Wie?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:07 schreef Thieske het volgende:
Kijk uit -SG- anders vind iuvenis je dadelijk irritant. En dan zwaait er wat!
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:39 schreef iuvenis het volgende:
##vote PrincePolly
Wegens zijn verdachte PM
Thieske is of heel irritant of heel slecht in doen alsof, met dat 'dit is saai spel, ist niet' geroep...
Nog van toen ik Queen_Bee was. Snap je hem?!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
## Vote PrincePolly
Omdat de rest het ook doet [afbeelding]
En wist niet dat clone bee harajuku was [afbeelding] [afbeelding]
Als we (ikquote:Op zondag 16 maart 2008 19:25 schreef Clone.Bee het volgende:
[..]
Nog van toen ik Queen_Bee was. Snap je hem?!;E@#:@d
Ohhh nooooess!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:27 schreef Clone.Bee het volgende:
Ik heb als eerste gestemd
'quote:
Zoals julie weten was ik de Zombie, aight?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
'
Ja dat doe je toch niet vooraf! Ga me niet lopen verdedigen of iets. Je wil me weghebben of niet. Doe er maar iets mee en probeer uit het stemgedrag eea af te leiden.
Zie bijvoorbeeld het posticoontje van Clone.Bee icm de inhoud van de tekst...
Dat is mijn normale PI, eigenlijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
'
Ja dat doe je toch niet vooraf! Ga me niet lopen verdedigen of iets. Je wil me weghebben of niet. Doe er maar iets mee en probeer uit het stemgedrag eea af te leiden.
Zie bijvoorbeeld het posticoontje van Clone.Bee icm de inhoud van de tekst...
En daarom ben ik nu mafiaquote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Daarbij, artanis1 heeft DUIDELIJK aangegeven dat het niet de bedoeling is om screenshots van je rol te plaatsen/sturen. [afbeelding]
Maar dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 16 maart 2008 19:41 schreef Clone.Bee het volgende:
[..]
Dat is mijn normale PI, eigenlijk.
Maar je hebt gelijk, laten we naar stemgedrag kijken. Ik denk daaaaaaat
Princepolly (7) Clonebee, Rakkatje, Iuvenis, B.ertha, Thieske, MaJo, Skippybal
deze 7 mafia zijn!
Oh scheisse, daar ging het planquote:Op zondag 16 maart 2008 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet [afbeelding].
[afbeelding]
Laten we princepolly voor straf 2 keer ophangen!quote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Daarbij, artanis1 heeft DUIDELIJK aangegeven dat het niet de bedoeling is om screenshots van je rol te plaatsen/sturen.
Ik zeg nogmaals: mij boeit het niet wie er wint. Ik ben eruit. Al zou ik mafia, the witchdoctor of weet ik wie zijn. Let nou maar niet zoveel op mij (of wou je woe.avond anders even langskomen...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoals julie weten was ik de Zombie, aight?
(note the timestamp enzo he, klopt toch?)
ZOOO makkelijk te photoshoppen..
Is goed schatquote:Op zondag 16 maart 2008 19:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik zeg nogmaals: mij boeit het niet wie er wint. Ik ben eruit. Al zou ik mafia, the witchdoctor of weet ik wie zijn. Let nou maar niet zoveel op mij (of wou je woe.avond anders even langskomen...)
Mag ik meekomenquote:Op zondag 16 maart 2008 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is goed schat
Kunnen we gezellig de overwinning van ajax PSV vieren.. Heb je grolsch Bavaria of Jupiler in huis of moet ik meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |