Omdat het Amanda isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:27 schreef blomst het volgende:
Waarom Amanda dan geen boete?????
De rek zit nog steeds prima in de regels.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:28 schreef petraa het volgende:
Post is persoonlijk bezit!
Als het rondslingert mag je er naar kijken en als het in vuilnisbak zit ook!
Geen boete voor A en B
Omdat de regels gewoon onduidelijk zijn...scherpen ze nu dus weer aan (tenminste ze geven een uitlegje van wat mag en niet), niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:27 schreef blomst het volgende:
Waarom Amanda dan geen boete?????
Hey mijn favoriete tekst van Lee Perry uit Ashes & Dustquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen![]()
Val net binnen tijdens het voorlezen van de brief. Wat ben ik toch een naïeve lul, ik hoopte even echt dat rat en del een boete zouden krijgen...
Amanda zei nog: Bedankt! na het voorlezen.
Klopt. Claire had 3 dezelfde brieven geschreven. Een daarvan heeft Brian verscheurd en later aan elkaar geplakt. Dat is wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef akveor het volgende:
Maar vonden A en B de brief wel in de prullenbak.... volgens de vele berichten hier op Fok dus niet.
Nee, de envelop met de brief erin lag op het bed van Claire!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef akveor het volgende:
Maar vonden A en B de brief wel in de prullenbak.... volgens de vele berichten hier op Fok dus niet.
Dan komen ze er weer mooi mee weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, de envelop met de brief erin lag op het bed van Claire!
Brian heeft de brief van Claire in de prullenbak gevonden....dat klopt wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef akveor het volgende:
die regel was dus niet bekend bij Amanda en Brian, ja als je het zo brengt kun je altijd wel onder de regels uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Omdat de regels gewoon onduidelijk zijn...scherpen ze nu dus weer aan (tenminste ze geven een uitlegje van wat mag en niet), niks meer niks minder.
Kun je best eens gelijk in hebben. Huub en Nienke bespreken wat ze willen gaan doe in de radio-uitzending en uitgerekend op dat moment komt er een brief binnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:31 schreef akveor het volgende:
Het gesprek met Nienke en Huub was waarschijnlijk te leuk.
Ook al zou dat zo zijn, aan tafel met die discussie zei ze dus ook tegen Claire dat ze een brief aan Fleur en naar haar vader had gelezen, en die lagen volgens mij op het bed van Claire.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:29 schreef akveor het volgende:
Lee Perryquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey mijn favoriete tekst van Lee Perry uit Ashes & Dust
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ook al zou dat zo zijn, aan tafel met die discussie zei ze dus ook tegen Claire dat ze een brief aan Fleur en naar haar vader had gelezen, en die lagen volgens mij op het bed van Claire.
Ook zei Amanda in de chill dat ze post had open gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |