quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef Guuskeee het volgende:
hij is al weer helemaal thuis
[ afbeelding ]
Nienke moet blijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Nienke voelt zich helemaal thuis, het wordt elke dag bizarder hier
Jaap moet aan zijn 'sociale leven' denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
En Jaap mist weer zijn tv momenten.
Feit blijft dat Palma zo blauw is als een, voor de euro, tientje en dat ze het niet kunnen maken dat ze wordt misbruikt on stream door een hitsige vent die al 13 jaar geen vrouw heeft gehad, er zal ingegrepen moeten worden als hij aanstalten maakt om zich aan haar te vergrijpen, dat zal haar redding zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo had bedronken bij een serieuze date, dit is echt de verantwoordelijkheid van de febo, ik zie dit als een geintje, blijkbaar Palma ook niet, anders had ze zich heus niet zo laten gaan qua alcohol, Mike kan dan wel geil zijn en wat meer willen, de FEBO mag dit niet laten gebeuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas staan de BB en DGK redacties er niet om bekend dat ze voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van iemand die dronken is, dus ik ben bang dat ik broodnuchter zou blijven.... hoe verleidelijk het ook is om je katslam te zuipen om de avond een beetje door te kunnen komen.
Wrong!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Feit blijft dat Palma zo blauw is als een, voor de euro, tientje en dat ze het niet kunnen maken dat ze wordt misbruikt on stream door een hitsige vent die al 13 jaar geen vrouw heeft gehad, er zal ingegrepen moeten worden als hij aanstalten maakt om zich aan haar te vergrijpen, dat zal haar redding zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo had bedronken bij een serieuze date, dit is echt de verantwoordelijkheid van de febo, ik zie dit als een geintje, blijkbaar Palma ook niet, anders had ze zich heus niet zo laten gaan qua alcohol, Mike kan dan wel geil zijn en wat meer willen, de FEBO mag dit niet laten gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |