Slaap lekker WJquote:Op zondag 16 maart 2008 05:38 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga slapen.
jullie ook welterusten straks!
http://nl.youtube.com/watch?v=PscogedAWTI
Dit lijkt me een must see, voor iedereen die reality TV te serieus neemtquote:Reporter: The show must go on
Zondag 16 maart om 21.50 uur op Nederland 2
Reporter onderzoekt de werkelijkheid achter de schermen van reality televisie. Tijdens de opnamen op een Thais bountyeiland voor een Vlaams/Nederlands survivaldrama vond een moord plaats. Wat deden de programmamakers? Wat kregen de deelnemers te horen? Wie was de dader? Waarom ontsprong hij de dans? Moord op locatie. Soms hebben werkelijkheid en reality niets met elkaar te maken.
Ben je helemaal niet op verkansiequote:
Ligt eraan wat je onder vakantie verstaat.quote:
Nou, dat jij hier ff opgerot bent en wij ff rustig kunnen rellenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder vakantie verstaat.
Dat rustig lukt heel aardig, maar dat rellen zie ik nog niet zo.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, dat jij hier ff opgerot bent en wij ff rustig kunnen rellen
Als Gert er is durf ik nietquote:Op zondag 16 maart 2008 18:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat rustig lukt heel aardig, maar dat rellen zie ik nog niet zo.
mag je ik je er even aan herinneren dat het vandaag zondag isquote:Op zondag 16 maart 2008 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou, dat jij hier ff opgerot bent en wij ff rustig kunnen rellen
Ik zei toch rustig rellenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag je ik je er even aan herinneren dat het vandaag zondag ishet is notabene palmzondag
De afgelopen dagen zijn er zo te zien geen rellen geweest, dus zonder mij durf je het nu ook al niet meer?quote:
En palm drinkt zeker?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:51 schreef Polonium-120 het volgende:
waarom denk je dat ik een ezel bij me heb
Je head je users wel ff op de hoogte kunnen brengenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
De afgelopen dagen zijn er zo te zien geen rellen geweest, dus zonder mij durf je het nu ook al niet meer?![]()
Of was je ook op vakantie?
Tegen de tijd dat "mijn users" het door hebben, ben ik al weer terug.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je head je users wel ff op de hoogte kunnen brengen![]()
En niet alleen je incrowd
Je bent er weer!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat "mijn users" het door hebben, ben ik al weer terug.
Zelfs zn incrowd wist van nietsquote:Op zondag 16 maart 2008 18:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je head je users wel ff op de hoogte kunnen brengen![]()
En niet alleen je incrowd
En jij ook nog steeds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |