet zo vaak die BJ met chocoladeijs. Die zijn zó machtigquote:
Er zitten hele kleine bolletjes door de dough en er zitten ook gewone stukjes chocolade door.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
laatste keer dat ik ze kocht zaten ze in die cookiedingesen, nu ook door het ijs los
Bij ons bij de Ola staat het hele vrieshuis vol!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:53 schreef sk888er het volgende:
Bij ons in de appie staat de hele koeling vol
Oeh! Mag ik je aanraken!?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij ons bij de Ola staat het hele vrieshuis vol!![]()
![]()
![]()
Sorry ik vind dat je een overtreffende trap moet hebben.
Is het ook weer in Nederland? Op dezelfde dag? (Alvast een voorzichtigequote:Free Cone Day is an annual event held in late April or early May, in which Ben & Jerry's scoop shops give out free ice cream cones all day. This year's event, taking place on Tuesday, April 29, 2008, marks the company's 30th annual Free Cone Day.
Hebben wij B&J shops dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:06 schreef Asile het volgende:
Van Wiki:
[..]
Is het ook weer in Nederland? Op dezelfde dag? (Alvast een voorzichtige)
Er zijn ook echte Ben & Jerry's shops. In ieder geval twee in Amsterdamquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:41 schreef W1ZZ het volgende:
Nee maar shop-in-shop zoals Jamin &zo doen er ook aan mee. Heb vandaag trouwens toch maar een bak Baked Alaska gekocht. Was namelijk nog in de Bonus EN 35% korting
Ja je hebt ook gelijk trouwens, in R'dam heb je er ook een. Hoewel die in de winter ineens een kledingoutlet was gewordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:49 schreef Asile het volgende:
[..]
Er zijn ook echte Ben & Jerry's shops. In ieder geval twee in Amsterdam
Idd, wel lekker maar saai. ik kon de marshmallows ook niet ontdekken dus voor mij was het gewoon precies een witte magnum.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:57 schreef devv05 het volgende:
Was wel lekker, alleen de marsmellow slierten vielen me tegen. Het lijk wel gewoon vanille-ijs met af en toe wat witte chocolade, heb van dat marsmellow weinig gemerkt. Volgende keer dus maar weer andere smaak, was een beetje saai.
I ditto that. Behalve dan dat over de witte magnum, want die witte chocolade smaakt lekkerderquote:Op zondag 13 april 2008 13:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Idd, wel lekker maar saai. ik kon de marshmallows ook niet ontdekken dus voor mij was het gewoon precies een witte magnum.
Had ik dus ook.quote:Op zondag 13 april 2008 13:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Idd, wel lekker maar saai. ik kon de marshmallows ook niet ontdekken dus voor mij was het gewoon precies een witte magnum.
Eigenlijk zou je een bak ijs moeten laten smelten om er achter te komen hoeveel marshmellow er in zit..quote:Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had ik dus ook.
Ik heb geklaagd bij B&J en een tegoedbon gekregen. Maar uit alle reacties hier begin ik te vermoeden dat in het recept echt zo weinig marshmellow is voorzien. Niet goed voor de zaken, lijkt me, als ze zoveel klanten teleurstellen.
Nou ja, als je het vergelijkt met die Hertog roomijs enzo scheelt dat idd in prijs, maar de kwaliteit van de hertog ijs samen met de creativiteit in smaak valt echt in het niet ivm BJ.quote:Op maandag 14 april 2008 08:56 schreef santax het volgende:
Het is lekker, maar de prijs is absurd. Vergeleken met ander goed ijs dat minder dan de helft kost kan ik eigenlijk niets anders concluderen dan dat B&J het niet waard is. Maar niettemin, het is wel lekker hoor! Dat valt niet te onkennen
Yup, 5 euro voor 500 gram is echt belachelijk duur inderdaad. Kan mij niet voorstellen dat het zoveel kost om te maken. Maar het is gewoon té lekker!quote:Op maandag 14 april 2008 08:56 schreef santax het volgende:
Het is lekker, maar de prijs is absurd. Vergeleken met ander goed ijs dat minder dan de helft kost kan ik eigenlijk niets anders concluderen dan dat B&J het niet waard is. Maar niettemin, het is wel lekker hoor! Dat valt niet te onkennen
Nee, maar waar de prijs hem wel in kan zitten:quote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Haijo het volgende:
[..]
Yup, 5 euro voor 500 gram is echt belachelijk duur inderdaad. Kan mij niet voorstellen dat het zoveel kost om te maken. Maar het is gewoon té lekker!
welke?quote:Op maandag 14 april 2008 22:13 schreef Nietzz het volgende:
Ik heb ze vandaag smaaksuggesties gemaild
Ik heb na mijn klacht (ook over Baked Alaska) letterlijk hetzelfde excuusmailtje gekregenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heel netjes. Dat terwijl ik geen verpakking heb en ook aangegeven heb dat ik geen waardecheque hoef. Dat had ik niet verwacht.
Mag nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:28 schreef Etcetera het volgende:
ja iddmaak dan foto's ofzo
ik kan ook wel roepen dat ik ergens werk
En het is echt geen wlly wonka daar hoor, alles wordt lekker automatisch in grote stalen buizen in papieren potjes geperst...quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:28 schreef Etcetera het volgende:
ja iddmaak dan foto's ofzo
ik kan ook wel roepen dat ik ergens werk
oeh hebbenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef W1ZZ het volgende:
Zo, m'n Free Pint Waarecheque is binnen![]()
[ link | afbeelding ]
De aardbeienvariant vind ik erg lekker hoor. Maar die chocolade low fat is niet te eten inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die low-fat is echt heel niet lekkerHeel erg waterig
Oh, ik had de brownies inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 13:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De aardbeienvariant vind ik erg lekker hoor. Maar die chocolade low fat is niet te eten inderdaad.
Ja met cheesecakequote:Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh, ik had de brownies inderdaadWist niet dat er van die aarbeien ook eentje was
Aanraden is behoorlijk persoonlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:28 schreef Revenge2005 het volgende:
Van de Week is ff wagen dan , zie ze regelmatig staan maar tis zo duur :S
is dit echt zo anders als BV goed ( duur ijs)
En welke smaken raden jullie aan
en welke zijn er allemaal
en er is weer een verslaafde bijquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef Haunter het volgende:
* Haunter is een bak Cookie Dough aan het binnenwerken
En de inhoud van al die potten zit aan je lijf geplakt?quote:Op zondag 27 april 2008 22:10 schreef snopprinses het volgende:
ik heb net twee ongeloofelijk schattige lippenbalsems gekregen van een vriend in de vorm van Cookie Dough en Chocolate Fudge Browniezo super lievig!
En ik heb eens mijn verzameling geteld en die staat nu op 97 pottenmet nog eentje half gevuld in de vriezer
Ja, is die ook nieuw? Ik zag een postertje bij de videotheek.quote:Op maandag 28 april 2008 15:39 schreef snopprinses het volgende:
ik ben net thuis gekomen met One Cheesecake Brownie, nog nooit gehad dus ben eens benieuwd
ga zometeen na het eten wat proeven
Oh myquote:Op maandag 28 april 2008 16:32 schreef snopprinses het volgende:
op internet heb ik iets gelezen over een campagne die deze maand van start is gegaan, dus vrij nieuw ja
Hij smaakt echt super vind ik!
:S nou heb ik al dik 1.5 tot 2 jaar ofzo geen ben and jerry's meer gehad, maar hadden die dingen echt een vorm? Het waren toch gewoon brokken chocolade?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:18 schreef Cat22 het volgende:De aapjes zijn uit de Chunky Monkey verdwenen!
Het is al een poosje geleden dat ik deze heb gehad maar ik weet zeker dat er eerst chocolade aapjes in zaten. Nu zijn het chocolade banaantjes en klopt de naam dus eigenlijk niet meer. Gelukkig smaakt hij nog even goed..
Ja maar als je zo gaat denken kun je beter helemaal niks meer kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Een pot Ben en Jerry's kost 6 euro bij Videoland, het is te belachelijk voor woorden. Ze blijven de prijs maar verhogen, en niemand heeft bijna meer door dat de consument nu bijna 15 gulden voor een pot ijs neerlegt.
dat is dus de reden dat ik maar zelden B&J haal. 5 euro, das bijna 11 gulden. Voor 500 ml ijs. Het is lekker, maar zo lekker nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Een pot Ben en Jerry's kost 6 euro bij Videoland, het is te belachelijk voor woorden. Ze blijven de prijs maar verhogen, en niemand heeft bijna meer door dat de consument nu bijna 15 gulden voor een pot ijs neerlegt.
Nee, ik haal ze ook niet iedere weekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat is dus de reden dat ik maar zelden B&J haal. 5 euro, das bijna 11 gulden. Voor 500 ml ijs. Het is lekker, maar zo lekker nou ook weer niet.
Ik kon gisteren de verleiding niet weerstaan, dus ik naar de AH... hadden ze geen chunky monkeyquote:Op zondag 4 mei 2008 11:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nee, ik haal ze ook niet iedere weekMaar bij uitzondering blijft het niet te versmaden, en ach, een biertje of twee minder bij het uitgaan is ook niet zo erg
Dat is toch hetzelfde als dat je een broodje brie haalt bij de la place, of bij de bakker bart? De la place wil er 5 nog wat voor hebben, en de BB 2.70.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:45 schreef Plane_mad het volgende:
Ik was gisteren bij de Jamin, daar verkopen ze een bakje met 1 bolletje voor een whopping 2.50 euro!dat is echt achterlijk! 1 bak ijs is al duur genoeg, maar voor 2 bolletjes net zoveel betalen als 1 bak... Damn, dat gaat me te ver
![]()
Das waar, maar als ik het thuis maak ben ik voor 1.50 klaar waarschijnlijk! [broodje brie dan he, dat ijs niet haha]quote:Op maandag 5 mei 2008 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als dat je een broodje brie haalt bij de la place, of bij de bakker bart? De la place wil er 5 nog wat voor hebben, en de BB 2.70.
Vraag en aanbod
tjah, als je patat zelf thuis maakt ben je ook 10x goedkoper uit. En toch halen we nog steeds bij de snackbar.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef Plane_mad het volgende:
[..]
Das waar, maar als ik het thuis maak ben ik voor 1.50 klaar waarschijnlijk! [broodje brie dan he, dat ijs niet haha]
Dat is omdat het dan bij de snackbar gaat stinken en niet in ons huisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
tjah, als je patat zelf thuis maakt ben je ook 10x goedkoper uit. En toch halen we nog steeds bij de snackbar.
smaakt super..maar je moet natuurlijk wel van cheesecake(ijs) houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef MaxiTaxi het volgende:
Iemand al de nieuwe smaak one cheesecake brownie gegeten?
Ik ben bij Videoland geweest, AH en bij Moviemax en ze hadden 'm niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef MaxiTaxi het volgende:
Hebben ze daar nog wel de half baked?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben bij Videoland geweest, AH en bij Moviemax en ze hadden 'm niet..
Niet op gelet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:39 schreef MaxiTaxi het volgende:
Hebben ze daar nog wel de half baked?
bronquote:Ben & Jerry’s Peace in the Park
Aanstaande zondag 8 juni vanaf 14.00 uur is het zover: de eerste Ben & Jerry’s Peace in the Park ijspicknick van deze zomer! Dé ultieme relaxmiddag met gratis ijsjes, lekkere hapjes en wijntjes, zon, muziek, heuse liefdestherapeuten en een creatieve schilderbar....
Deze té lekkere picknick vindt plaats in het Rotterdamse Oude Plantage park achter de Maasboulevard. Speciaal voor de eerste editie rijdt de Peace, Love & Ice cream-bus zondag vanaf 12.30 uur door het centrum van Rotterdam en iedereen die mee wil naar de ijspicknick mag instappen. Daarnaast geeft Ben & Jerry’s zondag het podium aan Sandy Dane die een liveoptreden zal verzorgen.
Je komt er het makkelijkst door de Maasboulevard op te gaan. Net voorbij het Shell-station vind je het park aan je rechterhand. Parkeren is gratis! Of met het openbaar vervoer: tram 21, halte Oude Plantage.
Jep! Heerlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef MaxiTaxi het volgende:
quote:
Volgens mij zaten er idd aapjes in hoor. Heul vroegahquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Blijkbaar word ik oud, ik meende zeker te weten dat er apies in zaten.
Ik wil ook zo'n baanquote:Op maandag 28 juli 2008 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanacht weer werken @ de ola.
3 weken vakantie gehad. Even weer Caramel chew chew eten
Echt?! Oh! Vet!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef Chav het volgende:
Stond net in de supermarkt en zag dat je slippers kreeg bij een pot (of was dat al gezegd)
Nou, zat daar net aan te denken om dat met de kleine mannen te doen. Ik ga eens kijken of het zeer binnenkort kan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:58 schreef arj1o1 het volgende:
Iemand bij de fabrieksrondleidingen geweest?
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef W1ZZ het volgende:
Zo, m'n Free Pint Waarecheque is binnen![]()
[ link | afbeelding ]
Hmmz, daar had je ook de bailey's smaak van. Lekkah!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:42 schreef PDOA het volgende:
Vroeger hadden ze bij de Appie ook een heleboel Haagen Dasz bekers, waarom nu niet meer?
Die krijg je als je een klacht indient.quote:
Ow knullig. Nog een keer klagen dan. Misschien krijg je er weer 1.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:26 schreef detoardin het volgende:
Ik heb een paar maanden terug ook zo'n waardecheque gehad. Ik een pint gekocht,bon met waardecheque opgestuurd,maar nooit het bedrag op m'n rekening terug gezien
Schrijft klacht op en stuurt inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Soms is het ijs niet goed van smaak. Ik had een keer hele rare cookie dough, die uit elkaar viel en geen smaak aan zat.
Was ie misschien ontdooid geweest en door de verkoper weer terug in de vriezer gezet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Soms is het ijs niet goed van smaak. Ik had een keer hele rare cookie dough, die uit elkaar viel en geen smaak aan zat.
Ik kreeg een mailtje met daarin de mededeling dat ze in zee waren gegaan met een andere cookiedough of brownie maker. En dat dat dus tegenvielquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:45 schreef Toeps het volgende:
Was ie misschien ontdooid geweest en door de verkoper weer terug in de vriezer gezet.
Been there, done that.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
Schrijft klacht op en stuurt in
Ik nog nietquote:
Ik heb de cheque een maand geleden opgestuurd en kreeg vorige week het bedrag op mijn rekening.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:26 schreef detoardin het volgende:
Ik heb een paar maanden terug ook zo'n waardecheque gehad. Ik een pint gekocht,bon met waardecheque opgestuurd,maar nooit het bedrag op m'n rekening terug gezien
Bron: Ben & Jerry's.quote:Ben & Jerry's bestaat dit jaar 30 jaar!
Daarom willen we 3000 bezoekers de mogelijkheid geven de fabriek te bezoeken en te zien, horen en proeven hoe ons ijs wordt gemaakt. Bij groot succes hopen we in de toekomst permanent onze deuren te kunnen openen.
Hangt er een beetje vanaf volgens mij. Bij mijn albert heijn(-en) hebben ze alleen 500 ml pints. Af en toe een kleine gezien trouwens maar dat is heel zeldzaam. Die kleine kun je eerder kopen bij Domino's en dergelijke bezorgrestaurants.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:54 schreef Xith het volgende:
En zijn er bij de grote AH's van die kleine B&J's te koop? of alleen de 500 mL bakken?
Verkoopt (verkocht?) America Today ze ook niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf volgens mij. Bij mijn albert heijn(-en) hebben ze alleen 500 ml pints. Af en toe een kleine gezien trouwens maar dat is heel zeldzaam. Die kleine kun je eerder kopen bij Domino's en dergelijke bezorgrestaurants.
is dat niet gewoon peace, love & icecream van sandy dane?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef Xith het volgende:
Op benjerry.nl hebben ze zo'n mooi liedje, weet iemand welke band dit is?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat niet gewoon peace, love & icecream van sandy dane?
Sandy baby!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat niet gewoon peace, love & icecream van sandy dane?
Is dat een beetje leuk volgens hen? Of echt meer op (kleine) kinderen gericht?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:44 schreef teigan het volgende:
ik heb ook al wel van mensen gehoord die er al zijn wezen kijken, het is al een tijdje aan de gang..
Damn!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Met de postcodeloterij 11 halve liters B&J gewonnen.
Heb je 11 loten voor de postcodeloterij. dan ben je niet bepaald spekkoper.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Met de postcodeloterij 11 halve liters B&J gewonnen.
Beetje late reactie, maar ik heb die slippers! Heb ze gratis gekregen in de supermarkt. Ze waren over geloof ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Ah mehn. Dat is ook niet even om de hoek. Nouja, eh.. zodra iemand ze heeft: pics!.
Ik heb hem nog een keer gekocht bij Videoland. Maar daar is hij wel belachelijk uur (7 euro) en zo lekker vind ik hem voor dat geld dan ook weer niet.quote:Op maandag 29 september 2008 14:54 schreef -Dries- het volgende:
Jummie, jummie, gister een bak Phish Food genuttigd. Ons favoriet is nog steeds Half Baked, al hebben we die maar één keer gehad. Het probleem is echter dat die nergens meer wordt verkocht.
7 euroquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een keer gekocht bij Videoland. Maar daar is hij wel belachelijk uur (7 euro) en zo lekker vind ik hem voor dat geld dan ook weer niet.
Dat was de lekkerstequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
ja half baked ligt op de grave yardhelaas
7 euro?quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een keer gekocht bij Videoland. Maar daar is hij wel belachelijk uur (7 euro) en zo lekker vind ik hem voor dat geld dan ook weer niet.
hoe weet jij de inkoopprijs dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef Daverz het volgende:
¤ 5,95 is erg netjes hoor. Inkoop van die dingen ligt tegen de 4 euro aan, dus dan is 7 euro eigenlijk heel logisch. ¤ 5,95 is nog steeds duur voor een ijsje, maar denk niet dat die videotheek zn zakken loopt te vullen met B&J ijs.
Verkoop die dingen zelfquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef Popples het volgende:
[..]
hoe weet jij de inkoopprijs dan?
bij de janlinders 4,84
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Daverz het volgende:
[..]
Verkoop die dingen zelfHeb een eigen bezorgtentje. Misschien dat supermarkten grotere afnames doen en dan een lagere inkoopprijs betalen, maar videotheken, pizzeria's etc betalen allemaal tegen die 4 euro aan.
wij wonen in een gehucht dus hier hebben ze niet alles en aan gezien dat we die die potten van de vrouw van de vader van manlief hebben gekregen vroeg ik het me af. (die vrouw maakt ze zelf)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Jamaican me Crazy is toch overal al te verkrijgen?
Er komt zo'n Ben & Jerry's vrachtwagentje langs als ik voorraad nodig heb, en die heeft in principe alle smaken bij zich, ook die dus (alleen die heb ik (voorlopig) niet in mijn assortiment).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef Popples het volgende:
[..]
koop jij ze van de fabriek af dan?
weet jij toevallig of jamaican me crazy al te krijgen is?
Videotheken denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef FatihTerim het volgende:
waar hebben ze eigenlijk het grootste assortiment aan Ben & Jerry?
of grote supermarkten albert heijn xl en grote jumbo'squote:
jepquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Net voor het eerst Strawberry Cheesecake op. Is cheesecake nou hetzelfde als kwarktaart? Daar smaakte het nml wel naar. Maar wel lekker
Heb jij daar ff voor ¤500,- aan B&J ijs gegetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:39 schreef snopprinses het volgende:
iemand die ik gelukkig kan maken 97 (lege) ben&jerry's potten?
Ik weet niet of iemand hier iets creatiefs meekan oid, anders gaan ze de prullenbak in.
[ afbeelding ]
Als ik al de keren dat ik B&J's heb aangeschaft optel, kom ik niet eens uit op 1/4de van dat aantal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb jij daar ff voor ¤500,- aan B&J ijs gegeten
Zit er geen kleuterschool of kinderdagverblijf in je buurt? Daar kunnen veel kindjes uren mee knutselenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:39 schreef snopprinses het volgende:
iemand die ik gelukkig kan maken 97 (lege) ben&jerry's potten?
Ik weet niet of iemand hier iets creatiefs meekan oid, anders gaan ze de prullenbak in.
[ afbeelding ]
Ik vond 'm lekkerder dan Jamaican me Crazy.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef wolferl het volgende:
Ik heb vandaag maar eens Mango Berry Swirl eens geproefd.
Heerlijke sorbet, maar wel B&J zijn wel gierig wat betreft de stukjes mango.
Heb je veel verknipte collega's?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had er ook véél. Ik wou ze kapot knippen en er een collega van maken maargoed, ik ben lui.
Had ik vorig jaar ook een keertje... ik heb een mailtje gestuurd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb hier de Baked Alaska staan.Maar heb nog geen Marshmallowslierten kunnen ontdekken..Nog meer mensen met die ervaring?
Ik heb dezelfde ervaring. Mail gestuurd en tegoedbon voor gratis pot teruggekregen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef ShinobizWinter het volgende:
vorig jaar? wat heb je als reactie terug gekregen dan?
waar halen jullie eigenlijk je b&j's? hebben ze daar wel veel keuze?
Ik heb em daarna nog wel een keertje gekocht en toen zaten er echt meer slierten in...quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ervaring. Mail gestuurd en tegoedbon voor gratis pot teruggekregen.
En 'dat ze het zouden onderzoeken'.Maar ik koop die smaak niet meer, volgens mij is dat het standaard recept en dan valt hij me erg tegen.
Wat zonde!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef ecstasy het volgende:
Ik heb nog twee waardebonnen, maar ze zijn verlopen.![]()
Heel dom kijken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef ecstasy het volgende:
Da's niet slim. Je zou ze nog kunnen proberen op te sturen, wie weet valt het ze niet op. Ik bedoel: zij geven waarebonnen uit......quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef ecstasy het volgende:
Ze hebben niet eens op mijn email gereageerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben benieuwd.Heb net een mailtje naar B&J gestuurd.
Ik doe er meestal twee dagen mee, twee bolletjes na iedere maaltijdquote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn er ook mensen die zo'n bak niet in een keer leegeten?
ja wij doen er meestal 2 keer mee maar soms ook 3 keer.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef JimmyJames het volgende:
*meldt*quote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef JimmyJames het volgende:
Jazekerquote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Debsterr het volgende:
Iemand de nieuwe al op: One cheesecake brownie?
Wij gaan 'm straks proberen.
Heeft de AH em ook?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Debsterr het volgende:
Iemand de nieuwe al op: One cheesecake brownie?
Wij gaan 'm straks proberen.
Geen idee, wij hebben 'm bij de Cinematheek vandaan.. en hij staat nog niet op de Nederlandse website, alleen op de Amerikaanse als nieuwe smaak.quote:
Hij was inderdaad niet verkeerdquote:Op maandag 2 maart 2009 07:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben 'm bij de Cinematheek vandaan.. en hij staat nog niet op de Nederlandse website, alleen op de Amerikaanse als nieuwe smaak.
En LEKKER dat 'ie is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |