En mij zomaar billenkoek geven en als een meisje/vrouw dat doet is het opeens goed hequote:
Oh ik dacht dat artanis homo was..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
En mij zomaar billenkoek geven en als een meisje/vrouw dat doet is het opeens goed he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
En mij zomaar billenkoek geven en als een vrouw dat doet is het opeens goed he.
Je mag je zelf ook best wel kind voelen en je er naar gedragen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige voelen zich nog kind. en gedragen.
Ik ben nog kind.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Je mag je zelf ook best wel kind voelen en je er naar gedragen hoor
Wie wilt er zacht zand!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien moeten we hier een zandbak neerzetten, kunnen julie gezellig speulen *in wangetjes knijpt*
* Isdatzo checkt lynda's fobo..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:02 schreef lynda het volgende:
* lynda knijpt Isdatzo in de wangen en geeft een aai over zijn bol![]()
Die sjaal draag ik al bijna 18 jaar met trots en zal ik de rest van me leven ook doenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
zie ik daar trouwens een AZ-sjaal?
sorry, maar az is de grap van het seizoen![]()
![]()
ok ok ik zal in dit topic verder geen voetbal-related posts plaatsen
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:53 schreef lynda het volgende:
Kom maar op sg
Zo gek ben ik dan weer wel
Ben ff bier halen!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B.ertha (1) Princepolly
Puntenslijpsel (1) Isdatzo
Isdatzo (5) Puntenslijpsel, skippybal, iuvenis, Rimas, PrinceP
Superharregarre (3) Nembrionic, b.ertha, lynda
lynda (2) -SG-, Wouser
Mag ik een bedankjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
wtf waarom moet ik dood?
##unvote Puntenslijpsel
##vote superharregarre
zo dan.
Want?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:32 schreef B.ertha het volgende:
= Isdatzo
En nu ga ik lekker chagrijnig naar een feest
Ik weet niet waar dat op slaat maar ik stemde opsuper harre garre vorodat het half 8 was;(quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:33 schreef Artanis1 het volgende:
Uitslag:
Isdatzo (8) Puntenslijpsel, skippybal, iuvenis, Rimas, PrincePolly, Rakkatje, B.Ertha Dorpsoudste
lynda (2) -SG-, Wouser
[ afbeelding ]
Het dorp had besloten dat IsDatZo het leven niet meer waard was. Hij werd naar de galg gebracht en IsDatZo (Zombie) verloor het leven.
Tijd voor de nachtacties mannen.
* lynda streept alle vrouwen weg..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:33 schreef Artanis1 het volgende:
Uitslag:
Isdatzo (8) Puntenslijpsel, skippybal, iuvenis, Rimas, PrincePolly, Rakkatje, B.Ertha Dorpsoudste
lynda (2) -SG-, Wouser
[ afbeelding ]
Het dorp had besloten dat IsDatZo het leven niet meer waard was. Hij werd naar de galg gebracht en IsDatZo (Zombie) verloor het leven.
Tijd voor de nachtacties mannen.
Alsof Isdatzo dan nog geleefd had..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:37 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat op slaat maar ik stemde opsuper harre garre vorodat het half 8 was;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Als zombie besluit ik om aan het leven van Puntenslijpsel een eind te maken.
Omdat: waarom moet jij eigenlijk leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eendracht maakt macht!
PSV Eindhoven!
Whatever, mn besluit staat toch vastquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:08 schreef PrincePolly het volgende:
In de OP staat trouwens de dag erna. Dus na de nacht, toch?
ocharme toch, boe-hoequote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nasty Bitch! Jullie hadden me nodig!
Jij begon met op mij stemmen, andersquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whatever, mn besluit staat toch vast
als dat zo is wordt de voltrekking van mijn vonnis slechts uitgesteld![]()
[..]
ocharme toch, boe-hoe![]()
![]()
Je hebt 't over jezelf afgeroepen
Ik denk van wel ja.. en waarom zou ik dat doen dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nog neit officieel dood ofwel? Het moet eerst nacht worden toch
|Dus je kan nog van gedachten veranderen?
Wij dames! Wij moeten elkaar steunen!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk van wel ja.. en waarom zou ik dat doen dan?
Noem je Isdatzo nu een meisjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij dames! Wij moeten elkaar steunen!
uhhhhh ??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij dames! Wij moeten elkaar steunen!
Ja ik dacht ook alquote:
Echt, ben jij soms 14 jaar ofzo??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Whahaha okee jammerIk dacht dat je vrouwmens was
Hmmmmquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Whahaha okee jammerIk dacht dat je vrouwmens was
Zeg, jij kan ook nog dood, weet jequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:39 schreef Clone.Bee het volgende:
Hahahhaha Isdatzo, ik lach je uit, hahaha
Haaaave mercyquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, jij kan ook nog dood, weet je [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook je vader
Hihi.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:42 schreef Clone.Bee het volgende:
[..]
Haaaave mercyNu vráág je er om hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
Wel ietsjes ouder. Ik dacht het gewoon ergens gelezen te hebben, maar misschien ben ik in de warquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echt, ben jij soms 14 jaar ofzo??
OK, je bent gewoon vaak in de war dan...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel ietsjes ouder. Ik dacht het gewoon ergens gelezen te hebben, maar misschien ben ik in de war
Nou is me niet vaker overkomen, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OK, je bent gewoon vaak in de war dan...
Niet met zo'n kutweer als het morgen wordt, ik heb gelukkig een auto tot mn beschikkingquote:
Hmmmm.. zou je denken?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel ietsjes ouder. Ik dacht het gewoon ergens gelezen te hebben, maar misschien ben ik in de war
Het spijt me okeeeequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet met zo'n kutweer als het morgen wordt, ik heb gelukkig een auto tot mn beschikking
[..]
Hmmmm.. zou je denken?
je bent mafia etc.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou is me niet vaker overkomen, toch?
Desalniettemin heb je gelijk
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:02 schreef Clone.Bee het volgende:
Of hij is gewoon een seksistische lul
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat artanis homo was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
Niet grappig!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:16 schreef iuvenis het volgende:
Arme Rimas, hij was altijd al zooo lief en wijs.... Nee serieus, dit is vet grappig, Rimas is op de stoel terechtgekomen!
Nee want ik snapte er niets meer vanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:14 schreef iuvenis het volgende:
MaJo, heb je eigk wel gestemd?
B.ertha, Puntenslijpsel, Harajuku. en ik (hoop dat ik niemand vergeetquote:Op zondag 16 maart 2008 14:29 schreef lynda het volgende:
Op weer bijgewerkt!
Wie zijn nou de nog levende vrouwen behalve ik
Nee, ik vind het ook stomquote:Op zondag 16 maart 2008 16:47 schreef Thieske het volgende:
Is het raar dat ik er geen flikker meer aan vind?
Waarom spreek je van een 'we' als je niet meedoetquote:Op zondag 16 maart 2008 16:56 schreef Clone.Bee het volgende:
Moeten we nu voor 1900 alweer iemand doodstemmen?
Omdat ze wel meedoet?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom spreek je van een 'we' als je niet meedoet?
Waarom staat ze niet bij de deelnemers dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ze wel meedoet?
Jij ook hier?
roda![]()
Staat ze welquote:Op zondag 16 maart 2008 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom staat ze niet bij de deelnemers dan?
Vote### PPquote:Op zondag 16 maart 2008 17:11 schreef Clone.Bee het volgende:
Ik stem PP.
Dat is toch logisch? Dan gaat de maffia hem afmakenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:28 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Vote### PP
Wel raar dat zonder enige reden (denk ik) de velddoctor gewoon zo beschermt, zonder er iets van te melden:(
Veel plezier,quote:Op zondag 16 maart 2008 17:42 schreef Artanis1 het volgende:
Ik zal vandaag tot s'nachts ~0:40 afwezig zijn. Gelieve aub dus geduld te hebben. Beschouw degene die om 19:30 de meeste votes heeft als gelynched en stuur daarna de nachtacties in.
Flikker es op sukkel. Jij bent allang pleite.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
##vote PrincePolly
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Flikker es op sukkel. Jij bent allang pleite.
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer [afbeelding]
ik kon 't proberen [afbeelding]
Jij was toch ook al dood?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ik bedenkt me
##unvote Wouser
## vote:lynda
Ja, en dus? Harajuku-->Queen Bee-->Clone Beequote:Op zondag 16 maart 2008 18:00 schreef Clone.Bee het volgende:
Hoi, ik ben dus Harajuku.
Dan ben ik dus irritant. Graag gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:39 schreef iuvenis het volgende:
##vote PrincePolly
Wegens zijn verdachte PM
Thieske is of heel irritant of heel slecht in doen alsof, met dat 'dit is saai spel, ist niet' geroep...
Gezellig, sinds wanneer heb ik op wousr gestemd?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:43 schreef B.ertha het volgende:
Princepolly (4) Clonebee, Rakkatje, Iuvenis, B.ertha
Wouser (2) Tripack, -SG-
Lynda (1) puntenslijpsel
Excuus, jij had tripack, net andersomquote:Op zondag 16 maart 2008 18:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gezellig, sinds wanneer heb ik op wousr gestemd?
Wie?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:07 schreef Thieske het volgende:
Kijk uit -SG- anders vind iuvenis je dadelijk irritant. En dan zwaait er wat!
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:39 schreef iuvenis het volgende:
##vote PrincePolly
Wegens zijn verdachte PM
Thieske is of heel irritant of heel slecht in doen alsof, met dat 'dit is saai spel, ist niet' geroep...
Nog van toen ik Queen_Bee was. Snap je hem?!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
## Vote PrincePolly
Omdat de rest het ook doet [afbeelding]
En wist niet dat clone bee harajuku was [afbeelding] [afbeelding]
Als we (ikquote:Op zondag 16 maart 2008 19:25 schreef Clone.Bee het volgende:
[..]
Nog van toen ik Queen_Bee was. Snap je hem?!;E@#:@d
Ohhh nooooess!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:27 schreef Clone.Bee het volgende:
Ik heb als eerste gestemd
'quote:
Zoals julie weten was ik de Zombie, aight?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
'
Ja dat doe je toch niet vooraf! Ga me niet lopen verdedigen of iets. Je wil me weghebben of niet. Doe er maar iets mee en probeer uit het stemgedrag eea af te leiden.
Zie bijvoorbeeld het posticoontje van Clone.Bee icm de inhoud van de tekst...
Dat is mijn normale PI, eigenlijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
'
Ja dat doe je toch niet vooraf! Ga me niet lopen verdedigen of iets. Je wil me weghebben of niet. Doe er maar iets mee en probeer uit het stemgedrag eea af te leiden.
Zie bijvoorbeeld het posticoontje van Clone.Bee icm de inhoud van de tekst...
En daarom ben ik nu mafiaquote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Daarbij, artanis1 heeft DUIDELIJK aangegeven dat het niet de bedoeling is om screenshots van je rol te plaatsen/sturen. [afbeelding]
Maar dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 16 maart 2008 19:41 schreef Clone.Bee het volgende:
[..]
Dat is mijn normale PI, eigenlijk.
Maar je hebt gelijk, laten we naar stemgedrag kijken. Ik denk daaaaaaat
Princepolly (7) Clonebee, Rakkatje, Iuvenis, B.ertha, Thieske, MaJo, Skippybal
deze 7 mafia zijn!
Oh scheisse, daar ging het planquote:Op zondag 16 maart 2008 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet [afbeelding].
[afbeelding]
Laten we princepolly voor straf 2 keer ophangen!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Daarbij, artanis1 heeft DUIDELIJK aangegeven dat het niet de bedoeling is om screenshots van je rol te plaatsen/sturen.
Ik zeg nogmaals: mij boeit het niet wie er wint. Ik ben eruit. Al zou ik mafia, the witchdoctor of weet ik wie zijn. Let nou maar niet zoveel op mij (of wou je woe.avond anders even langskomen...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoals julie weten was ik de Zombie, aight?
(note the timestamp enzo he, klopt toch?)
ZOOO makkelijk te photoshoppen..
Is goed schatquote:Op zondag 16 maart 2008 19:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik zeg nogmaals: mij boeit het niet wie er wint. Ik ben eruit. Al zou ik mafia, the witchdoctor of weet ik wie zijn. Let nou maar niet zoveel op mij (of wou je woe.avond anders even langskomen...)
Mag ik meekomenquote:Op zondag 16 maart 2008 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is goed schat
Kunnen we gezellig de overwinning van ajax PSV vieren.. Heb je grolsch Bavaria of Jupiler in huis of moet ik meenemen?
Echte supporters zitten gewoon in het stadion...quote:
Dôh daarom ook na de wedstrijd he slimmert.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echte supporters zitten gewoon in het stadion...
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:52 schreef B.ertha het volgende:
Oke, we hebben dus een dorpsbewoner gelyncht (waarom zou hij liegen na zijn dood?) en nu gaan we allemaal weer lief verder.
Eerste stem op PP was door Clone.Bee, dus die verdenk ik nu [afbeelding]
Ik heb het over die andere, oh zo geweldige en superieure persoon...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dôh daarom ook na de wedstrijd he slimmert.
Jij snapte de hints sowieso toch al niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu is het saai, als Artanis er niet is. We kunnen ook niet speculeren o.i.d zonder hints [afbeelding]
Nee maar deed wel mijn best om te doen alsof en mee te praten er overquote:Op zondag 16 maart 2008 20:07 schreef Clone.Bee het volgende:
[..]
Jij snapte de hints sowieso toch al niet?
Zei je toch.
SGquote:Op zondag 16 maart 2008 19:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb het over die andere, oh zo geweldige en superieure persoon...
Nu hou ik er (weer) over op.
Dus nu weten we hoe jij je voeldequote:Op zondag 16 maart 2008 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar deed wel mijn best om te doen alsof en mee te praten er over [afbeelding]
Ja, ongeveerquote:
Oke hier je hintsquote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu is het saai, als Artanis er niet is. We kunnen ook niet speculeren o.i.d zonder hints
Ahja...quote:Op zondag 16 maart 2008 20:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke hier je hints
[ afbeelding ]
2e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1ste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFT!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef -SG- het volgende:
Tietuuuuhhhh!!
[ afbeelding ]
Bieeeeeer!
[ afbeelding ]
No shit, Sherlock.quote:
Bustedquote:Op zondag 16 maart 2008 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ik ben te laat om te stemmen zie ik
Dat is jammer want ik had mooi een dorpsbewoner op de korrel
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef PrincePolly het volgende:
Roet klinkt als ...
Kwal klink als ...
Tussen ons wordt het niet meer normaal vrees ik.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:15 schreef Clone.Bee het volgende:
Nu ja, ik hoop toch dat de volgende ronde weer normaal wordt
Sorry, ik kan het me op doordeweekse dagen niet permiteren om naar amsterdam af te reizen voor een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 16 maart 2008 19:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echte supporters zitten gewoon in het stadion...
Ik dacht dat ik je dat al duidelijk had gemaakt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Tussen ons wordt het niet meer normaal vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |