neuj hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
IK beschouw dat als compliment als je het niet erg vind
De pentagramducttapewieldoppen natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er meer heidens aan dan aan andere auto's ?
en het lampje op het dak maar da's niet heidensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:er lijkt vandaag echt iets mis te zijn met mijn opmerkzaamheid.
De bestuurder... ja, daar ging ik dan weer wel automatisch vanuit.
URLs op de ramen zijn ook heidens, maar op de foto niet leesbaar. Fryske vlag op de achterbak is gematigd heidens. En de zlveren striping op de motrokap is vooral een stijlvolle sjonnie-parodiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en het lampje op het dak maar da's niet heidens
hoi nok!![]()
hier ook bedtijdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:09 schreef nokwanda het volgende:
Dat lampje zag ik wel, maar ik snapte niet wat er heidens aan was. Het is gewoon bedtijd
Truste allemaalDraakske
Hm, Den Helder... Is daar vrachtwagenfototechnisch wat te beleven? ben er nog maar één keer geweest, en dat was om 3 uur s nachts, en ik ben niet zon uitgaanspersoonquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:25 schreef senesta het volgende:
Whehe je moet eens hier op de koffie komen met je auto, Alex.
Dan weet de buurman helemaal niet meer waar hij het zoeken moet![]()
Ik vind hem leuk
Heeeey, jij bent weer gewoon lichtblauw. Dat lichtere fellere blauw staat je leuker.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, Den Helder... Is daar vrachtwagenfototechnisch wat te beleven? ben er nog maar één keer geweest, en dat was om 3 uur s nachts, en ik ben niet zon uitgaanspersoon![]()
Huh heb ik een andere kleur gehad dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeey, jij bent weer gewoon lichtblauw. Dat lichtere fellere blauw staat je leuker.
Dat marineblauw is zo somber.
Nee, ik wel, en ze hebben me net vanmorgen weer donkerblauw gemaaktquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huh heb ik een andere kleur gehad dan?
Neh, weinig te beleven helaasquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, Den Helder... Is daar vrachtwagenfototechnisch wat te beleven? ben er nog maar één keer geweest, en dat was om 3 uur s nachts, en ik ben niet zon uitgaanspersoon![]()
Hm okquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ik wel, en ze hebben me net vanmorgen weer donkerblauw gemaakt![]()
[..]
Neh, weinig te beleven helaas![]()
Ik ga ook nooit uit eigenlijk
Oh wacht oh wacht, we hebben straks de vlootdagenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm ok![]()
En das toch jammer, voor een havenstad. In Harlingen, Lauwersoog en Den Oever is altijd wel wat te zien.
Mja, en de familie Spaansen organiseert toch een oldtimertruckfestival?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wacht oh wacht, we hebben straks de vlootdagen![]()
Daar zijn vast ook leger trucks en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |