Hehe, Keizer Karel..quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:31 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Van wie komt die enigszins aangepaste quote?Wat een prachtige tijd was het toch
Megreleshvilli was duidelijk terug, was geen sprake van een doorgebroken speler. Over doorbreken gesproken, Van Beukering heeft behoorlijk losse elloboogjes. 2x waarvan één gele kaart, zal nog wel een onderzoek aankomen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef Mark het volgende:
Terechte overwinning, maar toch weer te spannend gemaakt. Al had m.i. Swerts naar de kant gemoeten na die overtreding op Lens waar hij slechts geel voor kreeg (doorgebroken speler, Roelof?). Knappe redding van Piet op die kopbal van Van Beukering, die telde ik al. Babos had duidelijk minder te doen, maar je weet het maar nooit met die lange ballen op Gommans en een Luinge in het veld. Jammer van die gele kaarten voor Wisgerhof en Muslu, die zijn volgens mij geschorst tegen NAC, kansen dus voor Dani en Potje. Maar wie gaat er voor Jonas invallen?
Die was te ver weg. Maar rood was sowieso teveel geweest, het was zelfs amper een overtreding. Lens vergalopeert zich zelf bij die actie, loopt eigenlijk tegen of langs Swerts op na die kapbeweging.quote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Megreleshvilli was duidelijk terug, was geen sprake van een doorgebroken speler. Over doorbreken gesproken,
Hij neemt alleen spelers in bescherming als hij in Den Haag fluit.quote:Op maandag 14 april 2008 18:15 schreef endr0me het volgende:
Het was gewoon geel.. maar Luinge had Lens wel wat meer in bescherming mogen nemen..
Moet eerlijk zeggen, ik heb de beelden niet op tv gezien, maar die overtreding waar hij geel voor kreeg was vanuit mijn positie een duidelijke elleboog ja. Gelukkig is er dan die belachelijke regel dat er omdat er geel is gegeven geen onderzoek voor kan komenquote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Van Beukering heeft behoorlijk losse elloboogjes. 2x waarvan één gele kaart, zal nog wel een onderzoek aankomen.
Feyenoord eindigt wel buiten de top 5. Feyenoord wint niet van Roda en als ze dat al doen moet Heerenveen van Excelsior verliezen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:17 schreef Mark het volgende:
Nog niet helemaal zeker: Utrecht kan nog voorbijkomen, maar misschien is de 10e plek ook al goed genoeg (als Feyenoord buiten de top 5 eindigt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |