Of je gaat tegen mij zeggen dat ik geen dubbeltopics omhoog moet schoppen, terwijl jij zelf degene bent die dubbel zietquote:Op zondag 16 maart 2008 04:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist daarom... anders zit je voor je het weet met de verkeerde ranzig PM'en
Wie?quote:Op zondag 16 maart 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
Ik kom hier nooit maar is het hier zoals bij mijn moeder en mij deat Huub van zijn voetrstuk is gevallen. En dat als er iemanjd moet winnen het dan maar Jaap moet zijn ?
Dit is bier in het kwadraat man!quote:
Kan zien dat je hier nooit komtquote:Op zondag 16 maart 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
Ik kom hier nooit maar is het hier zoals bij mijn moeder en mij deat Huub van zijn voetrstuk is gevallen. En dat als er iemanjd moet winnen het dan maar Jaap moet zijn ?
Toe ff, dit is de SC.... alsof hier nog die-hard Huub of Jaap-fans postenquote:Op zondag 16 maart 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
Zeik niet fucking rel-eend...... als jij niet onnodig geschopt had dan had ik geen overbodige dubbeltopics gezien.quote:Op zondag 16 maart 2008 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of je gaat tegen mij zeggen dat ik geen dubbeltopics omhoog moet schoppen, terwijl jij zelf degene bent die dubbel ziet
Je blijft gewoon ontkennen dat jij degene bent die dubbel zietquote:Op zondag 16 maart 2008 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeik niet fucking rel-eend...... als jij niet onnodig geschopt had dan had ik geen overbodige dubbeltopics gezien.
Ohhhhhhhhhhhh watje .... Ga es aan de belgen 12 % kasteeltjes das pas bierquote:Op zondag 16 maart 2008 04:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit is bier in het kwadraat man!
Veel zwaarder dan normaal
Doe is rustig aan met die jongen, die gaat normaal al uit zijn plaat van een irish coffeequote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhh watje .... Ga es aan de belgen 12 % kasteeltjes das pas bier
11.5 % niet genoeg?quote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhh watje .... Ga es aan de belgen 12 % kasteeltjes das pas bier
En zo is datquote:Op zondag 16 maart 2008 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe is rustig aan met die jongen, die gaat normaal al uit zijn plaat van een irish coffee
Je wilt niet weten hoeveel backspaces ik nodig had om "fucking releend" te typen ipv "rukking releend"quote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je blijft gewoon ontkennen dat jij degene bent die dubbel ziet
Ik heb er patattekes van gemaakt. FYIquote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
bier is voor wijven
http://nl.youtube.com/watch?v=hHNuY-nptGo&feature=related
Damn WJ, moet ik dan spellen wat ik wel wil horen?? Dit is m ook nog nietquote:Op zondag 16 maart 2008 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
bier is voor wijven
http://nl.youtube.com/watch?v=hHNuY-nptGo&feature=related
Mag ook mits lekkerquote:
Bonggggg, waar was jij al die tijdquote:
Jij moet je echt ff inlezen in de DGK SC hè....... een topic of 500 ofzo........ we linken hier naar foute YouTubes, niet naar FOK! topics verstopt onder een hierquote:
Het zijn 2 totaal verschillende topics, maar jij hebt het nog steeds niet doorquote:Op zondag 16 maart 2008 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel backspaces ik nodig had om "fucking releend" te typen ipv "rukking releend"
Youtubequote:Op zondag 16 maart 2008 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij moet je echt ff inlezen in de DGK SC hè....... een topic of 500 ofzo........ we linken hier naar foute YouTubes, niet naar FOK! topics verstopt onder een hier
jahaaquote:Op zondag 16 maart 2008 04:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn WJ, moet ik dan spellen wat ik wel wil horen?? Dit is m ook nog niet![]()
![]()
![]()
Kom ff online, dan zeg ik het ff voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |