quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Als zombie besluit ik om aan het leven van Puntenslijpsel een eind te maken.
Omdat: waarom moet jij eigenlijk leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eendracht maakt macht!
PSV Eindhoven!
Whatever, mn besluit staat toch vastquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:08 schreef PrincePolly het volgende:
In de OP staat trouwens de dag erna. Dus na de nacht, toch?
ocharme toch, boe-hoequote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nasty Bitch! Jullie hadden me nodig!
Jij begon met op mij stemmen, andersquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whatever, mn besluit staat toch vast
als dat zo is wordt de voltrekking van mijn vonnis slechts uitgesteld![]()
[..]
ocharme toch, boe-hoe![]()
![]()
Je hebt 't over jezelf afgeroepen
Ik denk van wel ja.. en waarom zou ik dat doen dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nog neit officieel dood ofwel? Het moet eerst nacht worden toch
|Dus je kan nog van gedachten veranderen?
Wij dames! Wij moeten elkaar steunen!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk van wel ja.. en waarom zou ik dat doen dan?
Noem je Isdatzo nu een meisjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij dames! Wij moeten elkaar steunen!
uhhhhh ??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij dames! Wij moeten elkaar steunen!
Ja ik dacht ook alquote:
Echt, ben jij soms 14 jaar ofzo??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Whahaha okee jammerIk dacht dat je vrouwmens was
Hmmmmquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Whahaha okee jammerIk dacht dat je vrouwmens was
Zeg, jij kan ook nog dood, weet jequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:39 schreef Clone.Bee het volgende:
Hahahhaha Isdatzo, ik lach je uit, hahaha
Haaaave mercyquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, jij kan ook nog dood, weet je [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook je vader
Hihi.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:42 schreef Clone.Bee het volgende:
[..]
Haaaave mercyNu vráág je er om hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |