quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:35 schreef Zero2Nine het volgende:NEC moet maar even verder zoeken, Everton is volgens mij best een aardige speler maar het niveau Lens haalt ie niet denk ik (maar denk dat Blawh daar beter over kan oordelen).
Denk dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken. Vorig jaar liep Everton 1 op 2 in een heel slecht draaiend Heracles en dit seizoen begon hij gewoon slecht, veel supporters kotsten hem al uit. Ik heb altijd wel vertrouwen in hem gehad omdat hij voor de winterstop vaak de enige spits was en alleen maar hoge ballen kreeg.
Het is een leuke speler met een neusje voor de goal, maar hij is niet echt snel en/of balvast. Hij valt me eigenlijk een beetje tegen. Als hij vertrouwen krijgt dan kan hij wel schitterende acties maken zoals een slalom vanaf de middenlijn tot de keeper uit bij Groningen en de thuiswedstrijd tegen AZ dit seizoen, maar dat zijn ook zo ongeveer de enige echte topacties in 1,5 seizoen. De laatste weken bloeit hij gelukkig weer wat op. Maar Lens is wel (veel) beter hoor, die is sterker, sneller en balvaster. Misschien dat Everton een wat betere afmaker is. Potentie heeft hij dus zeker, bij Heracles is het er alleen nog niet genoeg uitgekomen.

Denk niet dat NEC hem kan betalen eigenlijk en ze zijn gek als ze meer dan een miljoen voor hem gaan betalen, dat is hij niet waard obv zijn spel bij Heracles. Hij heeft na dit seizoen nog een 3 jarig contract en Heracles heeft zo'n 700 euro voor hem betaald. Tel daarbij op een non-eu salaris.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 20-03-2008 17:48:07 ]