De adelaar zit op het hek, instructies volgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef CarOnline het volgende:
Zelfs zn incrowd wist van niets![]()
Of we tellen echt niet meer mee
Uh, hallo... ik ben nú al weer terug. Niet bepaald een tocht rond de wereld of zo.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zelfs zn incrowd wist van niets![]()
Of we tellen echt niet meer mee
tijdens de intocht van jezus in jeruzalem zat jezus ook op een ezel,... om in die traditie te blijven heb ik mijzelf een ezel cadeau gedaan... palm geef ik aan mijn ezelquote:
Nee de FEBO ook.quote:
Ik wist slechts wat in de SC te lezen was, vuile stinkhomo.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:21 schreef Gert het volgende:
En Pim eigenlijk ook hoor, alleen doet die nu alsof hij het niét wist, zodat Caro zich als "overgeslagen incrowd" niet zo rot voelt.![]()
Ik heb een nieuwe BH en hij past niet, let op, NIETquote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
De adelaar zit op het hek, instructies volgen.
Do you copy?
Tis goed met jequote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh, hallo... ik ben nú al weer terug. Niet bepaald een tocht rond de wereld of zo.![]()
En het is trouwens nog wel even ter sprake geweest in de SC, dus om dan ook nog op de incrowd-tamtam te gaan roffelen voor die paar dagen.
je gaat aan het spit vanavondquote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh, hallo... ik ben nú al weer terug. Niet bepaald een tocht rond de wereld of zo.![]()
En het is trouwens nog wel even ter sprake geweest in de SC, dus om dan ook nog op de incrowd-tamtam te gaan roffelen voor die paar dagen.
Okay, new point Bravo Bravo Zulu Lima confirmed.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een nieuwe BH en hij past niet, let op, NIET
Ik denk dat het tijd is dat je Gertje weer teruggeeft. Hij mag nog helemaal geen palm drinken.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
tijdens de intocht van jezus in jeruzalem zat jezus ook op een ezel,... om in die traditie te blijven heb ik mijzelf een ezel cadeau gedaan... palm geef ik aan mijn ezel
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe BH en hij past niet, let op, NIET
Die snap ik! Adelaar >> Duitsland >> Dolfje >> Gert.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Do you copy?
da's lastig, er is geen enkel moreel besef bij dat beestquote:Op zondag 16 maart 2008 19:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is dat je Gertje weer teruggeeft. Hij mag nog helemaal geen palm drinken.
In de SC stond niets over Boedapest, in jouw "have a nice trip"-berichtje van woensdagnacht wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist slechts wat in de SC te lezen was, vuile stinkhomo.![]()
Vorige keer moest ik ook al lezen dat je in Schotland was geweest, had je nog leuke tips kunnen geven.
'Papa' ?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:41 schreef CarOnline het volgende:
Bravo Bravo Zulu Lima
Mike Alpha Alpha Kilo Juliet Echo Hotel Echo Tango Zulu Echo Lima Foxtrot Sierra Charlie Hotel Oscar Oscar November Papa?
Kap nah eens met die Aldi-wijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Do you copy?
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
'Papa' ?
Volgens mij zit er ruis op de lijn.
Volgens mij heb je een paar weken geleden echt gepost dat je Boedapest nog niet gehad had hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:45 schreef Gert het volgende:
In de SC stond niets over Boedapest, in jouw "have a nice trip"-berichtje van woensdagnacht wel.
Hoe wist je dat dan, van die stad? Nou, nou?
Got ya.
Niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is dat je Gertje weer teruggeeft. Hij mag nog helemaal geen palm drinken.
Dus de tweeling is toch van mij?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef CarOnline het volgende:
![]()
T moet wel iets van code blijven toch!
Waarom denk je dat de BH opeens niet meer pastquote:Op zondag 16 maart 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
'Papa' ?
Volgens mij zit er ruis op de lijn.
Veel, vet en lekker.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een paar weken geleden echt gepost dat je Boedapest nog niet gehad had hoor.
Hoe was de worst trouwens in Hongarije?
Da's Gert's slechte invloed.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's lastig, er is geen enkel moreel besef bij dat beest
Ja, ik dacht dat die kale koppen wel een belletje deden rinkelenquote:
Woepsquote:Op zondag 16 maart 2008 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de BH opeens niet meer past
Ook definitief geen incrowd meer?quote:
O dat ga ik dan effe kijken.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:25 schreef PC eend het volgende:
De eerste moord tijdens een realityshow schijnt al gepleegd te zijn![]()
[..]
Dit lijkt me een must see, voor iedereen die reality TV te serieus neemt![]()
Dus vooral ook de mensen die iets te lang achter de streams hangen en dit te serieus nemen, maar ja die zullen wel weer achter de streams hangen
Nu snap ik de pruik-fetish!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik dacht dat die kale koppen wel een belletje deden rinkelen
over bh's gesproken... hoe is het met je eitjesquote:
Met mn eitjesquote:Op zondag 16 maart 2008 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
over bh's gesproken... hoe is het met je eitjes![]()
[ afbeelding ]
Het zal wel een of andere thaise kabeldragert geweest zijn ofzo, maar de show must go on, klinkt wel lekker sappigquote:
Ik moet het wel een beetje kunnen verstaan, hoe lekker ze ook zijnquote:Trouwens Pekin Expres op TV5 (frankrijk) is ook wel geinig. Lekkere wijven!!!
Ja joh, gooi vol dat beest. Wat maakt het uit. Zolang je er maar geen sex mee hebt.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?
O.... goed dat je het zegt... ik dacht met die haldolletjes en zo, dat andere drugs dan ook wel konden?
Ja, en met mn eitjes gaat het denk ik wel goed.quote:
En? En? En?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja joh, gooi vol dat beest. Wat maakt het uit. Zolang je er maar geen sex mee hebt.
de franse vrouwen die ik nu zie hebben een snor een een baardquote:Op zondag 16 maart 2008 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal wel een of andere thaise kabeldragert geweest zijn ofzo, maar de show must go on, klinkt wel lekker sappig![]()
Maar goed, ben benieuwd, het is voor het eerst dat ik hier van hoorde.
[..]
Ik moet het wel een beetje kunnen verstaan, hoe lekker ze ook zijn
Ik vind 70 graden Noord wel leuk(eerste aflevering iig).
Huh? Wasda?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef PC eend het volgende:
En vanavond natuurlijk ook de nationale, sex en drugs, spuiten en slikkentest
Zal wel een zeiksnor zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de franse vrouwen die ik nu zie hebben een snor een een baard
fokking talen knobbel![]()
Ohh... die had ik gisteravond alquote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef PC eend het volgende:
En vanavond natuurlijk ook de nationale, sex en drugs, spuiten en slikkentest
quote:
Yups 22:35 op 3quote:Op zondag 16 maart 2008 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Wasda?
Iets met Sophie Hilbrand neem ik aan?
Op woensdag om 18.30 speciaal voor jou met ondertiteling.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal wel een of andere thaise kabeldragert geweest zijn ofzo, maar de show must go on, klinkt wel lekker sappig![]()
Maar goed, ben benieuwd, het is voor het eerst dat ik hier van hoorde.
[..]
Ik moet het wel een beetje kunnen verstaan, hoe lekker ze ook zijn
Ik vind 70 graden Noord wel leuk(eerste aflevering iig).
Vreemd? ook niet op thepiratebay?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vier afleveringen.... Hij is leuk!
![]()
![]()
Maar serie 2 wil niet downloaden, dus ik moet ff rustig aandoen met kijken.
Op TV5quote:Op zondag 16 maart 2008 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Op woensdag om 18.30 speciaal voor jou met ondertiteling.
Ik weet zeker dat ik er meer van op steek dan zo een nutteloze IQ testquote:
Ik ben op Piratebay geweest en hij download wel, maar super langzaam. Hopelijk is ie vannacht wat sneller.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vreemd? ook niet op thepiratebay?
Ja hij is echt heel erg leuk! T wordt steeds leuker ook
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik er meer van op steek dan zo een nutteloze IQ test
Zonder smilie-uitleg was die inderdaad aan me voorbij gegaan.quote:
Nou euh ik denk eigenlijk daadwerkelijk dat ik er wat 'kennis' kan opsnuivenquote:Op zondag 16 maart 2008 20:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zonder smilie-uitleg was die inderdaad aan me voorbij gegaan.
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou euh ik denk eigenlijk daadwerkelijk dat ik er wat 'kennis' kan opsnuiven [ afbeelding ]
Zolang je maar niet alles slikt wat ze je voorschotelen.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou euh ik denk eigenlijk daadwerkelijk dat ik er wat 'kennis' kan opsnuiven [ afbeelding ]
Ik slik helemaal niks, zelfs geen aspirientjequote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zolang je maar niet alles slikt wat ze je voorschotelen.
Nasaal en (gebleekt) anaal telt ook hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik slik helemaal niks, zelfs geen aspirientje
Dan ga ik er nu even 1 in mijn hol stekenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nasaal en (gebleekt) anaal telt ook hoor
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit lijkt me een must see, voor iedereen die reality TV te serieus neemtquote:Reporter: The show must go on
Zondag 16 maart om 21.50 uur op Nederland 2
Reporter onderzoekt de werkelijkheid achter de schermen van reality televisie. Tijdens de opnamen op een Thais bountyeiland voor een Vlaams/Nederlands survivaldrama vond een moord plaats. Wat deden de programmamakers? Wat kregen de deelnemers te horen? Wie was de dader? Waarom ontsprong hij de dans? Moord op locatie. Soms hebben werkelijkheid en reality niets met elkaar te maken.
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef PC eend het volgende:
Reminder
[..]
Dus vooral ook de mensen die iets te lang achter de streams hangen en dit te serieus nemen, maar ja die zullen wel weer achter de streams hangen
die kunstpenis van mij werkt nietquote:Op zondag 16 maart 2008 21:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was nét aan het zappen...
Trustels ploon![]()
Helpdesk van penissen .. Zit de stekker erin ?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die kunstpenis van mij werkt niet[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef PC eend het volgende:
Reminder
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |