We hebben het hier over de zoon van Willem V niet over VBLquote:Op zondag 16 maart 2008 03:11 schreef Tism het volgende:
Schopje VBL <-----
Vlaanderen is rijker per inwoner dan NL hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:18 schreef remlof het volgende:
Welnee, België was voor Nederland geweest wat nu Wallonië voor Vlaanderen is
Zonder het taalprobleem dan.
Ja, jij zit in Melbourne, en dan maak je je druk over Belgie en Nederland in de 16 eeuw!!..quote:Op zondag 16 maart 2008 03:15 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
We hebben het hier over de zoon van Willem V niet over VBL![]()
Oh! Zal beter opletten als ik ooit nog een geschiedenis les krijg!..quote:Op zondag 16 maart 2008 03:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Willem 1 was de 19e eeuw, slimmerd. Voortaan opletten bij de geschiedenisles.
Kan ook wel gaan zitten zeiken over Wilders maar daar heb ik echt de energie niet voor op zondagochtendquote:Op zondag 16 maart 2008 03:21 schreef Tism het volgende:
Ja, jij zit in Melbourne, en dan maak je je druk over Belgie en Nederland in de 16 eeuw!!..![]()
Snap ik niet!..
Nee, daar hoeft echt niet nog een topic over geopend te worden, idd..quote:Op zondag 16 maart 2008 03:24 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Kan ook wel gaan zitten zeiken over Wilders maar daar heb ik echt de energie niet voor op zondagochtend
Berg je dan maar als Fitna op de buis verschijnt.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, daar hoeft echt niet nog een topic over geopend te worden, idd..Wat mij betreft..
Mja, heb mijn schuilkelder al bevoorraad..quote:Op zondag 16 maart 2008 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Berg je dan maar als Fitna op de buis verschijnt.
Ik begreep dat dat sowieso het geval niet zou zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Berg je dan maar als Fitna op de buis verschijnt.
Ik ook!..quote:Op zondag 16 maart 2008 03:29 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat sowieso het geval niet zou zijn![]()
Maar ja dan vermijd ik fok! wel twee dagen (of in ieder geval NWS, POL, KLB & ONZ misschien voor sommige moslims zelfs R&P)
Waarom zie ik dat dan niet als ik over de grens rij?quote:Op zondag 16 maart 2008 03:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vlaanderen is rijker per inwoner dan NL hoor.
Heheh, daar heb je wel een punt. Ze zijn in ieder geval wel rijker aan bieren.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:31 schreef remlof het volgende:
Waarom zie ik dat dan niet als ik over de grens rij?
Ze 'investeren' in Wallonië.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hakken actief die gaten in de weg? Moet ik dat voor mij zien als een vergelegenheidsproject voor werkloze mijnwerkers?quote:Op zondag 16 maart 2008 03:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat Wallonie dat weer naar beneden haalt.
Omdat de auto zo hard schud door het klote wegdekquote:Op zondag 16 maart 2008 03:31 schreef remlof het volgende:
Dit lui zijn echt het afvoerputje van Europa. Frankrijk wil ze niet hebben, Luxemburg is veruit het rijkste land ter wereld (meer dan twee keer zo rijk als NL), Nederland en Vlaanderen doen het ook niet slecht en Duitsland is een industriegigant. En nog verprutsen ze het.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |