Druk dus in jouw geval met werk

Qua werken heb ik er zin in omdat ik me wil afreageren, zo wil ik ook gaan hardlopen om me af te reageren. Ben al een paar keer gaan wandelen in de natuur maar hardlopen zet toch net dat beetje meer in werking dan rustig lopen.
Veel succes met de kastjes
Ik ga zometeen thinner afkijken van Stephen King, goede film

Als het erop aankomt wil ik 98 procent van de dag bezig zijn zodat er slechts 2 procent overblijft om te denken. Af en toe stil zitten mag dan zeker wel maar het moet niet zo zijn dat ik 80 procent van de dag tijd heb om te gaan piekeren. Daarom werk als aangename bijkomstigheid en dan maakt het even niet uit wat voor werk het gaat zijn in het begin, eerst maar eens de stap zetten tot structuur aanbrengen om vervolgens kieskeuriger te worden.
Wilde nog wat schrijven over ziek voelen en denken dat je ziek bent, depressie in stand houden door steeds te blijven zeggen dat ik depressief ben maar zo blijf je depressief en dan komt dat door teveel tijd om dat te denken. Uit die spiraal komen alleen door actie, tis even doorbijten maar het gaat zeker lukken

Het zakt soms wat in maar dan kom ik er weer bovenop en zo is iedere stap naar boven na een dal weer winst en zo gaat het vanzelf eens zo dat ik boven de oppervlakte ga blijven.
Het is dan ook net die stap zetten tot actie ondernemen, simpele voorbeeld van rotzooi opruimen die al jaren ligt stof te vangen. Kan uitstellen tot het jaar toebak maar als ik dan oppak in een keer dan gaat het ineens rap en blijf ik doorgaan ermee. Net die stap tot oppakken of handelen, en dan is het vaak afwachten of uitstellen en ook dat is een stap maar dan een passieve stap

20:15, nog steeds licht buiten en ook dat doet wel goed

Alsof de dag meer te bieden heeft nu.
[ Bericht 21% gewijzigd door Topspin op 04-04-2008 20:17:14 ]