en er is weer een verslaafde bijquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef Haunter het volgende:
* Haunter is een bak Cookie Dough aan het binnenwerken
En de inhoud van al die potten zit aan je lijf geplakt?quote:Op zondag 27 april 2008 22:10 schreef snopprinses het volgende:
ik heb net twee ongeloofelijk schattige lippenbalsems gekregen van een vriend in de vorm van Cookie Dough en Chocolate Fudge Browniezo super lievig!
En ik heb eens mijn verzameling geteld en die staat nu op 97 pottenmet nog eentje half gevuld in de vriezer
Ja, is die ook nieuw? Ik zag een postertje bij de videotheek.quote:Op maandag 28 april 2008 15:39 schreef snopprinses het volgende:
ik ben net thuis gekomen met One Cheesecake Brownie, nog nooit gehad dus ben eens benieuwd
ga zometeen na het eten wat proeven
Oh myquote:Op maandag 28 april 2008 16:32 schreef snopprinses het volgende:
op internet heb ik iets gelezen over een campagne die deze maand van start is gegaan, dus vrij nieuw ja
Hij smaakt echt super vind ik!
:S nou heb ik al dik 1.5 tot 2 jaar ofzo geen ben and jerry's meer gehad, maar hadden die dingen echt een vorm? Het waren toch gewoon brokken chocolade?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:18 schreef Cat22 het volgende:De aapjes zijn uit de Chunky Monkey verdwenen!
Het is al een poosje geleden dat ik deze heb gehad maar ik weet zeker dat er eerst chocolade aapjes in zaten. Nu zijn het chocolade banaantjes en klopt de naam dus eigenlijk niet meer. Gelukkig smaakt hij nog even goed..
Ja maar als je zo gaat denken kun je beter helemaal niks meer kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Een pot Ben en Jerry's kost 6 euro bij Videoland, het is te belachelijk voor woorden. Ze blijven de prijs maar verhogen, en niemand heeft bijna meer door dat de consument nu bijna 15 gulden voor een pot ijs neerlegt.
dat is dus de reden dat ik maar zelden B&J haal. 5 euro, das bijna 11 gulden. Voor 500 ml ijs. Het is lekker, maar zo lekker nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Een pot Ben en Jerry's kost 6 euro bij Videoland, het is te belachelijk voor woorden. Ze blijven de prijs maar verhogen, en niemand heeft bijna meer door dat de consument nu bijna 15 gulden voor een pot ijs neerlegt.
Nee, ik haal ze ook niet iedere weekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat is dus de reden dat ik maar zelden B&J haal. 5 euro, das bijna 11 gulden. Voor 500 ml ijs. Het is lekker, maar zo lekker nou ook weer niet.
Ik kon gisteren de verleiding niet weerstaan, dus ik naar de AH... hadden ze geen chunky monkeyquote:Op zondag 4 mei 2008 11:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nee, ik haal ze ook niet iedere weekMaar bij uitzondering blijft het niet te versmaden, en ach, een biertje of twee minder bij het uitgaan is ook niet zo erg
Dat is toch hetzelfde als dat je een broodje brie haalt bij de la place, of bij de bakker bart? De la place wil er 5 nog wat voor hebben, en de BB 2.70.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:45 schreef Plane_mad het volgende:
Ik was gisteren bij de Jamin, daar verkopen ze een bakje met 1 bolletje voor een whopping 2.50 euro!dat is echt achterlijk! 1 bak ijs is al duur genoeg, maar voor 2 bolletjes net zoveel betalen als 1 bak... Damn, dat gaat me te ver
![]()
Das waar, maar als ik het thuis maak ben ik voor 1.50 klaar waarschijnlijk! [broodje brie dan he, dat ijs niet haha]quote:Op maandag 5 mei 2008 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als dat je een broodje brie haalt bij de la place, of bij de bakker bart? De la place wil er 5 nog wat voor hebben, en de BB 2.70.
Vraag en aanbod
tjah, als je patat zelf thuis maakt ben je ook 10x goedkoper uit. En toch halen we nog steeds bij de snackbar.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef Plane_mad het volgende:
[..]
Das waar, maar als ik het thuis maak ben ik voor 1.50 klaar waarschijnlijk! [broodje brie dan he, dat ijs niet haha]
Dat is omdat het dan bij de snackbar gaat stinken en niet in ons huisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
tjah, als je patat zelf thuis maakt ben je ook 10x goedkoper uit. En toch halen we nog steeds bij de snackbar.
smaakt super..maar je moet natuurlijk wel van cheesecake(ijs) houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef MaxiTaxi het volgende:
Iemand al de nieuwe smaak one cheesecake brownie gegeten?
Ik ben bij Videoland geweest, AH en bij Moviemax en ze hadden 'm niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef MaxiTaxi het volgende:
Hebben ze daar nog wel de half baked?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben bij Videoland geweest, AH en bij Moviemax en ze hadden 'm niet..
Niet op gelet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:39 schreef MaxiTaxi het volgende:
Hebben ze daar nog wel de half baked?
bronquote:Ben & Jerry’s Peace in the Park
Aanstaande zondag 8 juni vanaf 14.00 uur is het zover: de eerste Ben & Jerry’s Peace in the Park ijspicknick van deze zomer! Dé ultieme relaxmiddag met gratis ijsjes, lekkere hapjes en wijntjes, zon, muziek, heuse liefdestherapeuten en een creatieve schilderbar....
Deze té lekkere picknick vindt plaats in het Rotterdamse Oude Plantage park achter de Maasboulevard. Speciaal voor de eerste editie rijdt de Peace, Love & Ice cream-bus zondag vanaf 12.30 uur door het centrum van Rotterdam en iedereen die mee wil naar de ijspicknick mag instappen. Daarnaast geeft Ben & Jerry’s zondag het podium aan Sandy Dane die een liveoptreden zal verzorgen.
Je komt er het makkelijkst door de Maasboulevard op te gaan. Net voorbij het Shell-station vind je het park aan je rechterhand. Parkeren is gratis! Of met het openbaar vervoer: tram 21, halte Oude Plantage.
Jep! Heerlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef MaxiTaxi het volgende:
quote:
Volgens mij zaten er idd aapjes in hoor. Heul vroegahquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Blijkbaar word ik oud, ik meende zeker te weten dat er apies in zaten.
Ik wil ook zo'n baanquote:Op maandag 28 juli 2008 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanacht weer werken @ de ola.
3 weken vakantie gehad. Even weer Caramel chew chew eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |