Want?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:32 schreef B.ertha het volgende:
= Isdatzo
En nu ga ik lekker chagrijnig naar een feest
Ik weet niet waar dat op slaat maar ik stemde opsuper harre garre vorodat het half 8 was;(quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:33 schreef Artanis1 het volgende:
Uitslag:
Puntenslijpsel (1) Isdatzo
Isdatzo (8) Puntenslijpsel, skippybal, iuvenis, Rimas, PrincePolly, Rakkatje, B.Ertha Dorpsoudste
Superharregarre (3) Nembrionic, b.ertha, lynda
lynda (2) -SG-, Wouser
[ afbeelding ]
Het dorp had besloten dat IsDatZo het leven niet meer waard was. Hij werd naar de galg gebracht en IsDatZo (Zombie) verloor het leven.
Tijd voor de nachtacties mannen.
* lynda streept alle vrouwen weg..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:33 schreef Artanis1 het volgende:
Uitslag:
Puntenslijpsel (1) Isdatzo
Isdatzo (8) Puntenslijpsel, skippybal, iuvenis, Rimas, PrincePolly, Rakkatje, B.Ertha Dorpsoudste
Superharregarre (3) Nembrionic, b.ertha, lynda
lynda (2) -SG-, Wouser
[ afbeelding ]
Het dorp had besloten dat IsDatZo het leven niet meer waard was. Hij werd naar de galg gebracht en IsDatZo (Zombie) verloor het leven.
Tijd voor de nachtacties mannen.
Alsof Isdatzo dan nog geleefd had..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:37 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat op slaat maar ik stemde opsuper harre garre vorodat het half 8 was;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Als zombie besluit ik om aan het leven van Puntenslijpsel een eind te maken.
Omdat: waarom moet jij eigenlijk leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eendracht maakt macht!
PSV Eindhoven!
Whatever, mn besluit staat toch vastquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:08 schreef PrincePolly het volgende:
In de OP staat trouwens de dag erna. Dus na de nacht, toch?
ocharme toch, boe-hoequote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nasty Bitch! Jullie hadden me nodig!
Jij begon met op mij stemmen, andersquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whatever, mn besluit staat toch vast
als dat zo is wordt de voltrekking van mijn vonnis slechts uitgesteld![]()
[..]
ocharme toch, boe-hoe![]()
![]()
Je hebt 't over jezelf afgeroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |