Echte supporters zitten gewoon in het stadion...quote:
Dôh daarom ook na de wedstrijd he slimmert.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echte supporters zitten gewoon in het stadion...
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:52 schreef B.ertha het volgende:
Oke, we hebben dus een dorpsbewoner gelyncht (waarom zou hij liegen na zijn dood?) en nu gaan we allemaal weer lief verder.
Eerste stem op PP was door Clone.Bee, dus die verdenk ik nu [afbeelding]
Ik heb het over die andere, oh zo geweldige en superieure persoon...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dôh daarom ook na de wedstrijd he slimmert.
Jij snapte de hints sowieso toch al niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu is het saai, als Artanis er niet is. We kunnen ook niet speculeren o.i.d zonder hints [afbeelding]
Nee maar deed wel mijn best om te doen alsof en mee te praten er overquote:Op zondag 16 maart 2008 20:07 schreef Clone.Bee het volgende:
[..]
Jij snapte de hints sowieso toch al niet?
Zei je toch.
SGquote:Op zondag 16 maart 2008 19:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb het over die andere, oh zo geweldige en superieure persoon...
Nu hou ik er (weer) over op.
Dus nu weten we hoe jij je voeldequote:Op zondag 16 maart 2008 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar deed wel mijn best om te doen alsof en mee te praten er over [afbeelding]
Ja, ongeveerquote:
Oke hier je hintsquote:Op zondag 16 maart 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu is het saai, als Artanis er niet is. We kunnen ook niet speculeren o.i.d zonder hints
Ahja...quote:Op zondag 16 maart 2008 20:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke hier je hints
[ afbeelding ]
2e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1ste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|