Ow dat verklaart een boel!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:53 schreef Cat22 het volgende:Zaterdag mijn tegoedbon gekregen!
![]()
Je kunt overal waar je wil een beker B&J kopen, de kassabon moet je dan met de tegoedbon terugsturen (kosteloos). Iets meer gedoe dan ik had gehoopt dus, maar voor het goede doel (= me) wil ik de inspanning wel wagen.
Ik heb em ook gehad.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:53 schreef Cat22 het volgende:Zaterdag mijn tegoedbon gekregen!
![]()
Je kunt overal waar je wil een beker B&J kopen, de kassabon moet je dan met de tegoedbon terugsturen (kosteloos). Iets meer gedoe dan ik had gehoopt dus, maar voor het goede doel (= me) wil ik de inspanning wel wagen.
En ik kom meequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb em ook gehad.
Staat er bij jou op de voorkan ook waarecheque in plaats van waardecheque?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik kan wel wat vragen beantwoorden.
Waar zijn die benamingen met ingrediënten van de SP eigenlijk vandaan gehaald?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Zal ik jullie eens jaloers makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zie je, nu MOET ik het eten. Het is niet dat ik het wil, ik heb gewoon geen keuze.quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Clauw het volgende:
B&J ijs is vanaf morgen in de aanbieding bij AH!
3,95 per beker
Ja HALLO?quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Clauw het volgende:
3,95 per beker
Ohnoes. Nou, vaarwel dieetquote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Clauw het volgende:
3,95 per beker
quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Clauw het volgende:
3,95 per beker
Die horen er altijd in te zitten hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
mezelf net getrakteerd op een pint cookie dough
heb het al heel lang niet meer gegeten, zit echt veel cookie dough dingetjes in zeg
en chocoladeflakes, dat ben ik niet gewend
laatste keer dat ik ze kocht zaten ze in die cookiedingesen, nu ook door het ijs losquote:Op woensdag 9 april 2008 15:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die horen er altijd in te zitten hoor.
Ohw, oké. Maf dat dat verschilt dan? Ik heb het altijd los in het ijs gehad tot nu toe.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
laatste keer dat ik ze kocht zaten ze in die cookiedingesen, nu ook door het ijs los
Dat lijkt me de melkchocoladevariant inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:52 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb die Baked Alaska nog niet gehad maar het klinkt wel een beetje als een slap aftreksel van de aller allerbeste B&J óóit gemaakt:
[ afbeelding ]
Chocolade ijs met marshmallow swirls, caramel en chocoladevisjes.
Trouwens, ik lees net op de B&J website dat NY SuperFudgeChunk eruit is??
Uhuh maar ook nog met caramelquote:Op donderdag 10 april 2008 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat lijkt me de melkchocoladevariant inderdaad.
Ow oké, wist ik niet. Ik neem niet zo vaak die BJ met chocoladeijs. Die zijn zó machtigquote:
Er zitten hele kleine bolletjes door de dough en er zitten ook gewone stukjes chocolade door.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
laatste keer dat ik ze kocht zaten ze in die cookiedingesen, nu ook door het ijs los
Bij ons bij de Ola staat het hele vrieshuis vol!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:53 schreef sk888er het volgende:
Bij ons in de appie staat de hele koeling vol
Oeh! Mag ik je aanraken!?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij ons bij de Ola staat het hele vrieshuis vol!![]()
![]()
![]()
Sorry ik vind dat je een overtreffende trap moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |