abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 10:24:21 #1
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57427523
Truth ouwehoer, theeleut, roddel en achterklap topic deeltje 201
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, als je het hardop zegt helemaal

Maar inderdaad gecondoleerd Nok

Je bent al een poosje druk met klussen of niet Metro?
Ja elke keer als ik klaar ben met het ene stuk valt het andere deel van het huis uit elkaar je blijft bezig in een oud huis helaas.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_57428833
ha hier is het nieuwe deel
pi_57429223
yup
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 17 maart 2008 @ 11:55:46 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57429239
Oude deel ging redelijk lang mee misschien dat deze wat vlotter gaat
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_57429306
die ging idd erg lang mee
ken ook andere tijden
pi_57430661
Ja... Hebben we opeens allemaal een leven ofzo?
pi_57431009
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef vamperotica het volgende:
ik volgens bepaalde fokkers in ieder geval niet ha ha
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 13:55:28 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57431404
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Pff reallife is overrated

Maarre ik ga er weer vandoor, ik moet even naar mijn schoonmoeder
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_57431456
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ghehehe!!

Ik hopelijk eentje wat voorlopig gevrijwaard blijft van EHBObezoekjes en doorrijders en politiebureaubezoekjes enzo
pi_57431462
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Pff reallife is overrated

Maarre ik ga er weer vandoor, ik moet even naar mijn schoonmoeder
nou tot gauw dan maar weer!
pi_57431475
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ghehehe!!

Ik hopelijk eentje wat voorlopig gevrijwaard blijft van EHBObezoekjes en doorrijders en politiebureaubezoekjes enzo
nou dat hoop ik ook!
  maandag 17 maart 2008 @ 14:11:50 #12
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57431702
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff, alsof je niet druk kan zijn als je niet leeft !
De hele tijd antwoorden op malloten die glaasjes draaien of ouija-boards gebruiken gaat je niet in je kouwe kleren zitten !
zzz
pi_57432674
Donderdag, Vrijdag en Zaterdag de hele collectie films gesorteerd met een gekocht programma dat collectorz heet, nu kan ik makkelijk een film uitzoeken. Kan nu via dat programma zoeken op naam van film, acteurs, regisseur en nog meer en vervolgens de informatie van alles en links naar imdb. Lijst uitgeprint dus dat is geen 30 minuten meer zoeken om iets te vinden. Kan via het programma zoeken op de pc en via de lijst maar dan liever via het programma want daar staat alles bij.

Morgen gesprek over werk en nog meer van dat gedoe, ben de laatste tijd wat moe tot het uitgeputte aan toe. Maar 2 potten koffie helpt dan weer wel een beetje.

Ben op zoek naar vrijetijdsbesteding op een andere manier. Zit vanaf 1998 online en op een gegeven moment word ik wat moe ervan net zoals tv kijken niet meer okey is. Lente begint weer dus dat wordt waarschijnlijk rennen of wandelen in de natuur en daarna terrasje pakken, en dan meer oppakken. Ben ook aan werk toe, heb teveel vrije tijd en wil eens het echte vakantiegevoel want het lijkt nu een eeuwig durende vakantie te zijn

Ben benieuwd hoe het gesprek morgen gaat, nieuwe coach en dat is even nieuw en ik denk dat het beter is, iets nieuws onder de zon. Nieuwe invalshoeken en stimulans. Nog steeds wat levensmoe zo nu en dan maar goed, de moed blijft erin

Ik zeg dag en tot volgende week Anders tot eerder maar denk het niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 17-03-2008 15:20:23 ]
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 17 maart 2008 @ 15:23:36 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57433009
Nou de lente mag wat mij betreft wel komen, ben die enorm lange herfst / winter bagger wel beu.
pi_57437615
topspin succes met je gesprek morgen!

van mij mag de lente ook wel komen! en daarna de zomer!
pi_57438500
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Pfffff, alsof je niet druk kan zijn als je niet leeft !
De hele tijd antwoorden op malloten die glaasjes draaien of ouija-boards gebruiken gaat je niet in je kouwe kleren zitten !
En deze uitspraak komt van jou??????
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_57438827
Wat is er allemaal gebeurd Vamp?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57441186
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:38 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd Vamp?
kort verslag
op een vrijdag is dochterlief bij de kinderdisco gevallen, kreeg dag later voor een week gips
een week later is zoon lief (de oudste) met schaatsen gevallen, kreeg voor 2 weken gips (was afgelopen weekend)
op een vrijdag was de zoessie hier en bij weggaan zat de auto helemaal onder de krassen maar uiteraard geen briefje
de maandag erop in een onoverzichtelijke situatie neemt iemand voorrand door de binnenbocht te nemen en tegen de zoessie aan te parkeren maar vervolgens wel door te rijden, gevolg auto naar de klote, gelukkig alleen blikschade en nu hopen op het waarborg fonds
pi_57441309
jezus hey... hoeveel shitzooi kun je hebben achter elkaar?
Gipskindjes nu wel weer redelijk in orde? Auto is knap knap klote, vooral gezien het naar school brengen en zo met twee kleintjes, maar brekende kinderpootjes zijn helemaal erg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57441395
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Gipskindjes nu wel weer redelijk in orde? Auto is knap knap klote, vooral gezien het naar school brengen en zo met twee kleintjes, maar brekende kinderpootjes zijn helemaal erg.
idd en steeds weer de schrik! uiteindelijk valt het wel mee hoor gelukkig maar toch speelt aardig op je moeder gevoel!

wat er voor haar erg bijkomt is schuldgevoel omdat het haar auto niet is
pi_57446261
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Gipskind 1 heeft afgelopen zondag weer volop mee kunnen streetdancen en ze zijn zelfs 1e geworden...
Gipskind 2 is tussendoor ook nog even over zijn broertje gestruikeld en daar hebben we ergens vorige week maar weer even een bezoekje EHBO mee gemaakt...Niets "extra's" aan "dehand" gelukkig.
En 1 van de kleintjes heeft de "normale" valpartijen nog even uitgebreid met een enorme knal van de bank ( met t achterhoofd op de plavuizen geeft best een klap) en op de een of andere manier bleef ie maar uitproberen over hoeveel dingen hij kon struikelen ( inclusief eigen voeten) en hoe hard de (glazen) tafel aan kwam als je daar tegenaanvalt!

Verder gaat het prima hier en komt zoessie al bijna weer deze kant op!!!
pi_57446265
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:22 schreef draculettetje het volgende:

[..]

idd en steeds weer de schrik! uiteindelijk valt het wel mee hoor gelukkig maar toch speelt aardig op je moeder gevoel!

wat er voor haar erg bijkomt is schuldgevoel omdat het haar auto niet is
ja inderdaad
pi_57446308
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 07:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja inderdaad
voor beide bovenstaande posts
pi_57446427
ik ben weer thuis

heb 2 weken regen gehad alhoewel 1 dag toch zonnig was. net de dag dat we (Hannelore en ik) naar Heidelberg gingen.
Werewolf
  Moderator dinsdag 18 maart 2008 @ 08:13:15 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57446477
Hoi Sara

Het word gewoon weer tijd voor voorjaar, zonnetje en zo
pi_57446480
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:13 schreef senesta het volgende:
Hoi Sara

Het word gewoon weer tijd voor voorjaar, zonnetje en zo
helemaal mee eens
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:42:44 #27
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57456152
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:14 schreef draculettetje het volgende:

[..]

kort verslag
op een vrijdag is dochterlief bij de kinderdisco gevallen, kreeg dag later voor een week gips
een week later is zoon lief (de oudste) met schaatsen gevallen, kreeg voor 2 weken gips (was afgelopen weekend)
op een vrijdag was de zoessie hier en bij weggaan zat de auto helemaal onder de krassen maar uiteraard geen briefje
de maandag erop in een onoverzichtelijke situatie neemt iemand voorrand door de binnenbocht te nemen en tegen de zoessie aan te parkeren maar vervolgens wel door te rijden, gevolg auto naar de klote, gelukkig alleen blikschade en nu hopen op het waarborg fonds
iets met duivel en schijt op 1 hoop enzo. Klote zeg vooral dat doorrijden na een ongeluk is gewoon walgelijk
pi_57458602
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

iets met duivel en schijt op 1 hoop enzo. Klote zeg vooral dat doorrijden na een ongeluk is gewoon walgelijk
vooral als je bedenkt dat ie zelf toch ook schade zou moeten hebben

het is gewoon een vervelende situatie waar jezelf weinig aan kan doen!
pi_57459258
in elk geval ben ik blij dat ik toch even de zon gezien heb

er is niets zo erg dan bijna 2 weken regen
Werewolf
  Moderator dinsdag 18 maart 2008 @ 20:55:45 #30
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57461657
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:23 schreef sararaats het volgende:
in elk geval ben ik blij dat ik toch even de zon gezien heb

er is niets zo erg dan bijna 2 weken regen
Dat is enorm deprimerend ja
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:52 schreef draculettetje het volgende:

[..]

vooral als je bedenkt dat ie zelf toch ook schade zou moeten hebben

het is gewoon een vervelende situatie waar jezelf weinig aan kan doen!
Asociaal is het gewoon
pi_57461733
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:55 schreef senesta het volgende:

Asociaal is het gewoon
maar ja ondertussen schiet je er zelf gewoon ook niks mee op
  Moderator dinsdag 18 maart 2008 @ 21:00:31 #32
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57461789
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef draculettetje het volgende:

[..]

maar ja ondertussen schiet je er zelf gewoon ook niks mee op
Nee, inderdaad...
pi_57461884
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee, inderdaad...
alleen dus op het waarborgfonds wachten, heb geen flauw idee hoe lang dat kan duren
pi_57481027
ben ik weer

ik mis Duitsland wel een beetje, vooral Hannelore

hebben jullie me gemist?
Werewolf
pi_57481701
Het lag hier op z'n gat zonder jou, Sara
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57496537
ik ben terug om jullie te redden hahaha

doe yvonne de groetjes van me
Werewolf
pi_57535014
ook hier maar even:

vamp gefeli!
pi_57535378
Dan doe ik gewoon mee.
Gefeliciteerd

Waarmee?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57536523
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 09:41 schreef nokwanda het volgende:
Dan doe ik gewoon mee.
Gefeliciteerd

Waarmee?
met d'r verjaardag!
pi_57536573
Dan doe ik het nog een keer

Vamp: GEFELICITEERD
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:31:38 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_57540361
ghello
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_57546596
ghello barra hoe is ie met jou dan?

nog snel spulletjes pakken dan komen we er aan! op naar de zoessie
pi_57562114
Happy Eastern allemaal

0600 opgestaan vandaag en 4 uur bij mijn oma op bezoek geweest die nu in een ziekenhuisbed in de woonkamer ligt omdat ze niet meer kan lopen zonder hulp. Volgende week gaat ze waarschijnlijk naar een bejaardentehuis waar logeerkamers zijn. 300 wachtenden op de wachtlijst maar de logeerkamers zijn vaak tijdelijk vrij., revalidatie-kliniek zal de volgende stap zijn, anders een ander bejaardentehuis waar wel ruimte is. 4 1/2 uur daar geweest ongeveer en me geen moment verveeld, even de lokale omroep opgezet met muziek en zo even wat gezeten en gelounched als het ware.

Revalidatie moet ze ondergaan, linkerarm zit geen kracht meer in en linkerbeen ook niet meer maar daar valt wat aan te doen mede met speciaal aangemeten schoenen. Oma is al 2 maanden niet meer buiten geweest terwijl ze eerst iedere dag weg was dus bezoek kan ze wel waarderen en ze heeft nog steeds humor en dan zorg ik dat er ook wat te lachen valt. 2 biertjes gedronken daar en af en toe op het balkon gerookt.

Ben me nu aan het verheugen op werken, nieuwe coach bevalt me stukken beter. Het gaat nu over dagindeling en arbeid inplaats van constant te hameren op hoe ik denk en voel. Een tante nog gezien bij mijn oma en die zei ook al dat je zonder arbeid geen vrije tijd hebt. Wil eens het gevoel hebben dat ik 3 weken vakantie heb na maanden van arbeidsinspanning. Het echte vakantiegevoel dus. Ben ook toe aan nieuwe sociale contacten en nieuwe omgeving. Maar dat wordt nu in gang gezet, prioriteit nummer 1 werd me gezegd en dan is het traject nu aan het lopen maar dan kan het nog tot juni duren voordat ik daadwerkelijk ergens op een stekkie zit Dat het traject gestart is doet al goed, een nieuw doel. Ik doe het dus voor mezelf omdat ik er zelf beter van wil worden, voorheen wilde ik het omdat anderen je op een bepaalde manier beoordelen als je thuis zit maar die reden hanteren om te gaan werken werkt niet.

Nu verder deze dag uitzitten, straks een film kijken en nu even op mijn log schrijven. Morgen waarschijnlijk weer langs oma, ze bedankt altijd als ik geweest ben en het doet haar duidelijk goed als een kleinkind langs komt.
pi_57831940
Rustig hier

Hoe is het met iedereen? Druk door de lente-kriebels of juist slaperig door voorjaarsvermoeidheid?

Net 4 dozen oude studieboeken weggegooid, in de boeken stond overal de gulden nog dus verkopen heeft sowieso geen zin. Afstand doen van oude troep doet van de ene kant wel goed.

Verder niets te vermelden van nieuwigheden, weg richting werk gaat door, gesprek met arbeidsdeskundige wordt geplanned in mei dus dan zal ik wellicht ergens in juni aan de slag zijn om in ritme te komen. Wereld die dan weer een beetje groter gaat worden.

Tot ziens dan maar weer, verder met opruimen nu
pi_57832564
Tof Topspin!!!!

Hier ook alles goed. Maar erg druk met werk.
Merk goed dat ik nu echt 40 uur ben gaan werken. Mijn hart ligt er helemaal en het past totaal bij me, maar het is soms geestelijk vermoeiend. Gelukkig kan ik dat wel aan.

Naast werk af en toe iets gezelligs doen ook, en proberen tijd te maken voor klusjes die nodig gedaan moeten worden. Zoals een nieuwe kastenwand die ik heb gehaald bij de Gamma. Die zet ik maandag in elkaar
Ouwe kast eruit en dan is er weer meer ruimte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57835661
Druk dus in jouw geval met werk Qua werken heb ik er zin in omdat ik me wil afreageren, zo wil ik ook gaan hardlopen om me af te reageren. Ben al een paar keer gaan wandelen in de natuur maar hardlopen zet toch net dat beetje meer in werking dan rustig lopen.

Veel succes met de kastjes

Ik ga zometeen thinner afkijken van Stephen King, goede film

Als het erop aankomt wil ik 98 procent van de dag bezig zijn zodat er slechts 2 procent overblijft om te denken. Af en toe stil zitten mag dan zeker wel maar het moet niet zo zijn dat ik 80 procent van de dag tijd heb om te gaan piekeren. Daarom werk als aangename bijkomstigheid en dan maakt het even niet uit wat voor werk het gaat zijn in het begin, eerst maar eens de stap zetten tot structuur aanbrengen om vervolgens kieskeuriger te worden.

Wilde nog wat schrijven over ziek voelen en denken dat je ziek bent, depressie in stand houden door steeds te blijven zeggen dat ik depressief ben maar zo blijf je depressief en dan komt dat door teveel tijd om dat te denken. Uit die spiraal komen alleen door actie, tis even doorbijten maar het gaat zeker lukken Het zakt soms wat in maar dan kom ik er weer bovenop en zo is iedere stap naar boven na een dal weer winst en zo gaat het vanzelf eens zo dat ik boven de oppervlakte ga blijven.

Het is dan ook net die stap zetten tot actie ondernemen, simpele voorbeeld van rotzooi opruimen die al jaren ligt stof te vangen. Kan uitstellen tot het jaar toebak maar als ik dan oppak in een keer dan gaat het ineens rap en blijf ik doorgaan ermee. Net die stap tot oppakken of handelen, en dan is het vaak afwachten of uitstellen en ook dat is een stap maar dan een passieve stap

20:15, nog steeds licht buiten en ook dat doet wel goed Alsof de dag meer te bieden heeft nu.

[ Bericht 21% gewijzigd door Topspin op 04-04-2008 20:17:14 ]
pi_57835878
Neem wel de tijd om het op te bouwen en te wennen aan een weer arbeidzaam leven.
Je zult best gaan merken dat dat ook energie kost. Als je op de goede plek zit krijg je er ook energie voor terug
je bent er lang uitgeweest en doe het dus opbouwend rustig aan, alsjeblieft. Dan ga je het langst en het beste mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57835879
Over geestelijk vermoeidheid na werken, is dat prettige geestelijke vermoeidheid of onprettige geestelijke vermoeidheid? Bij totale passiviteit ervaar ik geestelijke vermoeidheid door gebrek aan impulsen als erg storend ( tevens door verveling).

Een dag druk bezig zijn dan om vervolgens uitgeput op de bank te ploffen is dan ineens een andere vermoeidheid die in mijn ervaring een stuk rustgevender is.
pi_57835928
In het begin zal het slechts een paar uur per week zijn, ik ga met hulp richting reintegratie en ze zeggen me ook dat ik in het begin niet meteen op 100 procent zal gaan en er werd ook gezegd dat die 100 procent wellicht nooit echt meer verstandig zal zijn en dat op 80 procent functioneren ook okey is. Tijden gefunctioneerd op 10 procent of minder dus opbouwen is sowieso nodig

Voor die "burn-out" was het meer dan 100 procent en ging ik op reserves teren en dat mag nooit meer gebeuren.

Dus eerst maar eens opbouwen inderdaad, beginnen met een x-aantal uren en stap voor stap wat uurtjes erbij.
pi_57836003
Dat is waar.
Ligt ook aan de werkzaamheden.
Hier is dat wisselend. Altijd wel een soort vermoeidheid die ik de moeite waard vind.
Maar vandaag was een dag vol moeilijke gesprekken en dan kan ik soms zo moe zijn dat ik zo een potje zou willen janken. Ik neem vrij veel op van anderen als die het moeilijk hebben en dat was vandaag zo.
Maar ik ben gewoon een eind gaan fietsen naar de Gamma om wat dingen te halen. Daarmee was het een stuk beter. Nu doe ik vanavond niks meer aan werk en zit ik hier gewoon lekker sloom te typen
Morgen weer een dag.
Maar eerlijk gezegd.... dat zou ik echt bij geen enkele andere baan gekund hebben zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57836308
Afwisselend werk is het beste dat je kunt hebben En dat je baan zoveel betekend dat je er wat voor wilt inleveren zegt ook genoeg over de baan die je hebt.

Afwisselend werk heb ik het overigens ook over gehad tijdens de gesprekken, en ze zijn het ermee eens dat het bij mij ook enigszins afwisselend moet zijn. Er zijn ook mensen die geen behoefte hebben aan die afwisseling en waarbij dat soort van saaie werk ook voldoening brengt maar de hele dag dezelfde handelingen uitvoeren alsof ik aan de lopende band sta is niets voor mij.

Administratief zal het worden, kun je ook zien als lopende band werk als je constant bezig bent met invoeren van gegevens en balans opmaken maar goed, het is toch afwisseling en als je dan samen moet werken met collega's dan is dat nog meer afwisseling.

Hier wordt het trouwens eerst een beschermde werkplek zoals ze dat noemen, voor mensen die er een hele tijd uit hebben gelegen om te wennen aan het nieuwe leventje onder de werkenden en daar sta ik dan ook achter.

Weekend gevoel heb ik niet nu Weekend gevoel bestaat niet als je van maandag tot vrijdag thuis zit want dan is iedere dag weekend zonder dat het weekend is. Ben echt nieuwsgierig hoe ik weekend ga ervaren als ik van maandag tot vrijdag bezig ben geweest en hoe 2-3 weken vrij aanvoelt na een hele reeks van weken van verplichtingen.

Opleiding psychologie heb ik overigens van het lijstje geschrapt ondertussen, bedrijfskunde en psychologie is wat anders maar mensen met problemen de juiste kant opsturen daar ben ik niet de persoon voor. Ben dan denkbeeldig aan het bedenken hoe ik zou functioneren in zo'n baan en dan denk ik dat ik niet serieus genoeg ben ingesteld daarvoor in het contact met mensen. En het lijkt me van de ene kant een wat chaotisch beroep, mensen die blijven veranderen keer op keer en die steeds een andere vraag hebben en dan het moeten blijven aanpassen en reguleren en motiveren om vervolgens door het water de bomen niet meer te zien als het ware. Je moet er voor weggelegd zijn.
pi_57837662
nog even niet bijgelezen maar update van deze kant
nog niks van nijmegen gehoord, revalidatie arts zet er wel spoed achter
aan vocht wordt niks gedaan tot die tijd
wordt naar het revalidatie team

even kort maar krachtig van deze kant
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:12:11 #53
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_57841592
78 truth ouwehoer topics later, heb ik iets gemist ?
kan nog niet zeggen dat ik volledig terug ben hoor .. maar wilde in ieder geval even hier zwaaien en groeten

/hugs
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_57846996
Groeten terug

Gemist weet ik niet, weet alleen dat de laatste topics langzaam volraken alsof de koek soms op is.

Vandaag om 10:00 mijn nest uitgekomen, best vroeg voor mijn doen. Gisteren om 0100 naar bed en vandaag om 10:00 op dus 9 uur slaap gehad. Me myself & irene gezien gisteren, onzin film maar wel leuk om nog eens te zien. Kijken wat ik vandaag ga doen, de hele dag hangen heb ik weinig zin in, wie weet een wandeling maken of verder gaan met rotzooi opruimen. Hardlopen zou ik best zin in hebben nu maar moet eerst uitrusting kopen, betere schoenen nodig die beter schokken opvangen. Cursus van NTI heb ik geen zin in, die ligt al weer een hele tijd stil te wachten maar heb het een beetje gehad.

Denk dat ik binnenkort eens een lijst ga maken van dingen die je kunt doen zonder dat het al teveel geld kost, er moet meer te doen zijn in de vrije tijd. Lid maken van tennisclub is een goed idee denk ik, kost niet heel veel en je kan de hele lente en zomer uitleven op de baan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 05-04-2008 12:15:27 ]
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 13:03:22 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57847863
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef coz het volgende:
78 truth ouwehoer topics later, heb ik iets gemist ?
kan nog niet zeggen dat ik volledig terug ben hoor .. maar wilde in ieder geval even hier zwaaien en groeten

/hugs
Hallo
78 topics terug, ik ga even spitten vanaf waar je gemist hebt
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:09 schreef Topspin het volgende:
Groeten terug

Gemist weet ik niet, weet alleen dat de laatste topics langzaam volraken alsof de koek soms op is.

Vandaag om 10:00 mijn nest uitgekomen, best vroeg voor mijn doen. Gisteren om 0100 naar bed en vandaag om 10:00 op dus 9 uur slaap gehad. Me myself & irene gezien gisteren, onzin film maar wel leuk om nog eens te zien. Kijken wat ik vandaag ga doen, de hele dag hangen heb ik weinig zin in, wie weet een wandeling maken of verder gaan met rotzooi opruimen. Hardlopen zou ik best zin in hebben nu maar moet eerst uitrusting kopen, betere schoenen nodig die beter schokken opvangen. Cursus van NTI heb ik geen zin in, die ligt al weer een hele tijd stil te wachten maar heb het een beetje gehad.

Denk dat ik binnenkort eens een lijst ga maken van dingen die je kunt doen zonder dat het al teveel geld kost, er moet meer te doen zijn in de vrije tijd. Lid maken van tennisclub is een goed idee denk ik, kost niet heel veel en je kan de hele lente en zomer uitleven op de baan.
Hoi Topspin

Het is hier idd ook wel erg rustig de laatste tijd.
Heb je al eens eerder getennist?
pi_57848159
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:03 schreef senesta het volgende:

Hoi Topspin

Het is hier idd ook wel erg rustig de laatste tijd.
Heb je al eens eerder getennist?
Hallo Senesta

Heb jaren actief getennist, stond vaak 6 uur op de baan tijdens de vakanties, 2 partijen van 5 sets op 1 dag en daarnaast nog 3 keer per week lessen in de selectie. Was niet op top niveau en meer uit hobby en het afreageren op de bal. Vooral aanvallend spel vond ik okey, veel risico nam ik altijd en dat was vaak niet echt tactisch dus verloor ik wedstrijden door gebrek aan tactiek.

Vanaf mijn 12e tot en met mijn 22ste getennist ongeveer en toen op mijn 27ste even 1 jaar opgepakt om daarna weer te stoppen.

Tennissen verleer je niet zo 1,2,3 dus als ik het oppak dan heb ik de basis nog aanwezig. Fietsen verleer je ook niet zeggen ze maar toen ik een tijd terug even met de mountainbike naar de stad wilde lukte het niet helemaal zoals ik dacht Evenwicht behouden ging niet helemaal.
pi_57848178
hey senesta je hebt een nieuw kleurtje!
pi_57848425
Inderdaad

Zie nu pas dat ze ook public relations doet en dus een ander kleurtje heeft.

Proficiat met de promotie dan maar

Kreeg een googlead in beeld over controleren van de ademhaling, volgens mij iets voor mij. Eerst maar eens stoppen met roken om meer lucht binnen te krijgen, ben al maanden aan het stoppen ermee. Dan heb ik en astmapompje om de luchtwegen vrij te maken en vervolgens steek ik een peuk op. Denk dat het stoppen eerder gedaan wordt bij meer sport.
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 19:39:10 #59
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57854402
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
hey senesta je hebt een nieuw kleurtje!
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:35 schreef Topspin het volgende:
Inderdaad

Zie nu pas dat ze ook public relations doet en dus een ander kleurtje heeft.

Proficiat met de promotie dan maar

Kreeg een googlead in beeld over controleren van de ademhaling, volgens mij iets voor mij. Eerst maar eens stoppen met roken om meer lucht binnen te krijgen, ben al maanden aan het stoppen ermee. Dan heb ik en astmapompje om de luchtwegen vrij te maken en vervolgens steek ik een peuk op. Denk dat het stoppen eerder gedaan wordt bij meer sport.
Thnx voor de felicitatie

Stoppen met roken lijkt me inderdaad geen overbodige luxe als je al een astmapompje gebruikt.
Rook je al lang?
pi_57854805
Rook nu ongeveer 14 jaar Senesta, lang genoeg om eens te kappen ermee want als ik lees dat je longemfyseem kunt krijgen ervan doet me dat toch even stil laten staan bij de gezondheid. Schijnt dat je bij stoppen met roken na 3 maanden 40 procent meer lucht binnen krijgt en dat kan ik wel gebruiken. Zelfs met astmapompje nog wat benauwd, allergisch voor huismijt ben ik dus ook erbij. Wie weet eens naar de huisarts, kan ik meteen een hele check laten verrichten daar. Zolderkamer ook maar eens stoffen helemaal, ben je allergisch voor huismijt dan moet je dat iedere dag doen volgens een site die ik hier via googleads heb aangeklikt, en dat doe ik dus niet. Als ik op de ademhaling let dan wordt het me soms echt slecht ervan en als ik dan niet erop let dan merk ik die benauwdheid amper, wie weet is het letten erop iets dat die benauwdheid naar voren laat treden. Dat ik door letten op de ademhaling ineens fout ga ademhalen? Dat het adem halen dan niet meer vanzelf gaat maar geforceerd en krampachtig

Ben nu dream dance aan het luisteren en wat aan het surfen, muziek in de kop en ineens lijkt er vrij weinig anders in mijn hoofd te spelen behalve die muziek

Straks schnitzel eten met krieltjes en asperges en daarna op de bank film kijken.

Al bij al een leuke zaterdag gehad zelfs al ga ik niet het nachtleven in vanavond, kan niet meer tegen mensenmassa en harde muziek wie weet komt dat nog terug. Tevreden dagje geweest die redelijk lekker snel voorbij is gevlogen.

Mezelf getrakteerd op een paar biertjes dus ook Kan het niet laten om af en toe te drinken, studenten leventje heeft dat veroorzaakt

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 05-04-2008 20:05:56 ]
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 20:04:07 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57854905
Ik heb iets van 6 of 7 jaar gerookt en ik ben nu 9 jaar gestopt.
Het is echt fijn hoor als je er helemaal vanaf bent, je geur en reuk worden ook beter als je gestopt bent
En meer lucht wat ook echt lekker is.

Ik had ook regelmatig astmatische bronchitus en sinds ik gestopt ben heb ik het niet één keer meer gehad en geen pompjes meer gebruikt, terwijl ik er voorheen 2 had.
pi_57854985
Nu maar weer sigaret roken

Het is meer een gewoonte dan verslaving als ik nu rook, ik heb niet zozeer die nicotine nodig maar het is een soort van mechanisme waar ik in zit. Na al die jaren van regelmatig in een bepaalde frequentie eentje opsteken gaat dat vanzelf alsof het in het onbewuste zit geprogrammeerd.

Pas bij 1 hele dag niet roken begin ik opgefokt te raken en compleet gestressed, zal wel zo zijn dat het lichaam dan pas echt om nicotine begint te schreeuwen. Na 1 uur van niet roken zal dat niet zo heftig zijn.
pi_57855026
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:04 schreef senesta het volgende:
Ik heb iets van 6 of 7 jaar gerookt en ik ben nu 9 jaar gestopt.
Het is echt fijn hoor als je er helemaal vanaf bent, je geur en reuk worden ook beter als je gestopt bent
En meer lucht wat ook echt lekker is.

Ik had ook regelmatig astmatische bronchitus en sinds ik gestopt ben heb ik het niet één keer meer gehad en geen pompjes meer gebruikt, terwijl ik er voorheen 2 had.
Fijn om te horen dat de klachten afnemen bij stoppen Ik ben dan vaak zo dat ik denk dat ik al longemphyseem heb terwijl ik geen enkel bewijs heb daarvoor, heb ik even pijn aan mijn linkerarm dan denk ik ook meteen aan een hartinfarct af en toe

Jij dus 9 jaar gestopt en niet meer begonnen ermee Knap !!!!

Ben even roken buiten, geen rookgordijn binnen optrekken dus even in de frisse lucht dan maar. Straks lekker eten want mijn maag begint te rammelen.
pi_57860980
hey hallo

ik ben tegenwoordig met hele andere dingen bezig en heb geen tijd meer om het FOK!forum te bevuilen gnagna.

maar wil jullie meegeven dat het goed gaat met mij. ik ben volgende week jarig.

ik ben niet thuis op m'n verjaardag, ik ga een dagje naar Blankenberge en Oostende

geef yvonne een dikke zoen van me als ze passeert of ze mag hem persoonlijk komen halen hahaha

groeten,

Sara Raats

oh by the way, vannacht droomde ik dat ik porno-tetten had.
Werewolf
  Moderator zondag 6 april 2008 @ 01:29:28 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57862184
quote:
Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef sararaats het volgende:
hey hallo

ik ben tegenwoordig met hele andere dingen bezig en heb geen tijd meer om het FOK!forum te bevuilen gnagna.

maar wil jullie meegeven dat het goed gaat met mij. ik ben volgende week jarig.

ik ben niet thuis op m'n verjaardag, ik ga een dagje naar Blankenberge en Oostende

geef yvonne een dikke zoen van me als ze passeert of ze mag hem persoonlijk komen halen hahaha

groeten,

Sara Raats

oh by the way, vannacht droomde ik dat ik porno-tetten had.
Hoi Sara!

Ha ha, wat een droom

Het klinkt alsof het verder goed met je gaat, fijn
pi_57863880
als ik jullie zo lees ben ik zooo blij niet aan het roken te zijn begonnen!
  Moderator zondag 6 april 2008 @ 10:41:56 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57864633
quote:
Op zondag 6 april 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
als ik jullie zo lees ben ik zooo blij niet aan het roken te zijn begonnen!
Wees inderdaad maar blij, ik vind het ook jammer dat ik er ooit aan begonnen ben.
Weer stoppen is uiteindelijk gewoon niet makkelijk.
pi_57865207
Inderdaad is het maar beter om nooit ermee te beginnen

In ieder geval vannacht niet gerookt op de slaapkamer, heb vaker dat ik een sigaret opsteek wanneer ik wakker word uit de slaap maar wil daar dus helemaal vanaf stappen. Toen ik vanmorgen eentje opstak moest ik gelijk hoesten

Kan beter een kop koffie drinken

Vannacht vreemde dromen gehad maar heb geen zin om ze op te schrijven nu. Tijd om even tv zappen te doen op de schotel-zenders
pi_57877167
in de slaapkamer wordt hier hoe dan ook niet gerookt!
pi_57877381
Over dromen gesproken. heb eergisternacht een overleden persoon in mijn droom een updeetje gegeven over hoe het leven hier is verlopen sinds zijn dood
Was wel grappig.

En dat roken... idd, spijt dat ik er ooit aan ben begonnen. Rook nog steeds en vind het ook nog steeds lekker. Ben wel deels op de e-cigaret overgestapt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57877572
wat is een e-cigaret?

ik droom wel veel de laatste tijd maar onthoud ze niet
pi_57878111
electronic cigaret
Supersmoker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57878256
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef nokwanda het volgende:
electronic cigaret
Supersmoker
ow en is dat wat?
het mag toch eigenlijk niet meer?
pi_57878561
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow en is dat wat?
het mag toch eigenlijk niet meer?
Jaaaa, tuuuurlijk mag het niet meer...accijns en zo.
En ja, ik vind het wel wat. In de auto en als ik op kantoor ben is het heel goed te doen.
in huis ook best. het is wel wennen en een gewone blijft lekkerder. dat wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57878616
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaaa, tuuuurlijk mag het niet meer...accijns en zo.
En ja, ik vind het wel wat. In de auto en als ik op kantoor ben is het heel goed te doen.
in huis ook best. het is wel wennen en een gewone blijft lekkerder. dat wel.
nou ja als het jou maar helpt! ik weet eigenlijk niet meer waarom het niet mocht
pi_57878982
Het is niet officieel verboden trouwens.
Men wilde alleen niet dat er reclame voor gemaakt werd omdat men de werking nog niet voldoende onderzocht had in Nederland, zei men.
Men overwoog om het te verbieden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57879032
ow dan heb ik dat meegekregen geloof ik
  maandag 7 april 2008 @ 09:08:35 #78
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57883337
Ik heb vanacht gedroomd dat ik Jean Luc Pickard tegen kwam.
Het was ook echt zo'n aangename verrassing van hey hahaha jij hier!
Kwam hem namelijk tegen in de achtertuin van mijn overburen (jaja).
Het leuke was dat dit een lucide droom was.
Ik praatte met hem over het feit dat ik al eerder een keertje over Data had gedroomd en dat het geweldig was hem nu dus ook een keertje tegen te komen.
We spraken verder en vertelde dat het veel leuker was hem of Data tegen te komen omdat die Disney figuren waar ik over droom maar vaag zijn qua interactie.
(Ehmm... nu kan ik mij dus niet herinneren dat ik ooit over een Disney figuur heb gedroomd, maar het zal wel.)
Echt een grappige jolige droom... jammer dat ik wakker moest worden!

En verder: nog een weekje werken... dan gaat het beginnen allemaal... want... we krijgen de sleutel van ons nieuwe huisje op 14 april!
pi_57884620
Weer een nieuw huisje?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57887920
e-cigaret is dan ook een manier inderdaad maar volgens mij kom je dan nog niet van het roken af omdat je door die e-cigaret blijft paffen op een andere manier. Roken vind ik trouwens ook nog steeds te lekker om ermee te kappen en gisteren en vandaag meer lucht die ik krijg dus dan zie ik stoppen ook niet als broodnodig in.

Gedroomd vannacht wederom, zeer licht geslapen en heel bewust gedroomd maar toen ik wakker werd kon ik niets ervan herinneren. Waren wel rustige dromen, dat merk ik als ik wakker word, voel ik me rustig tijdens het ontwaken dan was het een rustige nachtrust.

Tijd voor kop koffie en sigaret
  maandag 7 april 2008 @ 13:41:12 #81
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57888258
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Weer een nieuw huisje?
Jazeker.
Een detail dat men snel vergeet door de gigantische data overloads die iedereen krijgt vandaag de dag is het feit dat we in een tijdelijke woning zaten!
Wij wisten dat we er in juni uit hadden gemoeten.
Nu hebben wij echt een heus huisje gekocht.
Vijf minuten van het strand, een minuut van zwembad, supermarkt, marktplein.
En onze buren? Een heuze Chinees en het is nog de beste van het dorp ook nog eens! Dat is nog eens makkelijk!
pi_57891147
hoop in dat opzicht dan niet dat je te veel stank overlast hebt....
pi_57891198
Aan zee wonen lijkt me ook wel wat maar van de andere kant is het hier in Limburg ook wel goed vertoeven net bij de grens van Belgie en Duitsland. Alsnog lijkt me een leven aan zee niet slecht.

Net de rest van de zolder opgeruimd, trap op en trap af met zware dozen, merk dat mijn conditie niet helemaal waardeloos is, alsnog valt er wat bij te slijpen.
pi_57891286
je bent aardig aan de schoonmaak / opruim is het niet topspin?
kan je dat ook hier doen>
pi_57892077
Zodra ik hier klaar ben kom ik wel even langs drac

Merk dat het actiever worden een ritme aan het worden is net zoals je passief zijn als ritme kunt zien. Het lijkt gewoon te zijn dat ik een paar uur per dag bezig ben in beweging met dingen doen inplaats van meteen op de bank liggen helemaal duf en down. Passief geworden ben ik door omstandigheden en dat heeft lang genoeg geduurd, was een kwestie van tijd ook om de boel op te pakken en nu lijkt de tijd daar te zijn dat mijn leven weer stroomopwaarts moet gaan.

Heb spontaan zin om te rennen of naar Maastricht te gaan of wat anders te doen, geen zin meer om de dag nutteloos uit te zitten dus ook.

Zat even in het zonnetje net en kwam erachter dat het de manier is waarop ik tegen alles aankijk hetgeen is dat de doorslag geef. Het is niet wat de omgeving laat zien maar hoe ik tegen die omgeving aankijk en tegen het leven aankijk. Kan zelf alles van de positieve kant belichten en de omgeving en het leven als positief zien, de omgeving zelf zet niet alles in werking want ook tijden gehad dat het me gestolen kon worden. Mijn visie en opvatting geeft de doorslag.

Om het maar heaven te noemen, dat zit tussen mijn oren en niet in de wereld zelf, kan verbitterd zijn in een wereld die de moeite waard is en dan kan ik ook "verlicht" zijn in een wereld met negatieve kanten erin.

Leven lijkt wat meer de moeite waard te zijn en heb zin om het met beide handen aan te grijpen. Niet van de toren schreeuwen nu en dat heb ik geleerd, stap voor stap en dus ook met vreugde opbouwen stap voor stap. Ga ik ineens uitbundig genieten dan wreet dat ook energie en beland ik vanzelf weer in een down-periode. Vreugde kan geen kwaad en blijvende vreugde ook niet maar dan wel gedoseerd nogmaals

Nu weer naar buiten met muziekje op de mp3-speler. Morgen de hele zolder schoon maken nu alle dozen en rotzooi weg is, tis leeg maar stof ligt er wel. En dan daarna de garage, dan de kelder, vervolgens tuinhuisje en dan de voortuin en achtertuin. Heb genoeg te doen en dat is ook goed voor de conditie, hardlopen daarna of lange wandelingen maken.

Volgens mij heeft het met de lente te maken dat ik weer in een beter vaarwater kom Zonne-energie.
  maandag 7 april 2008 @ 18:06:20 #86
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57893216
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:19 schreef draculettetje het volgende:
hoop in dat opzicht dan niet dat je te veel stank overlast hebt....
Nee hoor, dat is allemaal heel goed geregeld daar.
We zijn al meerdere keren langs geweest ook al is het huis nog niet van ons.
Dat zit helemaal goed!
pi_57895409
da's fijn! en ook niet van de mensen die afhalen met voor de deur parkeren?
  dinsdag 8 april 2008 @ 02:07:18 #88
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_57902666
Ik draag mijn steen bij om dit topic zo snel mogelijk vol te maken.
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:08:06 #89
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57903533
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef draculettetje het volgende:
da's fijn! en ook niet van de mensen die afhalen met voor de deur parkeren?
Nope!
Er is altijd parkeerplek want wij wonen precies op een mooi (en het enigste) ruime pleintje van de hele wijk.
Als er addertjes zijn dan moeten we die nog gaan tegen komen, want tot heden hebben we ze niet kunnen vinden.
Zowel in huis als de omgeving.
(Het huis is nog geen 20 jaar oud en is recentelijk compleet van binnen en buiten gerenoveerd... de CV en de volledige inbouw keuken met alles erop en eraan laten ze ook achter en komt uit 2003!)
pi_57903544
da's wel lekker dan!
nog even geduld ha ha
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:11:32 #91
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57903568
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
da's wel lekker dan!
nog even geduld ha ha
Inderdaad!
Hmmm... het addertje dat ik nog noemde tegen mijn vriendin is dat er wel kinderen wonen bij de buren links en rechts en we hebben een gedeelt erfje met z'n allen.
Daar zit ook onze slaapkammer.
Nu zie ik het dus gebeuren dat er om 7 uur s'ochtends (of iets in die trand) op de zondag van die KAA U TEE koters zitten te blerren op het erfje.
But we'll see!
pi_57903671
hoeft natuurlijk niet, op zich is ook 7 uur vroeg om naar buiten te gaan
houdt in dat papa of mama koter toch in de kleren heeft gehezen....
alhoewel ik als ik bij mn zoessie ben ook wel rond die tijd zo niet eerder gewekt wordt, maar eerlijk gezegd gaat dat niet met blerren

of ik ben gewoon bevooroordeeld
pi_57904219
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:08 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Nope!
Er is altijd parkeerplek want wij wonen precies op een mooi (en het enigste) ruime pleintje van de hele wijk.
Als er addertjes zijn dan moeten we die nog gaan tegen komen, want tot heden hebben we ze niet kunnen vinden.
Zowel in huis als de omgeving.
(Het huis is nog geen 20 jaar oud en is recentelijk compleet van binnen en buiten gerenoveerd... de CV en de volledige inbouw keuken met alles erop en eraan laten ze ook achter en komt uit 2003!)
op naar #202
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57910066
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

op naar #202
ha ha dat duurt vast nog wel even
  woensdag 9 april 2008 @ 09:42:19 #95
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57928215
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

op naar #202
Ik niet snap?
"Op naar #202"?
pi_57928291
Dit is deel 201
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 9 april 2008 @ 10:04:16 #97
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57928565
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef nokwanda het volgende:
Dit is deel 201
Ah!
Maar jij quote mijn tekst en dus snapte ik de link niet betreft hetgeen wat ik schreef en jouw antwoord daarop!
pi_57929474
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ah!
Maar jij quote mijn tekst en dus snapte ik de link niet betreft hetgeen wat ik schreef en jouw antwoord daarop!
dat zie ik nu pas. verkeerde tekst gequote
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57934955
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dat zie ik nu pas. verkeerde tekst gequote
dus het was niet zo gek dat ik hem ook niet helemaal snapte
pi_57935976
Even binnenwandelen
pi_57940755
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef Topspin het volgende:
Even binnenwandelen
hai
pi_57941777
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dus het was niet zo gek dat ik hem ook niet helemaal snapte
Mij niet snappen is uberhaupt niet vreemd
(Gods wegen zijn immers ondoorgrondelijk)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57942221
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mij niet snappen is uberhaupt niet vreemd
(Gods wegen zijn immers ondoorgrondelijk)
da's ook een verklaring natuurlijk
pi_57943827
komt ook weer even binnen wandelen...
pi_57946342
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:37 schreef vamperotica het volgende:
komt ook weer even binnen wandelen...
hai
  donderdag 10 april 2008 @ 08:16:12 #106
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57950095
Nou dan kom ik ook maar weer even binnenwandelen!

Hoera!
Over de helft van de werk week. Heerlijk!
Lekker rustig aan doen dit weekend en dan maandag de sleutel ophalen.

Tevens zitten we nu in ondertrouw daar dit ook schijnt te moeten als je een geregistreerd partnerschap aanvraagt.
Ach ja... beter dan een samenlevings contract waar een hele papieren rompslomp bij komt kijken en je ook nog eens 300 euro bij de notaris kost om te laten verwezelijken.
Een geregistreerd partnerschap is praktisch helemaal gratis!
Waarom niet gelijk trouwen?
Brrrr... net als kinderen moet ik daar totaal niet aan denken. Althans niet nu.
Kinderen zullen er echt nooit komen, maar trouwen sluit ik niet uit!
pi_57950148
Heb je je al laten helpen dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57950173
als je samen geregistreerd partnerschap aangaat vraag ik me altijd af waarom niet trouwen?
is dat puur de financiele kant?
  donderdag 10 april 2008 @ 09:07:29 #109
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_57950623
Hey goeiemorgen..denk laat ook maar eens wat van me horen in truth ouwehoer..

vandaag werken van 11-18

werk nog steeds in de shop, maar nu in een andere shop
pi_57950782
hey spellmeista da's idd lang geleden!
pi_57961273
Ha die spellmeista

Long time no seen... alles okey ga ik vanuit of niet?
  donderdag 10 april 2008 @ 18:59:59 #112
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_57963039
ja tuurlijk kun je vanuit gaan

haha werk veel..kijk nog wel eens hier, maar heel wat minder aanwezig dan vroeger..

met jou ook alles goed?
pi_57969208
tis hier soweizo best stil de laatste tijd
pi_57970852
dat komt omdat ik redelijk drukke week had.

zaterdag naar een opendeur in Gent en zondag ben ik jarig.

groeten,

Sara
Werewolf
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:04:15 #115
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57977654
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:21 schreef nokwanda het volgende:
Heb je je al laten helpen dan?
Nog niet.
Maar iemand meende mij te vertellen dat ik het sowieso kan vergeten op mijn huidige leeftijd (in mei word ik 26 overigens).
Waarom weet ik niet maar dit persoon zei er alles van te weten en dat ik dat gerust kon aan nemen.
Ach...
Ik ga er van uit dat ze mij er niet in luist en expres zwanger word, daar zie ik mijn meisje totaal niet voor aan.
En zo wel, ach... dan is ze me kwijt. Heel simpel! Zo'n laffe streek zou onvergefelijk zijn natuurlijk!
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
als je samen geregistreerd partnerschap aangaat vraag ik me altijd af waarom niet trouwen?
is dat puur de financiele kant?
Omdat trouwen iets emotioneel is.
En zoals ik al zei: daar moet ik dus niet aan denken.
Plus ik hou niet van sieraden en lichamelijke attributen.
Geen idee hoe dat tegenwoordig is, maar ik ga dus echt nooit van mijn leven een ring om mijn vinger dragen als ik ooit op een dag ga trouwen.

Dit is puur zakelijk en financieel voordelig.
Als in geld sparend en tijd/procedure sparend.
Gaat allemaal sneller en minder gedoe.
pi_57978198
Boy ow boy... you've got issues
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57978268
even wat uitleg:

Dus je gaat samenwonen met wat jij jouw meisje noemt. Maar trouwen is emotioneel en dat wil je niet aan

En heb jij enig idee wat er ondanks maatregelen mis kan gaan wanneer je het hebt over anticonceptie?
Dan kun je zeggen: dan een abortus. Maar dat moet wel van beide kanten dan echt gemeend zijn. Want wat als zij dat dan niet aan zou willen gaan? Wat nou als het haar toch meer zou doen dan gedacht en jij zou erop staan? Dan zou ik jou toch wel een verschrikkelijke klootzak vinden.
En wat als nou zou blijken dat zij na een aantal jaren samen toch die ffing biologische klok heeft?
Zou je dan zeggen: zoek maar een ander?
Wat is jouw liefde dan waard?
Dan ben je imo ook een enorme lul.

En echt.... you've got serious issues.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57978847
Nee Nok.... Zwanger wordt je alleen "gepland"!!
pi_57978874
En voor de rest.....
Ach trouwen.... Je kunt het zo emotioneel, sprookjesachtig, zakelijk enz maken als je wilt...Maar waarom wel geregidingest partnerschap en niet trouwen.... Da snap ik ook nie helemaal
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:01:51 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57980237
Ik moet ook (nog) niet denken aan trouwen hoor (ben ook 26 nu ) dus zó vreemd is dat niet. Maar misschien komt dat nog
pi_57980521
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:01 schreef Metro2005 het volgende:
Ik moet ook (nog) niet denken aan trouwen hoor (ben ook 26 nu ) dus zó vreemd is dat niet. Maar misschien komt dat nog
Maar je zou wel "al" als geregistreerd partner door het leven willen?
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:25:59 #122
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57980779
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef nokwanda het volgende:
Dus je gaat samenwonen met wat jij jouw meisje noemt. Maar trouwen is emotioneel en dat wil je niet aan
Nee. Behalve dat trouwen ouderwets is en ik er totaal niks mee heb (op het moment) wil ik er niks mee aan.
Zij ook nog niet.
Puur zakelijk.
Affijn, lees verder wat ik -wederom- ook aan Vamp uitleg hieronder.
quote:
En heb jij enig idee wat er ondanks maatregelen mis kan gaan wanneer je het hebt over anticonceptie?
Dan kun je zeggen: dan een abortus. Maar dat moet wel van beide kanten dan echt gemeend zijn.
Dat klopt.
En dat zit ook wel goed!
quote:
Want wat als zij dat dan niet aan zou willen gaan? Wat nou als het haar toch meer zou doen dan gedacht en jij zou erop staan? Dan zou ik jou toch wel een verschrikkelijke klootzak vinden.
Klootzak of niet. Ik vind dit serieus en ingrijpend genoeg om een einde te maken aan alles. A life for a life on this over populated planet.
Misschien lastig te begrijpen en zeker voor een vrouw, maar voor mij is het letterlijk en figuurlijk het einde van de wereld.
Geen kind in mijn leven. Nooit niet.
quote:
En wat als nou zou blijken dat zij na een aantal jaren samen toch die ffing biologische klok heeft?
Zou je dan zeggen: zoek maar een ander?
Wat is jouw liefde dan waard?
Dan ben je imo ook een enorme lul.
Jij denkt maar wat je wilt over mij.
Maar tot heden ben je nogal bevooroordelend bezig de hele post.
Blijkbaar heb ik met dit subject een paar snaren geraakt ofzo?
Misschien heb je er niet eventjes bij stil gestaan dat we het er misschien over gehad hebben betreft kids?
Al RUIM voor de relatie wist zij dat ik nooit kids zou willen.
Dus hier heeft zij bewust voor gekozen.
Zo pijnlijk als het is: ze zou mij nooit waard genoeg zijn om een kind te schenken.
Ze mag dan inderdaad een ander gaan zoeken, zo gezegd. En dat weet ze!
Dit is mijn leven en al is het geven en nemen in een relatie... en kind is geen kattepis!
Anno 2008 vind ik niet meer dat een vrouw dat maar kan verwachten / eissen van de man (net als trouwen wat dat betreft.)
quote:
En echt.... you've got serious issues.
Jouw mening.
Ik leef en denk nu eenmaal volgens andere principes betreft bepaalde voorkeuren e.d. dan de gemiddelde mens.
Die kent zij allemaal en ruim voor de relatie of dat er uberhaupt sprake was van het ontstaan van). En daar kan ze prima mee leven.
Oh wacht. In dat geval zal jij dan ook wel vinden dat zij niet goed snik is o.i.d.
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:02 schreef vamperotica het volgende:
En voor de rest.....
Ach trouwen.... Je kunt het zo emotioneel, sprookjesachtig, zakelijk enz maken als je wilt...Maar waarom wel geregidingest partnerschap en niet trouwen.... Da snap ik ook nie helemaal
Omdat mijn vriendin op een dag wel wil trouwen en ik misschien dan ook wel.
We zien het BEIDEN als iets wat we nog niet willen en dat als het komt het wel iets speciaals moet worden.
Dit zien we als een puur zakelijk iets omdat -zoals ik nu al meerder malen heb uitgelegd- het financieel en rompslomp gezien beter uitkomt.
Stel... een samenlevings contract was gratis en zonder rompslomp in tegenstelling tot trouwen ect, dan waren we daar voor gegaan.
Puur zakelijk.
Gewoon, omdat het wettelijk verplicht is een van deze twee opties te kiezen als je samen een huis koopt.
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:34:37 #123
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57980957
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:13 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar je zou wel "al" als geregistreerd partner door het leven willen?
Misschien wel ja maar heb verder weinig met trouwen. Hoeft van mij echt niet.
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:38:42 #124
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57981057
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:34 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien wel ja maar heb verder weinig met trouwen. Hoeft van mij echt niet.
Gelukkig.
Ik dacht even dat ik (en mijn vriendin) raar waren ofzo omdat we een zakelijke verbintenis aan gaan en het trouwen een stuk serieuzer gaan aanpakken als het er echt van komt.
Geregistreerd partnerschap en trouwen vind ik twee verschillende dingen.
De term alleen al klinkt super zakelijk.
Al is de lijn wettelijk gezien heel dun, de betekenis en de waarde van deze twee termen verschillen naar mijn idee wel degelijk.
pi_57983180
ik heb ook samen een huis gekocht zonder samenlevingscontract en partnerschap
maar ja ga dan ook voor 3 maanden wel trouwen
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:18:06 #126
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57983582
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook samen een huis gekocht zonder samenlevingscontract en partnerschap
maar ja ga dan ook voor 3 maanden wel trouwen
Hmmm... ik dacht dat het wettelijk verplicht was.
Het word je wel heel erg aangeraden.
Je weet maar nooit en het kan geen kwaad.
Maar daar jij gaat trouwen over 3 maanden komt het sowieso wel goed dan!
pi_57983681
ja maar goed hebben het huis in 2006 gekocht
zou vast problemen hebben opgeleverd als er wat gebeurd zou zijn (vb ouders die het huis voor de helft erven etc)
de bedoeling was ook om een samenlevingscontract op te stellen maar da's er tussendoor gegleden
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:37:22 #128
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57984009
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
ja maar goed hebben het huis in 2006 gekocht
zou vast problemen hebben opgeleverd als er wat gebeurd zou zijn (vb ouders die het huis voor de helft erven etc)
de bedoeling was ook om een samenlevingscontract op te stellen maar da's er tussendoor gegleden
Gelukkig is dit niet gebeurd dan!
Dan kunnen die paar maandjes er ook nog wel vanaf.
Ik vind het zelf (nog) niks, maar ik gun mijn medemens altijd in alle respect veel geluk!
Dus bij deze: alvast van harte!
(Al een tijdje druk bezig met van alles neem ik aan? )
pi_57984375
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:59 schreef Spellmeista het volgende:
ja tuurlijk kun je vanuit gaan

haha werk veel..kijk nog wel eens hier, maar heel wat minder aanwezig dan vroeger..

met jou ook alles goed?
Zit nu lekker met laptop in de zon

Verder gaat alles z'n gangetje, ergens in juni ook part time aan de slag ergens en dat wordt wel van de ene kant wennen maar van de andere kant verzuip ik in al deze vrije tijd. Sommige dagen ben ik blij met vrije tijd maar merendeel word ik gek van al die tijd.

Tijd voor weekend-pilsje
pi_57985407
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Nee Nok.... Zwanger wordt je alleen "gepland"!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57985714
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:25 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Nee. Behalve dat trouwen ouderwets is en ik er totaal niks mee heb (op het moment) wil ik er niks mee aan.
Zij ook nog niet.
Puur zakelijk.
Affijn, lees verder wat ik -wederom- ook aan Vamp uitleg hieronder.
[..]

Dat klopt.
En dat zit ook wel goed!
[..]

Klootzak of niet. Ik vind dit serieus en ingrijpend genoeg om een einde te maken aan alles. A life for a life on this over populated planet.
Misschien lastig te begrijpen en zeker voor een vrouw, maar voor mij is het letterlijk en figuurlijk het einde van de wereld.
Geen kind in mijn leven. Nooit niet.
[..]

Jij denkt maar wat je wilt over mij.
Maar tot heden ben je nogal bevooroordelend bezig de hele post.
Blijkbaar heb ik met dit subject een paar snaren geraakt ofzo?
Misschien heb je er niet eventjes bij stil gestaan dat we het er misschien over gehad hebben betreft kids?
Al RUIM voor de relatie wist zij dat ik nooit kids zou willen.
Dus hier heeft zij bewust voor gekozen.
Zo pijnlijk als het is: ze zou mij nooit waard genoeg zijn om een kind te schenken.
Ze mag dan inderdaad een ander gaan zoeken, zo gezegd. En dat weet ze!
Dit is mijn leven en al is het geven en nemen in een relatie... en kind is geen kattepis!
Anno 2008 vind ik niet meer dat een vrouw dat maar kan verwachten / eissen van de man (net als trouwen wat dat betreft.)
[..]
Dus jij be en veroordeeld een heleboel mensen op de wereld en een atuurlijk biologisch fenomeen maar je noemt mij bevooroodeeld.
quote:
Jouw mening.
Ik leef en denk nu eenmaal volgens andere principes betreft bepaalde voorkeuren e.d. dan de gemiddelde mens.
Die kent zij allemaal en ruim voor de relatie of dat er uberhaupt sprake was van het ontstaan van). En daar kan ze prima mee leven.
Oh wacht. In dat geval zal jij dan ook wel vinden dat zij niet goed snik is o.i.d.
[..]
Jij leeft maar op jouw manier. Moet jij weten. Jouw vriendin is imo absoluut niet achterlijk om geen kinderen te willen. Prima.
Maar daarom zeg ik ook: wat nou als ze over een paar jaar daar anders tegenaan kijkt en het biologische het van de logica overneemt? Afspraken kunnen gemaakt worden onderling. Maar als de praktijk aan de orde is dan zijn alle mooie theorieen een ander verhaal, en daar hou jij in jouw opinionated eigen verhaal helemaal geen rekening mee. Zelfs liefde tussen twee mensen zou jer ervoor opgeven. Dat maakt dat ik twijfel aan het vermogen tot dat liefhebben. Maar goed... trouwen doe je in voor en tegenspoed, dus dat je dat als symbool anders ziet en het daarom niet wil is dan ook logisch binnen dit kader. En daarin vind ik je een absoluut gruwelijk kortzichtig iemand die hier eigenlijk iedereen zit te veroordelen die anders kiest. En dat kan ik niet van je hebben.
quote:
Omdat mijn vriendin op een dag wel wil trouwen en ik misschien dan ook wel.
We zien het BEIDEN als iets wat we nog niet willen en dat als het komt het wel iets speciaals moet worden.
Dit zien we als een puur zakelijk iets omdat -zoals ik nu al meerder malen heb uitgelegd- het financieel en rompslomp gezien beter uitkomt.
Stel... een samenlevings contract was gratis en zonder rompslomp in tegenstelling tot trouwen ect, dan waren we daar voor gegaan.
Puur zakelijk.
Gewoon, omdat het wettelijk verplicht is een van deze twee opties te kiezen als je samen een huis koopt.
Het ging mij om het beeld dat trouwen een emotionele band is die anders is dan samenwonen. Trouwen ...zou fijn zijn als mensen dat met hun hart deden. Maar als je samenleeft als man en vrouw en op regelmatige basis ook nog lichaamssappen aan het uitwisselen bent (hoewel... dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn) dan is die emotie er toch al? Hoe is dat zakelijk te noemen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:47:44 #132
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57986822
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:47 schreef nokwanda het volgende:
Jij leeft maar op jouw manier. Moet jij weten. Jouw vriendin is imo absoluut niet achterlijk om geen kinderen te willen. Prima.
Maar daarom zeg ik ook: wat nou als ze over een paar jaar daar anders tegenaan kijkt en het biologische het van de logica overneemt? Afspraken kunnen gemaakt worden onderling. Maar als de praktijk aan de orde is dan zijn alle mooie theorieen een ander verhaal, en daar hou jij in jouw opinionated eigen verhaal helemaal geen rekening mee.
Nee. En zij ook niet. Want denk je ook niet dat ik daar bang voor was?
"Maar lieverd. Wat nou over een zoveel jaar? Wat dan?"
Ze heeft toen gezegd dat ze nu voor mij kiest en dat we later wel weer verder zien.
Nogmaals... ik hou meer rekening met dingen dan jij denkt. Voor nu en later.
quote:
Zelfs liefde tussen twee mensen zou jer ervoor opgeven. Dat maakt dat ik twijfel aan het vermogen tot dat liefhebben. Maar goed... trouwen doe je in voor en tegenspoed, dus dat je dat als symbool anders ziet en het daarom niet wil is dan ook logisch binnen dit kader.
Sorry maar dat is echt absurd. En dan noem je mij kortzichtig?
Er zijn zoveel mensen die geen kinderen willen en er zijn genoeg relaties die daar op "stuk" lopen omdat ze er echt niet open voor staan (of de een of de ander... vrouwen net zo goed als mannen trouwens.)
Dus volgens jou heeft dan het persoon in kwestie die echt geen kinderen wil nooit zijn of haar partner kunnen liefhebben?
quote:
En daarin vind ik je een absoluut gruwelijk kortzichtig iemand die hier eigenlijk iedereen zit te veroordelen die anders kiest. En dat kan ik niet van je hebben.
Sorry wat kan je niet van mij hebben? Ik snap je zin niet echt.
Wat ik er van begrijp: je draait nu de rollen om en je zegt dat IK mensen veroordeel die anders leven dan ik zelf? Begrijp ik dat goed?
Ik mis juist begrip van jouw kant en heb het idee dat je iets te snel door de bocht vliegt.
Ok, ik kom misschien wat direct en "hard" over. Maar wat je zelf al zegt: het is mijn leven.
Ik kies dus mijn doelstellingen en wat wel en niet kan.
Wat mensen met hun leven doen verder moeten ze zelf weten.
Dus wat jij nu precies niet van mij kan hebben snap ik niet.
Wat jij niet kan hebben is mijn manier van denken en doen, dat naar jou idee niet goed doordacht is.
quote:
Dus jij be en veroordeeld een heleboel mensen op de wereld en een atuurlijk biologisch fenomeen maar je noemt mij bevooroodeeld.
Nog een zin die ik niet echt kan ontcijferen wat jij er mee bedoelt.
Ik heb mijn post nog eens na gekeken maar ik kan nergens vinden waar ik jou of iemand dan ook echt bevooroordeel op iets...?
quote:
Het ging mij om het beeld dat trouwen een emotionele band is die anders is dan samenwonen. Trouwen ...zou fijn zijn als mensen dat met hun hart deden. Maar als je samenleeft als man en vrouw en op regelmatige basis ook nog lichaamssappen aan het uitwisselen bent (hoewel... dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn) dan is die emotie er toch al? Hoe is dat zakelijk te noemen?
Je geeft hier al antwoord op je eigen vraag.
Trouwen is iets dat je met je hart doet en het liefst maak je er een dag van die je altijd zal koesteren.
En ik heb al uitgelegd dat wij puur dit doen uit zakelijke redenen en niet als bevestiging van onze liefde.
Dat staat helemaal los van het feit hoe wij nu emotioneel in verbintenis staan met elkaar en dus gaan we niet trouwen daar we er allebei sowieso uberhaupt nog niet aan (moeten) denken.
Vandaar dat het zakelijk te noemen is, omdat wij het puur uit zakelijke redenen doen.
Snap je het nu een beetje?
Dus haal trouwen uit de equation en zet daarbij "samenlevings contract" en "relatie" uit elkaar zodat ze geen een link meer leggen in je mind.
Die is er namelijk niet.
(Tja, of ik snap jou nog steeds niet helemaal of ik kan blijkbaar dingen niet goed uitleggen.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Darkwolf op 11-04-2008 17:56:00 ]
pi_57987618
Ik hou het erop dat we elkaar niet helemaal snappen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 april 2008 @ 21:17:31 #134
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57990752
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik hou het erop dat we elkaar niet helemaal snappen.
Maar snap je het na mijn laatste (lange) post nu wel (wat duidelijker). Of nog steeds niet?
pi_58002965
nog 9 uur en 31 minuten

dan ben ik jarig !!!!!!
Werewolf
pi_58002971
aftellen!
pi_58003012
komt yvonne überhaupt nog in TRU?

lang geleden dat ik haar nog iets zag posten.
Werewolf
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:59:51 #138
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_58008866
hoe jong wordt sara dan?

en gaaf ik heb een rel gemist
Geloof niet dat Nok helemaal snapt dat niet iedereen een sterk biologisch tikkende tijdbom heeft. Soms neemt ratio het toch echt over
Aan de andere kant, wat niet is kan nog komen voor darkwolf (en in dat opzicht ook voor mij... )
pi_58009596
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef Metro2005 het volgende:
hoe jong wordt sara dan?

en gaaf ik heb een rel gemist
Geloof niet dat Nok helemaal snapt dat niet iedereen een sterk biologisch tikkende tijdbom heeft. Soms neemt ratio het toch echt over
Aan de andere kant, wat niet is kan nog komen voor darkwolf (en in dat opzicht ook voor mij... )
Dat laatste bedoel ik.
Als je erg jong bent kun je heeel stellig zijn, maar je weet het nooit. Ook niet als je zegt het voor altijd en eeuwig zeker te weten. En daarbij spreek je altijd van twee personen. Misschien verandert de een wel en de ander niet.

Verder snap ik dat iemand dat niet kan willen. Ik zou het zelf ook niet meer willen en het zou voor mij een issue zijn voor ik een relatie begon.
Maar ik heb dan ook al een groot kind, en de mannen van mijn leeftijd en ouder zijn vaak de fase van het erg willen ook wel voorbij, dus dan is de kans kleiner dat ik ooit voor dat dilemma kom te staan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58010034
ik word 29

en voel me zeker jonger
Werewolf
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:08:59 #141
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58012640
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:34 schreef nokwanda het volgende:
Dat laatste bedoel ik.
Als je erg jong bent kun je heeel stellig zijn, maar je weet het nooit. Ook niet als je zegt het voor altijd en eeuwig zeker te weten. En daarbij spreek je altijd van twee personen. Misschien verandert de een wel en de ander niet.
Met dat laatste ben ik dan ook volledig met je eens.
Van haar weet ik het niet 100 procent zeker of het misschien gaat veranderen betreft kinderwens.
Maar voor mijzelf weet ik het wel 100 procent eeuwig zeker.
Sommige dingen weet je gewoon. Dat is niet uit te leggen maar je weet het gewoon.
Trouwen is ook niet mijn ding, maar daar zegt mijn gevoel wel weer bij van "nou wie weet!"
Dus het is echt geen koppigheid of iets, het is iets heel serieus waarvan ik ook echt weet dat ik het zelf nooit zou willen.
En dat weet mijn vriendin maar al te goed, want ik heb haar er bijna helemaal gek mee gekregen als in "weet je echt zeker dat je alsnog een relatie met mij wilt?" en alles.
Als ik ook maar een beetje had gemerkt aan haar dat ze het idee had van "ach, zien we dan wel weer en dan denk je er vast wel anders over na zoveel jaar" was ik er niet aan begonnen.
Vandaar dus dat ik mij ook niet schuldig ga voelen als ik niet aan haar kinderwens kan voldoen later.
Wat ik al eerder zei: ik deel mijn leven in zoals ik dat wil voor nu maar ook later en dat is ook mijn recht. Een relatie is geven en nemen, maar hier zitten (net als met zoveel dingen) natuurlijk wel grenzen aan.
pi_58018750
Goede middag. Lekker geslapen en nu bakkie troost.

Januari, februari, maart en dan april. Bijna 4 maanden van het jaar zit erweer op. Nog ff en de kerstbomen staan te koop.
  zondag 13 april 2008 @ 19:00:51 #143
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_58025563
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:29 schreef Topspin het volgende:
Goede middag. Lekker geslapen en nu bakkie troost.

Januari, februari, maart en dan april. Bijna 4 maanden van het jaar zit erweer op. Nog ff en de kerstbomen staan te koop.
alsjeblieft niet, eerst even wat zomer en zon! ben die gore buien en dat kloterige koude weer inmiddels meer dan zat
pi_58025724
Sara, gefeliciteerd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58026927
dank je wel

ik ben nu heel moe en zal vroeg in m'n bedje liggen
Werewolf
pi_58027299
Sara Gefeliciteerd

En Darkwolf.
Geweldig om te lezen dat jij met stellige zekerheid je toekomst kunt neerschrijven!
Ik gun je ook werkelijk die toekomst die jij voor jezelf en je partner voor ogen hebt.........maar........
geloof me als mensen zoals Nok (en ik zelf bijv.), mensen die inmiddels inmiddels de nodige levens ervaring, op zowel relationeel als emotioneel gebied, hebben, zeggen dat je je leven niet kunt "plannen", er gewoon heel veel waarheid in zit
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_58033045
oe nog even op het nippertje sara feliciteren!
  maandag 14 april 2008 @ 23:44:37 #148
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58057294
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En Darkwolf.
Geweldig om te lezen dat jij met stellige zekerheid je toekomst kunt neerschrijven!
Ik gun je ook werkelijk die toekomst die jij voor jezelf en je partner voor ogen hebt.........maar........
geloof me als mensen zoals Nok (en ik zelf bijv.), mensen die inmiddels inmiddels de nodige levens ervaring, op zowel relationeel als emotioneel gebied, hebben, zeggen dat je je leven niet kunt "plannen", er gewoon heel veel waarheid in zit
Geheel en compleet waar.
Immers: "Life is like a box of chocolates, you never know what you are gonna get."
Vind het alleen jammer hoe Nok er initieel op de hele situatie had gereageerd, miscommunicatie of niet.
Toch jammer dat veel mensen niet kunnen indenken laat staan accepteren dat ik er nooit anders over zal denken.
Alsof het bijna van zelfsprekend is dat bij een huisje boompje beestje kinderen horen.
(Haar familie en die van mij hebben gewoon pech, maar daar zullen ze later nog wel achterkomen.)
Doe mij maar een mooi veulentje als daar het geld en de tijd voor is. Daar maak je mij veel blijer mee!
Mijn vriendin is tevens opgegroeid met honden en zij had het over een puppy voor in de (nabije) toekomst.
Wat dat betreft gaat het al vol en druk genoeg worden dus!

Anyway...

Sinds vandaag ben ik dus huiseigenaar geworden met mijn vriendin samen!
Het begint nu pas een beetje door te dringen.
Ondertussen blijken wij steeds minder te hoeven doen en we hadden al zo weinig op te knappen.
We zouden gaan verven en een vloer gaan leggen.
Blijkbaar hoeft dat eerste ook al niet meer want dat is nog geen half jaar geleden al gedaan, hoorde we van de buren.
(We vonden het al raar dat er geen enkele plek te zien was van meubels, schilderijen ect.)
Droom huisje dus!
Alleen de vloer en de (logisch) lampen en that's it. En daar mee worden we nog geholpen ook!
  maandag 14 april 2008 @ 23:45:25 #149
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58057316
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:26 schreef draculettetje het volgende:
oe nog even op het nippertje sara feliciteren!
Inderdaad! Gewoon over heen gelezen!

Jij ook gefeliciteerd Saartje!
pi_58059972
ow ja DW Jij ook gefeliciteerd
pi_58060124
In jullie huidige, tijdelijke woning hebben jullie een paar aparte kleuren gebruikt op de muren. Willen jullie dat niet meer of is dat al het geval in de nieuwe woning?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58060149
hoi nok!
pi_58060183
Zag trouwens laatst bij de Gamma een leuk iets voor als je strakke witte muren hebt.
Een lamp die van kleur veranderd. Alle kleuren van de regenboog. Als je er daar in iedere hoek een van neerzet spelen de kleuren met elkaar op de muur en lopen ze in elkaar over.
Wel een beetje duur, maar heel apart.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58060215
is dat die kleurenlamp van philips?
die zijn toch best duur?
vind ze wel leuk trouwens
pi_58060414
ja, die. Wel duur idd. Ik geloof ¤ 130 p.st.
Maar wel heel gaaf. En dit soort dingen kunnen in de toekomst wss alleen maar goedkoper worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58060426
da's waar!

en nu ben ik op naar het werk
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:02:35 #157
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58074233
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 08:46 schreef nokwanda het volgende:
In jullie huidige, tijdelijke woning hebben jullie een paar aparte kleuren gebruikt op de muren. Willen jullie dat niet meer of is dat al het geval in de nieuwe woning?
Deze kleuren zaten er al op en omdat het een tijdelijke woning is (geweest) hebben we het maar zo gelaten.
In de nieuwe woning hebben we wederom geluk want nu hoeft alleen de vloer en de lampen nog gedaan te worden.
De muren blijken een half jaar geleden opnieuw geverfd te zijn en alles is neutraal (gelukkig niet spier-)wit.
Blauw ergerde mij niet zo heel erg, maar mijn vriendin is toch wel blij met de kleur in de nieuwe woning.
Om eerlijk te zijn: ik ook hoor! Maar kon prima met blauw leven in de huidige oude woning.
Mocht ik het filmpje van de nieuwe woning nog niet gelinkt hebben:
Er komt uiteraard een nieuw filmpje als alles af is en morgen doe ik een upload betreft wat foto's van de lege staat van de woonkamer.
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 08:49 schreef nokwanda het volgende:
Zag trouwens laatst bij de Gamma een leuk iets voor als je strakke witte muren hebt.
Een lamp die van kleur veranderd. Alle kleuren van de regenboog. Als je er daar in iedere hoek een van neerzet spelen de kleuren met elkaar op de muur en lopen ze in elkaar over.
Wel een beetje duur, maar heel apart.
Hahaha! Grappig dat je erover begint!
Die hebben we dus al en heel misschien komt er ook een tweede nu we normale witte muren hebben.
Op de huidige blauwe muren komt de lamp niet volledig tot haar recht.
Maar zelfs dan zijn de effecten in welke kleur dan ook al heel erg mooi.
Het is heuze kleuren therapie en het doet echt wat met je aan de hand van de kleur die je instelt.
Een echte aanrader dus, ook al is deze wat duur inderdaad!
pi_58074655
kortom het gaat goed bij huize darkwolf
pi_58074667
Ik vind ze geweldig, maar ik heb geen strakke muren en geen lege muren.
Heb het hier net wel wat strakker en ruimtelijker gemaakt door een paar wandrekken te kopen en alle losse kastjes en zooi weg te doen of in de rekken te zetten. Scheelt enorm, maar heb geen lege muur. Ze zijn ook gestructureerd en dat vind ik met zo'n lamp dan al weer minder mooi. Tenzij het een extreem grove rotsachtige structuur zou zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58074702
zoals mijn witte muur?
pi_58074889
Of grover als het kan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58074938
ja precies dat dacht ik al ha ha
  woensdag 16 april 2008 @ 08:06:40 #163
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58080894
Nu je het zo zegt Nok.
Wij zullen ook niet echt een lege witte muur hebben daar er dus wel dingen gaan staan haha.
Misschien bij de caaf kooi maar dat was het dan ook wel.
Denk dat het alsnog puzzelen gaat worden dus haha. Hmmm...
In ieder geval nog 3 dagen werken en dan 2 weken vrij.
Morgen de vloer ophalen. Zaterdag word deze gelegd. Maandag alle meubels op gaan halen.
Betreft dat laatste kijk ik nog het meest tegenop.
Heb altijd nachtmerries dat ik met iets zwaars de trap op ga en dan naar beneden flikker met meubel en al of dat ik boven loop en het los laat terwijl een ander persoon naar boven aan het duwen/tillen is. Brrrr!
pi_58104323
goede morgen
klinkt weer als een snelle verhuizing DW
  donderdag 17 april 2008 @ 08:36:26 #165
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58104632
Moggeh iedereen!
quote:
Op donderdag 17 april 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
klinkt weer als een snelle verhuizing DW
Ja hoe is het mogelijk he?
Pisgeluk noem ik zoiets hoor, om wederom een huis te betreden die al zo af en klaar is.
(Ook is er in 2007 nieuw lood op het dak gelegd en alles is aan de buiten kant voor en achter geschilderd!)
Gisteren kwamen we in het nieuwe huis en haar ouders hadden al bijna alle lampen gemonteerd. Zowel boven als beneden en in de gang.
Ben benieuwd wat onze 2 caafs en bunny van het nieuwe huis gaan vinden.
Foto's van de (lege) woonkamer: http://darkwolf.vox.com
  Moderator donderdag 17 april 2008 @ 10:24:15 #166
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58106381
Mooie zeg, veel licht ook in je huiskamer
pi_58136085
Hallo,

Ben aan de mario kart laatste dagen, kun je online tegen anderen racen. Wereldrecord rijden op bepaalde circuits en racen tegen 10 mensen over de hele wereld.
pi_58136860
ik wil ook mario kart hebben!
pi_58157680
Is leuk spel

Vroeger op de nintendo64 al vaker gespeeld en het leuke is dat die tracks van de N64 ook op de wii zijn. Enige nadeel aan het spel is dat wanneer je met 2 online gaat spelen dat er dan altijd 1 gast is, je kunt niet met 2 tegelijk voor punten racen. Spel kan wel irritatie opwekken want dan lig je eerste en ineens wordt je 10 keer bekogeld door die rode dingen en dan lig je weer laatste.

Weet niet of ik het stuurtje ga kopen, met de joypad gaat het racen ook okey.

Vannacht vreemde droom gehad. Eerst ging ik naar het reisburo om een boekje te kopen over wereldreis maken en toen begon ik samen met een vriend van vroeger uit te rekenen wat het zou kosten om dat 1 jaar lang te doen en toen kwam ik op 100,000 euro uit, daarna een nieuwe berekening gemaakt die veel lager uitkwam.

Toen in een andere droom was ik in een bos vol met beren die mensen deden opeten, er lag een lijk tussen de bomen en ik liep het pad verder af. Ineens zag ik overal paarden die aan het vluchten waren voor de beren en toen klom ik in een boom omdat een beer achter me aanzat. Vervolgens op de top van de boom was ik weer in de wereld met gebouwen?

In die droom over de wereldreis maken kreeg ik nog een les, zelfvertrouwen kweek je door ervaring. Er was in die droom een discussie gaande over zelfvertrouwen en toen beweerde iemand dat je dat van nature in je heb zitten en toen zei ik dat je zelfvertrouwen kunt kweken door situaties aan te gaan maar dat het alsnog aan het karakter ligt hoeveel moeite het kost om het op te bouwen en te behouden.

Straks weer racen voor punten, kijken of ik kan stijgen op de ranglijst. Moet nog aanmelden voor competitie wii, dan kun je je wii personage beter instellen en je land toevoegen.
pi_58157908
op de gamecube ook veel mario kart gespeeld
vooral met de kids van mn zoessie
over dromen weet ik niet zoveel
pi_58158550
Die joypad die ik heb die is van de gamecube, ligt lekker in de hand, beter dan die joypads van de N64 van vroeger.

Net even naar de winkel geweest, leek alsof alle mensen er slecht uitzagen alsof ze gisteren 1 krat bier gezopen hebben. Kan aan mij liggen natuurlijk of het is echt zo dat ze in limburg slecht eruit zien
pi_58162571
Even genoeg gekart, gisteren 700 punten verloren door aangeschoten te racen en nu weer 900 punten erbij.

Pro evolution soccer heb ik ook dus die ga ik na de film eens spelen.
  Moderator zaterdag 19 april 2008 @ 18:35:38 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58162608
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:08 schreef Topspin het volgende:
Hallo,

Ben aan de mario kart laatste dagen, kun je online tegen anderen racen. Wereldrecord rijden op bepaalde circuits en racen tegen 10 mensen over de hele wereld.
Oeh wij hebben ook mario kart, wij moeten in de toekomst eens online meeten
pi_58162949
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Oeh wij hebben ook mario kart, wij moeten in de toekomst eens online meeten
Goed plan

Weet alleen nog niet hoe dat werkt met online met vrienden gamen, moet nog uitzoeken hoe ik mijn wii personage kan veranderen met meer mogelijkheden en het land erbij. Op dit moment alleen world wide wat ik gedaan heb en ghost rides tegen de tijd van anderen.

3 dagen heb ik het spel in bezit zoals ik net schreef in games hier, en het lijkt erop dat ik nog vele dagen ermee bezig ga zijn. Heb ook genoeg games van de wii die ik amper wil spelen maar dit lijkt een verslaving te wezen.

Nu staat een film op hier dus ik kan even niet op het grote schermen racen, anders zou ik nu ook aan het racen zijn. Straks rond 22:00 nog een paar wedstrijden als ik zin heb.
pi_58168645
ik ben PRO bij de bowling

en bij het tennis heb ik vandaag een PRO verslagen
(maar al veel verloren ook hehehehe)

Wii is verdekke verslavend

vandaar m'n afwezigheid
Werewolf
pi_58173426
hier nog steeds geen mario kart....
pi_58178562
Gisteren weer met een paar biertjes op gekart en wederom punten verloren Heb nu ook het land achter de naam weten te krijgen.

Lekker in de tuin gewerkt net, doet goed om ergens mee bezig te zijn en lichamelijk voelt het ook beter aan door eens te zweten. Resultaat zien doet ook goed, dat de tuin netjes eruit ziet. Spitwerk gedaan en dat voel je dus wel Zet meer in werking dan hardlopen.

Nu de tuin in met muziek Morgen verder werken aan de tuin en dan moet die binnen 5 dagen af zijn.
pi_58180974
18 graden in de schaduw, Amstel op 5 graden en Live op de mp3 speler

Merk dat het mooie weer mijn stemming goed beinvloedt. Serotine in de hersens wordt weer aangevuld tot gezonde proporties. Een beetje verliefdheid op het leven binnen de perken.

Veel gepraat over bewustzijn maar het zit allemaal in de hersens hoorde ik in een nummer van live. Zit een kern van waarheid in. Waarom ineens waardering voor het leven bij meer zon? Winter-depressie is gone.
pi_58183243
ken dat hier ook! voel me veel beter met lekker weer!
heerlijk de dagen weer langer!
pi_58183476
Inderdaad

20:00 en het is nog licht, alsof de dag meer waard is. De warmte van de zon dus ook op het hoofd en het hele lichaam dat een boost krijgt, tis niet alleen het licht maar ook de warmte die energie geeft hier.

Ben weer ff binnen, buiten begint het nu af te koelen. 2 maanden verder en het is tot 00:00 aangenaam en nog ff verder en je slaapt niet meer door de hitte
pi_58183590
ha ha ja dan komen we weer klagen dat het te warm is ha ha
pi_58183734
Van 20 tot en met 25 graden vind ik het meest aangenaam, daarboven begint het al snel te warm te worden.

Ben geen 30 graden liefhebber, behalve als ik in het water lig.
pi_58183804
ligt ook aan het land, maar hier is het vaak dan broeierig warm,
ben wel een zon liefhebber, zit dan ook vaak meteen buiten in de tuin
alleen wil mn pootje dat tegenwoordig niet meer, maar die heeft dan maar even pech gehad
of moet maar in de schaduw
pi_58184250
Je huid is dan allergisch voor het licht of zit het dan in de botten of spieren? Dystrofie heb ik gelezen als ik het goed herinner dus het zullen de spieren wel zijn? Dringt de warmte dieper door dus of is het aan de oppervlakte? In de schaduw is het ook lekker als de zon te fel is, nu deze lente-zon is nog uit te houden, de zomer-zon is meteen veels te heet dus dan zoek ik ook de schaduw op.

Benauwd is het dan ook inderdaad, zoveel hitte dat er amper frisse lucht is. Maar dat is een probleem voor later Heb een ventilator op de slaapkamer dus het valt wel mee, heb airco gehad maar dat beviel ook niet helemaal, werd er verkouden van. Die airco is ook ondertussen kapot, stinkt naar verbrandt rubber als hij aanstaat dus dan is die ventilator beter.

Wie weet deze zomer buiten slapen af en toe. Heb ook zin in barbecue.

Verder niet teveel zin hier, wel zin maar niet zoveel dat het euforisch gaat zijn. Kan extreem veel zin hebben in het leven maar dat kost energie en als ik dan 3 maanden extreem veel zin heb dan zakt dat daarna 300 procent in. Heb het in de gaten een beetje hoever ik moet gaan wat betreft de levensvreugde. Geen XTC gevoel meer, en dat lag toen in die tijd allemaal aan legale XTC genaamd anti depressiva Ook dat al 1000 keer vermeldt maar ik heb een hekel aan dat spul gekregen daarom nog een vermelding wat dat betreft

Overdaad schaadt is mijn motto geworden. Zelfs vreugde hebben kan schaden als het teveel is, voor veel mensen onbegrijpelijk maar als je het hebt meegemaakt dan weet je wel beter.

Genoeg erover, verleden tijd. Zometeen schnitzel met frites en groentes en daarna karten

De moed zit er nog steeds een beetje in na al die suicide gedachtes, en dat is een prestatie an sich. Vaak gedacht van neem al die pillen in met 2 flessen wodka, zelfs op het punt gestaan om het te doen en steeds een klein stemmetje die zei dat het dom is en dat het ooit beter zal gaan. Die keren zijn zelfs van 2 maanden geleden maar dat vermeldde ik niet. Nu wel nu het even beter gaat.

Het kan vriezen en dooien, laat het maar lekker dooien met 20 graden want die kou kan ik niet hebben.

Tis een leven van extremen geweest afgelopen jaren, nu een leven binnen de marge sinds langere tijd en binnen de marge is het de gulden middenweg. Morgen als ik om 0700 wakker wordt sta ik meteen op, blijf ik liggen dan word ik weer depressief door gedachtes.

Genoeg nu, dromenvanger post dit, was mijn voornemen om het niet te doen maar alsnog gedaan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Topspin op 20-04-2008 18:47:58 ]
pi_58184584
oe bbq da's zeker niet verkeerd, nog even en het weer is daar idd weer goed voor!
been wordt gewoon te dik in de zon vraag me niet hoe of wat het schijnt bij mij te horen

en fijn dat het beter gaat maar als nog een voor DV
weet even niet meer te zeggen
pi_58185080
Geen jeuk dus in de zon alleen wat dikker van het been?

Barbecue heb ik echt zin in, kippenboutjes en curry-worst en korteletten en draculetten

Beter gaat het inderdaad maar goed, het is niet ideaal of perfect maar het is beter en als het beter is dan lijkt het meer ideaal te zijn. Als de gezondheid 1 procent toeneemt dan lijkt het ineens 20 procent winst te zijn dus daarom het verschil waarschijnlijk. Voel ik me 10 procent beter dan is dat een winst van 100 procent, voel ik me 50 procent beter dan voel ik me goed. Maar dat is moeilijk uit te leggen, van slecht naar beter is anders dan van goed naar beter.

Ik verlang ook geen perfect of ideaal leven meer, ben tevreden als het enigszins uit te houden is en als het uit te houden is dan is dat goed genoeg want dan ben ik tevreden met rust. Uit te houden staat bij mij voor rust want dan zijn de spanningen minimaal. Denk wel eens dat die spanningen komen door de energie tussen de oren, hersens die over-actief zijn waardoor die rust moeilijker naar voren komt.

En dan natuurlijk de momenten dat het even helemaal rustig is Alsof het gezond is allemaal. En dan vanzelf de gedachte hoe vreemd het kan gaan, het ene moment sta je strak van de stress zonder echte reden en het andere moment lig je in extase te rusten.
pi_58199517
Good morning

Met laptop buiten en straks de tuin weer in om af te maken waarmee ik begonnen ben. Klein beetje vakantie-gevoel nog steeds omdat ik richting werk ga en dan zijn vrije dagen ineens veel meer kostbaarder lijkt het wel.

Koffie en peuk nu
pi_58200095
ik heb gisteren fondue gegeten bij m'n zus.

ze heeft nog veel overschot.
Werewolf
pi_58200266
Hier liggen ook 2 pakken kaasfondue in de ijskast die nog gegeten moet worden, pas geleden willen eten maar toen was het stokbrood na 1 dag liggen al te hard, je kon er zo iemand de hersens mee inslaan.

Even laatste kopje koffie en dan even in de tuin werken, kijken hoe lichamelijke bezigheden uitpakt op het denken en voelen, voel ik me straks een beetje herboren dan is dat wellicht een motivatie om eens daadwerkelijk te gaan hardlopen. Op dit moment voel ik me niet herboren, voel me nog wat oud en versleten en lijkt wel alsof ik nog wat negatieve zaken meedraag maar dat vergt een verfrissing van geest en dat kan alleen door lichamelijke inspanning te verrichten anders blijft het oude aanwezig. Afreageren Afreageren zodat wat zaken wegvallen en dan zolang afreageren totdat ze niet meer terug keren. Vanmorgen weer enige tegenzin gehad om op te staan en daar wil ik helemaal vanaf.
pi_58211394
Kan het zijn dat er een paar berichten niet aangekomen zijn of per ongeluk gewist zijn, volgens mij heb ik rond 1600 hier geschreven dat de tuin aan het opschieten is. Wie weet ergens anders gepost maar dat lijkt me sterk. Maakt ook vrij weinig uit verder.

Ben nu zo moe dat ik denk dat ik niet in slaap ga vallen van vermoeidheid Te moe om in slaap te komen, hoor daar vaker mensen over praten. 3 uur in totaal bezig geweest met af en toe een korte pauze, net alsof je aan het sporten bent en dat is lang geleden. Vandaar die vermoeidheid en tevens pijn aan de onderrug. Conditie kan dus duidelijk beter en dat is ook de bedoeling.

Gaaaaaap. Ben helemaal kapot en dat voelt dan best goed maar ook weer niet. Dacht lekker op de bank te kunnen gaan liggen moe maar was even te moe om het vol te houden en nu naar bed gaan is ook niet goed want dan gaat het tollen. Volgens mij iets te lang bezig geweest maar daar leer ik dan weer van, grenzen leren aangeven en niet teveel of achter elkaar doen.

Dus dan zet ik even stevige muziek op

Kijken wat ik ga luisteren nu en dan ga ik even wat wazig schrijven op de weblog, een beetje fictie schrijven daar.
pi_58211542
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
hier nog steeds geen mario kart....
Hier ook niet
pi_58211775
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hier ook niet
nouhou kunnen we niet eens tegen elkaar
pi_58211816
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:28 schreef draculettetje het volgende:

[..]

nouhou kunnen we niet eens tegen elkaar
nee boehoe
pi_58211861
gaat wel goed komen heus moet gewoon
pi_58211979
Is mario kart uitverkocht of iets anders?

Hoor nog steeds vaker dat er zelfs geen wii's te krijgen zijn in de winkels, heb dat zelden tot nooit gehoord.
pi_58212043
ow het zal vast niet uitverkocht zijn, maar nog geen moeite genomen om naar de winkel te gaan
pi_58212743
Ahzo
pi_58213682
maar dan had ik nu alsnog graag het spel gehad,
  maandag 21 april 2008 @ 22:35:26 #199
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_58213944
Nu net begonnen op National Geographic Channel een docu over de apocalypse (het hoofdstuk Openbaring uit de bijbel).
pi_58214475
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef DemonRage het volgende:
Nu net begonnen op National Geographic Channel een docu over de apocalypse (het hoofdstuk Openbaring uit de bijbel).
thnx
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 april 2008 @ 14:59:03 #201
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58279323
We zijn verhuist!

En dit alles in slechtst zeven dagen.
Van maandag tot maandag huis schoon gemaakt, dozen verhuist, vloer gelegd, meubels verhuist, nieuwe meubels opgehaald, oude huis schoon gemaakt.
...Echter ben ik nu dus ook helemaal op en naar de klote hahahaha!
Uiteraard hebben we hulp gehad. Zeker met de vloer!
Nu nog een beetje dozen uitpakken enzo!
Snelle preview van de woonkamer en alles daar omheen zoals deze nu is: http://darkwolf.vox.com

Ook krijg (...) de deurbel ging echt net met het tikken van de deze zin dus bij deze de correctie: Ook HEB ik nu mijn nieuwe huisdier binnen: de Pleo!
Hier is Pleo bij het programma "De wereld draait door":
Meer Pleo: www.pleoworld.com

Ik ga haar (heb nu al een naam voor d'r en ze hee Pluriel) nu uitpakken!
  donderdag 24 april 2008 @ 15:02:39 #202
31101 _Led_
pi_58279404
Gefeliciteerd met de verhuizing !

En kun je met Pleo praten ?
zzz
  donderdag 24 april 2008 @ 16:42:06 #203
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58281582
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef L.Denninger het volgende:
En kun je met Pleo praten ?
Nee, want de sukkels hebben een UK adapter mee geleverd.
En aangezien Holland alleen zo slim is om converters te regelen voor mensen die naar het buitenland gaan, ben ik nu geneigd een IKEA buro lamp om zeep te helpen om daar de draad en stekker vanaf te halen.
Eventjes de draadjes met plakband aan de UK adapter monteren en hoppa! Mijn eigen Nederlandse reis stekker is geboren.
(Al denk ik niet dat KEMA dit goed gaat keuren, maar it will have to do totdat ze mij een reis stekker hebben gestuurd.)
pi_58290065
Gefeliciteerd met de verhuizing DV!!

Heeft er vandaag nog iemand naar"Derek gekeken?
pi_58290179
Yeah, i did. ben echt een fan van Derek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58290224
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
Yeah, i did. ben echt een fan van Derek
Had het graag helemaal gezien...Was van te voren in slaap gevallen en Heb het laatste stukje (vanaf Tilburg ongeveer) gezien

Vind het een geweldige vent!
pi_58290255
Het zou iets voor jullie izjn. Maar dan niet met camera's erbij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58290273
Hij is trouwens het enige tv medium waar ik geen naar gevoel bij heb en waarvan ik denk: die is echt en oprecht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58290282
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:55 schreef nokwanda het volgende:
Het zou iets voor jullie izjn. Maar dan niet met camera's erbij
Ja idd... Weet zeker dat er een boel los zou komen waar ik/we geen camera's bij wil(len).
pi_58294026
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Had het graag helemaal gezien...Was van te voren in slaap gevallen en Heb het laatste stukje (vanaf Tilburg ongeveer) gezien

Vind het een geweldige vent!
en daar ben ik in slaap gevallen
pi_58294037
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja idd... Weet zeker dat er een boel los zou komen waar ik/we geen camera's bij wil(len).
ik hou uberhaupt niet van camera's
pi_58295523
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 03:23 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en daar ben ik in slaap gevallen
Hebben we het toch samen helemaal gezien!
pi_58300061
ik ben meer afwezig dan aanwezig.

heb gewoon hele andere dingen te doen.

slapen en Wii'en zijn er 2 van. op 30 april heb ik een sollicitatiegesprek en op 13 mei krijg ik m'n getuigschrift Praktische Sterrenkunde.
Werewolf
pi_58316954
Proficiat met de verhuizing DW

Ik ben ook amper online laatste tijd, weet compleet niet meer welke discussie ik aan zou willen meedoen. Hier af en toe nog langs komen maar daar blijft het bij.
pi_58318786
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hebben we het toch samen helemaal gezien!
ha ha da's waar
vanmorgen stukje herhaling van life en cooking van vorige week gezien, daar was hij ook
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:52:26 #216
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58325677
Bedankt allemaal!

Ik heb ook Derek gezien en vind het een toffe peer haha.
Gewoon lekker zichzelf en keihard in je face.
Met dat kinderen fluisteren had ik niet echt iets en wist niet wat ik er van moest denken dus dat had ik langs mij heen laten gaan.
Maar deze nieuwe insteek van hem heeft mij met een grijns doen laten kijken de hele show lang!
pi_58356898
Goede middag.

Zometeen ff staatslot kopen om het geluk uit te proberen. Zou meteen gaan verkassen mocht ik wat winnen. Sowieso een vakantiehuisje om af en toe Nederland te ontvluchten. Maar winnen zal wel niet, die kans is erg klein maar alsnog wie niet waagt die niet wint.

Zeg weer dag En dan ga ik eens kijken wat te doen op deze regenachtige dag.
  Moderator maandag 28 april 2008 @ 13:50:07 #218
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58358537
Ik zal vanavond even mijn friendscode posten Topspin, misschien dat we dan eens kunnen racen, al ben ik er niet heel veel hoor
Ik ben ook niet zo heel erg goed volgens mij
pi_58391867
Ik zeg jippie en de jee voor de gezinsuitbereiding bij Zoessie
pi_58394268
ik zeg ook jippie en de jee voor het mooie cadeau!
pi_58394543
Is Ronja een cadeau van de grote zoes en fam. dan?
Tof dat je een goed hondje hebt gevonden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58394604
quote:
Op woensdag 30 april 2008 08:28 schreef nokwanda het volgende:
Is Ronja een cadeau van de grote zoes en fam. dan?
Tof dat je een goed hondje hebt gevonden
hihi blijkbaar wel! hoorde het gister! maar dan wel voor ons
pi_58394664
quote:
Op woensdag 30 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi blijkbaar wel! hoorde het gister! maar dan wel voor ons
Maar ze komt wel voor die tijd?
cadeautje. Jullie eerste kind krijg je van de Zoes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58395843
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef senesta het volgende:
Ik zal vanavond even mijn friendscode posten Topspin, misschien dat we dan eens kunnen racen, al ben ik er niet heel veel hoor
Ik ben ook niet zo heel erg goed volgens mij
Ik ben er ook niet meer zo heel veel, eerste dagen uren gespeeld en toen weer minder gedaan. Alsnog eens afspreken om te racen

Vanmorgen om 0900 was het lekker zonnig en nu ineens dikke bewolking. Als het maar niet gaat regenen straks want ik wil lekker buiten op het terras zitten.
pi_58398728
hier is ze dan
Ronja en wow wat doet ze het al goed, ben benieuwd hoe de nacht gaat!

en ja ik ben er een beetje over het hele forum aan het spammen
pi_58400334
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:56 schreef draculettetje het volgende:
hier is ze dan
Ronja en wow wat doet ze het al goed, ben benieuwd hoe de nacht gaat!

[ afbeelding ]

en ja ik ben er een beetje over het hele forum aan het spammen
Hoe oud is ze?
Dat ene witte vlekje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 30 april 2008 @ 19:05:50 #227
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58401641
Aaaahhhh wat een schatje!

Toevallig hebben wij vandaag bij de Intratuin een vriendje gevonden voor ons witte vrouwtjes konijn genaamd Galadriel.
Hij heet Max en het gaat vrij goed tot nu toe met de twee.
Hier zijn 2 foto's te vinden: http://darkwolf.vox.com/l(...)w-family-member.html

Ooit op een dag willen wij ook een hond.
Maar we moeten nog even kijken hoe en wat.
Een hond neem je niet 1-2-3 in huis zoals een konijntje natuurlijk haha!
pi_58405089
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe oud is ze?
Dat ene witte vlekje
ze is nu net 8 weken!
hihi ja idd net zo'n wit vlekje en ook 1 onder d'r kin

net gaf ze aan weer te moeten plassen, dus net weer klein rondje gewandeld
netjes om de 2 uur!
pi_58405400
'S nachts ook?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58405463
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:03 schreef nokwanda het volgende:
'S nachts ook?
denk het wel
we zullen het beleven vannacht

maar dan hoef ik er niet uit hoor
pi_58420032
Wat een leuke hond Drac

Volgende hond die ik ga nemen word ook een zwarte na deze witte die ik nu heb.

Eten besteld dus straks lekker bikkelen
pi_58423903
ow we zijn ook zo blij met haar! echt super, het gaat ook echt super!
morgen meteen even dierenarts bellen voor de inenting volgende week
pi_58425726
Oe ja...Prikjes
pi_58425902
yep die moeten ook nog
en dan met 12 weken nog

of bedoel jij andere prikjes?
pi_58426118
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:10 schreef draculettetje het volgende:
yep die moeten ook nog
en dan met 12 weken nog

of bedoel jij andere prikjes?
nee, hoezo?
pi_58426289
misschien moest het laatste mini monster nog prikjes en was je dat vergeten ofzo ha ha
pi_58426475
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef draculettetje het volgende:
misschien moest het laatste mini monster nog prikjes en was je dat vergeten ofzo ha ha
Ghehehe...Da zijn juist nét dingen die ik níet vergeet!
pi_58426501
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nee, zal best. Iedere keer als je daar net vanaf bent begin je weer opnieuw.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58426530
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, die bureauregelmiep kijkt soms ook best raar op als we wéér binnen komen!
pi_58426534
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hihihi ik weet toch ook niet hoe jou vergiet werkt?
pi_58426559
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihihi ik weet toch ook niet hoe jou vergiet werkt?
Ik ook niet!
pi_58426609
hihi drom vraag ik het zo nu en dan even
pi_58426627
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

vrijdag 2 mei 2008 @ 12:37:09 #244
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_58433905
Middag allemaal ik zie dat er een hond is bijgekomen ? gefeli.

en darkwolf, succes in je nieuwe huis
pi_58434054
dank! uiteraard nog steeds erg blij!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:27:39 #246
31101 _Led_
pi_58434930
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef Darkwolf het volgende:
Bedankt allemaal!

Ik heb ook Derek gezien en vind het een toffe peer haha.
Gewoon lekker zichzelf en keihard in je face.
Met dat kinderen fluisteren had ik niet echt iets en wist niet wat ik er van moest denken dus dat had ik langs mij heen laten gaan.
Maar deze nieuwe insteek van hem heeft mij met een grijns doen laten kijken de hele show lang!
Yup, ik heb ook het gevoel dat z'n nieuwe aanpak commercieel een stuk succesvoller is
zzz
pi_58444321
Ik vind Ogilvie echt een leuke man, waarvan ik met alle zekerheid die ik persoonlijk heb over het bestaan van het vermogen dat hij claimt te hebben, durf te zeggen dat hij echt is. De enige persoon die ik op tv heb gezien met zoiets die het ook echt heeft imo.
Wat ik dan wel jammer vind is het zaalgebeuren. Dat zie ik meer als een staaltje laten zien wat ie kan door niet zulke heel spannende kleine details van willekeurige mensen te noemen om zichzelf maar te bewijzen en daar ben ik niet zo kapot van. De sessies bij de mensen thuis vind ik dan weer interessanter en wat er niet op tv komt lijkt me nog interessanter. tenminste... ik neem aan dat er best dingen zullen zijn die niet op tv gezegd worden. Hoewel hij wel erg recht voor zijn raap is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58444927
Ja geweldige vent. Ik zou graag naar 1 van zn "shows" willen!
pi_58445153
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:31 schreef vamperotica het volgende:
Ja geweldige vent. Ik zou graag naar 1 van zn "shows" willen!
Be carefull what you wish for. Je zou er gegarandeerd uitgepikt worden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58445751
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Be carefull what you wish for. Je zou er gegarandeerd uitgepikt worden
Yup.... Maar nie alles is voor op tv.... Denk wel dat ie hier een boel hulp zou kunnen bieden
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:11:41 #251
31101 _Led_
pi_58445835
Zoals bekend heb ik er niet zo veel mee ( ), maar Derek is in ieder geval nu een stuk leuker om naar te kijken dan Char ofzo.
Bij Derek heb ik eerder het gevoel "Och, al zou het nonsens zijn, dan nog doet ie 't goed en op een leuke manier" - en dat heb ik bij veel van z'n conculega's niet
zzz
pi_58446118
Van Char of onze eigen Robberrrrt was ik ook niet echt heel erg gecharmeerd.
Ik wilde het niet uitsluiten, maar er volledig in geloven kon ik ook niet. Twijfelachtig gevoel dat bleef hangen. Dat heb ik bij hem niet. Het lijkt me ook gewoon een absoluut maffe maar leuke persoon met een flinke dosis humor. Kan me zomaar voorstellen dat ik ermee in een deuk zou kunnen liggen en dat is voor mij eigenlijk altijd wel een behoorlijk criterium.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58446149
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 23:25 schreef nokwanda het volgende:
Van Char of onze eigen Robberrrrt was ik ook niet echt heel erg gecharmeerd.
Ik wilde het niet uitsluiten, maar er volledig in geloven kon ik ook niet. Twijfelachtig gevoel dat bleef hangen. Dat heb ik bij hem niet. Het lijkt me ook gewoon een absoluut maffe maar leuke persoon met een flinke dosis humor. Kan me zomaar voorstellen dat ik ermee in een deuk zou kunnen liggen en dat is voor mij eigenlijk altijd wel een behoorlijk criterium.
Yup.... En hij lijkt me ook lekker recht voor zn raap... En niet bang om op tere zieltjes te trappen...
pi_58446481
en eerlijk is eerlijk.... ik val ook wel voor zijn Schots
Luv Scotts
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58447122
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Luv Scotts
yup
pi_58450874
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Luv Scotts
pi_58453306
ahooooooeee !

het zonneke schijnt

(eigenlijk probeer ik te verstoppen dat het niet goed gaat)
Werewolf
pi_58454748
Misschien kun je dat wat niet goed gaat eventjes naast je neer leggen, of in iets positiefs omzetten doordat het zonneke schijnt en kun je zo wat niet goed gaat uiteindelijk wel goed laten gaan omdat je je even blij hebt gevoeld door het zonneke.
Snap je em nog?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58466964
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:12 schreef nokwanda het volgende:
Misschien kun je dat wat niet goed gaat eventjes naast je neer leggen, of in iets positiefs omzetten doordat het zonneke schijnt en kun je zo wat niet goed gaat uiteindelijk wel goed laten gaan omdat je je even blij hebt gevoeld door het zonneke.
Snap je em nog?
ja! ik wel in ieder geval!

ik heb mn oproep voor nijmegen binnen al is het nog een heel verhaal geworden!
ik was zelf een bel rondje gaan maken, eerst sint maarten kliniek, die kende me niet, dus toen dacht ik wie weet toch naar het radboud maar dan is het handig om een naam van een arts te hebben, dus daar de Dr voor gebeld (kon ik meteen even wat anders overleggen en daar zou de secetaresse de Dr voor terug laten bellen) Maar ik had een naam.
Radboud gebeld, daar was ik niet bekend! Ik nog wel even gevraagd, stel jullie krijgen vandaag mijn papieren hoe lang is de wachttijd dan? Nou lag aan waar voor natuurlijk maar gemiddeld 3 tot 4 weken,Dus toen Dr mij belde ik dat weer vermeld en zij zou er weer achteraan gaan, dit was allemaal vorige week donderdag en vrijdag.

Dus ik dacht afgelopen dinsdag zal ik nog maar eens bellen of het nu wel bekend was, maar weer was ik nog onbekend. Nogmaals secetaresse van eigen Dr gebeld en zij kon me vertellen dat ze alles had gefaxt en een ontvangstbevestiging had gekregen. Ik nogmaals naam van arts vragen, die klopte maar volgens haar was het neurologie . Maar goed ik kreeg nummer van haar en was gewoon revalidatie toen ik die belde, toch voor de zekerheid even naar neurologie gevraagd wie weet was daar de fax aangekomen, maar uiteraard was dit niet het geval dus toen kreeg ik revalidatie weer.
Maar de secetaresse van de arts die ik zou krijgen was er vrijdag pas weer dus advies gekregen vrijdag weer te bellen.

Vrijdag ik dus bellen maar je raad het haast al niks bekend. Secetaresse was alleen vandaag dus kon ook niet bij de papieren van de arts kijken maar ze zal wanneer ze tijd had op zoek gaan want dit was wel heel vervelend, ik vroeg nog kunnen wij niet gewoon nu een afspraak maken en dan zorg ik wel dat de papieren nog eens gefaxt werden. Nee zo werkte de procedure niet!
Maar ze zal me dinsdag bellen of de papieren wel of niet terecht waren en dan konden we eventueel een afspraak maken.

En wat zat er zaterdag bij de post? De oproep met een vragenlijst! Gedateert 28 april! Snappen jullie het nog?
Maar goed afspraak is dus 11 juli, en dan heb ik vakantie en wie weet wel op huwelijksreis, bovendien is dat verweg van 3 tot 4 weken dus ik ga dinsdag alsnog bellen om te kijken of ik eerder kan!
maar vind het een raar verhaal! wat een miscommunicatie daar allemaal of gaan ze zo slordig met mijn gegevens om?
pi_58467030
De een of andere miep is echt vergrten dat jouw gegegvens nog op de stapel lagen en doet het nu alsnog met het schaamrood op de kaken. Alleen doet ze niet haar best om je ergens eerder op de lijst te schuiven.
En doorgaans wordt er idd echt slordig omgegaan met gegevens ja.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58467074
K vinnut hééééél slordig ja!
  zondag 4 mei 2008 @ 11:51:56 #262
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58468614
Er is er een jarig hoera, hoera.....

pi_58468814
gefeliciteerd dan maar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58478252
quote:
Op zondag 4 mei 2008 11:51 schreef Darkwolf het volgende:
Er is er een jarig hoera, hoera.....

gefeliciteerd
pi_58478276
quote:
Op zondag 4 mei 2008 08:59 schreef nokwanda het volgende:
De een of andere miep is echt vergrten dat jouw gegegvens nog op de stapel lagen en doet het nu alsnog met het schaamrood op de kaken. Alleen doet ze niet haar best om je ergens eerder op de lijst te schuiven.
En doorgaans wordt er idd echt slordig omgegaan met gegevens ja.
maar aan de telefoon zegt ze ook dat ze niks kan vinden, waarom dan een andere datum erop zetten?
Maar goed ik sta nu in het systeem en nu maar kijken of ik eerder kan komen!
pi_58478448
De ene zegt: ik heb het doorgestuurd, maar de ander kan niks vinden.
Dus heeft de eerste het niet doorgestuurd zoals ze wel had moeten doen. Die doet dat dus alsnog en zegt: ik zal het nu faxen, dus komt het laat binnen. Alleen stond nog wel de oude datum waarop ze het had moeten sturen op de brief. De post doet er echt geen maand over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58478558
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:42 schreef nokwanda het volgende:
De ene zegt: ik heb het doorgestuurd, maar de ander kan niks vinden.
Dus heeft de eerste het niet doorgestuurd zoals ze wel had moeten doen. Die doet dat dus alsnog en zegt: ik zal het nu faxen, dus komt het laat binnen. Alleen stond nog wel de oude datum waarop ze het had moeten sturen op de brief. De post doet er echt geen maand over.
ik ben geloof ik niet meer helemaal helder!
  maandag 5 mei 2008 @ 08:44:23 #268
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58485536
He bah.
Twee weken voorbij.
En weer aan het werk sinds vandaag.
De eerste werkdag dat ik ben vetrokken uit mijn nieuwe huis.
En vanmiddag voor het eerst uit werk naar mijn nieuwe huis terug reizen.
Dat is dan wel weer even nieuw en leuk!

Iedereen verders een fijn weekend gehad?
Zijn er nog mensen vrij vandaag?
pi_58486414
Ik ben vandaag ook weer aan het werk na vanaf woensdag vrij te zijn geweest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58486424
ik heb nog een dagje vrij
al dacht de taxi daar anders over!
pi_58486493
Hoest de afgelopen dagen gegaan met Ronja?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58486494
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:05 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog een dagje vrij
al dacht de taxi daar anders over!
gheheh
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:08:01 #273
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58548181
Moggeh allemaal!
Nog twee dagen en dan drie dagen weekend.
Not bad!
pi_58548244
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Hoest de afgelopen dagen gegaan met Ronja?
eigenlijk wel goed, ook als ik aan het werk bent, schijnt ze aardig rustig te zijn.
s'nachts blaft of jankt ze niet maar dan moet ze ook wel echt moe zijn!
Het warme weer moet ook zij aan wennen en de eerste dag dan ook veel ongelukjes in huis gehad
nu alleen maar wanneer ik zelf te langzaam ben!
pi_58556502
ben ik weer, deze keer ben ik superblij want de zon schijnt en ik ga morgen shoppen.
Werewolf
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:17:23 #276
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58649204

Aanschouw mijn heidense auto.
pi_58654884
krijg er een go go inspector gadget idee van
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:00:00 #278
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58654942
IK beschouw dat als compliment als je het niet erg vind
pi_58655008
Wat is er meer heidens aan dan aan andere auto's ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58655033
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
IK beschouw dat als compliment als je het niet erg vind
neuj hoor
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:03:55 #281
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58655058
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er meer heidens aan dan aan andere auto's ?
De pentagramducttapewieldoppen natuurlijk!

En de bestuurder.
pi_58655095
er lijkt vandaag echt iets mis te zijn met mijn opmerkzaamheid.
De bestuurder... ja, daar ging ik dan weer wel automatisch vanuit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58655126
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:
er lijkt vandaag echt iets mis te zijn met mijn opmerkzaamheid.
De bestuurder... ja, daar ging ik dan weer wel automatisch vanuit.
en het lampje op het dak maar da's niet heidens

hoi nok!
pi_58655164
Dat lampje zag ik wel, maar ik snapte niet wat er heidens aan was. Het is gewoon bedtijd

Truste allemaal

Draakske
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:10:59 #285
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58655195
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:07 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en het lampje op het dak maar da's niet heidens

hoi nok!
URLs op de ramen zijn ook heidens, maar op de foto niet leesbaar. Fryske vlag op de achterbak is gematigd heidens. En de zlveren striping op de motrokap is vooral een stijlvolle sjonnie-parodie
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:12:34 #286
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58655229
En het Rover logo natuurlijk!

Vikingschip
pi_58655274
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:09 schreef nokwanda het volgende:
Dat lampje zag ik wel, maar ik snapte niet wat er heidens aan was. Het is gewoon bedtijd

Truste allemaal

Draakske
hier ook bedtijd
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:19:24 #288
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 23:25:31 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58655511
Whehe je moet eens hier op de koffie komen met je auto, Alex.
Dan weet de buurman helemaal niet meer waar hij het zoeken moet

Ik vind hem leuk
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:44:22 #290
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58655924
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:25 schreef senesta het volgende:
Whehe je moet eens hier op de koffie komen met je auto, Alex.
Dan weet de buurman helemaal niet meer waar hij het zoeken moet

Ik vind hem leuk
Hm, Den Helder... Is daar vrachtwagenfototechnisch wat te beleven? ben er nog maar één keer geweest, en dat was om 3 uur s nachts, en ik ben niet zon uitgaanspersoon
pi_58658634
en alweer even wakker!
pi_58658725
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hm, Den Helder... Is daar vrachtwagenfototechnisch wat te beleven? ben er nog maar één keer geweest, en dat was om 3 uur s nachts, en ik ben niet zon uitgaanspersoon
Heeeey, jij bent weer gewoon lichtblauw. Dat lichtere fellere blauw staat je leuker.
Dat marineblauw is zo somber.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:00:45 #293
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58660066
Kut Connexxion!
(Langleve vriendin met auto! )
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:49:15 #294
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58661019
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heeeey, jij bent weer gewoon lichtblauw. Dat lichtere fellere blauw staat je leuker.
Dat marineblauw is zo somber.
Huh heb ik een andere kleur gehad dan?
  Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 10:59:32 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58661220
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Huh heb ik een andere kleur gehad dan?
Nee, ik wel, en ze hebben me net vanmorgen weer donkerblauw gemaakt
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Neh, weinig te beleven helaas
Ik ga ook nooit uit eigenlijk
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:04:52 #296
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58661320
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:59 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee, ik wel, en ze hebben me net vanmorgen weer donkerblauw gemaakt
[..]

Neh, weinig te beleven helaas
Ik ga ook nooit uit eigenlijk
Hm ok
En das toch jammer, voor een havenstad. In Harlingen, Lauwersoog en Den Oever is altijd wel wat te zien.
  Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 11:08:01 #297
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58661375
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hm ok
En das toch jammer, voor een havenstad. In Harlingen, Lauwersoog en Den Oever is altijd wel wat te zien.
Oh wacht oh wacht, we hebben straks de vlootdagen

Daar zijn vast ook leger trucks en zo
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:22:05 #298
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58661645
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh wacht oh wacht, we hebben straks de vlootdagen

Daar zijn vast ook leger trucks en zo
Mja, en de familie Spaansen organiseert toch een oldtimertruckfestival?
pi_58666350
Goede middag.

"Klein bericht" van mij even Alles redelijk goed hier relatief gezien. Amper online te vinden behalve geldzaken en email checken en dat zal de komende tijd zo blijven. Leven op rails proberen te krijgen op dit moment, drempels overstappen, drempels die geen drempels zouden mogen zijn.

Gaat allemaal redelijk rustig hier, niet echt last van het warme weer en de vogels maken me niet meer wakker zoals voorgaande jaren

Ben dan wel bezig met een theorie aan het schrijven over hoe ik nu dingen moet aanpakken maar dat doe ik niet online, heb geen behoefte meer om alles te delen hier. Zal wel een update geven om de zoveel tijd, kan eens in de week zijn of meer of minder.

Het gaat redelijk via het juiste spoor dus, voor zover het een juist spoor is na al die miskramen qua sporen In ieder geval in de juiste richting gevoelsmatig zelfs al moet er nog veel gebeuren.

Dan zeg ik weer dag

Dan kan ik qua theorie nog even vermelden dat ik bij het handelen en ondernemen van actie verstand voor 80 procent moet uitschakelen en opstaan uit die stoel. Ik sta op uit die stoel en beweeg naar mijn doel

Nu echt weg.

Zomertijd is sowieso een tijd van minder computertijd.
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:59:39 #300
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58666420
Helemaal mee eens, Topi!
Maar ja als je op je werk zit kun je niet anders dan achter je PC zitten.
Gelukkig probeer ik wel zoveel mogelijk buiten de nodige pauzes te nemen heheh.
Keep us posted en doe rustig aan!
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:14:59 #301
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_58681093
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw mijn heidense auto.
Geen citroën meer ?

Goedemorgen iedereen hier trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')