Hm dan zou het nog kunnen inderdaad..quote:Op dinsdag 15 april 2008 06:22 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, Heerenveen heeft evenveel punten dus die moeten dan ook winnen. En Twente moet winnen, want die staan 2 punten voor met een slechter doelsaldo.
quote:Ten Rouwelaar moet passen tegen NEC
Jelle ten Rouwelaar moet waarschijnlijk de wedstrijd tegen NEC missen. De doelman van NAC Breda heeft last van zijn kruisband en moet rust nemen.
Deze kwetsuur opent de poorten voor Johan Jansen. De 19-jarige sluitpost maakt tegen NEC waarschijnlijk zijn debuut bij absentie van de eerste drie keepers; Ten Rouwelaar, Edwin Zoetebier en Bas van Wegen.
Dat scheelt alweerquote:
PUNTquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
NEC haalt zondag de playoffs wanneer;
of -NEC minimaal gelijk speelt tegen NAC;
of -Utrecht niet wint van Groningen;
of -Heerenveen wint van Excelsior;
of -Roda speelt minimaal gelijk tegen Feyenoord;
of -Heerenveen en Feyenoord beide evenveel punten halen in de laatste speelronde.
Toch?!
klopt, maar zelfs als alles wat jij beschrijft niet gebeurt, is er nog steeds een kans dus.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:45 schreef NMGN23 het volgende:
Kee, maar mij ging het om zondag.
Ik kwam tot dezelfde conclusie. Iets wat me nachtmerries gaf vannacht, terugdenkend aan volgens mij 2 jaar terug toen alles misging in de laatste minuut...quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
of -Heerenveen en Feyenoord beide evenveel punten halen in de laatste speelronde.
Toch?!
Je vergeet nog dat Twente moet winnen om zeker te zijn dat ze Feyenoord voorblijven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
Toch?!
Toen moest NEC winnen in Arnhem;quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:13 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik kwam tot dezelfde conclusie. Iets wat me nachtmerries gaf vannacht, terugdenkend aan volgens mij 2 jaar terug toen alles misging in de laatste minuut...
En dan verlist PSV van Vitesse met 7-0......quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:50 schreef hoM3r het volgende:
Wat mij betreft nul nul, en aan het bier met zijn allen.
quote:FC Twente heeft oogje op Holman
Na de komst van Theo Janssen en het vertrek van Karim El Ahmadi is FC Twente nog niet klaar op de transfermarkt. De Tukkers hebben haar oog laten vallen op Australiėr Brett Holman, weet het AD.
De aanvallende middenvelder staat momenteel onder contract bij NEC. In Nijmegen heeft de 24-jarige Holman nog een contract tot medio 2009, waardoor een vertrek bespreekbaar lijkt. Eerder kwam Holman in Nederland uit voor Excelsior en Feyenoord.
FC Twente versterkte zich woensdag al met Janssen. De middenvelder komt over van Vitesse, en tekende inmiddels een vierjarig contract in Enschede. Tegenover de komst van Janssen staat het vertrek van El Ahmadi naar Feyenoord, terwijl ook middenvelder Orlando Engelaar in de belangstelling staat van onder meer Ajax.
Da is bei mei seker wel %1000 anti Enschijt!!11einz1!!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:10 schreef WalterSobchak het volgende:
Laten we T-shirts maken: Fuck Twente, 110% Anti-Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |