Da's Gert's slechte invloed.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's lastig, er is geen enkel moreel besef bij dat beest
Ja, ik dacht dat die kale koppen wel een belletje deden rinkelenquote:
Woepsquote:Op zondag 16 maart 2008 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de BH opeens niet meer past
Ook definitief geen incrowd meer?quote:
O dat ga ik dan effe kijken.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:25 schreef PC eend het volgende:
De eerste moord tijdens een realityshow schijnt al gepleegd te zijn![]()
[..]
Dit lijkt me een must see, voor iedereen die reality TV te serieus neemt![]()
Dus vooral ook de mensen die iets te lang achter de streams hangen en dit te serieus nemen, maar ja die zullen wel weer achter de streams hangen
Nu snap ik de pruik-fetish!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik dacht dat die kale koppen wel een belletje deden rinkelen
over bh's gesproken... hoe is het met je eitjesquote:
Met mn eitjesquote:Op zondag 16 maart 2008 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
over bh's gesproken... hoe is het met je eitjes![]()
[ afbeelding ]
Het zal wel een of andere thaise kabeldragert geweest zijn ofzo, maar de show must go on, klinkt wel lekker sappigquote:
Ik moet het wel een beetje kunnen verstaan, hoe lekker ze ook zijnquote:Trouwens Pekin Expres op TV5 (frankrijk) is ook wel geinig. Lekkere wijven!!!
Ja joh, gooi vol dat beest. Wat maakt het uit. Zolang je er maar geen sex mee hebt.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?
O.... goed dat je het zegt... ik dacht met die haldolletjes en zo, dat andere drugs dan ook wel konden?
Ja, en met mn eitjes gaat het denk ik wel goed.quote:
En? En? En?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja joh, gooi vol dat beest. Wat maakt het uit. Zolang je er maar geen sex mee hebt.
de franse vrouwen die ik nu zie hebben een snor een een baardquote:Op zondag 16 maart 2008 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zal wel een of andere thaise kabeldragert geweest zijn ofzo, maar de show must go on, klinkt wel lekker sappig![]()
Maar goed, ben benieuwd, het is voor het eerst dat ik hier van hoorde.
[..]
Ik moet het wel een beetje kunnen verstaan, hoe lekker ze ook zijn
Ik vind 70 graden Noord wel leuk(eerste aflevering iig).
Huh? Wasda?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef PC eend het volgende:
En vanavond natuurlijk ook de nationale, sex en drugs, spuiten en slikkentest
Zal wel een zeiksnor zijnquote:Op zondag 16 maart 2008 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de franse vrouwen die ik nu zie hebben een snor een een baard
fokking talen knobbel![]()
Ohh... die had ik gisteravond alquote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef PC eend het volgende:
En vanavond natuurlijk ook de nationale, sex en drugs, spuiten en slikkentest
quote:
Yups 22:35 op 3quote:Op zondag 16 maart 2008 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Wasda?
Iets met Sophie Hilbrand neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |