quote:Op maandag 7 april 2008 21:18 schreef hoM3r het volgende:
Vandaag naar Jong Ajax- Jong NEC gegaan, slechte wedstrijd, maar de laatste minuut maakte alles goed. 2-2, 90', P. Pothuizen
vandaag zn tattoo toenquote:Op maandag 7 april 2008 21:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
echte goalgetter, die Pothuizen. Wist je dat hij vroeger altijd een seizoenskaart had van Feyenoord?
Laatst nog naar Jong NEC - Jong PSV geweest, scoorde hij ook.
Ik vond die Fachtali (of zoiets) goed spelen, werd wel gewisseld tien minuten voor tijd maargoed. Eerste helft speelde Jong NEC prima. Pothuizen kopte 'm prima in in de 92e minuut.quote:Op maandag 7 april 2008 21:18 schreef hoM3r het volgende:
Vandaag naar Jong Ajax- Jong NEC gegaan, slechte wedstrijd, maar de laatste minuut maakte alles goed. 2-2, 90', P. Pothuizen
Ik vond Fachtali niet echt sterk, kreeg de bal steeds slecht aangespeeld en het bleef bij beetje pingelen bij de zijlijn vond ik.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vond die Fachtali (of zoiets) goed spelen, werd wel gewisseld tien minuten voor tijd maargoed. Eerste helft speelde Jong NEC prima. Pothuizen kopte 'm prima in in de 92e minuut.
Als ze die actie zouden doorzetten, zouden ze zichzelf alleen maar voor lul zetten dus van mij mogen ze.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:20 schreef -J-D- het volgende:
Aanstaande zondag, als NEC-supporters gaat zingen "Het zijn de homo's yes yes...." willen de Vitesse-fans een roze sjaal pakken en meezingen.
Doordat dit al is uitgelekt zou het kunnen dat ze nog wat anders gaan verzinnen.
Hij was die flapdrol.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ga vaker bij Jong Ajax kijken, meestal zie je dan redelijk veel prutsers bij de tegenstander staan en deze had af en toe wel mooie acties. Pothuizen heerste natuurlijk, mooie cultheld is dat. Alleen ging 'ie in de tweede helft lekker naast de spits staan, mooi loerend op die ene kans.
Was je trouwens met drie vrienden? Zat volgens mij achter vier jongere NEC-supporters, en buiten dat was er nog een of andere flapdrol die bij elke kans van NEC 'JAAA!!!' riep.
Haha dat zou goed kunnen dat wij dat waren, die ene flapdrol was volgens mij familie van die spits met die rare naam van NEC. Overigens was de linker van ons 4 fanatiek vitesse-supporter, wat de fietstocht naar huis er wel gezelliger op maakte.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ga vaker bij Jong Ajax kijken, meestal zie je dan redelijk veel prutsers bij de tegenstander staan en deze had af en toe wel mooie acties. Pothuizen heerste natuurlijk, mooie cultheld is dat. Alleen ging 'ie in de tweede helft lekker naast de spits staan, mooi loerend op die ene kans.
Was je trouwens met drie vrienden? Zat volgens mij achter vier jongere NEC-supporters, en buiten dat was er nog een of andere flapdrol die bij elke kans van NEC 'JAAA!!!' riep.
Zeg dat nou niet jongen, is de goden verzoeken. Kan er zelf overigens weer niet bij zijn ivm eigen competitie helaas.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:34 schreef endr0me het volgende:
Zin in Zondag jongens.. zou zomaar eens een monsterscore kunnen worden
Nou he, enorm.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:51 schreef Yozzz het volgende:
Ah, de arrogantie overheerst weer eens in Nijmegen
Jamaar dat is terecht. Want over 5 jaar is NEC net zo groot als Manchester United.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:51 schreef Yozzz het volgende:
Ah, de arrogantie overheerst weer eens in Nijmegen
Van wie komt die enigszins aangepaste quote?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Jamaar dat is terecht. Want over 5 jaar is NEC net zo groot als Manchester United.
Zeker, welk vak zit je?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Ga zondag voor het eerst naar een NEC-Vitesse.
Ben benieuwd hoe dat nou is, hoe erg het leeft, hoe je de haat voelt in het stadion, hoe de sfeer is.
Het belooft in ieder geval leuke wedstrijd te worden!
Hehe, Keizer Karel..quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:31 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Van wie komt die enigszins aangepaste quote?Wat een prachtige tijd was het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |