Het was 3e. Achter NAC en PSV. Kan nu wel 2e zijn....quote:Op maandag 17 maart 2008 11:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heeft iemand trouwens een stand van het kalenderjaar 2008? Zal me niets verbazen als we daar 1e staan..
Nog opvallender is mijnsinziens dat we op Heerenveen en Ajax na het meeste scoren. Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 12:52 schreef Nicky_Rincon het volgende:
http://www.eredivisiestats.nl/jaarstand.php, gedeeld 3de met ajax
quote:NIJMEGEN - Patrick Pothuizen stapte zondag na de 4-2 thuiszege op Sparta voldaan als matchwinner van het veld. De 'joker' uit Nijmegen bracht zijn club met twee doelpunten van een 1-2 achterstand naar een 3-2 voorsprong. Maar het kan verkeren, want een dag later had de middenvelder minder fortuin. In het duel tussen Jong NEC en Jong PSV (1-3) scoorde Pothuizen opnieuw.... nu in eigen doel
Als Feyenoorder ookquote:Op maandag 17 maart 2008 22:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Als NEC-er maak je de laatste tijd wel memorabele weken mee zeg.
Moet ik me nu aangevallen voelen ofzo?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als Feyenoorder ook
Punt pakken in Almelo
Punt pakken in Venlo
Voor staan tegen NEC in de Kuip
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgens mij hebben alle NEC-ers een zwak voor Feyenoord.
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgens mij hebben alle NEC-ers een zwak voor Feyenoord.
Mooie goal van Potje toen ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:17 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
Die 4-1 vorig jaar was een van de mooiste wedstrijden waar ik bij geweest ben
quote:'NEC laat oog vallen op Heracles' Everton'
NEC bekijkt de mogelijkheden om Heracles-aanvaller Everton naar Nijmegen te halen. De Braziliaan is sinds zijn komst naar Almelo één van de smaakmakers van het elftal. Everton zou de vervanger moeten worden van Jeremain Lens, die na dit seizoen weer terugkeert naar AZ.
De 24-jarige Braziliaan is bezig aan zijn tweede seizoen in Almelose dienst. In 52 wedstrijden voor Heracles Almelo, wist hij zeventien keer het net te vinden. Omdat Jeremain Lens na dit seizoen vertrekt uit Nijmegen, is NEC op zoek naar een vervanger.
http://www.voetbalcentraal.nl
Denk dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken. Vorig jaar liep Everton 1 op 2 in een heel slecht draaiend Heracles en dit seizoen begon hij gewoon slecht, veel supporters kotsten hem al uit. Ik heb altijd wel vertrouwen in hem gehad omdat hij voor de winterstop vaak de enige spits was en alleen maar hoge ballen kreeg.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:35 schreef Zero2Nine het volgende:
NEC moet maar even verder zoeken, Everton is volgens mij best een aardige speler maar het niveau Lens haalt ie niet denk ik (maar denk dat Blawh daar beter over kan oordelen).
Everton staat sinds de winterstop rechtsbuiten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:50 schreef Greetings het volgende:
Slaat natuurlijk sowieso nergens op, een centrumspits halen als opvolger van een pure buitenspeler.
Buiten het feit dat ik er toch niks van geloof (en ook niet op hoop).....
Nouja, misschien iets te sterk uitgedruktquote:
You're wrongquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, misschien iets te sterk uitgedrukt
Laat ik het zo zeggen, heb altijd het gevoel dat NEC-ers Feyenoord meer kunnen waarderen dan ajax.
Als je de vergelijking tussen NEC-vitesse en Feyenoord-ajax maakt dan vind ik dat NEC het Feyenoord van de derby is en vitesse het ajax, correct me if i'm wrong...
Hehe, zoals ik gisteren Alcides sprak en zei dat ie er volgende week weer bij moet zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 14:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik sprak Van Beukering heel toevallig afgelopen vrijdag maar dat ie ging scoren hadden we niet afgesproken
Ja, in 2008 7x gewonnen en 2x gelijk, bovendien maar 2x verloren.. Dat vind ik echt goed!quote:Op zondag 23 maart 2008 14:51 schreef Mark het volgende:
4 wedstrijden voor het einde veilig, wie dat 2 maanden geleden beweerd had was zwaar uitgelachen.
Maar wel lekker zo'n flow, de 9e plek is zeker geen onmogelijkheid meer.
Inderdaad, ja. Het valt me sowieso op dat NEC dit seizoen vaak in extremis het net vindt. Alleen El-Akchaoui was al drie keer goed voor een treffer in de 'dying seconds'. Dat belooft voor de laatste competitiewedstrijd.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef hoM3r het volgende:
So Duits gister.
Overigens wel mooi: Teletekst heeft het over de rug van Sibum, NEC-Nijmegen.nl over het hoofd van Sibum, en Sibum geeft gewoon toe dat het hands was.
bron vi.nlquote:NEC kan ook komend seizoen nog over Patrick Pothuizen beschikken. De 35-jarige verdediger, die onlangs nog succesvol werd gebruikt als pinchhitter, heeft zijn contract met een jaar verlengd. Pothuizen is bezig aan zijn vierde seizoen in dienst van de Nijmegenaren.
Muslu Nalbantoglu (24) vertrekt wél. Hij gaat transfervrij naar Kayserispor, de huidige nummer vijf van de Turkse competitie. NEC wil niet verder met Bart van Brakel en Theo Dams.
Doelman Nicholas Skverer (20) is wel beloond met een contractverlenging van één jaar. Naïm Aarab (19) en Dominique Scholten (19) hebben een nieuwe aanbieding gekregen en buigen zich over het aanbod.
De toekomst van Mark van den Boogaart (22) bij NEC is nog ongewis. Hij kampt al lang met blessures. Uiterlijk 15 mei hakken club en speler de knoop door of ze langer met elkaar doorgaan.
Jammer van Muslu maar van zijn vertrek lig ik niet zo wakker. Altijd veel inzet en strijd maar weinig kwaliteit, daar moet wel een goede vervanger voor te vinden zijn. Wat ik wel zonde vind is dat het contract van Van Brakel neit wordt verlengd. Wat ik van hem heb gezien beviel me toch wel. En wel een contract geven aan 2 jeugkeepers, lijkt me er 1tje te veel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef numero_uno het volgende:
Pothuizen door bij NEC, Nalbantoglu niet
27/03/2008 16:01
[..]
bron vi.nl
Als hij een keer fit is...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef endr0me het volgende:
Toch heeft Moes wel een goed seizoen gedraait.. vind het wel jammer dat hij weg gaat..
van den Boogaart gewoon houden.. prima speler voor de toekomst..
Die had nooit moeten weggaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:17 schreef endr0me het volgende:
Daar teken ik voor, al meg Gentenaar best weer naar de Goffert komen
quote:Dat maart voor NEC een goede maand was, is ook te zien in de samenstelling van het VI-elftal. Jeremain Lens was het populairst van het Nijmeegse smaldeel.
NEC pakte in maart dertien van de maximale vijftien punten. Afgelopen zondag kwam de Eredivisie-koploper PSV met 0-0 goed weg. De positieve reeks vertaalt zich naar het aandeel in het nieuwe VI-elftal van de maand maart.
Naast coach Mario Been hebben vier NEC'ers de schifting overleefd. In vergelijking met andere Nijmeegse uitverkorenen Youssouf El-Akchaoui, Bas Sibum en Brett Holman had rechterspits Lens de minste concurrentie te duchten. In 57 procent van de ruim vijftigduizend inzendingen was de naam van de AZ-huurling te vinden.
De NEC-genomineerden Gábor Babos, Peter Wisgerhof en Jonas Olsson haalden het VI-elftal niet. De Hongaarse doelman legde het af tegen Gomes, die vanwege succes zijn uitverkiezing prolongeerde. Olsson moest zijn meerdere erkennen in Michael Dingsdag (SC Heerenveen). Dirk Marcellis (PSV) en Patrick Zwaanswijk (NAC Breda) kregen meer stemmen dan Wisgerhof.
Miralem Sulejmani is niet weg te slaan uit het VI-elftal van de maand. Voor de derde keer had de Servische aanvaller van SC Heerenveen over populariteit niets te klagen. Met 42.894 stemmen was hij na Gomes te meest gekozen Eredivisie-kracht.
Hij loog toch niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:42 schreef ErikT het volgende:
Lorenzo Davids moet 10 wedstrijden geschorst worden. Wat een vuilak. En dan ook nog voor de camera durven verschijnen met zo'n grijns op z'n bek en gaan staan liegen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:42 schreef ErikT het volgende:
Lorenzo Davids moet 10 wedstrijden geschorst worden. Wat een vuilak. En dan ook nog voor de camera durven verschijnen met zo'n grijns op z'n bek en gaan staan liegen.
Als een ploeg het verdient is het NECquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:26 schreef endr0me het volgende:
Vadocz gisteren voor het eerst echt structureel slordig.. maar nog druipt de klasse er vanaf (balaanname, techniek, overzicht)..
Zou toch schitterend zijn om ten koste van Vitesse play-offs te halen
Nouja, wel altijd de eerste ronde doorgekomen. Maar normaal lopen we qua schorsingen en blessures altijd op de laatste benen in de playoffs, nu is het eindelijk eens andersom. Daarom geef ik ons tegen een Groningen bijv. niet minder dan 50% kans.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:46 schreef Zero2Nine het volgende:
NEC doet het in play-offs de laatste jaren niet zo goed, dus ik schat de kans om door te gaan tegen een Feyenoord, Twente of Groningen toch lager dan 50%
Hij werd idd gewoon geraakt. Om dan ter aarde te storten alsof je een klap vol op je neus krijgt met als enige reden om iemand een kaart aan te naaien is gewoon triest . Dat hoort niet op een voetbalveld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:49 schreef endr0me het volgende:
[..]
!!!
Dat het geen rood was, is wel duidelijk..
Maar om Davids daar nou de schuld van te geven, hij werd gewoon geraakt..
Heb je het de laatste jaren wel eens niet zien gebeuren dan in zo'n soort situatiequote:Op zondag 6 april 2008 01:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij werd idd gewoon geraakt. Om dan ter aarde te storten alsof je een klap vol op je neus krijgt met als enige reden om iemand een kaart aan te naaien is gewoon triest . Dat hoort niet op een voetbalveld.
Misschien zag hij wel sterretjes, dan zou jij het toch moeten begrijpen? Schijn je mooi te vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 01:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij werd idd gewoon geraakt. Om dan ter aarde te storten alsof je een klap vol op je neus krijgt met als enige reden om iemand een kaart aan te naaien is gewoon triest . Dat hoort niet op een voetbalveld.
Goed argumentquote:Op zondag 6 april 2008 02:02 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Misschien zag hij wel sterretjes, dan zou jij het toch moeten begrijpen? Schijn je mooi te vinden.
Ja donderdag nog Culina.quote:Op zondag 6 april 2008 01:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heb je het de laatste jaren wel eens niet zien gebeuren dan in zo'n soort situatie
En wat wil je daarmee zeggen? Omdat de ene speler kut doet is dat een vrijgeleide voor een ander om dat ook te doen? Heeft je moeder je nooit verteld: "En als iedereen nou in de sloot springt, doe jij dat dan ook?"quote:Als Gomes een pinktopje tegen z'n linkerwenkbrauw aankrijgt blijft 'ie al 10 minuten liggen.
Het hoort nou eenmaal bij het hedendaagse voetbal. Take it or leave it.quote:Op zondag 6 april 2008 02:28 schreef ErikT het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen? Omdat de ene speler kut doet is dat een vrijgeleide voor een ander om dat ook te doen? Heeft je moeder je nooit verteld: "En als iedereen nou in de sloot springt, doe jij dat dan ook?"
Nee. Ik ga er net zolang over zeiken totdat het ophoudt. En als het nooit ophoudt blijf ik er toch over zeiken.quote:Op zondag 6 april 2008 02:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Het hoort nou eenmaal bij het hedendaagse voetbal. Take it or leave it.
Dit is precies wat er mis is.quote:In vele gevallen is het ook gewoon slim, zoals vrijdag. Beetje theater en je voetbalt lekker de hele wedstrijd met een man meer, zou ik als prof ook doen hoor. Alles voor de winst.
Wat niet op een voetbalveld hoort, is lopen zwaaien met je armen naar het gezicht van een tegenstander.quote:Op zondag 6 april 2008 01:57 schreef ErikT het volgende:
Dat hoort niet op een voetbalveld.
Las net je verhaal dat je weer in Amsterdam gaat kijken, kom je dan af en toe nog wel eens hier posten? Ik mocht in ieder geval altijd graag je mening lezen. En: trek je niks aan van de verwijten (al had ik al niet die indruk)!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:59 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Als een ploeg het verdient is het NEC
Een scheidsrechter fluit daar ook voor. Dan krijg je een vrije trap tegen. Doorvoetballen, niks aan de hand.quote:Op zondag 6 april 2008 10:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat niet op een voetbalveld hoort, is lopen zwaaien met je armen naar het gezicht van een tegenstander.
En een rode kaart. Doorvoetballen, niks aan de handquote:Op zondag 6 april 2008 12:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een scheidsrechter fluit daar ook voor. Dan krijg je een vrije trap tegen. .
quote:Op maandag 7 april 2008 21:18 schreef hoM3r het volgende:
Vandaag naar Jong Ajax- Jong NEC gegaan, slechte wedstrijd, maar de laatste minuut maakte alles goed. 2-2, 90', P. Pothuizen
vandaag zn tattoo toenquote:Op maandag 7 april 2008 21:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
echte goalgetter, die Pothuizen. Wist je dat hij vroeger altijd een seizoenskaart had van Feyenoord?
Laatst nog naar Jong NEC - Jong PSV geweest, scoorde hij ook.
Ik vond die Fachtali (of zoiets) goed spelen, werd wel gewisseld tien minuten voor tijd maargoed. Eerste helft speelde Jong NEC prima. Pothuizen kopte 'm prima in in de 92e minuut.quote:Op maandag 7 april 2008 21:18 schreef hoM3r het volgende:
Vandaag naar Jong Ajax- Jong NEC gegaan, slechte wedstrijd, maar de laatste minuut maakte alles goed. 2-2, 90', P. Pothuizen
Ik vond Fachtali niet echt sterk, kreeg de bal steeds slecht aangespeeld en het bleef bij beetje pingelen bij de zijlijn vond ik.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vond die Fachtali (of zoiets) goed spelen, werd wel gewisseld tien minuten voor tijd maargoed. Eerste helft speelde Jong NEC prima. Pothuizen kopte 'm prima in in de 92e minuut.
Als ze die actie zouden doorzetten, zouden ze zichzelf alleen maar voor lul zetten dus van mij mogen ze.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:20 schreef -J-D- het volgende:
Aanstaande zondag, als NEC-supporters gaat zingen "Het zijn de homo's yes yes...." willen de Vitesse-fans een roze sjaal pakken en meezingen.
Doordat dit al is uitgelekt zou het kunnen dat ze nog wat anders gaan verzinnen.
Hij was die flapdrol.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ga vaker bij Jong Ajax kijken, meestal zie je dan redelijk veel prutsers bij de tegenstander staan en deze had af en toe wel mooie acties. Pothuizen heerste natuurlijk, mooie cultheld is dat. Alleen ging 'ie in de tweede helft lekker naast de spits staan, mooi loerend op die ene kans.
Was je trouwens met drie vrienden? Zat volgens mij achter vier jongere NEC-supporters, en buiten dat was er nog een of andere flapdrol die bij elke kans van NEC 'JAAA!!!' riep.
Haha dat zou goed kunnen dat wij dat waren, die ene flapdrol was volgens mij familie van die spits met die rare naam van NEC. Overigens was de linker van ons 4 fanatiek vitesse-supporter, wat de fietstocht naar huis er wel gezelliger op maakte.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ga vaker bij Jong Ajax kijken, meestal zie je dan redelijk veel prutsers bij de tegenstander staan en deze had af en toe wel mooie acties. Pothuizen heerste natuurlijk, mooie cultheld is dat. Alleen ging 'ie in de tweede helft lekker naast de spits staan, mooi loerend op die ene kans.
Was je trouwens met drie vrienden? Zat volgens mij achter vier jongere NEC-supporters, en buiten dat was er nog een of andere flapdrol die bij elke kans van NEC 'JAAA!!!' riep.
Zeg dat nou niet jongen, is de goden verzoeken. Kan er zelf overigens weer niet bij zijn ivm eigen competitie helaas.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:34 schreef endr0me het volgende:
Zin in Zondag jongens.. zou zomaar eens een monsterscore kunnen worden
Nou he, enorm.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:51 schreef Yozzz het volgende:
Ah, de arrogantie overheerst weer eens in Nijmegen
Jamaar dat is terecht. Want over 5 jaar is NEC net zo groot als Manchester United.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:51 schreef Yozzz het volgende:
Ah, de arrogantie overheerst weer eens in Nijmegen
Van wie komt die enigszins aangepaste quote?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Jamaar dat is terecht. Want over 5 jaar is NEC net zo groot als Manchester United.
Zeker, welk vak zit je?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Ga zondag voor het eerst naar een NEC-Vitesse.
Ben benieuwd hoe dat nou is, hoe erg het leeft, hoe je de haat voelt in het stadion, hoe de sfeer is.
Het belooft in ieder geval leuke wedstrijd te worden!
Hehe, Keizer Karel..quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:31 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Van wie komt die enigszins aangepaste quote?Wat een prachtige tijd was het toch
Megreleshvilli was duidelijk terug, was geen sprake van een doorgebroken speler. Over doorbreken gesproken, Van Beukering heeft behoorlijk losse elloboogjes. 2x waarvan één gele kaart, zal nog wel een onderzoek aankomen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef Mark het volgende:
Terechte overwinning, maar toch weer te spannend gemaakt. Al had m.i. Swerts naar de kant gemoeten na die overtreding op Lens waar hij slechts geel voor kreeg (doorgebroken speler, Roelof?). Knappe redding van Piet op die kopbal van Van Beukering, die telde ik al. Babos had duidelijk minder te doen, maar je weet het maar nooit met die lange ballen op Gommans en een Luinge in het veld. Jammer van die gele kaarten voor Wisgerhof en Muslu, die zijn volgens mij geschorst tegen NAC, kansen dus voor Dani en Potje. Maar wie gaat er voor Jonas invallen?
Die was te ver weg. Maar rood was sowieso teveel geweest, het was zelfs amper een overtreding. Lens vergalopeert zich zelf bij die actie, loopt eigenlijk tegen of langs Swerts op na die kapbeweging.quote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Megreleshvilli was duidelijk terug, was geen sprake van een doorgebroken speler. Over doorbreken gesproken,
Hij neemt alleen spelers in bescherming als hij in Den Haag fluit.quote:Op maandag 14 april 2008 18:15 schreef endr0me het volgende:
Het was gewoon geel.. maar Luinge had Lens wel wat meer in bescherming mogen nemen..
Moet eerlijk zeggen, ik heb de beelden niet op tv gezien, maar die overtreding waar hij geel voor kreeg was vanuit mijn positie een duidelijke elleboog ja. Gelukkig is er dan die belachelijke regel dat er omdat er geel is gegeven geen onderzoek voor kan komenquote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Van Beukering heeft behoorlijk losse elloboogjes. 2x waarvan één gele kaart, zal nog wel een onderzoek aankomen.
Feyenoord eindigt wel buiten de top 5. Feyenoord wint niet van Roda en als ze dat al doen moet Heerenveen van Excelsior verliezen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:17 schreef Mark het volgende:
Nog niet helemaal zeker: Utrecht kan nog voorbijkomen, maar misschien is de 10e plek ook al goed genoeg (als Feyenoord buiten de top 5 eindigt).
Hm dan zou het nog kunnen inderdaad..quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:22 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, Heerenveen heeft evenveel punten dus die moeten dan ook winnen. En Twente moet winnen, want die staan 2 punten voor met een slechter doelsaldo.
quote:Ten Rouwelaar moet passen tegen NEC
Jelle ten Rouwelaar moet waarschijnlijk de wedstrijd tegen NEC missen. De doelman van NAC Breda heeft last van zijn kruisband en moet rust nemen.
Deze kwetsuur opent de poorten voor Johan Jansen. De 19-jarige sluitpost maakt tegen NEC waarschijnlijk zijn debuut bij absentie van de eerste drie keepers; Ten Rouwelaar, Edwin Zoetebier en Bas van Wegen.
Dat scheelt alweerquote:
PUNTquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
NEC haalt zondag de playoffs wanneer;
of -NEC minimaal gelijk speelt tegen NAC;
of -Utrecht niet wint van Groningen;
of -Heerenveen wint van Excelsior;
of -Roda speelt minimaal gelijk tegen Feyenoord;
of -Heerenveen en Feyenoord beide evenveel punten halen in de laatste speelronde.
Toch?!
klopt, maar zelfs als alles wat jij beschrijft niet gebeurt, is er nog steeds een kans dus.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:45 schreef NMGN23 het volgende:
Kee, maar mij ging het om zondag.
Ik kwam tot dezelfde conclusie. Iets wat me nachtmerries gaf vannacht, terugdenkend aan volgens mij 2 jaar terug toen alles misging in de laatste minuut...quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
of -Heerenveen en Feyenoord beide evenveel punten halen in de laatste speelronde.
Toch?!
Je vergeet nog dat Twente moet winnen om zeker te zijn dat ze Feyenoord voorblijven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
Toch?!
Toen moest NEC winnen in Arnhem;quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik kwam tot dezelfde conclusie. Iets wat me nachtmerries gaf vannacht, terugdenkend aan volgens mij 2 jaar terug toen alles misging in de laatste minuut...
En dan verlist PSV van Vitesse met 7-0......quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:50 schreef hoM3r het volgende:
Wat mij betreft nul nul, en aan het bier met zijn allen.
quote:FC Twente heeft oogje op Holman
Na de komst van Theo Janssen en het vertrek van Karim El Ahmadi is FC Twente nog niet klaar op de transfermarkt. De Tukkers hebben haar oog laten vallen op Australiër Brett Holman, weet het AD.
De aanvallende middenvelder staat momenteel onder contract bij NEC. In Nijmegen heeft de 24-jarige Holman nog een contract tot medio 2009, waardoor een vertrek bespreekbaar lijkt. Eerder kwam Holman in Nederland uit voor Excelsior en Feyenoord.
FC Twente versterkte zich woensdag al met Janssen. De middenvelder komt over van Vitesse, en tekende inmiddels een vierjarig contract in Enschede. Tegenover de komst van Janssen staat het vertrek van El Ahmadi naar Feyenoord, terwijl ook middenvelder Orlando Engelaar in de belangstelling staat van onder meer Ajax.
Da is bei mei seker wel %1000 anti Enschijt!!11einz1!!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:10 schreef WalterSobchak het volgende:
Laten we T-shirts maken: Fuck Twente, 110% Anti-Enschede
en gezellig dikke Theo erbijquote:Op woensdag 16 april 2008 15:07 schreef Mark het volgende:
Wielaert, Hersi, Denneboom, Holman: we spelen volgend jaar tegen het Twentse NEC
Mark, ik weet niet hoe ik een nieuw topic aan moet maken.quote:Op donderdag 17 april 2008 03:48 schreef Mark het volgende:
Die zit op de bank (of staat bij Mr Dugout)
Er staat een handleiding in de openingspostquote:Op donderdag 17 april 2008 04:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mark, ik weet niet hoe ik een nieuw topic aan moet maken.Voor de algemene kennisquiz
oh ik ga ff kijken, heb een paar keer de openingspost bij muziektrivia vernaggeld. Romeinse cijfers enzo. Beetje allergisch geworden. Ik ga mijn best doen, ogenblikjequote:Op donderdag 17 april 2008 04:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Er staat een handleiding in de openingspost
Misschien Swerts ook nog hoorde ik op TV Gelderland. Wordt een gezellig NEC-Vitesse collectief dat Twente. Hershi heeft ook bij beiden gespeeld trouwens.quote:
Staat (nog) nergens digitaal, is inderdaad een erg leuk artikel!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:40 schreef Mark het volgende:
Kun je het posten? Ik lees de VI nooit.....
AZ beslist daar pas na het seizoen over.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:30 schreef knnth het volgende:
Volle winst tegen NAC, jullie verdienen het!
Is er al meer bekend over Lens? Gaat hij sowieso terug of wil NEC hem nog een jaar huren?
Volgens vriend Frits B. gaat ie weg Staat nu idd op Teletekstquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:33 schreef -J-D- het volgende:
Van Gaal blijft iig bij AZ
Zal van het weekend even scannen.. is inderdaad een leuk artikelquote:Op donderdag 17 april 2008 11:40 schreef Mark het volgende:
Kun je het posten? Ik lees de VI nooit.....
Wou het net gaan verbeteren, maar je hebt het al ge-editquote:Op zondag 20 april 2008 16:18 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Playoffs:
Als Feyenoord de beker wint, dan moet NEC tegen Roda. (en Groningen en Utrecht tegen elkaar)
Als Roda de beker wint, moet NEC tegen Groningen (en Feyenoord en Utrecht tegen elkaar)
volgens mij
Haha, zelfs met bier op in de bus uit Breda kan ik nog beter rekenen.quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.voetbalprimeur(...)fs_op_doelsaldo.html
Hahaha, stelletje sukkels
tis al aangepast
Zag net een lijstje waar NAC na de winterstop 39 punten had en NEC, PSV, Ajax 36 punten.quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef Mark het volgende:
Is daar een overzicht vsn, van die 2e seizoenshelft? Wel leuk om weer eens een staatje te zien waar NEC bovenaan prijkt
Daarin heeft nac een wedstrijd mee gespeeld (inhaalwedstrijd)quote:Op zondag 20 april 2008 17:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zag net een lijstje waar NAC na de winterstop 39 punten had en NEC, PSV, Ajax 36 punten.
Dan is NEC dus (gedeeld) de beste ploeg van na de winterstopquote:Op zondag 20 april 2008 17:36 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Daarin heeft nac een wedstrijd mee gespeeld (inhaalwedstrijd)
Volgens mij staat er een stand op voetbalstats.nl, kan het niet opzoeken ivm browser op mn telefoon.quote:Op zondag 20 april 2008 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan is NEC dus (gedeeld) de beste ploeg van na de winterstop
Zie het er niet staanquote:Op zondag 20 april 2008 17:42 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een stand op voetbalstats.nl, kan het niet opzoeken ivm browser op mn telefoon.
25% ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 18:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe groot schatten jullie hier de kansen in om ook echt europees te gaan?
Hier. NAC staat hier wel bovenaan, 2 punten meer met een wedstrijd meer gespeeld. NEC heeft dus 1 verliespunt minder, maar dat lijstje ben ik nog niet tegengekomen...quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef Mark het volgende:
Is daar een overzicht vsn, van die 2e seizoenshelft? Wel leuk om weer eens een staatje te zien waar NEC bovenaan prijkt
Lastig schatten: we hebben van iedere ploeg wel een keer gewonnen deze competitie, dus alles is mogelijk.quote:Op zondag 20 april 2008 18:36 schreef MarkNMGN het volgende:
NEC kan het nog best ver schoppen denk ik. Het voordeel is denk ik dat het seizoen eigenlijk al geslaagd is en we dus vrijuit kunnen voetballen. Van clubs als Groningen, Roda en Utrecht wordt toch wat meer verwacht. Daarnaast zitten we in een ongelooflijke goede flow en staat het elftal als een huis. Weinig blessures op het moment. Alleen Olsson nog even en Tim Janssen is nog niet wedstrijdfit. Oké, hij heeft nog niet veel laten zien dit seizoen, maar kan in de play-offs als invaller nog van waarde zijn. En de bankzitters hebben ook bewezen dat ze er staan als ze nodig zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 18:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Klopt, maar hij schijnt nogal duur te zijn. En verdedigend is ie niet supersterk.quote:Op maandag 21 april 2008 13:40 schreef endr0me het volgende:
Dani Fernandez geeft vandaag in de Gelderlander aan graag te blijven bij NEC..
Zou ik een goede zet vinden als hij te betalen is, hij heeft mij wel overtuigt in de minuten dat hij speelde..
Kan me zo al een aantal fraaie passes herinneren van hem in die paar wedstrijden (paas op Potje tegen Sparta).. met als hoogtepunt die paas buitenkant voet van gisteren op Lens..
? Terwijl er niet eens duidelijk is wannneer we thuis en uit spelen?quote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef Greetings het volgende:
Kaartverkoop begint morgen trouwens
quote:NEC via Fair Play naar UEFA Cup?
NEC gaat Europa in. Of wordt het toch Willem II? Nu de 34 reguliere competitiewedstrijden erop zitten in de Eredivisie, is ook het Fair Play Klassement over het seizoen 2007/2008 afgesloten. De UEFA waardeert de ranglijst sinds twee jaar met drie wildcards voor het UEFA Cup-toernooi. Die gaat naar de ploeg die als hoogste is geëindigd in het Fair Play Klassement, maar via de eindstand geen Europees voetbal heeft afgedwongen.
In de Eredivisie is sc Heerenveen met een waardering van 7,92 op de eerste plaats geëindigd, gevolgd door PSV (7,88) en Feyenoord (7,85). Omdat de kans groot is dat de Friezen en Rotterdammers via de Play-offs zich plaatsen voor de UEFA Cup schuift het ticket door naar plaats nummer 4. Daar staat NEC met 7,83 punten gelijk met Willem II, maar de Nijmegenaren winnen als het aankomt op honderdsten. Omdat Bas Sibum als enige NEC'er in de slotronde op de bon werd geslingerd en bij Willem II spits Frank Demouge als enige de klos was, blijft de ranglijst ook deze week onveranderd. FC Groningen eindigde overigens als nummer 6.
Dat betekent overigens niet dat NEC of Willem II zich direct plaatst voor Europees voetbal. De UEFA kijkt naar de landenklassementen. Noorwegen leidt de dans voor Engeland en een reeks Scandinavische landen. Op 17 maart, toen de ranglijst voor het laatst werd gepubliceerd, stond Nederland 19de. Omdat de nummer 1 zich rechtstreeks plaatst en het tweede en derde ticket via een loting tussen de nummers 2 tot en met 9 wordt toegewezen, moet Nederland klimmen. Iets dat zeker gebeurt.
In de oefeninterland tegen Oostenrijk eindigde Oranje zonder kaarten en in de laatste competitieronden vielen er ook relatief weinig boekingen. Datzelfde gold voor de duels van PSV in de Champions League. Concurrenten Engeland en Duitsland grossierden Europees de afgelopen maand wel in prenten. De Scandinavische landen zakken automatisch, omdat de competitie daar pas begin maart aanving.
Als Nederland op 30 april bij de eerste negen staat, komt het in de koker met acht andere landen. Op 13 mei om 15.30 uur, voor afgaande aan de UEFA Cup-finale in Manchester, wordt de loting verricht en worden de twee wildcards verdeeld. Mocht Nederland uit de koker komen, gaat NEC Europa in. Een mogelijke beslissingswedstrijd in de Play-offs wordt daarmee voorkomen.
Bron: ELF
Dat is dan mooi meegenomen....quote:
Dat kan niet. Want als NL die loting wint, dan is het automatisch NEC dat UEFA Cup speelt. En dus geen playoffs meer speelt (AZ gaat dan in de plaats meedoen aan Playoffs)quote:Op donderdag 24 april 2008 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is dan mooi meegenomen....
Ik zou het helmaal humor vinden als Willem II zich via de fair-play zou plaatsen voor de Uefa Cup....
Maar dat wordt pas op 13 mei bekend, dan zijn de playoffs al geweest. Dus dan wordt het Willem II, indien NEC zich plaatst via play-offs. Maar de plaatsing in de play-offs zou dan misschien weer ten koste gaan van Feyenoord (tenzij bekerwinst), en dan gaat de wildcard weer naar Rotterdam.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:46 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat kan niet. Want als NL die loting wint, dan is het automatisch NEC dat UEFA Cup speelt. En dus geen playoffs meer speelt (AZ gaat dan in de plaats meedoen aan Play-offs)
Nou, als je naar de cijfers kijkt zul je zien dat wij veel meer winstpremies uit hebben moeten keren. Zij hebben hun financien dus beter onder controlequote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef hoM3r het volgende:
Wat is NEC toch goed he. En Vitesse slecht ook.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:29 schreef Mark het volgende:
Tegen mijn principes in toch maar een ticket gekocht voor de play offs
Nou maar hopen dat Feyenoord de beker wint, want 1 mei is een lastige datum
Nee, dat was een bericht van de KNVB uit februari 2006quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nederland voorlopig op de derde plaats! Maar er kan nog het een en ander gebeuren geloof ik, competities zijn nog niet afgelopen. Maar lijkt me niet dat Nederland ineens buiten de top 9 valt.
Op 13 mei is de loting, kans van 2 op 9 dat Nederland wordt uitgeloot, en NEC dus Europa ingaat..
Yep, klopt, dan gaat WII.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:10 schreef hoM3r het volgende:
Vooralsnog lijkt mij de play-offs winnen realistischer. Stel dat het allebei gebeurd, mag dan Willem2 Europa in? Zou grappig zijn.
Haha, als je op het valkhofplein gaat vieren dat NEC europa in gaat, wordt je dat niet in dank afgenomen, lijkt mequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Europa komt voor jullie steeds dichterbij, heb wel zin in een feestje op het valkhofplein.
Kelfkensbos bedoel ik natuurlijk, dat plein naast het valkhofmuseum.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Haha, als je op het valkhofplein gaat vieren dat NEC europa in gaat, wordt je dat niet in dank afgenomen, lijkt me
Ik had al zo'n vermoeden.. For the record: valkhofplein ligt in Arnhemquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kelfkensbos bedoel ik natuurlijk, dat plein naast het valkhofmuseum.
En ik woon nog wel in de benedenstad![]()
Nee, ook gewoon 2.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef Mark het volgende:
J wordt dus in 1 wedstrijd beslist? Locatie is dan de thuisbasis van Verliezer H?
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:39 schreef DarkShine het volgende:
Congrats, ook verdiend als je over twee wedstrijden kijkt! Maar wat was die Babos in een Gomes vorm vandaag
De reactie toen jullie spelers na de match langs ons vak kwamen. Het merendeel applaudisseerde voor ze wat enkele verbaasde reacties opleverde waarna de duimen omhoog gingen en men toch nog ff voor ons vak klapte.
De 2 bussen zaten propvol.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:39 schreef Mark het volgende:
Jij was dus een van de weinige die toch de trip gewaagd hebben? Vroeg me af of jullie nog 2 bussen volkregen met die opkomst.
Dat euvel hebben wij bij thuiswedstrijden ookquote:Op maandag 5 mei 2008 09:35 schreef Mark het volgende:
Ach ja, dat is een bekend gegeven in Nijmegen. Nou was de wedstrijd zelf ook niet echt een reden om eens flink uit je dak te gaan, maar gebrek aan echte sfeer is toch een regelmatig terugkerend euvel.
We hebben er maar 2.....quote:Op maandag 5 mei 2008 09:25 schreef Mark het volgende:
Ik geloof dat wij ook 3 supportersverenigingen hebben ofzo....
quote:Thuisduel met NEC vastgesteld op 19.00 uur
De play-offwedstrijd FC Groningen – NEC wordt zondagavond om 19.00 uur gespeeld in Euroborg. Dit nieuwe aanvangstijdstip voor de zondagavond heeft alles te maken met de finaledag van Eurovoetbal, die eerste pinksterdag in Groningen wordt afgewerkt.
Aanvankelijk zou de aftrap in Euroborg om 14.30 uur zijn, maar op verzoek van diverse betrokken partijen is uitgeweken naar een later tijdstip. Ook de technische staf van FC Groningen wilde hieraan meewerken. Hierdoor loopt de finale van het internationaal erkende jeugdtoernooi niet gelijk met het returnduel in de tweede ronde van de play-offs.
Alle Groningse voetballiefhebbers zijn nu in de gelegenheid beide sportevenementen te bezoeken. De KNVB zal de officiële wedstrijdaankondiging morgen bekend maken.
Bron: FC Groningen
Dat vond ik ook. Het was in ieder geval niet het angstige Roda van een paar dagen eerder. Roda was ook feller dan NEC, zonder dat het over de schreef ging. NEC kwam zo niet goed aan het combineren toe, en Lens zat duidelijk in de tang bij de Roda-defensie.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat euvel hebben wij bij thuiswedstrijden ook
Ik kon iig genieten van Roda. Was een hoog Kaalheide gehalte gisteren! Vol de duels in, strijden voor elkaar en iedere meter
quote:Jeremain Lens terug naar AZ
ALKMAAR - Jeremain Lens voetbalt volgend seizoen weer in het shirt van AZ. De aanvaller heeft zich dit seizoen op huurbasis bij NEC dusdanig sterk ontwikkeld, dat de Alkmaarders hem in de zomer terug wil halen.
Dat heeft de clubleiding Lens maandagavond in een persoonlijk gesprek laten weten. Lens heeft op zijn beurt aangegeven graag voor AZ uit te willen komen.
sportwereld
Er stond dus ijs op het spelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef Mark het volgende:
er werd toch nog scherp getraind.
Het zou wel jammer voor NEC zijn als hij weg gaat. Sinds ze hem huurden gingen ze erg goed spelen. Lens moet wel goed nadenken of hij bij AZ wel speeltijd krijgt wat belangrijk is voor hem.quote:
Klopt, heb hem in mijn tussenrapport ook met een 4 beoordeelt, de wedstrijden voor de winterstop was hij echt dramatisch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC huurde Lens al vanaf het begin van het seizoen hoor. Maar de eerste seizoenshelft was het niet zo veel.
quote:Naim Aarab 6,0
De jonge Belg (20) stond dit seizoen een keer in de basis. Ondanks een prima invalbeurt tegen FC Twente kwam hij nadien nooit meer in aanmerking voor de hoofdmacht. Aarab twijfelt nog of hij ingaat op de aanbieding die NEC hem kort geleden heeft gedaan.
Gábor Babos 6,9
De Hongaarse goalie bleef in de eerste helft van de competitie onder zijn gebruikelijke niveau. Een korte vakantie in de Zwitserse Alpen deed wonderen. Sindsdien straalt hij weer zelfvertrouwen uit en pakt hij belangrijke punten voor zijn ploeg.
Jhon van Beukering 6,1
Een seizoen vol haken en ogen. Twee fikse blessures en een tijdelijke verbanning wegens overgewicht konden niet voorkomen dat de Velpenaar clubtopscorer van NEC werd. Met elf treffers, bijna zonder uitzondering belangrijke doelpunten.
Kevin Bobson 6,1
Kwam na de winterstop over van Willem II. Het duurde even voor iedereen doorhad dat Bobson niet meer de grillige vleugelspeler van weleer was, maar een hardwerkende teamspeler die zijn defensieve taken niet verwaarloosde. NEC heeft hem intussen een nieuwe aanbieding voorgelegd.
Bart van Brakel 6,0
Vanwege de personele nood bij NEC was de Wageninger eenmaal basisklant. Deed het lang niet slecht tegen Feyenoord. Toch krijgt de jonge middenvelder geen nieuw contract.
Dani Fernandez 7,0
Ook de Spaanse huursoldaat stond slechts eenmaal (tegen NAC) in de basis. Toch zijn ze bij NEC erg blij met hem. De clubleiding wil ver gaan om hem voor het komende seizoen vast te leggen, als opvolger van Muslu.
Lorenzo Davids 6,3
Was voor de winterstop een van de weinige NEC'ers die goed presteerde. Maar een blunder tegen Feyenoord en een rode kaart tegen Willem II wierpen hem in december ver terug. Krijgt de laatste weken als standin voor de geblesseerde Bobson toch de nodige speeltijd van Mario Been.
Jeroen Drost 6,4
De verdediger uit Kampen kwam begin januari naar Nijmegen omdat trainer Gertjan Verbeek het bij Heerenveen niet meer in hem zag zitten. Schopte het ook bij NEC niet verder dan tot invalkracht, al liet hij het bij zijn spaarzame voorstellingen in het eerste nooit afweten.
Youssef El-Akchaoui 7,1
Miste als enige Nijmeegse veldspeler geen minuut. Het opgewonden standje, dat vorig seizoen met alles en iedereen in de clinch lag, ontpopte zich dit jaar tot een aangename, gedisciplineerde persoonlijkheid. En tot een belangrijke speler in het team.
Karim Fachtali -
De aanvaller van Jong NEC, goed voor vier korte invalbeurten in de hoofdmacht, is snel en doelgericht. Hij is echter moeilijk coachbaar en heeft weinig oog voor zijn medespelers. NEC wil hem het liefst het komend seizoen verhuren aan TOP Oss.
Brett Holman 6,6
De eerste seizoenshelft werden gekenmerkt door blessures. Na de jaarwisseling revancheerde de Australiër zich overtuigend. Volgens Been een van de beste schaduwspitsen in de Nederlandse competitie.
Adam Hrepka 5,2
Iedereen is hem al vergeten, maar de Hongaar viel zes keer in en stond zelfs een keer (tegen Excelsior) aan de aftrap. Scheen talentvol te zijn, maar dat bleek niet uit zijn optredens in het NEC-shirt. Is alweer thuis in Boedapest.
Tim Janssen 5,7
NEC gaf vlak voor het sluiten van de transfermarkt een klein fortuin uit om de jonge spits los te weken van RKC, maar eerlijk gezegd heeft die investering - mede als gevolg van blessures - nog niet veel rendement opgeleverd.
Dominique Kivuvu 5,9
De jeugdige middenvelder had afgelopen najaar te maken met een - logische - terugslag. Nadat NEC in de winterstop Sibum had gehaald, moest hij genoegen nemen met een rol op het tweede plan.
Jeremain Lens 6,8
De 20-jarige huurling van AZ ontlokte in de eerste maanden meer irritatie dan applaus. Maar na een goed gesprek met Mario Been ging de knop om en groeide hij uit tot een van de spectaculairste voetballers op de vaderlandse velden.
Muslu Nalbantoglu 6,8
De kleine knokker uit Amersfoort laat zich door niemand uit het elftal spelen. Ook niet door een kanjer als Dani. Doodzonde dat NEC's knuffelturk volgend seizoen niet meer in De Goffert te zien is.
Saïdi Ntibazonkiza 5,9
De Burundese aanvaller is deze week pas 21 geworden. Toch kun je er niet omheen dat zijn ontwikkeling stagneert. Is bovendien erg blessuregevoelig.
Jonas Olsson 6,9
Een van de beste mandekkers in de Nederlandse competitie. Voorbeeldige wedstrijdmentaliteit. De keerzijde van de medaille is dat zijn temperament soms met hem op de loop gaat. Kostte hem twee schorsingen.
Patrick Pothuizen 7,1
De Culemborgse routinier verbaast iedereen, zichzelf incluis. De al vaak afgeschreven verdediger voegde met zijn twee doelpunten tegen Sparta een nieuw hoogtepunt toe aan zijn imposante loopbaan.
Alexander Prent 5,6
Kwam in het begin van het seizoen regelmatig aan de bak. Maar als iedereen fit was, had Been hem niet nodig. De vleugelspits voetbalt sinds kort in de Zweedse competitie.
Bas Sibum 7,3
NEC haalde hem in de winter weg bij Roda JC. De Drent manifesteerde zich meteen als leider op het Nijmeegse middenveld. Is misschien geen wereldvoetballer, maar wel als geeen ander in staat om anderen beter te laten functioneren.
Ferne Snoyl 5,4
Linkspoot met een gebruiksaanwijzing. Botste een paar keer met zijn beschermheer Been. Een arrestatie vanwege mishandeling van zijn vriendin vormde de bekende druppel. Voetbalt inmiddels bij RKC.
Krisztian Vadocz 7,3
Hoewel niemand hem ooit in levende lijve had zien spelen, durfde Carlos Aalbers de gok aan om de Hongaar aan te trekken, ook al omdat hij niet veel kostte. Een gouden greep!
Bob Verweij -
Zijn enige optreden in de Nijmeegse hoofdmacht was een invalbeurt van tien minuutjes tegen FC Twente.
Peter Wisgerhof 7,1
De Wageninger, bezig aan zijn achtste seizoen in Nijmegen, is een echte clubman geworden. Ondanks een paar mindere beurten kende de NEC-aanvoerder een sterk en stabiel seizoen. NEC doet er verstandig aan zijn contract snel te verlengen.
Rutger Worm 5,9
De 22-jarige Nijmegenaar is snel, explosief en beschikt over een prima trap. Probleem is en blijft dat het hart het bij hem bijna altijd wint van het hoofd. Een jaartje op een iets lager niveau kan wellicht uitkomst bieden.
Nog te weinig in actie gezien voor zo'n relatief hoog cijfer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:07 schreef numero_uno het volgende:
Fernandez vind ik ook wat hoog ingeschaald
B-artiest dekt de lading niet eens, meer een G-artiest. En dan naast een opmerkelijk gebrek aan talent ook nog eens een gebrek aan voetbalkennis (Nederland kampioen, yeah right), lang geleden dat er weer eens iemand weggefloten werd die niet voor de tegenstander speeltquote:
Het erge is dat het orgineel van dat nummer best okee is, neem aan dat dat het fluitconcert veroorzaakt heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef Mark het volgende:
[..]
B-artiest dekt de lading niet eens, meer een G-artiest. En dan naast een opmerkelijk gebrek aan talent ook nog eens een gebrek aan voetbalkennis (Nederland kampioen, yeah right), lang geleden dat er weer eens iemand weggefloten werd die niet voor de tegenstander speelt
[tempoteam]quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef clauwheee het volgende:
Nog bedankt voor de kansen missen gisteravond
Zow wat waren wij slecht. Maar nu nog niet kansloos voor komende zondag, mogen jullie jezelf aanrekenen. Ik zou niet blij geweest zijn als NEC-supporter gisteravond, met maar 1-0. Jullie hadden het gisteren al kunnen beslissen.
hebben ze alquote:Op maandag 12 mei 2008 00:30 schreef sjeppert het volgende:
het zou echt kut zijn als ze het nu niet afmaken
nec moet europa in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |