Nee, want de sukkels hebben een UK adapter mee geleverd.quote:
Had het graag helemaal gezien...Was van te voren in slaap gevallen en Heb het laatste stukje (vanaf Tilburg ongeveer) gezienquote:Op donderdag 24 april 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
Yeah, i did. ben echt een fan van Derek
Ja idd... Weet zeker dat er een boel los zou komen waar ik/we geen camera's bij wil(len).quote:Op donderdag 24 april 2008 22:55 schreef nokwanda het volgende:
Het zou iets voor jullie izjn. Maar dan niet met camera's erbij
en daar ben ik in slaap gevallenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Had het graag helemaal gezien...Was van te voren in slaap gevallen en Heb het laatste stukje (vanaf Tilburg ongeveer) gezien
Vind het een geweldige vent!
ik hou uberhaupt niet van camera'squote:Op donderdag 24 april 2008 22:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja idd... Weet zeker dat er een boel los zou komen waar ik/we geen camera's bij wil(len).
Hebben we het toch samen helemaal gezien!quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en daar ben ik in slaap gevallen
ha ha da's waarquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hebben we het toch samen helemaal gezien!
hihi blijkbaar wel! hoorde het gister!quote:Op woensdag 30 april 2008 08:28 schreef nokwanda het volgende:
Is Ronja een cadeau van de grote zoes en fam. dan?
Tof dat je een goed hondje hebt gevonden
Maar ze komt wel voor die tijd?quote:Op woensdag 30 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi blijkbaar wel! hoorde het gister!maar dan wel voor ons
![]()
Ik ben er ook niet meer zo heel veel, eerste dagen uren gespeeld en toen weer minder gedaan. Alsnog eens afspreken om te racenquote:Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef senesta het volgende:
Ik zal vanavond even mijn friendscode posten Topspin, misschien dat we dan eens kunnen racen, al ben ik er niet heel veel hoor![]()
Ik ben ook niet zo heel erg goed volgens mij
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:56 schreef draculettetje het volgende:
hier is ze dan
Ronja en wow wat doet ze het al goed, ben benieuwd hoe de nacht gaat!
[ afbeelding ]
en ja ik ben er een beetje over het hele forum aan het spammen
ze is nu net 8 weken!quote:Op woensdag 30 april 2008 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Dat ene witte vlekje
nee, hoezo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:10 schreef draculettetje het volgende:
yep die moeten ook nog
en dan met 12 weken nog
of bedoel jij andere prikjes?
Ghehehe...Da zijn juist nét dingen die ik níet vergeet!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef draculettetje het volgende:
misschien moest het laatste mini monster nog prikjes en was je dat vergeten ofzo ha ha
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe...Da zijn juist nét dingen die ik níet vergeet!
Ja, die bureauregelmiep kijkt soms ook best raar op als we wéér binnen komen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, zal best. Iedere keer als je daar net vanaf bent begin je weer opnieuw.
hihihi ik weet toch ook niet hoe jou vergiet werkt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe...Da zijn juist nét dingen die ik níet vergeet!
Ik ook niet!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi ik weet toch ook niet hoe jou vergiet werkt?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, zal best. Iedere keer als je daar net vanaf bent begin je weer opnieuw.
Yup, ik heb ook het gevoel dat z'n nieuwe aanpak commercieel een stuk succesvoller isquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef Darkwolf het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik heb ook Derek gezien en vind het een toffe peer haha.
Gewoon lekker zichzelf en keihard in je face.
Met dat kinderen fluisteren had ik niet echt iets en wist niet wat ik er van moest denken dus dat had ik langs mij heen laten gaan.
Maar deze nieuwe insteek van hem heeft mij met een grijns doen laten kijken de hele show lang!
Be carefull what you wish for. Je zou er gegarandeerd uitgepikt wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:31 schreef vamperotica het volgende:
Ja geweldige vent. Ik zou graag naar 1 van zn "shows" willen!
Yup.... Maar nie alles is voor op tv.... Denk wel dat ie hier een boel hulp zou kunnen biedenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for. Je zou er gegarandeerd uitgepikt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |