Wel ietsjes ouder. Ik dacht het gewoon ergens gelezen te hebben, maar misschien ben ik in de warquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echt, ben jij soms 14 jaar ofzo??
OK, je bent gewoon vaak in de war dan...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel ietsjes ouder. Ik dacht het gewoon ergens gelezen te hebben, maar misschien ben ik in de war
Nou is me niet vaker overkomen, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OK, je bent gewoon vaak in de war dan...
Niet met zo'n kutweer als het morgen wordt, ik heb gelukkig een auto tot mn beschikkingquote:
Hmmmm.. zou je denken?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel ietsjes ouder. Ik dacht het gewoon ergens gelezen te hebben, maar misschien ben ik in de war
Het spijt me okeeeequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet met zo'n kutweer als het morgen wordt, ik heb gelukkig een auto tot mn beschikking
[..]
Hmmmm.. zou je denken?
je bent mafia etc.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou is me niet vaker overkomen, toch?
Desalniettemin heb je gelijk
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:02 schreef Clone.Bee het volgende:
Of hij is gewoon een seksistische lul
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat artanis homo was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
Niet grappig!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:16 schreef iuvenis het volgende:
Arme Rimas, hij was altijd al zooo lief en wijs.... Nee serieus, dit is vet grappig, Rimas is op de stoel terechtgekomen!
Nee want ik snapte er niets meer vanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:14 schreef iuvenis het volgende:
MaJo, heb je eigk wel gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |