abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 10:24:21 #1
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57427523
Truth ouwehoer, theeleut, roddel en achterklap topic deeltje 201
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, als je het hardop zegt helemaal

Maar inderdaad gecondoleerd Nok

Je bent al een poosje druk met klussen of niet Metro?
Ja elke keer als ik klaar ben met het ene stuk valt het andere deel van het huis uit elkaar je blijft bezig in een oud huis helaas.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_57428833
ha hier is het nieuwe deel
pi_57429223
yup
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 17 maart 2008 @ 11:55:46 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57429239
Oude deel ging redelijk lang mee misschien dat deze wat vlotter gaat
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_57429306
die ging idd erg lang mee
ken ook andere tijden
pi_57430661
Ja... Hebben we opeens allemaal een leven ofzo?
pi_57431009
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef vamperotica het volgende:
ik volgens bepaalde fokkers in ieder geval niet ha ha
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 13:55:28 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57431404
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Pff reallife is overrated

Maarre ik ga er weer vandoor, ik moet even naar mijn schoonmoeder
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_57431456
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ghehehe!!

Ik hopelijk eentje wat voorlopig gevrijwaard blijft van EHBObezoekjes en doorrijders en politiebureaubezoekjes enzo
pi_57431462
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Pff reallife is overrated

Maarre ik ga er weer vandoor, ik moet even naar mijn schoonmoeder
nou tot gauw dan maar weer!
pi_57431475
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ghehehe!!

Ik hopelijk eentje wat voorlopig gevrijwaard blijft van EHBObezoekjes en doorrijders en politiebureaubezoekjes enzo
nou dat hoop ik ook!
  maandag 17 maart 2008 @ 14:11:50 #12
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57431702
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff, alsof je niet druk kan zijn als je niet leeft !
De hele tijd antwoorden op malloten die glaasjes draaien of ouija-boards gebruiken gaat je niet in je kouwe kleren zitten !
zzz
pi_57432674
Donderdag, Vrijdag en Zaterdag de hele collectie films gesorteerd met een gekocht programma dat collectorz heet, nu kan ik makkelijk een film uitzoeken. Kan nu via dat programma zoeken op naam van film, acteurs, regisseur en nog meer en vervolgens de informatie van alles en links naar imdb. Lijst uitgeprint dus dat is geen 30 minuten meer zoeken om iets te vinden. Kan via het programma zoeken op de pc en via de lijst maar dan liever via het programma want daar staat alles bij.

Morgen gesprek over werk en nog meer van dat gedoe, ben de laatste tijd wat moe tot het uitgeputte aan toe. Maar 2 potten koffie helpt dan weer wel een beetje.

Ben op zoek naar vrijetijdsbesteding op een andere manier. Zit vanaf 1998 online en op een gegeven moment word ik wat moe ervan net zoals tv kijken niet meer okey is. Lente begint weer dus dat wordt waarschijnlijk rennen of wandelen in de natuur en daarna terrasje pakken, en dan meer oppakken. Ben ook aan werk toe, heb teveel vrije tijd en wil eens het echte vakantiegevoel want het lijkt nu een eeuwig durende vakantie te zijn

Ben benieuwd hoe het gesprek morgen gaat, nieuwe coach en dat is even nieuw en ik denk dat het beter is, iets nieuws onder de zon. Nieuwe invalshoeken en stimulans. Nog steeds wat levensmoe zo nu en dan maar goed, de moed blijft erin

Ik zeg dag en tot volgende week Anders tot eerder maar denk het niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 17-03-2008 15:20:23 ]
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 17 maart 2008 @ 15:23:36 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57433009
Nou de lente mag wat mij betreft wel komen, ben die enorm lange herfst / winter bagger wel beu.
pi_57437615
topspin succes met je gesprek morgen!

van mij mag de lente ook wel komen! en daarna de zomer!
pi_57438500
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Pfffff, alsof je niet druk kan zijn als je niet leeft !
De hele tijd antwoorden op malloten die glaasjes draaien of ouija-boards gebruiken gaat je niet in je kouwe kleren zitten !
En deze uitspraak komt van jou??????
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_57438827
Wat is er allemaal gebeurd Vamp?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57441186
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:38 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd Vamp?
kort verslag
op een vrijdag is dochterlief bij de kinderdisco gevallen, kreeg dag later voor een week gips
een week later is zoon lief (de oudste) met schaatsen gevallen, kreeg voor 2 weken gips (was afgelopen weekend)
op een vrijdag was de zoessie hier en bij weggaan zat de auto helemaal onder de krassen maar uiteraard geen briefje
de maandag erop in een onoverzichtelijke situatie neemt iemand voorrand door de binnenbocht te nemen en tegen de zoessie aan te parkeren maar vervolgens wel door te rijden, gevolg auto naar de klote, gelukkig alleen blikschade en nu hopen op het waarborg fonds
pi_57441309
jezus hey... hoeveel shitzooi kun je hebben achter elkaar?
Gipskindjes nu wel weer redelijk in orde? Auto is knap knap klote, vooral gezien het naar school brengen en zo met twee kleintjes, maar brekende kinderpootjes zijn helemaal erg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57441395
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Gipskindjes nu wel weer redelijk in orde? Auto is knap knap klote, vooral gezien het naar school brengen en zo met twee kleintjes, maar brekende kinderpootjes zijn helemaal erg.
idd en steeds weer de schrik! uiteindelijk valt het wel mee hoor gelukkig maar toch speelt aardig op je moeder gevoel!

wat er voor haar erg bijkomt is schuldgevoel omdat het haar auto niet is
pi_57446261
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Gipskind 1 heeft afgelopen zondag weer volop mee kunnen streetdancen en ze zijn zelfs 1e geworden...
Gipskind 2 is tussendoor ook nog even over zijn broertje gestruikeld en daar hebben we ergens vorige week maar weer even een bezoekje EHBO mee gemaakt...Niets "extra's" aan "dehand" gelukkig.
En 1 van de kleintjes heeft de "normale" valpartijen nog even uitgebreid met een enorme knal van de bank ( met t achterhoofd op de plavuizen geeft best een klap) en op de een of andere manier bleef ie maar uitproberen over hoeveel dingen hij kon struikelen ( inclusief eigen voeten) en hoe hard de (glazen) tafel aan kwam als je daar tegenaanvalt!

Verder gaat het prima hier en komt zoessie al bijna weer deze kant op!!!
pi_57446265
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:22 schreef draculettetje het volgende:

[..]

idd en steeds weer de schrik! uiteindelijk valt het wel mee hoor gelukkig maar toch speelt aardig op je moeder gevoel!

wat er voor haar erg bijkomt is schuldgevoel omdat het haar auto niet is
ja inderdaad
pi_57446308
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 07:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja inderdaad
voor beide bovenstaande posts
pi_57446427
ik ben weer thuis

heb 2 weken regen gehad alhoewel 1 dag toch zonnig was. net de dag dat we (Hannelore en ik) naar Heidelberg gingen.
Werewolf
  Moderator dinsdag 18 maart 2008 @ 08:13:15 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57446477
Hoi Sara

Het word gewoon weer tijd voor voorjaar, zonnetje en zo
pi_57446480
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:13 schreef senesta het volgende:
Hoi Sara

Het word gewoon weer tijd voor voorjaar, zonnetje en zo
helemaal mee eens
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:42:44 #27
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57456152
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:14 schreef draculettetje het volgende:

[..]

kort verslag
op een vrijdag is dochterlief bij de kinderdisco gevallen, kreeg dag later voor een week gips
een week later is zoon lief (de oudste) met schaatsen gevallen, kreeg voor 2 weken gips (was afgelopen weekend)
op een vrijdag was de zoessie hier en bij weggaan zat de auto helemaal onder de krassen maar uiteraard geen briefje
de maandag erop in een onoverzichtelijke situatie neemt iemand voorrand door de binnenbocht te nemen en tegen de zoessie aan te parkeren maar vervolgens wel door te rijden, gevolg auto naar de klote, gelukkig alleen blikschade en nu hopen op het waarborg fonds
iets met duivel en schijt op 1 hoop enzo. Klote zeg vooral dat doorrijden na een ongeluk is gewoon walgelijk
pi_57458602
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

iets met duivel en schijt op 1 hoop enzo. Klote zeg vooral dat doorrijden na een ongeluk is gewoon walgelijk
vooral als je bedenkt dat ie zelf toch ook schade zou moeten hebben

het is gewoon een vervelende situatie waar jezelf weinig aan kan doen!
pi_57459258
in elk geval ben ik blij dat ik toch even de zon gezien heb

er is niets zo erg dan bijna 2 weken regen
Werewolf
  Moderator dinsdag 18 maart 2008 @ 20:55:45 #30
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57461657
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:23 schreef sararaats het volgende:
in elk geval ben ik blij dat ik toch even de zon gezien heb

er is niets zo erg dan bijna 2 weken regen
Dat is enorm deprimerend ja
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:52 schreef draculettetje het volgende:

[..]

vooral als je bedenkt dat ie zelf toch ook schade zou moeten hebben

het is gewoon een vervelende situatie waar jezelf weinig aan kan doen!
Asociaal is het gewoon
pi_57461733
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:55 schreef senesta het volgende:

Asociaal is het gewoon
maar ja ondertussen schiet je er zelf gewoon ook niks mee op
  Moderator dinsdag 18 maart 2008 @ 21:00:31 #32
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57461789
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:58 schreef draculettetje het volgende:

[..]

maar ja ondertussen schiet je er zelf gewoon ook niks mee op
Nee, inderdaad...
pi_57461884
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee, inderdaad...
alleen dus op het waarborgfonds wachten, heb geen flauw idee hoe lang dat kan duren
pi_57481027
ben ik weer

ik mis Duitsland wel een beetje, vooral Hannelore

hebben jullie me gemist?
Werewolf
pi_57481701
Het lag hier op z'n gat zonder jou, Sara
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57496537
ik ben terug om jullie te redden hahaha

doe yvonne de groetjes van me
Werewolf
pi_57535014
ook hier maar even:

vamp gefeli!
pi_57535378
Dan doe ik gewoon mee.
Gefeliciteerd

Waarmee?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57536523
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 09:41 schreef nokwanda het volgende:
Dan doe ik gewoon mee.
Gefeliciteerd

Waarmee?
met d'r verjaardag!
pi_57536573
Dan doe ik het nog een keer

Vamp: GEFELICITEERD
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:31:38 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_57540361
ghello
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_57546596
ghello barra hoe is ie met jou dan?

nog snel spulletjes pakken dan komen we er aan! op naar de zoessie
pi_57562114
Happy Eastern allemaal

0600 opgestaan vandaag en 4 uur bij mijn oma op bezoek geweest die nu in een ziekenhuisbed in de woonkamer ligt omdat ze niet meer kan lopen zonder hulp. Volgende week gaat ze waarschijnlijk naar een bejaardentehuis waar logeerkamers zijn. 300 wachtenden op de wachtlijst maar de logeerkamers zijn vaak tijdelijk vrij., revalidatie-kliniek zal de volgende stap zijn, anders een ander bejaardentehuis waar wel ruimte is. 4 1/2 uur daar geweest ongeveer en me geen moment verveeld, even de lokale omroep opgezet met muziek en zo even wat gezeten en gelounched als het ware.

Revalidatie moet ze ondergaan, linkerarm zit geen kracht meer in en linkerbeen ook niet meer maar daar valt wat aan te doen mede met speciaal aangemeten schoenen. Oma is al 2 maanden niet meer buiten geweest terwijl ze eerst iedere dag weg was dus bezoek kan ze wel waarderen en ze heeft nog steeds humor en dan zorg ik dat er ook wat te lachen valt. 2 biertjes gedronken daar en af en toe op het balkon gerookt.

Ben me nu aan het verheugen op werken, nieuwe coach bevalt me stukken beter. Het gaat nu over dagindeling en arbeid inplaats van constant te hameren op hoe ik denk en voel. Een tante nog gezien bij mijn oma en die zei ook al dat je zonder arbeid geen vrije tijd hebt. Wil eens het gevoel hebben dat ik 3 weken vakantie heb na maanden van arbeidsinspanning. Het echte vakantiegevoel dus. Ben ook toe aan nieuwe sociale contacten en nieuwe omgeving. Maar dat wordt nu in gang gezet, prioriteit nummer 1 werd me gezegd en dan is het traject nu aan het lopen maar dan kan het nog tot juni duren voordat ik daadwerkelijk ergens op een stekkie zit Dat het traject gestart is doet al goed, een nieuw doel. Ik doe het dus voor mezelf omdat ik er zelf beter van wil worden, voorheen wilde ik het omdat anderen je op een bepaalde manier beoordelen als je thuis zit maar die reden hanteren om te gaan werken werkt niet.

Nu verder deze dag uitzitten, straks een film kijken en nu even op mijn log schrijven. Morgen waarschijnlijk weer langs oma, ze bedankt altijd als ik geweest ben en het doet haar duidelijk goed als een kleinkind langs komt.
pi_57831940
Rustig hier

Hoe is het met iedereen? Druk door de lente-kriebels of juist slaperig door voorjaarsvermoeidheid?

Net 4 dozen oude studieboeken weggegooid, in de boeken stond overal de gulden nog dus verkopen heeft sowieso geen zin. Afstand doen van oude troep doet van de ene kant wel goed.

Verder niets te vermelden van nieuwigheden, weg richting werk gaat door, gesprek met arbeidsdeskundige wordt geplanned in mei dus dan zal ik wellicht ergens in juni aan de slag zijn om in ritme te komen. Wereld die dan weer een beetje groter gaat worden.

Tot ziens dan maar weer, verder met opruimen nu
pi_57832564
Tof Topspin!!!!

Hier ook alles goed. Maar erg druk met werk.
Merk goed dat ik nu echt 40 uur ben gaan werken. Mijn hart ligt er helemaal en het past totaal bij me, maar het is soms geestelijk vermoeiend. Gelukkig kan ik dat wel aan.

Naast werk af en toe iets gezelligs doen ook, en proberen tijd te maken voor klusjes die nodig gedaan moeten worden. Zoals een nieuwe kastenwand die ik heb gehaald bij de Gamma. Die zet ik maandag in elkaar
Ouwe kast eruit en dan is er weer meer ruimte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57835661
Druk dus in jouw geval met werk Qua werken heb ik er zin in omdat ik me wil afreageren, zo wil ik ook gaan hardlopen om me af te reageren. Ben al een paar keer gaan wandelen in de natuur maar hardlopen zet toch net dat beetje meer in werking dan rustig lopen.

Veel succes met de kastjes

Ik ga zometeen thinner afkijken van Stephen King, goede film

Als het erop aankomt wil ik 98 procent van de dag bezig zijn zodat er slechts 2 procent overblijft om te denken. Af en toe stil zitten mag dan zeker wel maar het moet niet zo zijn dat ik 80 procent van de dag tijd heb om te gaan piekeren. Daarom werk als aangename bijkomstigheid en dan maakt het even niet uit wat voor werk het gaat zijn in het begin, eerst maar eens de stap zetten tot structuur aanbrengen om vervolgens kieskeuriger te worden.

Wilde nog wat schrijven over ziek voelen en denken dat je ziek bent, depressie in stand houden door steeds te blijven zeggen dat ik depressief ben maar zo blijf je depressief en dan komt dat door teveel tijd om dat te denken. Uit die spiraal komen alleen door actie, tis even doorbijten maar het gaat zeker lukken Het zakt soms wat in maar dan kom ik er weer bovenop en zo is iedere stap naar boven na een dal weer winst en zo gaat het vanzelf eens zo dat ik boven de oppervlakte ga blijven.

Het is dan ook net die stap zetten tot actie ondernemen, simpele voorbeeld van rotzooi opruimen die al jaren ligt stof te vangen. Kan uitstellen tot het jaar toebak maar als ik dan oppak in een keer dan gaat het ineens rap en blijf ik doorgaan ermee. Net die stap tot oppakken of handelen, en dan is het vaak afwachten of uitstellen en ook dat is een stap maar dan een passieve stap

20:15, nog steeds licht buiten en ook dat doet wel goed Alsof de dag meer te bieden heeft nu.

[ Bericht 21% gewijzigd door Topspin op 04-04-2008 20:17:14 ]
pi_57835878
Neem wel de tijd om het op te bouwen en te wennen aan een weer arbeidzaam leven.
Je zult best gaan merken dat dat ook energie kost. Als je op de goede plek zit krijg je er ook energie voor terug
je bent er lang uitgeweest en doe het dus opbouwend rustig aan, alsjeblieft. Dan ga je het langst en het beste mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57835879
Over geestelijk vermoeidheid na werken, is dat prettige geestelijke vermoeidheid of onprettige geestelijke vermoeidheid? Bij totale passiviteit ervaar ik geestelijke vermoeidheid door gebrek aan impulsen als erg storend ( tevens door verveling).

Een dag druk bezig zijn dan om vervolgens uitgeput op de bank te ploffen is dan ineens een andere vermoeidheid die in mijn ervaring een stuk rustgevender is.
pi_57835928
In het begin zal het slechts een paar uur per week zijn, ik ga met hulp richting reintegratie en ze zeggen me ook dat ik in het begin niet meteen op 100 procent zal gaan en er werd ook gezegd dat die 100 procent wellicht nooit echt meer verstandig zal zijn en dat op 80 procent functioneren ook okey is. Tijden gefunctioneerd op 10 procent of minder dus opbouwen is sowieso nodig

Voor die "burn-out" was het meer dan 100 procent en ging ik op reserves teren en dat mag nooit meer gebeuren.

Dus eerst maar eens opbouwen inderdaad, beginnen met een x-aantal uren en stap voor stap wat uurtjes erbij.
pi_57836003
Dat is waar.
Ligt ook aan de werkzaamheden.
Hier is dat wisselend. Altijd wel een soort vermoeidheid die ik de moeite waard vind.
Maar vandaag was een dag vol moeilijke gesprekken en dan kan ik soms zo moe zijn dat ik zo een potje zou willen janken. Ik neem vrij veel op van anderen als die het moeilijk hebben en dat was vandaag zo.
Maar ik ben gewoon een eind gaan fietsen naar de Gamma om wat dingen te halen. Daarmee was het een stuk beter. Nu doe ik vanavond niks meer aan werk en zit ik hier gewoon lekker sloom te typen
Morgen weer een dag.
Maar eerlijk gezegd.... dat zou ik echt bij geen enkele andere baan gekund hebben zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')