Is Gert op vakantiequote:Op zondag 16 maart 2008 02:59 schreef CarOnline het volgende:
Nee, ik heb niemand om te msnnen. Gert is op verkansie.
heb ik gehoord hoor, weet niet of het waar is of een roddel. of ie naar budapest is of naar dublin ofzo weet ik ook niet
Om de kater te neutraliseren zekerquote:Op zondag 16 maart 2008 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Vrijdag is mijn zuipdag, op zaterdag drink ik gewoon een onderhoudsdosis.
Oh dus jij weet het ook niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is Gert op vakantie
Zegt 'ie ook niet even ofzo.
Neuh, ik heb ooit eens ergens gelezen dat binge drinking (dat is dus coma zuipen, ja!) slechter is dan elke dag een onderhoudsdosis.quote:
Wij zijn te stabiel.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:04 schreef CarOnline het volgende:
Oh dus jij weet het ook niet?![]()
We zijn vast uit zn vriendenclubje gevallen
Een "onderhoudsdosis" zoals jij het omschrijft versta ik onder 2 glazen rode wijn of anderszins, iig in dezelfde categorie qua promillagequote:Op zondag 16 maart 2008 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ooit eens ergens gelezen dat binge drinking (dat is dus coma zuipen, ja!) slechter is dan elke dag een onderhoudsdosis.
Oeh... lekker nummer...... als je een vent was dan stuurde ik je nu een ondeugende PMquote:Op zondag 16 maart 2008 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij een goeie .. Ik ben ben een nerd met sllepiing![]()
Ik luister nu dit
http://nl.youtube.com/watch?v=yio9zi_GPPs
En drie dagen later komt ie gvd met de vertaling, en bedanktquote:Op zondag 16 maart 2008 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ooit eens ergens gelezen dat binge drinking (dat is dus coma zuipen, ja!) slechter is dan elke dag een onderhoudsdosis.
Wat een kutmod is het ookquote:Op zondag 16 maart 2008 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is Gert op vakantie
Zegt 'ie ook niet even ofzo.
Ik ben nog maar net begonnen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Had toen effe geen zin om te reageren ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:09 schreef Leandra het volgende:
En drie dagen later komt ie gvd met de vertaling, en bedankt
quote:Op zondag 16 maart 2008 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net begonnen....Wat is de gelegenheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik weet is irish coffee je tax
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Ja. Ik vind het fokking níet normaalquote:Op zondag 16 maart 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een kutmod is het ook
Totaal disrespectvol naar zijn users
Hehehehehe... Dan trek ik mijn super coole pak aan . Waterbestendigquote:Op zondag 16 maart 2008 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... lekker nummer...... als je een vent was dan stuurde ik je nu een ondeugende PM
Verjaardag.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is de gelegenheid?
Zover ik weet is irish coffee je tax
Maar we kunnen losquote:Op zondag 16 maart 2008 03:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het fokking níet normaal
Neuh, mijn echte verjaardag staat niet in mijn profiel dus viel ook niet te verwachtenquote:
JAWEL ik dacht het ergens gelezen te hebben verdommequote:Op zondag 16 maart 2008 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neuh, mijn echte verjaardag staat niet in mijn profiel dus viel ook niet te verwachten
DaT NOEMT men slaPENde honden WAkker MAKenquote:Op zondag 16 maart 2008 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar we kunnen los![]()
Waar is lobasca als je haar nodig hebt
quote:Op zondag 16 maart 2008 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
JAWEL ik dacht het ergens gelezen te hebben verdomme
Stelletje kutusers hier![]()
Dankequote:Feli ouwe pik
Ja ja ja.... net als ik gvd een keer om text verlegen zit heb jij ff geen zinquote:Op zondag 16 maart 2008 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Had toen effe geen zin om te reageren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |