Sorry ik ben weg .. zit met mijn benen wijd voor de webcam. Tiepen gaat een beetje moeilijk nu ..quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ben weg .. zit met mijn benen wijd voor de webcam. Tiepen gaat een beetje moeilijk nu ..
Laters
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ben weg .. zit met mijn benen wijd voor de webcam. Tiepen gaat een beetje moeilijk nu ..
Laters
Jij snapt het.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
Ga je dat herberekenen naar het aantal biertjes?? 1 liter water = 2 bier??
Zo scherp is ie welquote:Op zondag 16 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga je dat herberekenen naar het aantal biertjes?? 1 liter water = 2 bier??
En dat na zoveel bier dat ik er geen water tegenop had kunnen drinken......quote:Op zondag 16 maart 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jij snapt het.
En wat is dat muissie aan het doen met de webcam?
We willen BLAUW !!!!!!!!!!!quote:
Oh ja, jij ookquote:
Tja maar toch niet helemaal op één of andere vreemde manier ..quote:
Neuh, ik blijf natuurlijk een controlfreakerige taalnazi..... anders heb ik er ook geen verklaring voor dat ik nog een beetje fatsoenlijk kan typenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja maar toch niet helemaal op één of andere vreemde manier ..
Je gaat toch niet weer knutselen, hè?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:50 schreef CarOnline het volgende:
Tijd voor wat anders vind ik eigenlijk. Heb al jaren dezelfde.
Nee, ik heb niemand om te msnnen. Gert is op verkansie.quote:
Dan heb je aan mij een goeie .. Ik ben ben een nerd met sllepiingquote:Op zondag 16 maart 2008 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf natuurlijk een controlfreakerige taalnazi..... anders heb ik er ook geen verklaring voor dat ik nog een beetje fatsoenlijk kan typen
Vrijdag is mijn zuipdag, op zaterdag drink ik gewoon een onderhoudsdosis.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:57 schreef BONG4002 het volgende:
Meer mensen onder invloed of ben ik de enige?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |