Truste manuquote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga even slapen, over paar uur begint F1
Ik blijf ff bij F5quote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga even slapen, over paar uur begint F1
Er valt niets te lokken want er gebeurd nietsquote:Op zondag 16 maart 2008 01:48 schreef Soury het volgende:
Heheehehe ik had er één met vette rel gaande .. Dat lokt wel
Als ik je verrot scheld staan er plots en boel op de stoep.Ik doe ut niet hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er valt niets te lokken want er gebeurd niets
Mooi dan klopt het levelquote:Op zondag 16 maart 2008 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, als mijn avatar oranje is zoals nu ben ik onder invloed, daarbuiten geld mijn normale avatar (de groene) dat betekend dat ik nuchter ben
Zie het als een verkapte disclaimer
Dat zal niet lang duren nee, en waarom? Omdat er letterlijk geen FOK! gebeurd op FOK!quote:Op zondag 16 maart 2008 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik je verrot scheld staan er plots en boel op de stoep.Ik doe ut niet hoor
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal niet lang duren nee, en waarom? Omdat er letterlijk geen FOK! gebeurd op FOK!De admins vervelen zich ook en vinden het stiekum niet zo erg dat het ergens escaleert...
Om maar een bommetje te gooien, merk ik wel dat je wat moeite met Lobasca hebtquote:
Nee hoor daar fiets ik behendig sjiek omheenquote:Op zondag 16 maart 2008 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om maar een bommetje te gooien, merk ik wel dat je wat moeite met Lobasca hebt
Dat is niet altijd te merkenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor daar fiets ik behendig sjiek omheen
Bij deze danquote:
Omdat je nu in een goede bui bent zekerquote:
Ja dat heb ik ééns per maandquote:Op zondag 16 maart 2008 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat je nu in een goede bui bent zeker
Hoeveel heb je al geconsumeerd als ik vragen mag?quote:
Hangt er vanaf waar je het over hebt. Kiwi's wijntjes,sigaretten,mannen,pennen,nietmaschienes,chef's, enz.....quote:Op zondag 16 maart 2008 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al geconsumeerd als ik vragen mag?
Laten we de peuken nemen!quote:Op zondag 16 maart 2008 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je het over hebt. Kiwi's wijntjes,sigaretten,mannen,pennen,nietmaschienes,chef's, enz.....
Dat opzeker!quote:Op zondag 16 maart 2008 02:21 schreef Leandra het volgende:
Mwah, bij Soury maakt het weinig uit hoeveel ze geconsumeerd heeft: ze is sowieso wel gezellig
Sorry ik ben weg .. zit met mijn benen wijd voor de webcam. Tiepen gaat een beetje moeilijk nu ..quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ben weg .. zit met mijn benen wijd voor de webcam. Tiepen gaat een beetje moeilijk nu ..
Laters
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ben weg .. zit met mijn benen wijd voor de webcam. Tiepen gaat een beetje moeilijk nu ..
Laters
Jij snapt het.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
Ga je dat herberekenen naar het aantal biertjes?? 1 liter water = 2 bier??
Zo scherp is ie welquote:Op zondag 16 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga je dat herberekenen naar het aantal biertjes?? 1 liter water = 2 bier??
En dat na zoveel bier dat ik er geen water tegenop had kunnen drinken......quote:Op zondag 16 maart 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jij snapt het.
En wat is dat muissie aan het doen met de webcam?
We willen BLAUW !!!!!!!!!!!quote:
Oh ja, jij ookquote:
Tja maar toch niet helemaal op één of andere vreemde manier ..quote:
Neuh, ik blijf natuurlijk een controlfreakerige taalnazi..... anders heb ik er ook geen verklaring voor dat ik nog een beetje fatsoenlijk kan typenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja maar toch niet helemaal op één of andere vreemde manier ..
Je gaat toch niet weer knutselen, hè?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:50 schreef CarOnline het volgende:
Tijd voor wat anders vind ik eigenlijk. Heb al jaren dezelfde.
Nee, ik heb niemand om te msnnen. Gert is op verkansie.quote:
Dan heb je aan mij een goeie .. Ik ben ben een nerd met sllepiingquote:Op zondag 16 maart 2008 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf natuurlijk een controlfreakerige taalnazi..... anders heb ik er ook geen verklaring voor dat ik nog een beetje fatsoenlijk kan typen
Vrijdag is mijn zuipdag, op zaterdag drink ik gewoon een onderhoudsdosis.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:57 schreef BONG4002 het volgende:
Meer mensen onder invloed of ben ik de enige?![]()
Is Gert op vakantiequote:Op zondag 16 maart 2008 02:59 schreef CarOnline het volgende:
Nee, ik heb niemand om te msnnen. Gert is op verkansie.
heb ik gehoord hoor, weet niet of het waar is of een roddel. of ie naar budapest is of naar dublin ofzo weet ik ook niet
Om de kater te neutraliseren zekerquote:Op zondag 16 maart 2008 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Vrijdag is mijn zuipdag, op zaterdag drink ik gewoon een onderhoudsdosis.
Oh dus jij weet het ook niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is Gert op vakantie
Zegt 'ie ook niet even ofzo.
Neuh, ik heb ooit eens ergens gelezen dat binge drinking (dat is dus coma zuipen, ja!) slechter is dan elke dag een onderhoudsdosis.quote:
Wij zijn te stabiel.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:04 schreef CarOnline het volgende:
Oh dus jij weet het ook niet?![]()
We zijn vast uit zn vriendenclubje gevallen
Een "onderhoudsdosis" zoals jij het omschrijft versta ik onder 2 glazen rode wijn of anderszins, iig in dezelfde categorie qua promillagequote:Op zondag 16 maart 2008 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ooit eens ergens gelezen dat binge drinking (dat is dus coma zuipen, ja!) slechter is dan elke dag een onderhoudsdosis.
Oeh... lekker nummer...... als je een vent was dan stuurde ik je nu een ondeugende PMquote:Op zondag 16 maart 2008 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij een goeie .. Ik ben ben een nerd met sllepiing![]()
Ik luister nu dit
http://nl.youtube.com/watch?v=yio9zi_GPPs
En drie dagen later komt ie gvd met de vertaling, en bedanktquote:Op zondag 16 maart 2008 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ooit eens ergens gelezen dat binge drinking (dat is dus coma zuipen, ja!) slechter is dan elke dag een onderhoudsdosis.
Wat een kutmod is het ookquote:Op zondag 16 maart 2008 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is Gert op vakantie
Zegt 'ie ook niet even ofzo.
Ik ben nog maar net begonnen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Had toen effe geen zin om te reageren ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:09 schreef Leandra het volgende:
En drie dagen later komt ie gvd met de vertaling, en bedankt
quote:Op zondag 16 maart 2008 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net begonnen....Wat is de gelegenheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik weet is irish coffee je tax
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Ja. Ik vind het fokking níet normaalquote:Op zondag 16 maart 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een kutmod is het ook
Totaal disrespectvol naar zijn users
Hehehehehe... Dan trek ik mijn super coole pak aan . Waterbestendigquote:Op zondag 16 maart 2008 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... lekker nummer...... als je een vent was dan stuurde ik je nu een ondeugende PM
Verjaardag.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is de gelegenheid?
Zover ik weet is irish coffee je tax
Maar we kunnen losquote:Op zondag 16 maart 2008 03:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het fokking níet normaal
Neuh, mijn echte verjaardag staat niet in mijn profiel dus viel ook niet te verwachtenquote:
JAWEL ik dacht het ergens gelezen te hebben verdommequote:Op zondag 16 maart 2008 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neuh, mijn echte verjaardag staat niet in mijn profiel dus viel ook niet te verwachten
DaT NOEMT men slaPENde honden WAkker MAKenquote:Op zondag 16 maart 2008 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar we kunnen los![]()
Waar is lobasca als je haar nodig hebt
quote:Op zondag 16 maart 2008 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
JAWEL ik dacht het ergens gelezen te hebben verdomme
Stelletje kutusers hier![]()
Dankequote:Feli ouwe pik
Ja ja ja.... net als ik gvd een keer om text verlegen zit heb jij ff geen zinquote:Op zondag 16 maart 2008 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Had toen effe geen zin om te reageren ofzo.
Lobas is nergens te bekennen dus zo'n vaart zal het wellicht niet gaan lopenquote:Op zondag 16 maart 2008 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
DaT NOEMT men slaPENde honden WAkker MAKen
Duikerspak??quote:Op zondag 16 maart 2008 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehehehe... Dan trek ik mijn super coole pak aan . Waterbestendig
Yeah Babyquote:Op zondag 16 maart 2008 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar we kunnen los![]()
Waar is lobasca als je haar nodig hebt
Happy birthday !!!quote:Op zondag 16 maart 2008 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neuh, mijn echte verjaardag staat niet in mijn profiel dus viel ook niet te verwachten
Ik las dat ze weg gingquote:Op zondag 16 maart 2008 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
DaT NOEMT men slaPENde honden WAkker MAKen
29quote:
* BONG4002 proost met je mee!quote:
mogguh darlinkquote:
Oh ja... het moet niet gekker worden....... en dan over 10 dagen weer aan de drank zeker?!quote:Op zondag 16 maart 2008 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
29
@ the overige users: danke
Ben officiëel pas op de 26ste van deze maand jarig maar vierde het vandaag
Godver de godver, vuile oplichterquote:Op zondag 16 maart 2008 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
29
@ the overige users: danke
Ben officiëel pas op de 26ste van deze maand jarig maar vierde het vandaag
ja, die kus was natuurlijk voor jou haha (alweer fout gequote).quote:Op zondag 16 maart 2008 03:28 schreef Leandra het volgende:
Nog maar een keer dan, het is immers al zeker een week geleden..... bier enzo![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=5QD5n98R_nk
WJquote:Op zondag 16 maart 2008 03:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mogguh darlink. ben je er nog?
voor bong en het drama:
http://nl.youtube.com/watch?v=ewDAgKKzsSE&feature=related
gefeliciteerd, hoor!
Taart?? Wie the fuck wil er nu taart?? DRANK!!! dat is wat ik wil........ en veel en snel graagquote:Op zondag 16 maart 2008 03:45 schreef Soury het volgende:
Nou laten we het ff over belangrijkere dingen hebben in het leven..
WAAR IS DE |FUCKING TAART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn, had ik je zonder te weten dat diequote:Op zondag 16 maart 2008 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die kus was natuurlijk voor jou haha (alweer fout gequote).
ach, laat ik is gek doen, allen een kus..
* BONG4002 Leandra een lekker Grolschje aanbiedquote:Op zondag 16 maart 2008 03:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Taart?? Wie the fuck wil er nu taart?? DRANK!!! dat is wat ik wil........ en veel en snel graag
Tartquote:Op zondag 16 maart 2008 03:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Taart?? Wie the fuck wil er nu taart?? DRANK!!! dat is wat ik wil........ en veel en snel graag
Live nogwelquote:Op zondag 16 maart 2008 03:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mogguh darlink. ben je er nog?
voor bong en het drama:
http://nl.youtube.com/watch?v=ewDAgKKzsSE&feature=related
gefeliciteerd, hoor!
hi there en muis ook en het eendje et all , wat gezellieeeeequote:Op zondag 16 maart 2008 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
WJ![]()
Doe eens ff een lekker nummertje voor mij
Thnx dear, maar na de Amstel in de kroeg ben ik overgegaan op de Heineken uit de koelkast... opnieuw switchen naar Grolsch lijkt me niet verstandig...quote:Op zondag 16 maart 2008 03:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 Leandra een lekker Grolschje aanbied
Ehm... wel aardig maar geen van beide wat ik bedoelde.........quote:Op zondag 16 maart 2008 03:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi there en muis ook en het eendje et all , wat gezellieeeee
http://nl.youtube.com/watch?v=N6WhI9JNVrs
of ehh...whaha
http://nl.youtube.com/watch?v=GSqV3rWM4iQ
Nee idd dan ga je ook dingen door elkaar halenquote:Op zondag 16 maart 2008 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, maar na de Amstel in de kroeg ben ik overgegaan op de Heineken uit de koelkast... opnieuw switchen naar Grolsch lijkt me niet verstandig...
* Leandra heeft geleerd dat ze geen dingen door elkaar moet drinken enzo![]()
Je hebt nog 10 dagen om een betere te bakken Googelenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:01 schreef Soury het volgende:
Beetje scary taart maar van harte[ afbeelding ]
Dat doe je zeker verstandig ; ):)quote:Op zondag 16 maart 2008 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, maar na de Amstel in de kroeg ben ik overgegaan op de Heineken uit de koelkast... opnieuw switchen naar Grolsch lijkt me niet verstandig...
En toch ziet hij er smakelijk uit, dankjewel Souryquote:Op zondag 16 maart 2008 04:01 schreef Soury het volgende:
Beetje scary taart maar van harte[ afbeelding ]
nog op pad geweest, deerne?quote:Op zondag 16 maart 2008 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... wel aardig maar geen van beide wat ik bedoelde.........
Juist daarom... anders zit je voor je het weet met de verkeerde ranzig PM'enquote:Op zondag 16 maart 2008 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee idd dan ga je ook dingen door elkaar halen
Knap dat je Grolsch kan laten staan als je het op voorraad hebtquote:Op zondag 16 maart 2008 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de fiets...... dorpskroeg dus, waar ze vanavond weer alleen maar 100% NL kutmuziek draaidenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog op pad geweest, deerne?
http://nl.youtube.com/watch?v=-T35WXFOmwI&feature=related
Ik wist niet dat het kon bederven.. maar dat kan echt wel WHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 16 maart 2008 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Knap dat je Grolsch kan laten staan als je het op voorraad hebt
Sjezus Relmof, lees je dan gvd in als je hier gaat zitten postenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook goedenacht remlofquote:Op zondag 16 maart 2008 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan je Grolsch nu laten bedervenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het kon bederven.. maar dat kan echt wel WHAHAHAHAHAHA
Dat bedoel ikquote:
Elk (gewoon) bier bederft, dus Grolsch ookquote:
Niet in mijn huisquote:Op zondag 16 maart 2008 04:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Elk (gewoon) bier bederft, dus Grolsch ook
Dan wordt er of goed gezopen of niet veel ingekochtquote:
Ik nou net een Grolsch 50CL blik Kanonquote:
Gatverdamme ga es aan echt bierquote:Op zondag 16 maart 2008 04:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik nou net een Grolsch 50CL blik Kanon
Of je gaat tegen mij zeggen dat ik geen dubbeltopics omhoog moet schoppen, terwijl jij zelf degene bent die dubbel zietquote:Op zondag 16 maart 2008 04:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist daarom... anders zit je voor je het weet met de verkeerde ranzig PM'en
Wie?quote:Op zondag 16 maart 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
Ik kom hier nooit maar is het hier zoals bij mijn moeder en mij deat Huub van zijn voetrstuk is gevallen. En dat als er iemanjd moet winnen het dan maar Jaap moet zijn ?
Dit is bier in het kwadraat man!quote:
Kan zien dat je hier nooit komtquote:Op zondag 16 maart 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
Ik kom hier nooit maar is het hier zoals bij mijn moeder en mij deat Huub van zijn voetrstuk is gevallen. En dat als er iemanjd moet winnen het dan maar Jaap moet zijn ?
Toe ff, dit is de SC.... alsof hier nog die-hard Huub of Jaap-fans postenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
Zeik niet fucking rel-eend...... als jij niet onnodig geschopt had dan had ik geen overbodige dubbeltopics gezien.quote:Op zondag 16 maart 2008 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of je gaat tegen mij zeggen dat ik geen dubbeltopics omhoog moet schoppen, terwijl jij zelf degene bent die dubbel ziet
Je blijft gewoon ontkennen dat jij degene bent die dubbel zietquote:Op zondag 16 maart 2008 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeik niet fucking rel-eend...... als jij niet onnodig geschopt had dan had ik geen overbodige dubbeltopics gezien.
Ohhhhhhhhhhhh watje .... Ga es aan de belgen 12 % kasteeltjes das pas bierquote:Op zondag 16 maart 2008 04:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit is bier in het kwadraat man!
Veel zwaarder dan normaal
Doe is rustig aan met die jongen, die gaat normaal al uit zijn plaat van een irish coffeequote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhh watje .... Ga es aan de belgen 12 % kasteeltjes das pas bier
11.5 % niet genoeg?quote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhh watje .... Ga es aan de belgen 12 % kasteeltjes das pas bier
En zo is datquote:Op zondag 16 maart 2008 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe is rustig aan met die jongen, die gaat normaal al uit zijn plaat van een irish coffee
Je wilt niet weten hoeveel backspaces ik nodig had om "fucking releend" te typen ipv "rukking releend"quote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je blijft gewoon ontkennen dat jij degene bent die dubbel ziet
Ik heb er patattekes van gemaakt. FYIquote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
bier is voor wijven
http://nl.youtube.com/watch?v=hHNuY-nptGo&feature=related
Damn WJ, moet ik dan spellen wat ik wel wil horen?? Dit is m ook nog nietquote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
bier is voor wijven
http://nl.youtube.com/watch?v=hHNuY-nptGo&feature=related
Mag ook mits lekkerquote:
Bonggggg, waar was jij al die tijdquote:
Jij moet je echt ff inlezen in de DGK SC hè....... een topic of 500 ofzo........ we linken hier naar foute YouTubes, niet naar FOK! topics verstopt onder een hierquote:
Het zijn 2 totaal verschillende topics, maar jij hebt het nog steeds niet doorquote:Op zondag 16 maart 2008 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel backspaces ik nodig had om "fucking releend" te typen ipv "rukking releend"
Youtubequote:Op zondag 16 maart 2008 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij moet je echt ff inlezen in de DGK SC hè....... een topic of 500 ofzo........ we linken hier naar foute YouTubes, niet naar FOK! topics verstopt onder een hier
jahaaquote:Op zondag 16 maart 2008 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn WJ, moet ik dan spellen wat ik wel wil horen?? Dit is m ook nog niet![]()
![]()
![]()
Kom ff online, dan zeg ik het ff voor![]()
Hopelijk luisteren ze wel naar jouquote:
Duh.. tuurlijk had ik t wel door..... duh....... zelfde titel enz........ en van vrijwel iedere poster hetzelfde verhaal..quote:Op zondag 16 maart 2008 04:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zijn 2 totaal verschillende topics, maar jij hebt het nog steeds niet door![]()
Bekijk het morgen anders nog eens nuchter![]()
Oeh die is zo foutquote:Op zondag 16 maart 2008 04:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jahaa
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
Als je morgen het verschil nog niet gevonden hebt, leg ik hem uit, deal?quote:Op zondag 16 maart 2008 04:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh.. tuurlijk had ik t wel door..... duh....... zelfde titel enz........ en van vrijwel iedere poster hetzelfde verhaal..
Maar om jou een plezier te doen bekijk ik het morgen (laat in de middag op z'n vroegst) nog een keer.
En nee, dan komt er echt geen "Mea Culpa"
quote:Op zondag 16 maart 2008 04:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... WTF doe je hier dan?? En dan weer met een YouTubevrije post?
En ik bedoel niet de voorbeschouwingquote:
Sjezus....... dat duurde....... ik ben gewend dat je sneller bentquote:Op zondag 16 maart 2008 04:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jahaa
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
Ik zie nietsquote:Op zondag 16 maart 2008 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fkuOAY-S6OY&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fkuOAY-S6OY&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Kijk hem ff patsen met zijn admin skillzquote:Op zondag 16 maart 2008 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fkuOAY-S6OY&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fkuOAY-S6OY&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Patser... beetje embedded YouTubes gaan zitten postenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
He's in ur topic checking ur postsquote:Op zondag 16 maart 2008 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Patser... beetje embedded YouTubes gaan zitten posten
Hey, jij mag ook hier klikkenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Patser... beetje embedded YouTubes gaan zitten posten
Mooi........ "you've been cold to me so long, I'm crying icicles instead of tears"....quote:Op zondag 16 maart 2008 04:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee morwen, deze dan
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=p_Tf2lQvDz0
die rijdt op een tractor van de zomer met een aspergeplukker, kan ie lekker veilig binnen de boarding blijven en af en toe een pool scheppen.quote:
Two out of three is nooit badquote:Op zondag 16 maart 2008 04:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee morwen, deze dan
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=p_Tf2lQvDz0
Lijkt op een grindbak.... zou hem bekend voor moeten komenquote:Op zondag 16 maart 2008 05:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die rijdt op een tractor van de zomer met een aspergeplukker, kan ie lekker veilig binnen de boarding blijven en af en toe een pool scheppen.
[ afbeelding ]
quote:
die zat die keer dat jij hem linkte de volgende dag nog in m'n harses..en de dag er naquote:
Nou is meerquote:Op zondag 16 maart 2008 05:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die zat die keer dat jij hem linkte de volgende dag nog in m'n harses..en de dag er na
ff schuiflen?
http://nl.youtube.com/watch?v=_C1UqHWGibk
It's not really a classic, anecdote, is it?quote:Op zondag 16 maart 2008 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Im in ur sig doing notting hill all over again
Standing in the rainquote:Op zondag 16 maart 2008 05:17 schreef remlof het volgende:
[..]
It's not really a classic, anecdote, is it?
Sike< double U is minequote:Op zondag 16 maart 2008 05:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Two out of three is enough for that??
ach, een eunuch is best handig in de huishouding en doet verder niet al te veel..quote:Op zondag 16 maart 2008 05:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Two out of three is enough for that??
In you I've found so many things,quote:Op zondag 16 maart 2008 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Standing in the rain![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=aS2Fve72AZg
Hmmmm, *smelt. Fuck als ik niet bezet was zou ik je ter plekke pakkenquote:Op zondag 16 maart 2008 05:29 schreef remlof het volgende:
[..]
In you I've found so many things,
A love so new, only you could bring.
Can't you see if you,
You'll make me feel this way,
You're like a first morning dew on a brand new day.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 16 maart 2008 05:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
I wasn't exactly proposing, merely asking a question
En wat heb ik er dan aan??quote:Op zondag 16 maart 2008 05:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, een eunuch is best handig in de huishouding en doet verder niet al te veel..
* remlof gaat maar snel naar bedquote:Op zondag 16 maart 2008 05:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmmm, *smelt. Fuck als ik niet bezet was zou ik je ter plekke pakken
Truste en ik heb genoeg aardappels voor nuquote:Op zondag 16 maart 2008 05:38 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga slapen.
jullie ook welterusten straks!
http://nl.youtube.com/watch?v=PscogedAWTI
Slaap lekker WJquote:Op zondag 16 maart 2008 05:38 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga slapen.
jullie ook welterusten straks!
http://nl.youtube.com/watch?v=PscogedAWTI
Dit lijkt me een must see, voor iedereen die reality TV te serieus neemtquote:Reporter: The show must go on
Zondag 16 maart om 21.50 uur op Nederland 2
Reporter onderzoekt de werkelijkheid achter de schermen van reality televisie. Tijdens de opnamen op een Thais bountyeiland voor een Vlaams/Nederlands survivaldrama vond een moord plaats. Wat deden de programmamakers? Wat kregen de deelnemers te horen? Wie was de dader? Waarom ontsprong hij de dans? Moord op locatie. Soms hebben werkelijkheid en reality niets met elkaar te maken.
Ben je helemaal niet op verkansiequote:
Ligt eraan wat je onder vakantie verstaat.quote:
Nou, dat jij hier ff opgerot bent en wij ff rustig kunnen rellenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder vakantie verstaat.
Dat rustig lukt heel aardig, maar dat rellen zie ik nog niet zo.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, dat jij hier ff opgerot bent en wij ff rustig kunnen rellen
Als Gert er is durf ik nietquote:Op zondag 16 maart 2008 18:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat rustig lukt heel aardig, maar dat rellen zie ik nog niet zo.
mag je ik je er even aan herinneren dat het vandaag zondag isquote:Op zondag 16 maart 2008 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, dat jij hier ff opgerot bent en wij ff rustig kunnen rellen
Ik zei toch rustig rellenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag je ik je er even aan herinneren dat het vandaag zondag ishet is notabene palmzondag
De afgelopen dagen zijn er zo te zien geen rellen geweest, dus zonder mij durf je het nu ook al niet meer?quote:
En palm drinkt zeker?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:51 schreef Polonium-120 het volgende:
waarom denk je dat ik een ezel bij me heb
Je head je users wel ff op de hoogte kunnen brengenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
De afgelopen dagen zijn er zo te zien geen rellen geweest, dus zonder mij durf je het nu ook al niet meer?![]()
Of was je ook op vakantie?
Tegen de tijd dat "mijn users" het door hebben, ben ik al weer terug.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je head je users wel ff op de hoogte kunnen brengen![]()
En niet alleen je incrowd
Je bent er weer!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat "mijn users" het door hebben, ben ik al weer terug.
Zelfs zn incrowd wist van nietsquote:Op zondag 16 maart 2008 18:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je head je users wel ff op de hoogte kunnen brengen![]()
En niet alleen je incrowd
En jij ook nog steeds.quote:
De adelaar zit op het hek, instructies volgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef CarOnline het volgende:
Zelfs zn incrowd wist van niets![]()
Of we tellen echt niet meer mee
Uh, hallo... ik ben nú al weer terug. Niet bepaald een tocht rond de wereld of zo.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zelfs zn incrowd wist van niets![]()
Of we tellen echt niet meer mee
tijdens de intocht van jezus in jeruzalem zat jezus ook op een ezel,... om in die traditie te blijven heb ik mijzelf een ezel cadeau gedaan... palm geef ik aan mijn ezelquote:
Nee de FEBO ook.quote:
Ik wist slechts wat in de SC te lezen was, vuile stinkhomo.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:21 schreef Gert het volgende:
En Pim eigenlijk ook hoor, alleen doet die nu alsof hij het niét wist, zodat Caro zich als "overgeslagen incrowd" niet zo rot voelt.![]()
Ik heb een nieuwe BH en hij past niet, let op, NIETquote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
De adelaar zit op het hek, instructies volgen.
Do you copy?
Tis goed met jequote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh, hallo... ik ben nú al weer terug. Niet bepaald een tocht rond de wereld of zo.![]()
En het is trouwens nog wel even ter sprake geweest in de SC, dus om dan ook nog op de incrowd-tamtam te gaan roffelen voor die paar dagen.
je gaat aan het spit vanavondquote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh, hallo... ik ben nú al weer terug. Niet bepaald een tocht rond de wereld of zo.![]()
En het is trouwens nog wel even ter sprake geweest in de SC, dus om dan ook nog op de incrowd-tamtam te gaan roffelen voor die paar dagen.
Okay, new point Bravo Bravo Zulu Lima confirmed.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een nieuwe BH en hij past niet, let op, NIET
Ik denk dat het tijd is dat je Gertje weer teruggeeft. Hij mag nog helemaal geen palm drinken.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
tijdens de intocht van jezus in jeruzalem zat jezus ook op een ezel,... om in die traditie te blijven heb ik mijzelf een ezel cadeau gedaan... palm geef ik aan mijn ezel
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe BH en hij past niet, let op, NIET
Die snap ik! Adelaar >> Duitsland >> Dolfje >> Gert.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Do you copy?
da's lastig, er is geen enkel moreel besef bij dat beestquote:Op zondag 16 maart 2008 19:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is dat je Gertje weer teruggeeft. Hij mag nog helemaal geen palm drinken.
In de SC stond niets over Boedapest, in jouw "have a nice trip"-berichtje van woensdagnacht wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist slechts wat in de SC te lezen was, vuile stinkhomo.![]()
Vorige keer moest ik ook al lezen dat je in Schotland was geweest, had je nog leuke tips kunnen geven.
'Papa' ?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:41 schreef CarOnline het volgende:
Bravo Bravo Zulu Lima
Mike Alpha Alpha Kilo Juliet Echo Hotel Echo Tango Zulu Echo Lima Foxtrot Sierra Charlie Hotel Oscar Oscar November Papa?
Kap nah eens met die Aldi-wijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Do you copy?
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
'Papa' ?
Volgens mij zit er ruis op de lijn.
Volgens mij heb je een paar weken geleden echt gepost dat je Boedapest nog niet gehad had hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:45 schreef Gert het volgende:
In de SC stond niets over Boedapest, in jouw "have a nice trip"-berichtje van woensdagnacht wel.
Hoe wist je dat dan, van die stad? Nou, nou?
Got ya.
Niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is dat je Gertje weer teruggeeft. Hij mag nog helemaal geen palm drinken.
Dus de tweeling is toch van mij?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef CarOnline het volgende:
![]()
T moet wel iets van code blijven toch!
Waarom denk je dat de BH opeens niet meer pastquote:Op zondag 16 maart 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
'Papa' ?
Volgens mij zit er ruis op de lijn.
Veel, vet en lekker.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een paar weken geleden echt gepost dat je Boedapest nog niet gehad had hoor.
Hoe was de worst trouwens in Hongarije?
Da's Gert's slechte invloed.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's lastig, er is geen enkel moreel besef bij dat beest
Ja, ik dacht dat die kale koppen wel een belletje deden rinkelenquote:
Woepsquote:Op zondag 16 maart 2008 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de BH opeens niet meer past
Ook definitief geen incrowd meer?quote:
O dat ga ik dan effe kijken.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:25 schreef PC eend het volgende:
De eerste moord tijdens een realityshow schijnt al gepleegd te zijn![]()
[..]
Dit lijkt me een must see, voor iedereen die reality TV te serieus neemt![]()
Dus vooral ook de mensen die iets te lang achter de streams hangen en dit te serieus nemen, maar ja die zullen wel weer achter de streams hangen
Nu snap ik de pruik-fetish!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik dacht dat die kale koppen wel een belletje deden rinkelen
over bh's gesproken... hoe is het met je eitjesquote:
Met mn eitjesquote:Op zondag 16 maart 2008 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
over bh's gesproken... hoe is het met je eitjes![]()
[ afbeelding ]
Het zal wel een of andere thaise kabeldragert geweest zijn ofzo, maar de show must go on, klinkt wel lekker sappigquote:
Ik moet het wel een beetje kunnen verstaan, hoe lekker ze ook zijnquote:Trouwens Pekin Expres op TV5 (frankrijk) is ook wel geinig. Lekkere wijven!!!
Ja joh, gooi vol dat beest. Wat maakt het uit. Zolang je er maar geen sex mee hebt.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?
O.... goed dat je het zegt... ik dacht met die haldolletjes en zo, dat andere drugs dan ook wel konden?
Ja, en met mn eitjes gaat het denk ik wel goed.quote:
En? En? En?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja joh, gooi vol dat beest. Wat maakt het uit. Zolang je er maar geen sex mee hebt.
de franse vrouwen die ik nu zie hebben een snor een een baardquote:Op zondag 16 maart 2008 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal wel een of andere thaise kabeldragert geweest zijn ofzo, maar de show must go on, klinkt wel lekker sappig![]()
Maar goed, ben benieuwd, het is voor het eerst dat ik hier van hoorde.
[..]
Ik moet het wel een beetje kunnen verstaan, hoe lekker ze ook zijn
Ik vind 70 graden Noord wel leuk(eerste aflevering iig).
Huh? Wasda?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef PC eend het volgende:
En vanavond natuurlijk ook de nationale, sex en drugs, spuiten en slikkentest
Zal wel een zeiksnor zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de franse vrouwen die ik nu zie hebben een snor een een baard
fokking talen knobbel![]()
Ohh... die had ik gisteravond alquote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef PC eend het volgende:
En vanavond natuurlijk ook de nationale, sex en drugs, spuiten en slikkentest
quote:
Yups 22:35 op 3quote:Op zondag 16 maart 2008 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Wasda?
Iets met Sophie Hilbrand neem ik aan?
Op woensdag om 18.30 speciaal voor jou met ondertiteling.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal wel een of andere thaise kabeldragert geweest zijn ofzo, maar de show must go on, klinkt wel lekker sappig![]()
Maar goed, ben benieuwd, het is voor het eerst dat ik hier van hoorde.
[..]
Ik moet het wel een beetje kunnen verstaan, hoe lekker ze ook zijn
Ik vind 70 graden Noord wel leuk(eerste aflevering iig).
Vreemd? ook niet op thepiratebay?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vier afleveringen.... Hij is leuk!
![]()
![]()
Maar serie 2 wil niet downloaden, dus ik moet ff rustig aandoen met kijken.
Op TV5quote:Op zondag 16 maart 2008 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Op woensdag om 18.30 speciaal voor jou met ondertiteling.
Ik weet zeker dat ik er meer van op steek dan zo een nutteloze IQ testquote:
Ik ben op Piratebay geweest en hij download wel, maar super langzaam. Hopelijk is ie vannacht wat sneller.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vreemd? ook niet op thepiratebay?
Ja hij is echt heel erg leuk! T wordt steeds leuker ook
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik er meer van op steek dan zo een nutteloze IQ test
Zonder smilie-uitleg was die inderdaad aan me voorbij gegaan.quote:
Nou euh ik denk eigenlijk daadwerkelijk dat ik er wat 'kennis' kan opsnuivenquote:Op zondag 16 maart 2008 20:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zonder smilie-uitleg was die inderdaad aan me voorbij gegaan.
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou euh ik denk eigenlijk daadwerkelijk dat ik er wat 'kennis' kan opsnuiven [ afbeelding ]
Zolang je maar niet alles slikt wat ze je voorschotelen.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou euh ik denk eigenlijk daadwerkelijk dat ik er wat 'kennis' kan opsnuiven [ afbeelding ]
Ik slik helemaal niks, zelfs geen aspirientjequote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zolang je maar niet alles slikt wat ze je voorschotelen.
Nasaal en (gebleekt) anaal telt ook hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik slik helemaal niks, zelfs geen aspirientje
Dan ga ik er nu even 1 in mijn hol stekenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nasaal en (gebleekt) anaal telt ook hoor
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit lijkt me een must see, voor iedereen die reality TV te serieus neemtquote:Reporter: The show must go on
Zondag 16 maart om 21.50 uur op Nederland 2
Reporter onderzoekt de werkelijkheid achter de schermen van reality televisie. Tijdens de opnamen op een Thais bountyeiland voor een Vlaams/Nederlands survivaldrama vond een moord plaats. Wat deden de programmamakers? Wat kregen de deelnemers te horen? Wie was de dader? Waarom ontsprong hij de dans? Moord op locatie. Soms hebben werkelijkheid en reality niets met elkaar te maken.
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef PC eend het volgende:
Reminder
[..]
Dus vooral ook de mensen die iets te lang achter de streams hangen en dit te serieus nemen, maar ja die zullen wel weer achter de streams hangen
die kunstpenis van mij werkt nietquote:Op zondag 16 maart 2008 21:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was nét aan het zappen...
Trustels ploon![]()
Helpdesk van penissen .. Zit de stekker erin ?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die kunstpenis van mij werkt niet[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef PC eend het volgende:
Reminder
[..]
Thanks, morgen even terug kijkenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef PC eend het volgende:
Reminder
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |