Palma: hoe heet die dance?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef mootie het volgende:
Mike: ik zou wel sex met je kunnen hebben,
Duh.... na 13 jaar droogstaan kan hij het nog wel op Dame Edna.
Amanda komt binnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Het zweet gutst van die rotkop van die kutzwerver
Amanda heeft veel pijn onder in haar buik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
A: Het is echt een vrouwenziekte, heel veel vrouwen hebben vaak blaasontsteking. Ze voelt haar blaasontsteking erweer aankomen.
Dat worden weer strafpunten voor Tommie wegens partijdigheid, of een pluim van Brian omdat er nu nog iemand is die dat vindtquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:59 schreef beequeen het volgende:
Tommie vindt dat Amanda veel drinkt, goh.
Palma: Mikey doe alsjeblieft normaal !!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:09 schreef rooie3 het volgende:
Haha en Mike is er ook weer en zit weer naast Palma.Fantastische streams,vol met humor.
Wat zou jij doen als Mike je mystery date was? En ook nog van alles van plan bleek te zijn? *ril*quote:
Helaas staan de BB en DGK redacties er niet om bekend dat ze voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van iemand die dronken is, dus ik ben bang dat ik broodnuchter zou blijven.... hoe verleidelijk het ook is om je katslam te zuipen om de avond een beetje door te kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als Mike je mystery date was? En ook nog van alles van plan bleek te zijn? *ril*
Zo veel mogelijk zuipen en hopen dat men in de gaten houdt dat een dronken persoon niet in staat is om nee te zeggen lijkt me de beste optie idd, een aanranding on stream lijkt me geen reclame dus de beste oplossing is het op een zuipen zetten en compleet out gaan.![]()
En de kutzwerver moet morgen weer vuil ophalen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef Guuskeee het volgende:
kutzwerver geilt op palma
[ afbeelding ]
Palma gaat speciaal even haar tanden poetsenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Ziet het volgende:
ik ben niet de vrouw die mike zoekt
huub: neehee, maar jullie kunnen best wel even zoenen!
gewoon voor het shotje
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Varen het volgende:
Mike wil Palma vanavond nog zwanger maken
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef Guuskeee het volgende:
hij is al weer helemaal thuis
[ afbeelding ]
Nienke moet blijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Nienke voelt zich helemaal thuis, het wordt elke dag bizarder hier
Jaap moet aan zijn 'sociale leven' denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
En Jaap mist weer zijn tv momenten.
Feit blijft dat Palma zo blauw is als een, voor de euro, tientje en dat ze het niet kunnen maken dat ze wordt misbruikt on stream door een hitsige vent die al 13 jaar geen vrouw heeft gehad, er zal ingegrepen moeten worden als hij aanstalten maakt om zich aan haar te vergrijpen, dat zal haar redding zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo had bedronken bij een serieuze date, dit is echt de verantwoordelijkheid van de febo, ik zie dit als een geintje, blijkbaar Palma ook niet, anders had ze zich heus niet zo laten gaan qua alcohol, Mike kan dan wel geil zijn en wat meer willen, de FEBO mag dit niet laten gebeuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas staan de BB en DGK redacties er niet om bekend dat ze voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van iemand die dronken is, dus ik ben bang dat ik broodnuchter zou blijven.... hoe verleidelijk het ook is om je katslam te zuipen om de avond een beetje door te kunnen komen.
Wrong!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Feit blijft dat Palma zo blauw is als een, voor de euro, tientje en dat ze het niet kunnen maken dat ze wordt misbruikt on stream door een hitsige vent die al 13 jaar geen vrouw heeft gehad, er zal ingegrepen moeten worden als hij aanstalten maakt om zich aan haar te vergrijpen, dat zal haar redding zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo had bedronken bij een serieuze date, dit is echt de verantwoordelijkheid van de febo, ik zie dit als een geintje, blijkbaar Palma ook niet, anders had ze zich heus niet zo laten gaan qua alcohol, Mike kan dan wel geil zijn en wat meer willen, de FEBO mag dit niet laten gebeuren.
Dit verhaal boeit mij voor geen meter, gewoon blijven kijken!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Feit blijft dat Palma zo blauw is als een, voor de euro, tientje en dat ze het niet kunnen maken dat ze wordt misbruikt on stream door een hitsige vent die al 13 jaar geen vrouw heeft gehad, er zal ingegrepen moeten worden als hij aanstalten maakt om zich aan haar te vergrijpen, dat zal haar redding zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo had bedronken bij een serieuze date, dit is echt de verantwoordelijkheid van de febo, ik zie dit als een geintje, blijkbaar Palma ook niet, anders had ze zich heus niet zo laten gaan qua alcohol, Mike kan dan wel geil zijn en wat meer willen, de FEBO mag dit niet laten gebeuren.
Mike zo briljant: Nee, ik wil geen SOA.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Yavido het volgende:
Huub tegen Mike: 'en anders spuit je gewoon in d'r bek, doe ik ook altijd als ik geen condooms heb'
Precies, de werkgever vann beiden, dat brengt verantwoordelijkheid met zich mee, als er iets is wat ze niet kunnen maken is misbruik van een situatie waarbij 1 van de partijen zich niet meer kan verdedigen, wat er ook gebeurt, de FEBO is verantwoordelijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mike zo briljant: Nee, ik wil geen SOA.
Mwoah...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas staan de BB en DGK redacties er niet om bekend dat ze voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van iemand die dronken is, dus ik ben bang dat ik broodnuchter zou blijven.... hoe verleidelijk het ook is om je katslam te zuipen om de avond een beetje door te kunnen komen.
Ze hebben hier voor getekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, de werkgever vann beiden, dat brengt verantwoordelijkheid met zich mee, als er iets is wat ze niet kunnen maken is misbruik van een situatie waarbij 1 van de partijen zich niet meer kan verdedigen, wat er ook gebeurt, de FEBO is verantwoordelijk.
quote:
Ach, Jaap. Die is allang op zn retour met dat gespeelde actje van 'm.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef rooie3 het volgende:
Wat zal Japie balen.hij mist weer alles.
Volle lading idd, na 13 jaar geen sexquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
die duikt zometeen met volle lading op die kussens
Ik vind het ook best heel grappig, echt, ik ben het ook met je eens, dit is super leuk, maar het moet wel leuk blijven, misbruik is niet leuk, als het bij een gefrustreerde Mike en een lamme Palma blijft is het om mij goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit verhaal boeit mij voor geen meter, gewoon blijven kijken!
Ze hebben ervoor getekend, quitclaim ftw.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind het ook best heel grappig, echt, ik ben het ook met je eens, dit is super leuk, maar het moet wel leuk blijven, misbruik is niet leuk, als het bij een gefrustreerde Mike en een lamme Palma blijft is het om mij goed.
Volle lading? Het zal wel poeder zijn na 14 jaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja hahahaha
hij zit mike zwaar op te hitsen,
die duikt zometeen met volle lading op die kussens
zo eng dat ik 'm niet wou cappen..quote:
Beetje beenaaiwerk joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind het ook best heel grappig, echt, ik ben het ook met je eens, dit is super leuk, maar het moet wel leuk blijven, misbruik is niet leuk, als het bij een gefrustreerde Mike en een lamme Palma blijft is het om mij goed.
Heel goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
zo eng dat ik 'm niet wou cappen..
Dat zal best, maar niet dat kan niet gelden voor iets waar je niet meer zelf voor in kunt stemmen, ze zullen best wel opletten, denk ik, daarom blijft dit hilarisch, wat zal Palma zich schamen moregen en wat zal Mike een lachertje blijven, dit is echt ongelofelijk, een samenloop van omstandigheden, dit kan niemand bedenken vantevoren, dit is echt heel comisch uitgepakt.quote:
Ja, die loopt het weet te verziekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:29 schreef Ziet het volgende:
brian verpest het hoor
ze hadden gewoon in bed moeten gaan liggen met zijn allen
allemaal stil
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Liggen ze nu wel samen in één bed?
klopt, daarom is het nog wel grappig.quote:
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
klopt, daarom is het nog wel grappig.![]()
Niemand bij zijn volle verstand gaat bij Mike in bed liggen, het had niet beter verzonnen kunnen worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.
Natuurlijk, er wordt TV gemaakt en B&A moeten dat weer uitbuiten stel je voor dat er iemand de show gaat stelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.
Ah gossie, is er iemand ranziger dan ons aller lieve Japio? Kom op zeg, hij had al weken geleden de show moeten spelen, hij kan nu niet de primadonna uithangen en een woedeaanval rechtvaardigen, too little, too late.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:33 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap is beaus zo te zien...
Of hij is weer in stakingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:35 schreef Dementor het volgende:
Tja Jaap had je maar ff uit het kantoor moeten komen.
De winnaars moeten met rust worden gelaten jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Hij mag natuurlijk Brian en Amanda niet terroriseren in de finale! als dat zo is!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb een leuk finalespel bedacht...
= rat tot aan zijn middel ingraven
= cirkel eromheen tekenen met straal van 3 meter
= alle miljonairs een pallet met mandarijn-grote stenen
= degene die brian KO gooit (liever KW, kassie wijle) wint!
En als ie KW is nog een steen. En stoer doen over tunnelvisie daarna.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
Offff...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
TOP IDEE!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
= alle STREAMERS een pallet met mandarijn-grote stenen
En dat gaan we aan Brian verkopen door hem te vertellen dat hij Jezus is?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Offff...
Een grote houten kruis
Spijkers
Hamer
Rat
En dan spikersloan
Hij lijkt wel opgebaard.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:40 schreef Yavido het volgende:
Goh, wat is Brian toch grappig en origineel![]()
Mike in diepe rust
[ afbeelding ]
Jaap ziet het einde naderen...zonder huis, zonder baan..geen winnaar...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie, is er iemand ranziger dan ons aller lieve Japio? Kom op zeg, hij had al weken geleden de show moeten spelen, hij kan nu niet de primadonna uithangen en een woedeaanval rechtvaardigen, too little, too late.
Ach, als je het zo bekijkt, hij moet zijn eerste nog openen toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap ziet het einde naderen...zonder huis, zonder baan..geen winnaar...
na 10 x een snackbar te hebben geopend is de roem wel voorbij denk ik zo...
LOL.... Jaap een snackbar laten openen....... dat is echt reclamequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap ziet het einde naderen...zonder huis, zonder baan..geen winnaar...
na 10 x een snackbar te hebben geopend is de roem wel voorbij denk ik zo...
Hehe, ik kom niet meer bij van jullie postsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef Guuskeee het volgende:
hij is al weer helemaal thuis
[ afbeelding ]
Dan moet hij het over gehandicapten hebben die zuigen, terwijl er gehandicapten in de zaal zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:43 schreef Yavido het volgende:
Wat een grappige man, cabaretier Brian! Dat wordt een storm carriere !
[ afbeelding ]
Ik mis het nest met rode mieren die eerst nog aan rat moeten knabbelen, nadat hij met honing is ingesmeerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
Goed planquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef Yavido het volgende:
Claire & Huub in gesprek over de stemronde. Huub denkt dat Jaap boos is vanwege het feit dat het plannetje van Jaap is mislukt. Jaap & Huub samen, en dan zou Jaap & Brian Huub eruit stemmen, was het plan.
[ afbeelding ]
Huub: 'Ik ben ook niet van gisteren!'
Mike? Met dat buikje van 'm ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef Leandra het volgende:
En Palma kruipt maar weer eens tegen Brian aan... was Mike niet jong en strak genoeg voor Palma??
Hmm, een boze Jaap, een doorzichtig plan, een finale op komst, voelt iemand anders ook een afkoopregeling aankomen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed plan
Jammer dat het zo doorzichtig was
inderdaad ontzettendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:49 schreef tho_Omas het volgende:
Brian :" HIHIIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIII"
ja en dan een 'eerlijke' finale tussen man/hoervrouw man/vrouwquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een boze Jaap, een doorzichtig plan, een finale op komst, voelt iemand anders ook een afkoopregeling aankomen?
Palma lijkt op Nienke 20 jaar laterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Palma is ook geen 22 meer natuurlijk
Zou me niets meer verbazen, aan de andere kant: volgens mij stuurt Jaap al vanaf het begin op een afkoopregeling aan, en daar gaan ze telkens niet (ver genoeg) in meequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een boze Jaap, een doorzichtig plan, een finale op komst, voelt iemand anders ook een afkoopregeling aankomen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ja en dan een 'eerlijke' finale tussen man/hoervrouw man/vrouw
Dat was mij op een van die Nienke caps ook opgevallen... dat het een split-second leek alsof het Palma wasquote:
Kapotte V-snaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:49 schreef tho_Omas het volgende:
Brian :" HIHIIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIII"
Jaap kan waarschijnlijk doen wat hij wil, hij is een karakatuur, een wannabee, maar een net niet mannetje, hij heeft gegokt en misgegokt, te lang afgewacht en heeft verloren, jammer dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets meer verbazen, aan de andere kant: volgens mij stuurt Jaap al vanaf het begin op een afkoopregeling aan, en daar gaan ze telkens niet (ver genoeg) in mee
Pas maar op met die uitspraak, straks krijg je al die geyle knaapjes over je heen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was mij op een van die Nienke caps ook opgevallen... dat het een split-second leek alsof het Palma was
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
Pas maar op met die uitspraak, straks krijg je al die geyle knaapjes over je heen.![]()
oh eh, zo bedoelde ik het ook weer niet
Ja, de paardenpijper in optima forma, wat een focking kneus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tunnelvisie. Hoewel dat met de paarden wel de kroon spande.
dat bedoelde die...ik begreep het al niet..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de paardenpijper in optima forma, wat een focking kneus.
idd superstreamsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Whatever, de streams zijn leuk vanavond, de COS is gezellig, de uitkomst duidelijk, of niet?
![]()
En terugquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub kreeg telefoon van de FEBO en weg streams .......
Absuluut, ook al moeten gast&personeel voor vertier zorgen, er gebeurt iets!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:06 schreef Desii het volgende:
[..]
idd superstreams
En dit serieuze gesprek vind ik ook weer mooi tussen Huub en Claire........
En ik hou van Palma![]()
Precies, waren heerlijke streams .... en Nienke mag nog wel een week blijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Absuluut, ook al moeten gast&personeel voor vertier zorgen, er gebeurt iets!![]()
Ik heb in tijden niet zo gelachen.
Hopelijk nadat ze uitgekaterd is, zelfs Huub kan niet ontkennen dat het uitermate leuk was afgelopen avond, misschien kan hij Palma morgen wakker tetteren en zeggen dat het haar eigen schuld is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het huis ziet er niet uit, Huub gaat Palma er morgen op aanspreken .......
Ach, als Huub het doet ligt iedereen uiteindelijk waarschijnlijk dubbel van het lachen... Brian neemt het allemaal te serieus als hij zo'n script krijgtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:14 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer een mooi script gekregen,morgen ruzie maken met Palma.Warrom geven ze nu die halve zool geen opdracht om dat eens te doen.Oef was ik vergeten,Brian moet heilig overkomen.
idd Nienke is leukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, waren heerlijke streams .... en Nienke mag nog wel een week blijven
och boeije Rooie....... we trappen toch niet in die act van st schijnheiligheidquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:14 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer een mooi script gekregen,morgen ruzie maken met Palma.Warrom geven ze nu die halve zool geen opdracht om dat eens te doen.Oef was ik vergeten,Brian moet heilig overkomen.
Tot het eind wel, Palma ook, als ze zich niet al te hard schaamt voor vanavond, gossie wat was ze lam en wat heb ik gelachen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, waren heerlijke streams .... en Nienke mag nog wel een week blijven
Truste Yavidoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:20 schreef Yavido het volgende:
Ach ja, het leukste hebben we gehad. Morgen Huub @100% pruts, en dat feestje 's avonds nog. Genoeg om te vermaken met de streams.
Ben er weg van, trusten.
Gaat ie nog problemen mee krijgen door de beslissingen die vandaag in politiek Den Haag zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:56 schreef yellowfirst het volgende:
Voor Mikey is Palma dus niet gelukt, gelukkig kan wij weer terug naar zijn maatje Dilana...hij heeft tenslotte ooit gezegd:" Geen betere gezel dan mijn metgezel Dilana."
Bedankt voor je audioclipjes... ben er altijd erg blij mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook nog even de soundclip online gezet van het mooiste gesprek vandaag in
de Gouden Kooi, tussen Huub en Nienke, net nadat het eerste vliegtuig overkwam.
[ afbeelding ]
Ze zaten op kantoor, het was een oprecht en (h)eerlijk gesprek,
hier is de audioclip: http://www.megaupload.com/?d=SKZQ65RT
[ afbeelding ]
Het werd helaas afgebroken toen het tweede vliegtuig kwam opdagen ....
[ afbeelding ]
Nog bedankt FEBO, dat jullie die vliegtuigjes zo goed in beeld brachten vandaag ....![]()
![]()
Okay bedankt, goed om te horen dat mensen hier baat bij hebben ..... kreeg de indrukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedankt voor je audioclipjes... ben er altijd erg blij mee.![]()
Die febo heeft zich vandaag weer lekker belachelijk gemaakt... but hey what's new?
S'avonds een vent en s'ochtends een kerelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:35 schreef T-lex het volgende:
Nou, nou Palma loopt al rond te banjeren zie ik...respect.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:36 schreef pullup het volgende:
[..]
S'avonds een vent en s'ochtends een kerel uitslapen.
Het leek er ff op dat Brian aanstalte maakte om uit bed te komen...maar hij mag zowiezo niet weg van Amanda. Ze ligt zo lekker...en kruipt nog maar is tegen hem aan. Brian heeft er zelf geen probleem mee, dus die vindt het ook wel prima zo en blijft nog ff liggen.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Geen geile neukseks dus van Palma en Mikey? Check
En hoe serieus was dat 'pact' van Jaap en Brian tegen Huub?
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, ik heb het ook moeten lezen in de COS. Jaap was gisteravond wel van de leg en erg afwezig, letterlijk en figuurlijk.quote:
Nienke stond onder de douche, ik zie haar nu lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:46 schreef T-lex het volgende:
Ben nog steeds Nienke kwijt op de streams...iemand enig idee waar die uithangt?
Gisteravond niet gezien maar ik heb Jaap nooit vertrouwd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, ik heb het ook moeten lezen in de COS. Jaap was gisteravond wel van de leg en erg afwezig, letterlijk en figuurlijk.
Maar Jaap moet toch ook verder kunnen kijken dan zijn neus lang is? Zodra Huub eruit is, is de weg vrij voor Amanda en Brian om Jaap eruit te mieteren. Jaap zit wat dat betreft denk ik redelijk vast in het spel: either way he's gonna lose.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:52 schreef Kaat38 het volgende:
Aan de andere kant: het lijkt mij logisch dat Jaap Huub eruit wil hebben, hij zit daar tenslotte ook maar voor één ding: winnen.
Het kan echt alle kanten opgaan, qua wegstemmen hebben Jaap, Huub en Claire gelijke kansen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar Jaap moet toch ook verder kunnen kijken dan zijn neus lang is? Zodra Huub eruit is, is de weg vrij voor Amanda en Brian om Jaap eruit te mieteren. Jaap zit wat dat betreft denk ik redelijk vast in het spel: either way he's gonna lose.
Jaap heeft geen probleem als er met 3 geen ontslagronde meer is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar Jaap moet toch ook verder kunnen kijken dan zijn neus lang is? Zodra Huub eruit is, is de weg vrij voor Amanda en Brian om Jaap eruit te mieteren. Jaap zit wat dat betreft denk ik redelijk vast in het spel: either way he's gonna lose.
quote:22:44 Palma houdt de boot af!
Het kersverse stelletje Palma en Mike blijkt niet genoeg van elkaar of van het eten te krijgen...Na een pauze van een uurtje zitten ze weer tegenover elkaar in de Chill Room. Hoewel voornamelijk Palma aan het woord is lijkt Mike erg te genieten van zijn gezelschap en laat het hoofd huishouding subtiel weten toch meer te willen. Maar Palma wil er niets van weten en houdt de boot af. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt! En het lijkt alsof Palma goed voorbereidt is!
Toch wel in het licht, hè?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:07 schreef T-lex het volgende:
Clara is inmiddels boven.
Brian en Amanda zijn uit de douche. Amanda zit te make-up'en en Brian heeft een pak uit de kast getrokken. (moet er nog tv gemaakt worden? of gaat hij straks weer in pak naar de golfbaan?)
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:23 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat alle maatkledingsponsoren hebben afgehaakt ,maar Brian neemt geen genoegen meer met confectiekleding, hij wil Oger gaan benaderen.
De arrogantie van die pauper, je moet maar durven.quote:
Heeft Jaap wel hyves?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:34 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat er 26.000 mensen staan ingeschreven op zijn Hyves, kan dat wel?
Jaap vraagt zich af of hij na de Kooi wel door moet gaan met Huub, hij zou het ook wel alleen kunnen.
Het is wel duidelijk dat Jaap zich aan het afzetten is.
Ja dat kan als je een gecheckte bekende hyver bent dan kan je meer vriendjes hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:34 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat er 26.000 mensen staan ingeschreven op zijn Hyves, kan dat wel?
Jaap vraagt zich af of hij na de Kooi wel door moet gaan met Huub, hij zou het ook wel alleen kunnen.
Het is wel duidelijk dat Jaap zich aan het afzetten is.
En daarom moet Oger dus over de brug komen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
De arrogantie van die pauper, je moet maar durven.
Hij ziet er weer niet uit in zijn clownspak.
Dat is weer een andere, die van mij komt van zijn KingJaap site.quote:
http://jaap459.hyves.nl/ Fake dus?..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is weer een andere, die van mij komt van zijn KingJaap site.
Denk het wel. Bij woonplaats staat Baarn, dat klopt dus niet.quote:
Hardhouten planken zonder kussens, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:12 schreef petraa het volgende:
Zou dat tuinset net zo lekker zitten als die andere die er stond!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hardhouten planken zonder kussens, wat denk je zelf?
Sommige mensen mailen 50 keer hetzelfde, de mailbox loopt dan te snel vol, die gooien ze weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
Wat gooi ze er uit? Want we mogen niet zoveel keer mailen?
Boete???quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:26 schreef Smash-it het volgende:
Amanda haalt de brief, maar geeft hem meteen aan brian. Gaat over dat post persoonlijk bezit is.
Omdat het Amanda isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:27 schreef blomst het volgende:
Waarom Amanda dan geen boete?????
De rek zit nog steeds prima in de regels.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:28 schreef petraa het volgende:
Post is persoonlijk bezit!
Als het rondslingert mag je er naar kijken en als het in vuilnisbak zit ook!
Geen boete voor A en B
Omdat de regels gewoon onduidelijk zijn...scherpen ze nu dus weer aan (tenminste ze geven een uitlegje van wat mag en niet), niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:27 schreef blomst het volgende:
Waarom Amanda dan geen boete?????
Hey mijn favoriete tekst van Lee Perry uit Ashes & Dustquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen![]()
Val net binnen tijdens het voorlezen van de brief. Wat ben ik toch een naïeve lul, ik hoopte even echt dat rat en del een boete zouden krijgen...
Amanda zei nog: Bedankt! na het voorlezen.
Klopt. Claire had 3 dezelfde brieven geschreven. Een daarvan heeft Brian verscheurd en later aan elkaar geplakt. Dat is wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef akveor het volgende:
Maar vonden A en B de brief wel in de prullenbak.... volgens de vele berichten hier op Fok dus niet.
Nee, de envelop met de brief erin lag op het bed van Claire!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef akveor het volgende:
Maar vonden A en B de brief wel in de prullenbak.... volgens de vele berichten hier op Fok dus niet.
Dan komen ze er weer mooi mee weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, de envelop met de brief erin lag op het bed van Claire!
Brian heeft de brief van Claire in de prullenbak gevonden....dat klopt wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef akveor het volgende:
die regel was dus niet bekend bij Amanda en Brian, ja als je het zo brengt kun je altijd wel onder de regels uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Omdat de regels gewoon onduidelijk zijn...scherpen ze nu dus weer aan (tenminste ze geven een uitlegje van wat mag en niet), niks meer niks minder.
Kun je best eens gelijk in hebben. Huub en Nienke bespreken wat ze willen gaan doe in de radio-uitzending en uitgerekend op dat moment komt er een brief binnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:31 schreef akveor het volgende:
Het gesprek met Nienke en Huub was waarschijnlijk te leuk.
Ook al zou dat zo zijn, aan tafel met die discussie zei ze dus ook tegen Claire dat ze een brief aan Fleur en naar haar vader had gelezen, en die lagen volgens mij op het bed van Claire.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef akveor het volgende:
Lee Perryquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey mijn favoriete tekst van Lee Perry uit Ashes & Dust
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ook al zou dat zo zijn, aan tafel met die discussie zei ze dus ook tegen Claire dat ze een brief aan Fleur en naar haar vader had gelezen, en die lagen volgens mij op het bed van Claire.
Ook zei Amanda in de chill dat ze post had open gemaakt.
Ze heeft toegegeven dat ze die brieven gelezen heeft! En als ze in een envelop zaten, moet ze eraf blijven!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian heeft de brief van Claire in de prullenbak gevonden....dat klopt wel.
Er waren er nog 3 (allemaal de zelfde, bestemd voor 3 bekenden van Claire)...Amanda heeft toen ze die zag liggen bij het bed van Huub en Claire alleen gekeken of dat de zelfde brief was...heeft ze verder niks mee gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |