Ik nog nietquote:
Ik heb de cheque een maand geleden opgestuurd en kreeg vorige week het bedrag op mijn rekening.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:26 schreef detoardin het volgende:
Ik heb een paar maanden terug ook zo'n waardecheque gehad. Ik een pint gekocht,bon met waardecheque opgestuurd,maar nooit het bedrag op m'n rekening terug gezien
Bron: Ben & Jerry's.quote:Ben & Jerry's bestaat dit jaar 30 jaar!
Daarom willen we 3000 bezoekers de mogelijkheid geven de fabriek te bezoeken en te zien, horen en proeven hoe ons ijs wordt gemaakt. Bij groot succes hopen we in de toekomst permanent onze deuren te kunnen openen.
Hangt er een beetje vanaf volgens mij. Bij mijn albert heijn(-en) hebben ze alleen 500 ml pints. Af en toe een kleine gezien trouwens maar dat is heel zeldzaam. Die kleine kun je eerder kopen bij Domino's en dergelijke bezorgrestaurants.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:54 schreef Xith het volgende:
En zijn er bij de grote AH's van die kleine B&J's te koop? of alleen de 500 mL bakken?
Verkoopt (verkocht?) America Today ze ook niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf volgens mij. Bij mijn albert heijn(-en) hebben ze alleen 500 ml pints. Af en toe een kleine gezien trouwens maar dat is heel zeldzaam. Die kleine kun je eerder kopen bij Domino's en dergelijke bezorgrestaurants.
is dat niet gewoon peace, love & icecream van sandy dane?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef Xith het volgende:
Op benjerry.nl hebben ze zo'n mooi liedje, weet iemand welke band dit is?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat niet gewoon peace, love & icecream van sandy dane?
Sandy baby!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat niet gewoon peace, love & icecream van sandy dane?
Is dat een beetje leuk volgens hen? Of echt meer op (kleine) kinderen gericht?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:44 schreef teigan het volgende:
ik heb ook al wel van mensen gehoord die er al zijn wezen kijken, het is al een tijdje aan de gang..
Damn!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Met de postcodeloterij 11 halve liters B&J gewonnen.
Heb je 11 loten voor de postcodeloterij. dan ben je niet bepaald spekkoper.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Met de postcodeloterij 11 halve liters B&J gewonnen.
Beetje late reactie, maar ik heb die slippers! Heb ze gratis gekregen in de supermarkt. Ze waren over geloof ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Ah mehn. Dat is ook niet even om de hoek. Nouja, eh.. zodra iemand ze heeft: pics!.
Ik heb hem nog een keer gekocht bij Videoland. Maar daar is hij wel belachelijk uur (7 euro) en zo lekker vind ik hem voor dat geld dan ook weer niet.quote:Op maandag 29 september 2008 14:54 schreef -Dries- het volgende:
Jummie, jummie, gister een bak Phish Food genuttigd. Ons favoriet is nog steeds Half Baked, al hebben we die maar één keer gehad. Het probleem is echter dat die nergens meer wordt verkocht.
7 euroquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een keer gekocht bij Videoland. Maar daar is hij wel belachelijk uur (7 euro) en zo lekker vind ik hem voor dat geld dan ook weer niet.
Dat was de lekkerstequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
ja half baked ligt op de grave yardhelaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |