Kom op stuur nu ook Huub en Jaap om af te luisteren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
Brian wil Tommie spreken, hij denkt dat Tommie Amanda wil versieren.
Stond deze boodschap op de plasma, hij is ineens semi wakker.
hij heeft drank geschonken.... tja, hij is butler ... maar Amanda heeft het toch echt zelf naarquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat heeft Tommy dan gedaan?
Tegen Amanda aangereden?
Was hij er niet voor Claire?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
Brian wil Tommie spreken, hij denkt dat Tommie Amanda wil versieren.
Stond deze boodschap op de plasma, hij is ineens semi wakker.
Laat hij nu eens voor de verandering naar haar luisteren, dan is het probleem over wie er uit gaat de komende stemronde ook opgelost, Tommie zal toch wel aangifte durven doen van mishandeling?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef Marieke_B het volgende:
Brian wil z'n checklistje afwerken.
Aman: trek z'n ballen eraf!
Deze doet het welquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kanonnen, hij is echt van de wereld.
Photobucket en Tinypic doen het niet.
Dat Jaap onzeker is geloof ik ook wel. Maar als Huub met jaap verder wil, zal hij hem erin moeten houden. Ik denk n.l. dat Huub met Jaap samen, meer kans maakt na de Kooi verder te gaan, als dat Huub alleen is. Is ook maar een gok van mij hoor ...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:26 schreef akveor het volgende:
Thanks Ruud.nl
[..]
Ik weet het niet hoor... Jaap heeft veel tegen Huub gespeeld. Als ik Huub was stemde ik hem weg. Ik heb wel het idee dat Jaap erg onzeker is en baalt dat ie weer niet de touwtjes in handen heeft.
Hij wilde Amanda dronken voeren vorige week.En meester Brian weet dat weerquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat heeft Tommy dan gedaan?
Tegen Amanda aangereden?
zielig stel is het.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef Desii het volgende:
[..]
hij heeft drank geschonken.... tja, hij is butler ... maar Amanda heeft het toch echt zelf naar
binnen geklokt
Tommy, maak k em af..... je kannut (verbaal dan)![]()
Wordt tijd dat Brian eens op een matje komtquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor Tommy moet op het matje komen bij Brian.Zag dit al aankomen.
Die rat is volkomen gestoord en moet wrs tv maken. Amanda moet op bed gaan zitten en doet braaf wat doe bosmongool haar opdraagt.quote:
Hij moet ook nog even in z'n rol komen zegt hij netquote:
Hij doet echt heel vreemd. Ik vind het eng.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
Wat doet die gek met die club?
Nee joh, is allemaal grappenderwijs.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Ziet het volgende:
gaat ie haar slaan met die club?
hij loopt wel erg dreigend rond zo
hij heeft een leuk trucje met dat ding...... sneu figuur....quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
Wat doet die gek met die club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |