Je vraagt je toch af de FEBO net zo gestoord is als Brian. Denken ze nu echt dat wij achterlijk zijn ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
Wat doet die gek met die club?
wat denk je van zijn papiamentse brothaquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat Brian alweer weet dat Tommy voor Huub is.Huub moet er nog steeds achter komen dat Dimitri voor Brian en Amanda is.
ik ga kijken of ik aan je wens kan voldoen...ik heb n.l. vanmiddag net een nieuw matje gekocht...hahahahquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Brian eens op een matje komt![]()
Zeker en vastquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee joh, is allemaal grappenderwijs.
Zelf zie ik dat helemaal los van elkaar.... daarbij lijken ze dat regelmatig te zeggen om zo iets toch van band te hebben. Zelf vind ik het helemaal niet zo'n sterk koppel. Beetje net als de belspelletjes met Nena een paar keer op TV en daarna nooit meer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat Jaap onzeker is geloof ik ook wel. Maar als Huub met jaap verder wil, zal hij hem erin moeten houden. Ik denk n.l. dat Huub met Jaap samen, meer kans maakt na de Kooi verder te gaan, als dat Huub alleen is. Is ook maar een gok van mij hoor ...
Sleep hem uit die hut en mep hem op je matjequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik aan je wens kan voldoen...ik heb n.l. vanmiddag net een nieuw matje gekocht...hahahah
wat moet ik zeggen tegen hem ( Grapje)
ja af en toe, en dan nog maar een paar uur of zo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze doet het wel
http://www.imagehost.org/
Een zijdig? Ik mag toch hopen dat hij een voor en achterkant heeft.......quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Brian: Manny en ik vragen ons af, speel je een spel of ben je eenzijdig?
En vannacht ligt Brian nog wakker om zich af te vragen wat hij nu eigenlijk heeft gezegd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:45 schreef Kinga het volgende:
ach ach ach, mooi geschreven script hoor.
Zij spelen schaak, ik speel golf, welk spelletje speel jij?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik aan je wens kan voldoen...ik heb n.l. vanmiddag net een nieuw matje gekocht...hahahah
wat moet ik zeggen tegen hem ( Grapje)
Omdat je er ook weer zo vroeg uit moetquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Wheeeeh, ik ga een potje janken en tegelijk
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:48 schreef Mokum020 het volgende:
Volgt nou helemaal niemand dat romantische etentje met alco Palma en zwerver Mike?
Het is echt lachwekkend aan het worden inmiddels...
of dat was het eigenlijk al..
Zo denk ik er ook over hoor. Ik hoor Huub steeds zeggen dat hij voor behoorlijk veel geld, een paar maal per maand wil gaan optreden. Ik heb me al een keer eerder afgevraagd of hij denk dat hij Froger of Borsato is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf zie ik dat helemaal los van elkaar.... daarbij lijken ze dat regelmatig te zeggen om zo iets toch van band te hebben. Zelf vind ik het helemaal niet zo'n sterk koppel. Beetje net als de belspelletjes met Nena een paar keer op TV en daarna nooit meer.
Ben geen string gebruiker. Hoe zit dat? Dwarsquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:49 schreef Disana het volgende:
Tommie wordt gegrilld over de zogenaamde flirt van Claire met hem. Amanda's string zit blijkbaar dwars.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb weekend, begin zaterdag weer t/m woensdagquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat je er ook weer zo vroeg uit moet
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, ik heb weekend, begin zaterdag weer t/m woensdag
Tis erg lachwekkend daar bij P en M... Mike is bijna beter te verstaan dan Palma
Ja doeiiiiii en ik morgen met twee ogen zo blauw lopen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sleep hem uit die hut en mep hem op je matje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |